Vleka prikolice v Italiji

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4187
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Vleka prikolice v Italiji

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Jun 07, 2019 8:11 pm

Danes mi je en možakar omenil, da v Italiji že komplicirajo, če vlečeš z avtom prikolico, na kateri je naložen drug avtomobil. V kolikor teža prikolice in tovora presega - baje 2.700 kg - bi moral imeti licenco in vlečni avto bi moral imeti tahograf.
:shock:
Kdo ve o tem kaj bolj uradnega?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Vleka prikolice v Italiji

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jun 11, 2019 12:15 pm

Samo nepreverjene info, in verjetno se ne spomnem več vsega. Odvisno od namena.
Pred letom in pol sem želel it v italijo po en avto, kolikor sem takrat z mojim (ne)znanjem italjanščine in google translate uspel razumeti, je, da sam svoj avto še vedno lahko pelješ. Konkretno recimo terenca na dirko, tako so takrat pisali mislim da na fuoristrada.
Ker bi avto pri njih kupil, bi menda moral imet še CMR obrazec s sabo.
(Pa seveda tisto tablo, ker avto gleda par cm nazaj preko prikolice.)

V eu naj bi oz. je postal tahograf obvezen za vse kar je preko 3500 kg.
Izjema so privatne vožnje za osebni namen. (no pa še izjeme so za privatnike ki delujejo le v svojem okraju in še nekaj)
Torej na prikolici lahko peljem svoj avto, za osebni privatni namen.
Prevoz kolegovega avta je lahko že usluga po recimo nemškem tolmačenju.

Hrvati so pred tremi leti imeli tolmačenje, da je tahograf potreben, če je avto pisan na firmo. Čigav je avto na prikolici, ga ni zanimalo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost