Sovražniki narave št.1

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Dejan
Prispevkov: 46
Pridružen: Po Sep 17, 2007 12:44 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a Dejan » Če Dec 31, 2020 11:18 am


Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a rx » Če Dec 31, 2020 11:33 am

Ja, neprimerna novica. Povsod drugje s tem ni težav razen v qrčevi sloveniji.
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a miran » Če Dec 31, 2020 2:30 pm

:stari_pridiga: ... spet:
Če je komu "slovenija qrčeva", naj gre rit po gmajnah tja, kjer je to dovoljeno. In naj magari tam tudi ostane.

Malo višje citiran članek iz Primorskih novic je pa čista slika in/oz. posledica aktivnosti nekaterih nadebudnih idijotov s "terenskimi" avti. Ne vem, kdo je to bil, mogoče tudi kdo iz mojega 4x4 kluba, a obnašali so se totalno kretensko. Žal je (ne bi o tem ali upravičeno ali ne) javno mnenje precej nenaklonjeno nam, ki radi kdaj zarijemo v gmajno. In temu ustrezno so naštimani tudi zakoni in predpisi. In oblast, pa naj bojo idijoti ali ne -> mi smo jih izvolili...spet in spet :cry: , nas tudi s kaznimi sili k spoštovanju teh predpisov. Vsak "pameten" blatoljubec bo šel zato raje uživati po že razritih gmajnah/vlakah/poteh.... vsaj malo ven od pogleda histeričnih naravoljubcev.
Evo, za tokrat sem se izpraznil....
Miran
PS: žal nisem zasledil nobene slike, mogoče so bili pa na pohodu - glede na izjave o nevoščljivosti, se ne bi niti čudil - kakšni "offroadarji" s Cayernni in Tuaregi in X5.... tudi Rangerji so med njimi precej popularni :wink:
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Dec 31, 2020 7:25 pm

rx napisal/-a:Ja, neprimerna novica. Povsod drugje s tem ni težav razen v qrčevi sloveniji.


Kje pa imajo to dovoljeno? V EU nikjer ni dovoljeno kar tako voziti po naravnem okolju. Ja, imajo "parke" in degradirana področja, ampak plačaš vstopnino in potem se voziš kolikor ti paše. Pa še tam škode za brez veze ne smeš delat.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a rx » Če Dec 31, 2020 8:55 pm

Ja, evropa je res en qrac, zato imam rajši balkan. Naložim avto na prikolico, grem za cel vikend dol, plačam nekaj eurov in se cel vikend drkam po nacionalnem parku...

Retardiranci iz članka? Ma niti nisem mislil nanje ampak samo na qrčevo slovenijo katera ne premore enga parka za offroad vozila.. Jebiga, nosim pač denar v tujino.
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Jan 05, 2021 4:50 pm

https://oceansasia.org/covid-19-facemas ... Eov-_oiPeo

Estimated 1.56 billion face masks will have entered oceans in 2020

:evil: :evil: :evil:

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Pe Jan 08, 2021 10:11 pm

Pri nas v hosti je tudi en reatardiranec razril travnik z nekim 4x4, pa ni prišlo v časopis. Da ne govorim o Gorjancih v prvem snegu, vsi travniki so bili prevoženi.
Z prvim imamo še največ problema lokalni sprehajalci psov, ker je tam sedaj samo blato ......

Najbolj ql so pa jodlarji, tip v Sankt Michael im Lungau pa oddaja svoj travnik prekrit s snegom za dirkanje pozimi :)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Jan 08, 2021 11:30 pm

Jaz mam tudi precej travnika razritega, pa v gozdu tudi.
Ponoči pridejo v skupini. Lepo en za drugim. In rijejo, ti prasci. Sem lovcem prijavil, pa nič.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Po Jan 11, 2021 9:57 am

A nimaš samostrela? :lol: Se da rešit tudi brez lovcev. Prvih nekaj je bolj takih, potem se pa že navadiš, kako se pravilno suši, da dobro rata...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Jan 11, 2021 9:01 pm

Sej kakega mesarja dobiš, da naredi klobase, salame, pa mal še za golaž in zrezke.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1171
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a kloshar » To Jan 12, 2021 11:27 am

2Nebivedu in 2Hribovc:

Čakta, da tole Miran prebere..... :z_kijem_v_roki: :z_kijem_v_roki: :stari_pridiga: :stari_pridiga: ::masuje: ::masuje:
Slika

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Jan 12, 2021 11:32 am

Zakaj? Sej Miran verjetno tudi kralja živali rad poje.

Pr nas so se srne tok namnožile, ker jih lovci premalo postrelijo, da če ponoč pogledaš skozi okno, vidiš, da je skor na vsakem vrtu v naši ulci kaka srna ali več njih. Verjetno je z merjasci pri gregorju enako.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a miran » To Jan 12, 2021 1:28 pm

kloshar napisal/-a:2Nebivedu in 2Hribovc:

Čakta, da tole Miran prebere..... :z_kijem_v_roki: :z_kijem_v_roki: :stari_pridiga: :stari_pridiga: ::masuje: ::masuje:

Hvala Klošar!
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a Dardaj » To Jan 12, 2021 2:23 pm

Hribovc napisal/-a:A nimaš samostrela? :lol: Se da rešit tudi brez lovcev. Prvih nekaj je bolj takih, potem se pa že navadiš, kako se pravilno suši, da dobro rata...


Enkrat sem nekaj, mnogo bolj benignega, izjavil o kranjskih redarjih na Facebooku, pa sem dobil opomin pred izključitvijo ......... :roll:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Maj 04, 2021 9:47 pm

Prepoved: Vožnja z motornimi vozili v naravnem okolju

Vožnja v naravi z različnimi motornimi prevoznimi sredstvi je že vrsto let prepovedana z zakonom. Tudi po spremembah in dopolnitvah zakona o ohranjanju narave pred šestimi leti, s katerimi so skušali odpraviti neurejene razmere pri vožnji koles ali motornih vozil v naravnem okolju za vse tiste, ki bi želeli svoje sposobnosti preizkušati tudi v naravnem okolju v rekreativne ali športne namene, ni nič bolje. Zakon o ohranjanju narave sicer dovoljuje nekatere izjeme, a so te tako omejevalne, da zavirajo razvoj motošportnih panog, ki potekajo v naravi.

Motorevija je pred leti s kar nekaj članki opozorila na probleme, ki se pojavljajo zaradi omejevalnih predpisov. AMZS je tudi podala kar nekaj predlogov in pripomb, kako obstoječe stanje regulirati v zadovoljstvo vseh, ki se s tovrstno problematiko srečujejo. Predlogi niso bili upoštevani. Kolesarji se lahko v naravnem okolju vozijo po neutrjenih poteh, če temu ne nasprotuje lastnik ali upravljavec poti, medtem ko motorna vozila oziroma vozila na motorni pogon ne smejo voziti v naravnem okolju. To pomeni, da je kakršnakoli rekreativna vožnja z motornimi vozili v naravnem okolju prepovedana. Zakon izjemoma dovoljuje organiziranje javnih prireditev vožnje z vozili na motorni pogon v naravnem okolju s soglasjem organizacije, ki je pristojna za ohranjanje narave, ter lastniki zemljišč, na katerih bi prireditev ali tekmovanje potekalo, ob tem pa na takšnem zemljišču ne smeta biti več kot dve prireditvi na leto. Omejitev je toliko, da organizatorje pošteno spravljajo v zadrego in jim močno otežujejo pripravo različnih tekmovanj in prireditev, ki pač zahtevajo vožnjo v naravnem okolju.

Boris Rantaša iz urada direktorja centralne enote Zavoda za gozdove pravi:
Glede na zakonodajo, ki ureja to področje (zakon o ohranjanju narave, zakon o gozdovih in zakon o planinskih poteh), menimo, da so vsebine ustrezno določene in se prepletajo v omenjenih zakonih. Težava je pri izvajanju določil zakonov in podzakonskih aktov, ker so nadzorni organi za nadzor nad temi dogodki neustrezno opremljeni in imajo premajhne zmogljivosti. Posamezne vožnje v naravnem okolju se namreč dogajajo razpršeno po površini z občasno koncentracijo v posameznih predelih, ki ni časovno določljiva.

Veliko prepovedi, nobene rešitve

Predsednik strokovnega sveta za avto-moto šport pri AMZS Erik Logar je prepričan, da bi moralo biti vse skupaj bistveno bolj enostavno, zajeto v enem zakonu brez številnih podzakonskih aktov in uredb, ki pijejo kri organizatorjem prireditev in tekmovanj. “Pri pristojnih organih, kamor smo že pošiljali predloge, praviloma govorijo le o prepovedih, nimajo pa ustreznih predlogov za rešitev problema. Želeli bi večjo pripravljenost, da se poišče ustrezna rešitev,« pravi Logar, ki tudi poudarja, da se AMZS, ki je krovna zveza za motociklistični šport v Sloveniji, zelo dobro zaveda pomena varovanja narave.

Želimo, da bi se vzpostavila regijska območja, kjer bi se vožnje lahko opravljale. Ne gre samo za motokros poligone, ampak tudi za območja za enduro dirke. Te privabijo še več voznikov, saj je zanje treba manj znanja kot pri motokrosu.

Avto moto zveza Slovenije je zakonodajalcem že podala nekaj predlogov in pripomb za ureditev tega področja - nazadnje lani junija v okviru javne obravnave sprememb in dopolnitev zakona o ohranjanju narave, ki se nanašajo na 28. b in 28. c člen oziroma na poenostavitev in hitrejše pridobivanje dovoljenj za javno prireditev vožnje z vozili na motorni pogon v naravnem okolju. Odziva ni bilo.
“Podani predlogi Zavodu za gozdove niso znani. Zainteresirane javnosti imajo legitimno pravico, da dajejo pobude in predlagajo spremembe zakonodaje. Zavod za gozdove izvaja in sodeluje v projektih, ki obravnavajo tudi problematiko voženj v naravnem okolju z namenom izobraževanja in ozaveščanja strokovnjakov in širše zainteresirane javnosti o prostoru. Eden takšnih je bil tudi projekt SUPORT – trajnostno upravljanje Pohorja. V okviru tega in drugih tovrstnih projektov smo zainteresirano javnost za vožnjo z vozili na motorni pogon v naravnem okolju večkrat pozvali k sodelovanju in podaji pobud, vendar do sedaj nismo dobili praktično nobenih javno izraženih pobud za ureditev problematike vožnje z vozili na motorni pogon v naravnem okolju”, pravi Boris Rantaša iz Zavoda za gozdove in dodaja, da bi se morali posamezniki, ki se s to dejavnostjo ukvarjajo, povezati v skupine ali združenja in jasno podati svoje želje.


Vinjeta za vožnjo po naravnem okolju?

Motošportu velikokrat neupravičeno pripisujejo, da uničuje okolje - takšne pavšalne obsodbe pa motošportu delajo krivico. Erik Logar je povsem jasen:

AMZS brez izjem spodbuja tekmovalce, ki nastopajo na tekmovanjih pod okriljem AMZS, k spoštovanju narave. Vsi naši športniki na vseh prireditvah pod našim okriljem spoštujejo okoljevarstvene smernice mednarodne motociklistične zveze FIM, ki so prevedene v slovenski jezik in veljajo za vse.

AMZS želi večjo pripravljenost državnih organov pri iskanju prostora za izvajanje prireditev, ki bi bile seveda podvržene posebnemu režimu. “Rešitev bi bila lahko regijska središča za terenske oziroma “off road” vožnje, kjer bi morali imeti motocikli posebno vinjeto, ki bi bila nadomestilo za obremenitev okolja s hrupom in povzročanje škode. Prav tako bi veljalo poiskati degradirana območja (opuščene kamnolome, peskokope, glinokope), v katerih naravno okolje dopušča izvedbo prireditev in tekmovanj. Pomembno je, da bi bila takšna prizorišča zunaj območij Natura 2000, ekološko pomembnih ali zavarovanih območij in zunaj območij naravnih vrednot,” še dodaja Erik Logar.

Zakon ne dovoljuje izjem


Na Zavodu za gozdove pa izjem ne poznajo. “Prosta vožnja po gozdnih prometnicah (gozdnih cestah in gozdnih vlakah) je po zakonu o gozdovih prepovedana. Tovrstna vožnja negativno vpliva na gospodarske, ekosistemske in socialne funkcije gozda. Poleg škode zaradi hrupa in s tem povezanega motenja prostoživečih živali in souporabnikov prostora tovrstne aktivnosti povzročajo tudi trajne škode na gozdnih prometnicah in neposredno na raščenih gozdnih tleh (tla zunaj gozdnih prometnic). Gozdne ceste in gozdne vlake so prvenstveno oziroma izključno namenjene gospodarjenju z gozdom, vožnja z motornimi vozili pa je dovoljena le, če se gospodarjenje ne ovira in se ne povzroča škoda”, pravi Boris Rantaša, ki se strinja, da bi bilo za drugačno rabo gozdov treba spremeniti zakonodajo. “Resolucija o nacionalnem gozdnem programu je bila osnova za opredelitev posameznih con v gozdovih, kjer so bile določene še sprejemljive obremenitve gozdov s posameznimi, mestoma za gozdni ekosistem motečimi dejavnostmi. Kot pomemben rezultat te opredelitve so v območnih gozdnogospodarskih načrtih potrjena območja posameznih con, kjer je dovoljena ježa in vožnja s kolesi po označenih gozdnih prometnicah. Gre za vrste rab, pri katerih so drugačni vplivi na gozd kot pri vožnji z motornimi vozili, je pa to postopek, preko katerega bi bilo možno določiti tudi območja za vožnjo v naravnem okolju,” še dodaja Rantaša.

Rantaša meni, da je rešitev v povezovanju posameznikov, ki se s to dejavnostjo ukvarjajo: “Skupine ali združenja bi morali jasno podati želje glede karakteristik prostora, hkrati pa je potrebna povezava upravljavcev prostora pri opredelitvi tovrstnih območij v prostoru (širša presoja dejavnosti v smislu, kaj je za neko območje še sprejemljivo in kaj ne). Nadzornim organom bi bilo treba podati možnosti in pooblastila, da bi, ko bodo takšna območja opredeljena, lahko izvajali primeren nadzor in tudi kaznovali kršitelje.”

Lastništvo ne prinaša dovoljenja


Aktualno dogajanje zaradi pandemije koronavirusa problematiko voženj z motornimi vozili v naravnem okolju še zaostruje. Marsikdo si namreč zaradi omejitev gibanja privošči več, kot je dovoljeno in misli, da lahko v naravnem okolju vseeno vozi, če je lastnik parcele ali zemljišča, na katerem vožnjo izvaja. Boris Rantaša pravi: “Zakon posebnih izjem glede lastništva ne opredeljuje - negativni vplivi na gozdni ekosistem so enaki ne glede na to, ali vožnjo izvajamo na svojem ali tujem zemljišču. Izkušnje s Pohorja kažejo, da lastniki gozda v večini temu športu niso naklonjeni. Če za gozdne ceste manjši del vzdrževanja (in s tem tudi odprave škod zaradi vožnje v naravnem okolju) krije država iz proračuna, pa je odprava poškodb na gozdnih vlakah ali celo na raščenih gozdnih tleh povsem na plečih lastnika vlake ali parcele. Prav tako so gozdne posesti v Sloveniji za tovrstni šport večinoma premajhne in bi se moral uporabnik pri svoji dejavnosti peljati čez več posesti.”

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Maj 05, 2021 10:47 am

Vse lepo in prav...no ja. Nekateri si pravno državo predstavljajo kot udobno gnezdece, v katerem vsakega 18. v mesecu dobiš zanesljivo colungo. In da bi jo dobival še v bodoče, moraš pač vsake toliko pokazati svojo moč. In tale g.Rantaša je očitno tipičen predstavnik te parazitarske klike. Če bi malo pobrskal po arhivih, bi videl, da smo že leta nazaj organizirano nastopili (kolesarji, motokrosisti, enduraši in mi) in na Ministrstvu za okolje podali vrsto predlogov za ureditev te problematike.
Mogoče bi pa pred Skupščino moral goreti tudi njegov stolček...
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Maj 16, 2021 7:28 am

Direktor ZRSVN in glavni inšpektor IRSOP sta menila, da je povezovanje obeh inštitucij pomembno za izmenjavo informacij in preprečevanje nedovoljenih voženj v naravnem okolju. V tem smislu sta se dogovorila za aktivnosti, ki jih bosta s ciljem zmanjševanja nedovoljene vožnje v naravi, instituciji izvali v letošnjem letu:

IRSOP bo poostril nadzor na terenu. Instituciji bosta sodelovali pri ogledih terena,
IRSOP in ZRSVN bosta izdelala strategijo nadzora nad nedovoljeno vožnjo v naravnem okolju. Prek medijev bosta izvedla ozaveščevalno akcijo, v kateri bosta pozivali k uporabi in ureditvi legalnih poligonov,
ZRSVN bo pregledal in na IRSOP posredoval objave na družabnih omrežjih, iz katerih je razvidna kršitev vožnje v naravnem okolju;
ZRSVN bo za zaposlene pripravil notranja navodila za enoten način prijave voženj v naravnem okolju inšpekciji;
ZRSVN bo proučil možnost spremljanja voženj v naravnem okolju na območju Smrekovca s postavitvijo kamer;

Glavni inšpektor IRSOP Franc Rančigaj je predstavnikom ZRSVN povedal, da si inšpektorat prizadeva tudi za izboljšanje zakonodaje, ki bi inšpektorjem omogočala učinkovitejše ukrepanje. Povedal je, da podpira razširitev pristojnosti nadzornih organov na terenu, na primer na občinske redarje in revirne gozdarje ter ocenjuje, da bi se kršitve z večjo prisotnostjo nadzornih organov na terenu zmanjšale. Udeležence sestanka je seznanil tudi usmerjeno akcijo nadzorov voženj v naravnem okolju, ki jo bodo v letošnjem letu izvedli inšpektorji za področje okolja in narave v sodelovanju s Policijo, ki jim nudi pomoč pri ustavljanju vozil, identifikaciji storilcev in zasegu vozil.

Na koncu se bo izkazalo da udba niti ni bila tako slaba.....pregledovanje objav na internetu, kamere, zaseg vozil.....še goli otok, pa smo zmagali.

MTB4life
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Nov 18, 2020 12:21 pm

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a MTB4life » Ne Maj 16, 2021 8:40 am

Nekaj zelo zakonodaje ne poznam.
Kje točno je prepoved vožnje?
Po vlakah, utrjenih poteh je dovoljeno voziti?

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Maj 16, 2021 10:12 am

MTB4life napisal/-a:Nekaj zelo zakonodaje ne poznam.
Kje točno je prepoved vožnje?
Po vlakah, utrjenih poteh je dovoljeno voziti?


Ne. Voziš se lahko samo po cestah.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Maj 16, 2021 10:14 am

Bodo pa v tujini zaslužili, ker imajo poligone, pri nas jih pa ni prav veliko. Če sem dobro seznanjen so trije v državi, na katerih bi se lahko vozil uradno z avtomobilom.
Pred EUR sem bil SIT!

MTB4life
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Nov 18, 2020 12:21 pm

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a MTB4life » Ne Maj 16, 2021 10:52 am

Razumem kazen, samo zaseg vozil, ta je pa huda.

Smo bolj papežki od papeža.
Enako je pri gorskem kolesarjenju, na dolocenih mestih policija čaka in tala kazni.

Kot da smo najhujši kriminalci.

@ALIEN s kje je to kopirano?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Maj 16, 2021 10:03 pm

Zaseg vozil mislim da je predviden, če te dobijo v zaščitenem območju, krajinskem parku...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

Re: Sovražniki narave št.1

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Po Maj 17, 2021 10:22 am

Glede na to, da so obcinski redarji in policaji stali v casu medobcinske prepovedi gibanja sredi njiv na obcinski meji ter globili ljudi, ki so se tam "preko meje" sprehajali od enega do drugega konca njiv, ni nevarnosti, da se kmalu ne bo v vsakemu grmu skrival kaksen "redarcek", naduvan z egom do neba in IQjem dnevne temperature ter pisal kazni, ker bos "skrenil s ceste". Kolesarji smo tako ali tako ze postali vladni naravni sovrazniki.
Marca sem se vracal iz dela s kolesom in ker je bila kolesarska med Kranjsko goro In Jesenicami se pod metrom snega na precejsnih mestih, sem se peljal po cesti.
Me ustavi policaj in .... Epilog: "Gospod, ce bi bila pomlad ali poletje in ce bila kolesarska sezona in ce bi se vi vozili po tej cesti in ce .... in ce in ce..... bi vam napisal kazen!" Moj odgovor je bil: "Kolesarska je pod snegom in ce bi bilo vse to, kar ste nasteli, se midva sploh ne bi srecala! Zdravo tovaris!" ..... Surla do tal!

Verjetno bo se manj objav podvigov na FB -ju, bo pa upam da za to vec lepih punc v kopalkah na njemu :) (ali pa fantov, da ne bo izpadlo sovinisticno!)


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov