Sovražniki narave št.1

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Okt 10, 2008 3:07 pm

Se bojim, da bodo TUDI tokrat prespali.
Že ves čas napeljujem, pa očitno nihče noče "zagrabiti": če hočemo, da bomo v tej naši (pravni) državi lahko vsaj poizkušali pristaviti svoj lonček pri sprejemanju aktov z našega področja MORAMO imeti eno vsaj za take stvari (in ne za bejbe na podelitvi priznanj) aktivno in reprezentativno organizacijo na državnem nivoju. Če ORZS ne misli iti v akcijo, naj bojo vsaj toliko fer, da to povedo! Potem bomo pač morali ustanoviti - recimo ZLTVS (zveza ljubiteljev terenskih vozil Slovenije) in pričeti lobirati (uf kako zadnje čase priljubljen izraz) pri vrlih predstavnikih ljudstva.
Sanje? Mogoče. Ampak jaz sem že marsikatere svoje sanje uresničil. Pa vi?
Pohitimo! MUDI SE!!!!
Revolucije ne sme biti konec!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Pe Okt 10, 2008 3:10 pm

Se bojim da ga bomo v rit dobili počasi. :twisted:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Okt 10, 2008 4:18 pm

Ja Miran upravičeno je treba sprožiti mobilizacijo vseh raspoložljivih sil. Čisto slučajno sem prišel do te informacije. Zadeva je stekla že maja letos
pa nihče ni vedel nič o tem da se pripravljajo spremembe. Pa da ne bo kdo mislil da gre za spremembe na boljše (za nas) Kje pa, obeta se križanje vseh ki imajo najmanjšo zvezo z terenskimi vozili. Kolesarji so že stopili v akcijo in kot kaže se bodo nekako izvili iz primeža "naravovarstvenikov". Bomo pa dobili nove člane v klubu nezaželenih: motorne sani.
En kolesar je izjavil: v prvi vrsti moramo doseči da ne bomo več v slabi družbi (terenci, Atv in kros) tudi če nas uvrstijo med konje sam da nas ne tlačijo med njih. Pa kaj smo kužni????
Kjub temu da sem že ves čas nekako napovedoval kaj se bo zgodilo sem tudi sam presenečen z kako radikalnimi predlogi nekateri lobirajo. Preberite na dnu naslednje strani kako si nekateri to predstavljajo.......
Ostal sem brez besed........celo predlog o takojšnjem odvzemu vozila brez možnosti pritožbe......halo...pa eni kreteni bi radi prejudicirali celo zakon in ustavo!
http://www.smrekovec.net/vsebina.php?pi ... ce&lang=si
Če tokrat ne pridemo do poligonov oziroma vsaj takega zakona, ki bo omogočal tudi spremembo namembnosti določenih zemljišč in vožnjo po teh potem ne bomo nikoli več. Pa tudi če bo to omogočal se bojim da bo tako napisan da v praksi še vedno ne bo izvedljivo.
Če bo tudi tokrat ORZS samo gledala naj se jebejo. To je njihova dolžnost!!!! da se oglasijo pri takih stvareh. Če mislijo da jih bodo povabili na kavico in vprašali po mnenju se hudo motijo.
A ima mogoče kdo statut ORZS. Tam bi moralo kaj pisat o njihovih dolžnostih.
Čeprav ne poznam vsebine upam stavit da kršijo določbe statuta po dolgem in počez že zelo doooooooooooooolgo.
Miran, res bi bilo lepo, da vsaj povedo da se ne mislijo ubadati s tem, da vsaj sami probamo karkoli narest. Banda neodgovorna.

L :evil: P

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Okt 10, 2008 5:15 pm

:shock: Tukaj ne vidim nobenega ki bi predstavljal "našo" stran zato je pa celo Ribiška zveza Slovenije :?: zraven..... :shock: Vsi ostali so pa naši "naravni sovražniki"....

Komisija državnega sveta za lokalno samoupravo in regionalni razvoj je na 13. seji 24. septembra 2008 obravnavala pobudo državnega svetnika Marijana Klemenca v zvezi s problematiko voženj v naravnem okolju in neustreznih sankcij.

Uvodoma je državni svetnik Marijan Klemenc v dodatni obrazložitvi pobude poudaril, da se njegova pobuda nanaša predvsem na voznike motornih sani in motokros motorjev, ki uporabljajo površine, ki niso namenjene motornemu in drugemu prometu. Izpostavil je prenizke globe za kršitelje Uredbe o prepovedi vožnje z vozili v naravnem okolju, ki nima ne specialne ne generalne prevencije. Praksa kaže, da bi morali na novo opredeliti območja, kjer bi bila vožnja pod posebnimi pogoji dovoljena, ter območja, kjer bi bila vožnja stroga prepovedana in temu primerno sankcionirana. Predlaga tudi evidentiranje motornih vozil za vožnjo v naravi, med drugim tudi povečanje registrskih tablic, kar bi pripomoglo k lažjemu identificiranju kršiteljev. Predlaga tudi zakonsko ureditev obveznega zasega in možnost odvzema motornih vozil v izjemnih primerih.

Predstavnik Ministrstva za okolje in prostor dr. Samo Kopač je poudaril, da se s predlogi državnega svetnika Klemenca strinjajo. Pojasnil je, da je minister za okolje in prostor aprila letošnjega leta imenoval Delovno skupino za ureditev vožnje v naravnem okolju, ki bo pripravila smernice za spremembo omenjene Uredbe. Delovna skupina, v kateri sodelujejo predstavniki 19 institucij in petih nevladnih organizacij (npr. Policija, Naravovarstvena zveza Smrekovec, Mountain Wilderness Slovenija, Park Škocjanske jame, Ribiška zveza Slovenije, Mestna občina Maribor, Planinska zveza Slovenije, Kozjanski park, Krajinski park Sečoveljske soline, ...) je do sedaj ugotovila, da je ta problematika zelo kompleksna. Po sprejetju Uredbe o prepovedi vožnje z vozili v naravnem okolju je bilo sprejetih več predpisov, ki urejajo tudi vožnje v naravnem okolju (Zakon o gozdovih, Zakon o divjadi in lovstvu, Zakon o varnosti v cestnem prometu, Zakon o vodah, Zakon o planinskih poteh, Zakon o varstvu okolja, itd.). Delovna skupina za ureditev vožnje v naravnem okolju je že podala nekaj predlogov: potrebna je uskladitev z Zakonom o gozdovih; strožje omejitve za voznike motornih vozil v primerjavi s kolesarji; urediti ustrezno prepoved organiziranja voženj v varovanih območjih narave, gozdarstva in varstva voda, omogočiti organizirane vožnje, če to dovoli pristojni minister; regulirati organiziranje razvedrilnih voženj in razširiti pooblastila naravovarstvenih nadzornikov. Predlagal je, da bi pobudnik sodeloval pri pripravi sprememb predpisa, vsaj pri posvetovanjih.

Predstavnica Inšpektorata za okolje in prostor Tatjana Bernik je pojasnila, da se pobuda državnega svetnika oziroma njegovi predlogi prekrivajo z ugotovitvami, ki jih je njihov organ ugotovil pri izvajanju nadzora vožnje v naravnem okolju, ter nakazuje pomanjkljivosti, ki jih je nujno odpraviti. Na podlagi ugotovitev predhodnih nadzorov v preteklih letih so se na Inšpektoratu za okolje in prostor v letošnjem letu odločili za inšpekcijski preventivni nadzor v 19 prodajalnah motornih vozil in izposojevalnicah gorskih koles ter se seznanili s trendi pri prodaji in izposoji teh vozil, istočasno so preverjali seznanjenost prodajalcev in, ali slednji posredujejo informacije o določilih predpisov kupcem in izposojevalcem motornih vozil in koles.

Predstavnik Policije Boris Rojs je pojasnil, da sedaj veljavna Uredba ne sledi več trendu naraščanja uporabe specializiranih vozil za vožnjo izven vozišč. Za primerjavo je navedel podatek, da je Policija leta 2006 izrekla 169 ukrepov zoper kršitelje Uredbe, leto kasneje 336 ukrepov, v prvih devetih mesecih letošnjega leta pa že 295 ukrepov. Policija se na to problematiko odziva, vendar se moramo zavedati, da gre za specifiko dela, kjer predstavlja dostopnost večjo oviro. Strinja se s pobudnikom, da je identifikacija kršiteljev problematična, kajti po sedaj veljavnih predpisih teh vozil ni treba registrirati in zato nimajo registrskih tablic. V zvezi z registrskimi tablicami je pojasnil, da ima težji štirikolesnik registrsko tablico osebnega vozila. Glede predloga za obvezen odvzem motornega vozila je pojasnil, da vprašanje odvzema oziroma zasega predmeta prekrška urejata 25. in 123. člen Zakona o prekrških. Do zasega predmeta prekrška lahko pride, če voznik predstavlja drugim nevarnost ali če je vozilo v takem stanju, da ne ustreza predpisom. Pri tem bo vsak prekrškovni organ podvržen rednemu sodnemu postopku, ker lahko sodišče predlaga zaseg. Predstavniki žičničarjev so predlagali, da bi lahko poleti oni izvajali nadzor nad izvajanjem Uredbe.

Predstavnik Inšpektorata za kmetijstvo, gozdarstvo in hrano Bojan Vomer je pojasnil vlogo gozdarske inšpekcije, ki se pri svojem delu sooča s problemom identifikacije kršiteljev, ker inšpektorji tehnično niso usposobljeni za "lovljenje" kršiteljev, svoj nadzor izvajajo izključno s prisotnostjo policije. Večino akcij načrtujejo v času, ko se pričakuje največ kršiteljev (ob koncu tedna, med prazniki, popoldne). Njihov inšpektorat je podal nekaj predlogov za spremembo Uredbe: bistveno večje globe; registracija vozil (kar je možno le z zakonom) zaradi lažje identifikacije kršitelja; lastnik vozila bi moral odgovarjati za kršitev (to poznamo pri mirujočem prometu). Danes praktično ni mogoče voziti v naravnem okolju z nobenim prevoznim sredstvom, zaradi tega so kršitve povsod in jih je nemogoče v celoti nadzirati. Zato so predlagali spremembo Uredbe v delu, ki določa, da je prepovedano organiziranje voženj z vozili na motorni pogon na gozdnem cestišču, tako, da bi bile take vožnje pod določenimi pogoji ob soglasju Ministrstva za okolje in prostor in Zavoda za gozdove dovoljene. Nadalje tudi predlagajo, da bi lokalne skupnosti v svojih prostorskih aktih določila območja, kjer bi bile vožnje dovoljene.

Janez Kastelic, predstavnik Ministrstva za okolje in prostor in predsednik Delovne skupine za ureditev vožnje v naravnem okolju, je poudaril, da je njihovo poslanstvo pri urejanju te problematike omogočanje dejavnosti in ne prepoved. Zavedajo se, da je bila Uredba sprejeta v času, ko ta dejavnost ni bila razvita. Ta trenutek še ne vedo, ali bo to področje urejeno z uredbo ali z zakonom, vsekakor pa si želijo oblikovati izvedljiv predpis tako z vidika uporabnikov kot z vidika sankcioniranja.

Komisija je v razpravi pozitivno ocenila pobudo ter poudarila potrebo po poglobljeni medresorski uskladitvi pri oblikovanju sprememb Uredbe ter drugih predpisov, ki se nanašajo na vožnje v naravnem okolju. Ker je trend uporabe motornih vozil v naravnem okolju izven javnega cestnega omrežja v porastu, bo treba pri oblikovanju sprememb predpisov slediti tudi tem trendom. Lastniki takšnih vozil si želijo, da bi se v naravnem okolju oblikovala območja, kjer bi bile vožnje pod določenimi pogoji dovoljene. Zato bi bilo smiselno le - te aktivno vključiti v Delovno skupino za ureditev voženj v naravnem okolju, da bi pripravljavce sprememb predpisov seznanili s trendi na tem področju. Prav tako bi bilo smiselno pritegniti gospodarske subjekte s področja turizma, ki nudijo storitve na tem področju oziroma vidijo v organiziranju voženj z motornimi vozili v naravi gospodarski interes. Komisija je tudi opozorila, da bi morali problematiko reševati postopoma in tiste ukrepe, ki jih je možno hitro sprejeti (npr. višje globe), čim prej realizirati. Komisija podpira predlog, da bi lokalne skupnosti, ki načrtujejo prostorski razvoj na svojem območju, v svojih prostorskih načrtih opredelile območja, kjer bi bile vožnje v naravi izven javnega cestnega omrežja pod določenimi pogoji dovoljene, in območja, kjer take vožnje ne bi bile dovoljene, čeprav se je treba zavedati, da so v skladu z veljavno zakonodajo postopki sprejemanja sprememb občinskega prostorskega načrta dolgotrajni.

Komisija je po razpravi sprejela naslednje s k l e p e:

1. Komisija podpira pobude državnega svetnika Marijana Klemenca.
2. Komisija ugotavlja, da problematiko voženj z motornimi vozili v naravnem okolju zaznavajo tudi pristojna ministrstva. V ta namen je minister, pristojen za okolje in prostor, ustanovil Delovno skupino za ureditev voženj v naravnem okolju, ki že aktivno deluje. Komisija pričakuje, da bo Delovna skupina za ureditev voženj v naravnem okolju pospešila aktivnosti za celovito ureditev tega področja in da bo uspešna pri pripravi čim bolj kvalitetnih predlogov za spremembo predpisov.
3. Komisija daje pobudo, da minister, pristojen za okolje in prostor, v Delovno skupino za ureditev voženj v naravnem okolju vključi tudi državnega svetnika Marijana Klemenca ter predstavnike društev lastnikov motornih vozil (sani) in gospodarske subjekte s področja turizma, ki v turistično ponudbo vključujejo tudi storitve s tega področja (npr. organiziranje voženj v naravi).

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1171
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » Pe Okt 10, 2008 6:54 pm

no, tole je pa zanimivo....čeprav sem bil danes, ko sem si prvič površno prebral vse skupaj, tudi jaz bil prepričan, da gre za zaostrovanje uredbe, pa sem po večkratnem branju vseh dokumentov, ki so povezani z omenjeno tematiko (vključno z zapisniki Delovne skupine..., inšpektorata..., okrogle mize...itd, skratka vse kar si tudi sami preberete na prilimanih povezavah) prišel do zaključka, da če smo pri sprejemanju prve uredbe l.96 in dopolnitvi l.2001 "skozi padli" (ne glede na to, kdo bi "moral" kaj storiti), imamo pa zdaj možnost vplivati na spremembe, ki se bodo zgodile v prihodnosti.
Saj nam pravzaprav svetnik Marijan Klemenc, ki je sprožil polemiko, omogoča, da sodelujemo pri razpravi o določilih uredbe. Saj ORZS sploh ni omenjena, lahko sodelujemo tudi sami klubi (v tretjem sklepu je Komisija državnega sveta za lokalno samoupravo in regionalni razvoj zapisala, da naj v postopku sodelujejo tudi predstavniki društev motornih vozil.....ne pa ORZS). V sami pobudi je tudi zapisano, naj se določijo področja, kjer je pod določenimi pogoji dovoljeno voziti (tega do sedaj nikakor ni bilo), to pa podpira tudi komisija ("Komisija podpira predlog, da bi lokalne skupnosti, ki načrtujejo prostorski razvoj na svojem območju, v svojih prostorskih načrtih opredelile območja, kjer bi bile vožnje v naravi izven javnega cestnega omrežja pod določenimi pogoji dovoljene, in območja, kjer take vožnje ne bi bile dovoljene, čeprav se je treba zavedati, da so v skladu z veljavno zakonodajo postopki sprejemanja sprememb občinskega prostorskega načrta dolgotrajni"). No tu pa imamo možnosti vplivati na lokalne skupnosti (a ne?) Po mojem prepričanju pa nam ne bo uspelo, da bi bila uredba prizanesljivejša do tistih, ki res vozijo vsepoprek, rijejo po travnikih in drastično uničujejo okolje. Vsekakor pa bi z določenimi področji, kjer bi se lahko vozili, tudi mi veliko pridobili, čeprav bi bile kazni za vožnjo po prepovedanih področjih višje. tako dobimo vsaj nekaj česar do zdaj nismo imeli. S takimi območji pa bi mogoče lahko imeli kakšno srečanje več vsako leto?

O konkretnih rešitvah in načinu sodelovanja pa naj se odloči vsak sam, meni namreč sodelovanje pod okriljem ORZS v teh razpravah nikakor ne diši, prav tako nač klub tudi ni član ORZS, zato bomo lastne interese zastopali sami. Glede na to, da je na nasprotni strani cel kup naravovarstvenikov, parkov, društev in šenevemkaj, je po moje bolje, da tudi na strani zagovornikov terenske vožnje nastopa več subjektov (društev ali pa zaradi mene tudi gospodarskih družb, ki jih to zanima - saj so tudi oni omenjeni v zapisniku komisije). Kot predsednik našega kluba ORC 4x4 Gorenjska bom definitivno zahteval vključitev našega kluba v nadaljnje razprave o novi uredbi in ostalih predpisih, ki zadevajo vožnjo s terenskimi vozili.
Glede projekta "Ohranimo smrekovec" pa menim, da so njihove zahteve itak zgrešene, saj predlagajo tudi take neumnosti, kot je "kaznovanje oglaševanja, od 3000E dalje", "možnost odvzema vozila na terenu" ( kako ga bojo pa dol spravili?), "poseben register in registracijo tistih, ki so upravičeni do vožnje...", blablabla....to nima zveze z resno zakonodajo....pa če sem prav prebral imajo itak največ za povedat čez voznike motornih sani, štirikolesnikov in kros motorjev

Moje (seveda subjektivno) mišljenje je, da imamo zdaj dobro priložnost poskrbeti za to, da se bomo v prihodnje lahko vsaj nekje vozili brez tega, da bi nas skrbelo, kje nas bo kdo "štrafal".

LP
Slika

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Okt 10, 2008 7:19 pm

Moje mnenje v vsem tem je tako, da naj določijo v parih regijah področja, po katerih se lahko nemoteno vozimo, ali pa naj kaki firmi dajo v upravljanje neko tako regijo, da se tam lahko nemoteno vozi, seveda proti plačilu.

Avstralci imajo tako narejeno, da imajo posamezni klubi svojo klubsko zemljo in na njej področja, kjer se lahko neomejeno voziš in področja za kampiranje, kjer je vožnja zelo omejena (da noben ne nori med šotori). Recimo pri Adelaidu je eno tako področje, kjer v njem lahko kampiraš in se voziš s terencem po njem brez da bi te kdorkoli ganjal. Cena pa je za cel vikend 50 avstralskih dolarjev, kar vključuje prostore za kampiranje in vožnjo kjerkoli po tistem njihovem ozemlju. Kdor zaide ven iz tega področja pa se lahko nadeja kazni v tem klubu in še kazni s strani policije. S podpisom pogodbe ko vstopaš namreč podpišeš da ne boš vozil izven označenega ozemlja in če zaideš ven, je kazen okoli 500 dolarjev klubu in izključitev ter nesodelovanje za naprej, dodatno pa te naznanijo še policiji, ki pa ima še višje kazni.

Če bi bilo pri nas tako organizirano nebi imel nič proti.

Lahko pa uredijo tako, da lahko lastniki nemoteno organiziramo offroad dogodke na svoji zemlji - to bi mi bilo tudi všeč.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Okt 10, 2008 8:41 pm

Saj ravno za to se gre Nebivedu. Zakon o vožnji v naravnem okolju je sam po sebi čisto OK. Zaradi mene so lahko kazni tudi višje. Dejstvo pa je da neko alternativo moramo imeti. In če si jo ne bomo izborili zdaj si jo bomo v prihodnosti še težje.
Evo kolesarje.....
Predlog: Če drug predpis ne omejuje (npr. ZG po gozdnih vlakah, ker prepoveduje vožnjo izven g. cest!), je vožnja dovoljena po vseh poteh, torej tudi kolovozih, prepovedana je po stezah in pešpoteh. Omejitve za posamezne poti lahko sprejmejo tudi lokalne skupnosti oz. jih določajo varstveni režimi varovanih območij. Informacije o tem, kje in kakšni varstveni režimi so določeni, zainteresirane stranke dobijo pri občinskih oddelkih, pristojnih za prostor.

Občine v svojih prostorskih aktih določijo dopustne rabe prostora. V teku je priprava aktov za novo obdobje. Kdor torej želi neko novo rabo, npr. izgradnjo nove poti, kjer bo dovoljeno kolesarjenje oz. postavitev poligona za ekstremno kolesarjenje, podobno pa velja tudi za druge rabe: motokros, poligone za štirikolesnike, snežne sani ipd., mora podati pobudo občini, da jo ta določi v svojih prostorskih aktih. Zbiranje pobud za spremembe namembnosti je veliko občin že zaključilo, jih je pa možno dodati ob razgrnitvah.

_________________
Komisija za turno kolesarstvo - http://ktk.pzs.si/


Ne vem kako nihče od nas ni vedel za tole....

VOŽNjA VOZIL V NARAVNEM OKOLJU

V petek, 9. maja 2008 je v prostorih Ministrstva za okolje in prostor potekala prva seja delovne skupine za ureditev vožnje v naravnem okolju, ki jo je v mesecu aprilu 2008 imenoval minister za okolje in prostor. V njej so predstavniki Ministrstva za okolje in prostor, Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Zavoda RS za varstvo narave, Zavoda za gozdove Slovenije, Policije, Triglavskega narodnega parka, Inšpektorata RS za okolje in prostor, Inšpektorata za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, predstavnik ZOS in predstavnik SOS. Naloga delovne skupine je pregled analize izvajanja veljavne Uredbe o prepovedi vožnje z vozili v naravnem okolju, priprava predloga spremembe uredbe ter priprava predloga priporočil upravnim organom glede izvajanja nadzora nad vožnjo vozil v naravnem okolju. Na seji so se vsi prisotni strinjali z ugotovitvami, ki so izhajale iz razprave vseh predstavnikov delovne skupine, da je sedanje stanje na tem področju nevzdržno, saj imamo na eni strani zelo restriktivno ureditev, ki rigorozno in zelo togo ureja vprašanje vožnje vozil v naravnem okolju, hkrati pa ni učinkovitega nadzora, na drugi strani pa smo soočeni z dejstvom, da je v naravnem okolju vse več prometa z različnimi prevoznimi sredstvi, ki ga tudi v prihodnje ne bo možno povsem omejiti. Razmišljanja in razprave posameznih članov so tekle predvsem v tej smeri, da bi morali poiskati ustrezne rešitve, s katerimi bi opredelili določena območja v naravnem okolju, kjer bi se pod jasno definiranimi pogoji lahko odvijala vožnja z vozili ter natančno opredeliti temeljit nadzor in sankcije za kršitve.

Očitno nas ne zanima ali pa ni volje in interesa...... :twisted: meni se pa zdi zadnja priložnost da se tudi nas nekaj vpraša. In tule je ORZS zelo zatajila.

Lp

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » So Okt 11, 2008 6:35 am

Js grem med kolesarje..... :evil: če nič drugega znajo skup držat! ne pa mone offroaderske........čisto prav nam je, da nas preganjajo. Upam da bo DP 2009 imelo vsaj eno dirko.....

http://mtb.si/index.php?id=7&tx_ttnews[tt_news]=985&tx_ttnews[backPid]=2&cHash=9ab07dfeb3

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Ne Okt 12, 2008 1:03 pm

Malo offtopic, ampak vseeno. Same "čudne" hobije sem si izbral. :twisted:

http://www.enduro-si.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2857&whichpage=1

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Okt 12, 2008 8:45 pm

Ja, končno pričenjate razmišljati v pravo smer: na državnem nivoju se mora pojaviti neka organizacija, ki zastopa toliko in toliko lastnikov 4x4 vozil (saj v to kategorijo spadajo tudi SUV in podobne šminke) torej ne neka organizacija, ki že po naravi vozi izven cestišč (= off road!!). Ne posamezni klubi, teh "se ne sliši dovolj", neka bolj umirjena državna zveza, bi morala postati enakopraven partner vseh tistih, ki sprejemajo in predvsem OBLIKUJEJO prepise, ki se nas tičejo. In če nimamo za seboj neke "čitabe", da zastopamo širše interese, nas bojo precej postrani gledali.
V končni fazi ni važno, kaj piše ORZS v statutu, dejstvo je, da do sedaj niso na tem področju NIČ naredili.
Poglejte, gremo raje v akcijo, namesto da blebetamo tukaj: na ps (da se še ne izpostavite v javnosti) naj se mi javijo v imenu svojih 4x4 klubov tisti, ki bi se včlanili v neko 4x4 zvezo, katere osnovni namen bi bil zastopanje interesov 4x4 klubov in voznikov. Članstvo v tekmovalnih klubih (a la ORZS) ni izključujoče s članstvom v tej zvezi. Članarina bo (če zadeva zaživi) minimalna, bolj kot članarina le soudeležba pri kritju materialnih stroškov. Kaj pravite?

LbojevitP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Okt 13, 2008 11:17 am

Ker se mene tiče, se upam tudi javno povedat.....

http://www.youtube.com/watch?v=ZDMfmsuD5Ow

Mirana za župana :skace_od_srece: :stari_pridiga: :amen:


Slika

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Okt 15, 2008 9:16 am

Psi lajajo karavana gre naprej....... :evil:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Okt 16, 2008 9:16 am

Miran kako kaže pri vas? Na našem koncu smo že stopili v akcijo.
Dajte se vsi zainteresirani klubi javit no.....več kot pobit nas ne morejo.
Spremembe zakona morajo biti sprejete do leta 2010. Časa ni veliko.
Košta skoraj nič, lahko pa veliko pridobimo. Zgubit pa nimamo kaj.
Ne bodite mone. Pogovorte se v klubih in izberite enega ali dva člana ki sta se pripravljena z tem ubadat ker moramo čim prej pripraviti skupno strategijo za sodelovanje. Vse informacije o postopku lahko dobite pri nas.
Na podlagi arhuške konvencije imamo pravico do sodelovanja in nas ne morejo in ne smejo zavrnit.

Lp

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Okt 16, 2008 10:22 am

AŁIEN napisal/-a:Miran kako kaže pri vas? ....

:cry: :oops: :cry:
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Če Okt 16, 2008 10:42 am

Jaz osebno sem pripravljen sodelovati - za kateri koli klub - brez kluba - samo da se rec premakne.
The price of freedom is responsibility, but it's a bargain, because freedom is priceless. ~ Hugh Downs

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Okt 16, 2008 12:42 pm

vigadu napisal/-a:Jaz osebno sem pripravljen sodelovati - za kateri koli klub - brez kluba - samo da se rec premakne.


:aplavz: :welcome: To je beseda.

Se že premika. Zdaj je treba samo še poskrbeti da kamenček ki smo ga porinili po hribu v dolino pride kot čim večji plaz. Če bomo stali ob strani in gledali ne bo nič. Tudi če nam ne uspe nič bomo vsaj imeli zadoščenje da smo probali kaj storit. Mi smo že zaorali ledino tako da bomo vse zainteresirane obveščali kako pa kaj da vam olajšamo pot čez birokratske bariere. Zato se je treba čimprej zmenit. Tudi o načinu komunikacije med nami, ker takole na forumu ne bo šlo.
Pričakujemo odziv tudi ostalih, ne samo klubov saj gre za interese nas vseh.
Sam ne s takim forami hodit: kaj naj jaz kot posameznik naredim.
Več nas bo, večjo težo bomo imeli.


Lp

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Okt 16, 2008 2:56 pm

Kaj bomo ustanovili novo zvezo ali ne? Ali je že?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

tata
Prispevkov: 45
Pridružen: So Sep 20, 2008 10:13 am
Kraj: Sarajevo

OdgovorNapisal/-a tata » Če Okt 16, 2008 5:42 pm

miran napisal/-a:Kaj bomo ustanovili novo zvezo



Ne spominjite novu zvezo jer ako ovo procita Dagmar Suster ili neko iz njegovog AS 2005 zabranice vam i ovo sto sada imate :twisted: :twisted:
Ferozista

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Če Okt 16, 2008 6:14 pm

tata napisal/-a:
miran napisal/-a:Kaj bomo ustanovili novo zvezo



Ne spominjite novu zvezo jer ako ovo procita Dagmar Suster ili neko iz njegovog AS 2005 zabranice vam i ovo sto sada imate :twisted: :twisted:


Dagi nima nič z offrovdom, na srečo. Naj se jebe naprej na aš2005 sam ne pr nas.
Nazadnje spremenil slayer, dne Če Okt 16, 2008 7:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

4xm
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne Apr 13, 2008 9:54 pm
Kraj: Kanal ob Soči

OdgovorNapisal/-a 4xm » Če Okt 16, 2008 7:30 pm

Mi smo tudi zraven !!!!!
4x4 Kanal ob Soči

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Okt 16, 2008 9:20 pm

4xm napisal/-a:Mi smo tudi zraven !!!!!
4x4 Kanal ob Soči



Ej sem hotel pisat Janiju, pa sem si reku mal počak oni se bodo sami javli.
Evo pa res. Bravo fantje. V kratkem dobite pošto ali pa se s klošarjem oglasiva pri vas na :nazdravljamo: pa bomo mal pogučali.
Hvala za vabilo na vaš piknik. Žal ni šlo :evil: . Sem videl po slikah da je bilo zanimivo. Dobro delate pri vas, le tako naprej.

Lp

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Okt 16, 2008 9:29 pm

slayer napisal/-a:
tata napisal/-a:
miran napisal/-a:Kaj bomo ustanovili novo zvezo



Ne spominjite novu zvezo jer ako ovo procita Dagmar Suster ili neko iz njegovog AS 2005 zabranice vam i ovo sto sada imate :twisted: :twisted:


Dagi nima nič z offrovdom, na srečo. Naj se jebe naprej na aš2005 sam ne pr nas.


He he dober glas seže v deveto vas, slab pa še dlje......
Ja slayer maš kar prav.....sam še tega cepca se nam manjka
Sem mel prilko z tipam govort ko smo še GHD imel tle mimo moje hiše, ej tip je še Rupla zajebal, naduvani stari prdec.
Ja tata tisto je bla res žalostna zgodba......žal jim ni uspelo.

Uporabniški avatar
Tinček
Prispevkov: 499
Pridružen: To Jul 17, 2007 10:52 pm
Kraj: ajdovščina
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tinček » Če Okt 16, 2008 10:28 pm

Kaj pa tisti lastniki 4x4, ki nismo v nobenem klubu? Osebno se strinjam z vsem, kar je do sedaj napisano in z idejo o ustanovitvi nove organizacije ali kakorkoli se bo to imenovalo. Na našem koncu na žalost nimamo kluba, zato me zanima kako se lahko tudi individualno vključimo v akcijo.
LP Martin
off road forever
http://4x4ajdovscina.com

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Okt 17, 2008 12:22 am

Martin zaenkrat še ne vemo kaj storiti v takih primerih. Če bo odziv zadovoljiv bi bila izvedljiva Miranova ideja o zvezi ljubiteljev terenskih vozil, ki bi zajemala tako klube kot posameznike ki jih to zanima. Zaenkrat je pa najlažje da se včlaniš v kakšen že delujoč klub. Za članstvo v klubu ni pomembno od kod si. Je pa priporočljivo da ti je sedež kluba čim bližje. Pri nas imamo člane iz vseh koncev in je teško delat. Še težje pa se je zbrat.
Pri ustanovitvi česar koli pa je trenutno problem čas. Preden bodo končani postopki za registracijo nečesa novega bo mogoče že prepozno.
Vsekakor pa podpiram Miranovo idejo ker je več kot očitno da je trenutni krovni organizaciji čisto vseeno. Čeprav to pomeni razkol in delitev. Saj nas v končni fazi druži ista stvar. Pa da ne bo kdo mislil da je to poziv na vstajo proti ORZS. NI! Je pa izraz nezadovoljstva nad njihovim delom oziroma nedelom. Upam da se bodo zbudili vsaj zdaj pred sprejetjem novega zakona. Kakor tudi upam da ne bo prišlo do tega da bi imeli dve organizaciji za isto stvar v katerih bi bili ljudje z istimi interesi na dveh bregovih.
Gre se samo zato da si priborimo pravico do srečanj in dirk brez da nam stalno nekaj težijo. Spomnimo se samo koliko težav so letos imeli organizatorji. Koliko dirk in srečanj je bilo odpovedanih ali preloženih? Pa Bolteza, ene najboljših dirk ki je bila odpovedana zadnji trenutek. In to zaradi enega samega človeka.Kaj je storila ORZS glede tega? NIČ! Klubi in organizatorji so prepuščeni sami sebi. Prav zanimivo bo pogledat koledar prireditev za naslednje leto. Upan da se motim samo če ne bomo storili nič bo to verjetno zadnja sezona pa še ta bo imela komaj kakšne štiri dirke največ.
Močno upam da se motim!
Najkasneje spomladi bomo probali organizirat eno srečanje in bomo povabili vse ki jih stvar zanima. Na žalost po vsej verjetnosti v Avstriji, da bo tudi vožnja. Res ne razumem da v Avstriji gre pri nas pa ne. Spet smo bolj papeški od papeža. Sej ne pravim da nimajo težav samo takih kot mi pa spet ne.
Še enkrat prosim vse zainteresirane naj se javijo. Lahko tudi na PS ali telefon če se ne želite izpostavljat, kot je že Miran omenil.
Ko dobimo odgovor od pristojnih in bomo vedeli kako pa kaj bomo z veseljem vsem pomagali na poti v boljši offroaderski jutri.
Uglavnem na slabšem kot smo zdaj ne mormo bit :wink: če bomo stali ob strani bomo pa sigurno. :z_kijem_v_roki: v še slabšem položaju.


Lp

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Okt 17, 2008 7:53 am

A mislite, da bi bilo možno izvest zadevo tako, da bi v nam v Sloveniji dodelili par področij, v katerih bi postavili offroad-erske kampa, razdeljene na 2 dela. En bi bil za kampiranje, drugi pa za vožnjo, kjer bi se lahko do onemoglosti navozili po terenu.

V takih kampih bi lahko potem organizirali tekme, spanje pa nebi bilo noben problem več, tako da bi resnično lahko trajale tekme več dni.

Pogoj za tak kamp so pa urejeni placi za kampiranje s sanitarijami, tuši in prostori za kurjenje (peko čevaopov, itd), pa onemogočena in prepovedana "hitra" vožnja z vozili po tem delu.

En izmed takih predelov bi bil lahko Poček, ko ga seveda vojska ne uporablja. Komot bi v tistem času lahko mi tam norel z avtomobili.


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 33 gostov