Pozdravljeni!
Imam VW Passat 1.9 tdi l. 2000, 116 KM ("hisni ljubljenec"), s stalnim stirikolesnim pogonom.
Ce startam oz. pospesujem, zacne (verjetno zadaj desno - tako se slisi "po obcutku") med cca. 1800 in 2200 obrati nekaj pokati in po obcutku kot preskakovati,
Vecje so obremenitve vozila (voznja v klanec, speljevanje iz ovinkov), bolj rado preskakuje, pri tem avto tudi nekoliko trese. Pri vecjih hitrostih in visjih prestavah tega vozilo ne dela.
Hvala za morebitne info,
LP.
Martin
"pokanje in preskakovanje" pri pospesevanju
"Poka" in trese vedno, ni vazno kaksna podlaga je.
Po "obcutku" se bolj intenzivno pojavljajo simptomi takrat, ko je vozilo bolj obremenjeno, npr. pri pospesevanju v voznji v "hud" klanec (alias vrsiska cesta), dela pa enako tudi pri speljevanju pri zeleni luci (na ravni podlagi), le malo manj srce trgajoce
Zaenkrat Sem opazil le, ko je vozilo v prvi in drugi prestavi. Da bi kdaj Pokal v cetrti, peti ali sesti, npr. na avtocesti ob pospesevanju, se ne spomnim. Tretja ni izkljucena
Vizuleno ne fali nic pogonu (po mojem amaterskem pregledu), malo pusca semernig na zadnjem diff-u (malo je samo vlazen), za kar na servisu vedo.
Menjal Sem ze eno zadnjo polosovino, vendar je isto pocel ze pred menjavo. Sklopka je bila menjana pred 80 000 km, menjanje med vsemi prestavami gre lahko, kaksne posebne elektronika vozilo nima (npr. ESP -ja, ipd.), le ABS.
Iscem kaksno uporabno informacijo predenj se odlocim in dam vozilo na servis, ker v primeru, da je kaj financo zelo bolecega, bom mocno razmislil, da bi dal stvar popraviti Zal!
Po "obcutku" se bolj intenzivno pojavljajo simptomi takrat, ko je vozilo bolj obremenjeno, npr. pri pospesevanju v voznji v "hud" klanec (alias vrsiska cesta), dela pa enako tudi pri speljevanju pri zeleni luci (na ravni podlagi), le malo manj srce trgajoce
Zaenkrat Sem opazil le, ko je vozilo v prvi in drugi prestavi. Da bi kdaj Pokal v cetrti, peti ali sesti, npr. na avtocesti ob pospesevanju, se ne spomnim. Tretja ni izkljucena
Vizuleno ne fali nic pogonu (po mojem amaterskem pregledu), malo pusca semernig na zadnjem diff-u (malo je samo vlazen), za kar na servisu vedo.
Menjal Sem ze eno zadnjo polosovino, vendar je isto pocel ze pred menjavo. Sklopka je bila menjana pred 80 000 km, menjanje med vsemi prestavami gre lahko, kaksne posebne elektronika vozilo nima (npr. ESP -ja, ipd.), le ABS.
Iscem kaksno uporabno informacijo predenj se odlocim in dam vozilo na servis, ker v primeru, da je kaj financo zelo bolecega, bom mocno razmislil, da bi dal stvar popraviti Zal!
Pozdrav, lahko je tudi homokinetični zglob na polosi, a ti poka pri vožnji naravnost ali pri rahlem zavoju?
Kolega je imel podobno težavo, sicer Honda civic, pri manjši hitrosti in rahlem zavoju je pokalo, rešili smo z menjavo homokinetičnega zgloba, medtem ko pri višji hitrosti se tega ni slišalo vsaj v kabini ne.
Lp Andrej
Kolega je imel podobno težavo, sicer Honda civic, pri manjši hitrosti in rahlem zavoju je pokalo, rešili smo z menjavo homokinetičnega zgloba, medtem ko pri višji hitrosti se tega ni slišalo vsaj v kabini ne.
Lp Andrej
miran napisal/-a:A diagnoza takole na daleč
Miran
Se strinjam s tabo, to je približno enako kot, ko me kolegi, prijatelji kličejo ob 10h zvečer: "ej, kaj pa ti misliš, neki me že tri tedne boli, a nej grem k dohtarju al ne?"
Ideja ni slaba, danes je šel k Cvetotu na servis, pa naj fant pogrunta zadevo. Avto se je na dopustu tako ali tako že skoraj "dezintegriral" "Pokanje" v pogonu se je moćno poslabšalo, začela je puščati hladilna tekočina (pregnita cev), počila je zajla na ročni, aja, luft nekje uhaja v naftni sistem, par plastičnih kosov je med potjo odletelo, , moja ljubezen, je poskrbela, da smo ostali že prvi dan brez zadnje šipe, ....
- dopust kot se šika
Anyway, jaz sem vseeno moral zbrati malo idej, da stroškovno vem, kam pes taco moli
TX
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 66 gostov