Stran 25 od 26

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Sep 02, 2019 11:13 am
Napisal/-a aleks
darkob napisal/-a:Za zapiranje poti se uporablja prometni znak ali kar zapornica.

Lahko, v primeru da je pot kategorizirana. Lastniške poti večinoma niso kategorizirane, in raba prometnih znakov (kot jih poznamo s cestnega prometa, najbrž si mislil na znak prepovedan promet) na takih poteh ni dovoljena. Izjema so gozdne ceste, ki pa so itak že označene s tablo 40x60. Lahko recimo kaj na roko nakracaš na en kos pleha, a ni nujno zavezujoče, napis se lahko zaradi zoba časa pokvari in nesporazum je hitro tu. Ravno tako ne raba zapornic, sploh če pot vodi skozi gozd. Prehoda pešcem, gozdnim delavcem, lastnikom sosednjih parcel in seveda tudi gozdarski službi ne smemo omejevati, torej rampa (najbrž si mislil na tako, da se lahko zaklene) tudi odpade, saj vsem upravičenim težko zrihtaš ključ. Pogosto so uporabniki takih poti tudi vzdrževalci elektro in plinskih omrežij in bi bila zaklenjena rampa spet problematična. Tudi zaradi morebitnega gozdnega požara (to si mislim, kako je v resnici zaradi intervencij ne vem ...)
Največja odgovornost tako ostane na nas, ki poti uporabljamo za prečkanje. Zasebna lastnina kot lastninska pravica spada med najmočnejše pravice v stvarnem pravu. Tako močna, da je lastnik poti celo objektivno odgovoren v primeru nesreče na taki poti. Najlepše je, če vprašaš, po mojem mnenju. Če smo vljudni, pogosto lastniki rečejo, da se pač tokrat pelji, pazi nase in ne delaj škode. S tem smo pridobili privolitev, in smo legalno na poti. Spoštovati pa moramo tudi, če nam kdo reče: ne - obstaja pa pot tam in tam, ki je javna in se komot pelješ. Tako ne rabimo ne omejitev in ne kazni.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Sep 03, 2019 7:29 am
Napisal/-a Hribovc
zokster napisal/-a: ... ... ...Da se jasno da vedet, da smeti tja ni prpeljal kr nekdo, ... ... ...


Na ta način pljuneš sam sebi v skledo. Ker bi se hitro lahko obrnilo: "smeti tja ni pripeljal kr nekdo, ampak tisti, ki ima dovolj zmogljivo terensko vozilo, da do tja sploh pride. Mogoče so pa zdaj končno prišli pospravit za seboj to, kar so prejšnjič pustili..."

Z izjavami je potrebno biti previden. Previdnost je mati Modrosti. Ker pa očeta nikjer ne omenjajo, očitno tudi Previdnost ni bila vedno previdna...

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Sep 03, 2019 8:47 am
Napisal/-a darkob
aleks napisal/-a:
darkob napisal/-a:Za zapiranje poti se uporablja prometni znak ali kar zapornica.

Lahko, v primeru da je pot kategorizirana. Lastniške poti večinoma niso kategorizirane, in raba prometnih znakov (kot jih poznamo s cestnega prometa, najbrž si mislil na znak prepovedan promet) na takih poteh ni dovoljena. Izjema so gozdne ceste, ki pa so itak že označene s tablo 40x60. Lahko recimo kaj na roko nakracaš na en kos pleha, a ni nujno zavezujoče, napis se lahko zaradi zoba časa pokvari in nesporazum je hitro tu. Ravno tako ne raba zapornic, sploh če pot vodi skozi gozd. Prehoda pešcem, gozdnim delavcem, lastnikom sosednjih parcel in seveda tudi gozdarski službi ne smemo omejevati, torej rampa (najbrž si mislil na tako, da se lahko zaklene) tudi odpade, saj vsem upravičenim težko zrihtaš ključ. Pogosto so uporabniki takih poti tudi vzdrževalci elektro in plinskih omrežij in bi bila zaklenjena rampa spet problematična. Tudi zaradi morebitnega gozdnega požara (to si mislim, kako je v resnici zaradi intervencij ne vem ...)
Največja odgovornost tako ostane na nas, ki poti uporabljamo za prečkanje. Zasebna lastnina kot lastninska pravica spada med najmočnejše pravice v stvarnem pravu. Tako močna, da je lastnik poti celo objektivno odgovoren v primeru nesreče na taki poti. Najlepše je, če vprašaš, po mojem mnenju. Če smo vljudni, pogosto lastniki rečejo, da se pač tokrat pelji, pazi nase in ne delaj škode. S tem smo pridobili privolitev, in smo legalno na poti. Spoštovati pa moramo tudi, če nam kdo reče: ne - obstaja pa pot tam in tam, ki je javna in se komot pelješ. Tako ne rabimo ne omejitev in ne kazni.


Ne kompliciraj. Če imaš kje kako zasebno pot, po kateri ne želiš prometa postavi kakršen koli znak, s katerim sporočaš, da gre za zasebno pot, parcelo, lastnino, karkoli. Preveč kompliciraš z "uradno", "formalno", "zavezujoče", itn. Če je kdo v glavo vsaj malo spodoben bo spoštoval znak prepovedi tudi, če je nakracan na karton.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Sr Sep 11, 2019 10:34 am
Napisal/-a Dardaj
Pri nas velja pravilo krompirja in koruze; kdor ima njivo in traktor, lahko dela, kar hoce. Se vozi blaten in drekast (tudi greznico praznejo mirno na njive, ceprav so jih uradno ukinili) do reke , kjer opere "drek kahle" in Traktor iz njive, Kadar je razpolozen, se gre voziti do naslednjega dovoza do reke. Nato divja cez naselje do bifeja, vozi preko mostov nad dovoljeno obremenitvijo, stresa odpadke v hosti na divje, ..... O stopnji C2H4O2 ne morem objektivno ugotavljati razen po posrednih znakih, kot so nacin voznje in izgled voznika. Naslednji na listi privilegijev tega pravila so avtoprevozniki.
Vsi ostali smo skrbno podlozni zakonom. Sicer pa bom kmalu rabil terenca, da bom sploh lahko prisel do Kranja ;)
Vsa naprezanja za omejitev lastnikov zgornjega pravila se konca klavarno. Pac na vasi smo, ni kaj! Tu velja pravilo mocnejsega.

Sicer pa se z zeno ze ogledujeva za kaksno bliznjo njivo, da bi si posadila svoj kvadrat krompirja in koruze. Samo se Traktor s stirimi sedezi moram najti, pa bom enak med boljsimi :(

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Sr Sep 11, 2019 3:20 pm
Napisal/-a darkob
Saj, to je to. O "varstvu narave" najbolj pametujejo tisti, ki v naravo pridejo le med vikendom. Oni, torej, naravo ščitijo za lastno ugodje, ne pa zato, ker bi narava kaj dosti potrebovala njihovo zaščito. Narava ima, namreč, neverjetno sposobnost samoobnavljanja. Eno leto razriješ, drugo leto je že čez trava, naslednje dve leti pa že hosta. Tako da, narava ni problem, problem so pametnjakovići, ki ob dejstvu, da Slovenijo iz leta v leto čedalje bolj zarašča gozd, pametujejo o tem, da je potrebno gozd ščititi, npr. pred nami. Kr neki.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Če Sep 12, 2019 7:16 am
Napisal/-a zokster

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Če Okt 10, 2019 10:06 am
Napisal/-a AŁIEN
Kje so inšpektorji in varuhi narave:
https://www.youtube.com/watch?v=uzbA3PVjKc0

Pulita rastje, vozita izven cest i nabirata preveč gob............


In seveda je moj mali kinderjajček največji uničevalec narave kaneda:

https://www.youtube.com/watch?v=autMHvj3exA

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Okt 15, 2019 8:01 am
Napisal/-a AŁIEN
Vedno sem govoril da veliki niso nič boljši od majhnih pa so mnogi trdili nasprotno :mrgreen:

https://www.greenpeace.org/internationa ... e-climate/

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Dec 20, 2019 11:33 am
Napisal/-a mamut
Turizem ...
... s snežnimi sankami
... 4x4 avti
... enduro motorji

Da ali ne?
Zaplankanost ali okoljevarsto?
Kje je razumen kompromis?

https://www.vecer.com/branje-snezne-san ... v-10104573

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: So Dec 21, 2019 11:40 am
Napisal/-a jereb
Slovenija je tako ali tako polna nesmislov zaradi nesposobnih birokratov in zelo" pametnih" ljudi. Moje mnenje je, da naravi naredimo z vožnjo najmanj škode prav po snegu, kajti gume pridejo zelo malokrat do trde podlage. Zato sam največ na off naredim pozimi, ker posledično naredim tudi najmanj škode na vozilu. Kar se pa hrupa tiče. Kdor se kdaj odpravi tudi peš v naravo bo videl kakšen je nasploh vpliv hrupa na naravo. Da hrupa ne povzroča tistih deset sani-avtov kateri imajo zeljo se zapeljati kakšen krog, ampak se širi ogromen hrup iz več km oddaljenih avtocet, železnic in zračnega prometa zaradi katetega noben okoljevartsvenik ne oporeka ker se mu ne ljubi hoditi peš ali z oslovsko vprego kot včasih.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Ne Dec 22, 2019 5:01 pm
Napisal/-a rx
Jaz naredim pozimi največ škode.. Ker nevidiš kaj je pod snegom :)

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Dec 31, 2019 8:47 am
Napisal/-a darkob
Kaj pa je "škoda v naravi"? Dokler se kdo drži gozdne ceste ni nobene škode, razen, da je kje kakšna divja žival lahko presenečena. Če pa sem in tja kdo zapelje stran s ceste v gmajno in povozi kako vejico ali podrast je tudi to zares zanemarljiv in nepomemben poseg, saj se narava izredno hitro obnavlja. Če se želi pogovarjati o škodi ta mora biti konkretna in merljiva.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Feb 11, 2020 9:55 am
Napisal/-a AŁIEN
https://www.lokalno.si/2020/01/28/23263 ... red_njimi/

»Čeprav zakonodaja vožnjo z motornimi vozili izrecno prepoveduje in za tovrstno početje predpisuje kazni, v praksi ugotavljam, da mnogo ljudi tega ne ve ali pa prepoved razume po svoje, med njimi so, žal, tudi številni lovci.

He he, se spomnim kako so bili glasni nekaj let nazaj. Eden je celo grozil da bodo oni nadzorniki in vse zjebal........na koncu se pa izpostavi da so sami največji kršitelji zakona :mrgreen:

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Mar 02, 2020 11:47 pm
Napisal/-a AŁIEN
Se je že začelo....... Trnovsko Banjška planota, Šentviška planota, Kobarid, okolica Kanala in Goriških Brd, Predmeje, Lokavca.... :policija_prihaja:

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Mar 03, 2020 7:17 am
Napisal/-a gregor
Ja sem zadnjič poslušal po radiju, da pridejo tujci z motorji organizirano s kombiji za vikend se izživljat v naravo. Omenjali so regijo, katerih kraje si naštel.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Če Mar 05, 2020 11:16 pm
Napisal/-a AŁIEN
Ma omenjali so tudi iraško orožje za množično uničevanje, pa ga še do danes niso našli.....
Enako je tule..........dobili so skupino kolesarjev na makadamski poti in jih maltretetirali..........pa opomnili enega, ki je parkiral izven ceste.
Uglavnem vse gre u urac.....
Citiram:
Ekonomistka Michelle White s Kalifornijske univerze v San Diegu, ki je kupovanje velikih terenskih vozil označila za cestno oboroževalno tekmo, je izračunala, da za vsako smrtno žrtev, ki se ji potniki v športnem terencu ali poltovornjaku izognejo, umrejo štirje udeleženci zunaj teh vozil.

Pravica ljudi, da si kupujejo družinske oklepnike, bi morala biti omejena s pravico do varnosti drugih udeležencev v prometu.
https://www.mladina.si/193223/druzinski-oklepniki/

:a_se_ti_je_odpeljalo:

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Mar 06, 2020 12:48 am
Napisal/-a gregor
mislim da v angliji je tudi bila študija, da se je povečalo število nesreč, kjer je voznik avta šel prehitevat vozilo pred sabo, pri tem pa ni opazil, da njega že prehiteva motorist. Razlog bi naj bila slabša preglednost nazak, močni debeli stebrički, zaradi varnosti, če se slučajno avto obrne na streho.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Mar 06, 2020 11:39 am
Napisal/-a Dardaj
Me prav zanima, koliko bi se tele iniciative razburjale, ce bi se ljudje naokoli vozil v elektricnih SUV-jih alias Tesla X :twisted:

Edina prava resitev je, da ljudje nehamo resevati svoje komplekse za volanom. Pa bi bili vse srecni pa zadovoljni.

(pa urejen javni Transport, ne pa da si prej z biciklom iz KR v Lj kot pa z javnim transportom :) )

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Mar 06, 2020 12:48 pm
Napisal/-a gregor
Nobena od teh iniciativ se nebi razburjala, če ukinemo financiranje društev "v javnem interesu".
Zdaj se morajo razburjat, da upravičijo svoj obstoj.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Mar 06, 2020 9:07 pm
Napisal/-a Hribovc
Da si iz Kranja v Ljubljano prej s kolesom kot z javnim prevozom?

Jaz imam sodelavca, ki živi v centru in se z avtobusom vozi v službo. in mu gre grozno "v nos", ker se ostali vozimo z avtom. Kakšne vse izjave ima in kaj vse moramo poslušat od njega, ne bi tu pisal. Omenil bom samo, da sem lažje bral DonFelipeja kot poslušal tega sodelavca. No, enkrat mi je bilo pa dovolj in sem mu ponudil stavo: v petek vzameva dopust, se dobiva ob 8ih pred občino v Novi Gorici in kreneva na pot v Terme 3000. Jaz grem s Tomosom, on pa naj gre z javnim prevozom. Možakar je nekaj časa premišljeval, potem pa odnehal. Ko smo kasneje preverjali, bi najverjetneje prišel s Tomosom nekaj ur prej kot on z vlakom in avtobusom. Pa na delovni dan, ne na soboto ali nedeljo. In ne na kratko razdaljo, kjer se hitro pozna, če moraš čakati na prevoz 15 minut, ne, šlo bi se za diagonalo čez Slovenijo.

Tako da ko se začne kakšna debata o ekologiji in (pre)veliki uporabi osebnih vozil, rad povem ta dogodek. In sem stavo potem še nekajkrat ponudil kakemu "ekologu", pa si nihče ni upal sprejeti izziva: 6000kW vlak proti 2kW Tomosu...

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Ne Mar 08, 2020 12:49 am
Napisal/-a AŁIEN
gregor napisal/-a:Nobena od teh iniciativ se nebi razburjala, če ukinemo financiranje društev "v javnem interesu".
Zdaj se morajo razburjat, da upravičijo svoj obstoj.


ITAQ...

Nekaterim se je že čisto odpeljalo.....

Mar moramo počakati na prvo smrtno žrtev takšnega početja? :shock: :shock: :shock:
https://www.peticija.online/javni_poziv ... nem_okolju

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Sr Mar 25, 2020 12:46 am
Napisal/-a Dardaj
gregor napisal/-a:Nobena od teh iniciativ se nebi razburjala, če ukinemo financiranje društev "v javnem interesu".
Zdaj se morajo razburjat, da upravičijo svoj obstoj.


Se strinjam, vse preveč jih je ljudi, ki ne najdejo drugačne samopotrditve, kot da se gredo neke "aktiviste".

Hribovc napisal/-a:Da si iz Kranja v Ljubljano prej s kolesom kot z javnim prevozom?


Enostavno, doma sem iz Visokega pri Kranju. To je 250m stran od lokacije, kjer smo imeli Overland srečanje. Da prideš iz Visokega do železniške ali avtobusne postaje z javnim prevozom - nimam pojma ne kdaj ne kako, vozi nekaj ob nekih urah, neprimernih za uporabo z hitrostjo snežinke v nočnem brezveterju. Z avtom zjutraj cca. 15 - 20 minut. Menda. Vlak rabi cca. 40 minut. Da prideš od železniške do željenega cilja, recimo z LPP :) Še 10 min do UKCLJ, kjer dela moja žena. To je, če sešteješ, pa da klapa eno za drug in ni 566. odloka vlade, 1:15.
Jaz stisnem na "specialki" povprečno hitrost 33 km/h, od točke A do točke B (npr. sem se vračal iz Kozarij domov in nazaj), ipd.
Greva stavit, lahko tudi iz Kranja, mi prisparas nekaj km in minut?

P. S. Predlagam da, ko mine 566. odlok vlade in se malo otopli.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Sr Mar 25, 2020 1:19 am
Napisal/-a Dardaj
Dardaj napisal/-a:
gregor napisal/-a:Nobena od teh iniciativ se nebi razburjala, če ukinemo financiranje društev "v javnem interesu".
Zdaj se morajo razburjat, da upravičijo svoj obstoj.


Se strinjam, vse preveč jih je ljudi, ki ne najdejo drugačne samopotrditve, kot da se gredo neke "aktiviste".

AŁIEN napisal/-a:ITAQ...

Nekaterim se je že čisto odpeljalo.....

Mar moramo počakati na prvo smrtno žrtev takšnega početja? :shock: :shock: :shock:
https://www.peticija.online/javni_poziv ... nem_okolju


A? Težko je enim, .... Pa preveč časa imajo tudi.

Hribovc napisal/-a:Da si iz Kranja v Ljubljano prej s kolesom kot z javnim prevozom?


Enostavno, doma sem iz Visokega pri Kranju. To je 250m stran od lokacije, kjer smo imeli Overland srečanje. Da prideš iz Visokega do železniške ali avtobusne postaje z javnim prevozom - nimam pojma ne kdaj ne kako, vozi nekaj ob nekih urah, neprimernih za uporabo z hitrostjo snežinke v nočnem brezveterju. Z avtom zjutraj cca. 15 - 20 minut. Menda. Vlak rabi cca. 40 minut. Da prideš od železniške do željenega cilja, recimo z LPP :) Še 10 min do UKCLJ, kjer dela moja žena. To je, če sešteješ, pa da klapa eno za drug in ni 566. odloka vlade, 1:15.
Jaz stisnem na "specialki" povprečno hitrost 33 km/h, od točke A do točke B, po klancu navzdol proti Ljubljani jo stisnem še bolj :) - pir na Prešercu? In potem še ta drug v Kranju?

Greva stavit, lahko tudi iz Kranja, mi prisparas nekaj km in minut?

P. S. Predlagam da, ko mine 566. odlok vlade in se malo otopli.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Apr 28, 2020 11:12 am
Napisal/-a AŁIEN

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Apr 28, 2020 6:07 pm
Napisal/-a Simon989
Na prvi sliki je lepo videt da je bil kamjon...dve gumi skupaj..