Tole bi bilo škoda, da se izgubi:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7618779
Lastnik že 7 let, ves čas redno in skrbno vzdrževan, jeseni 2010 generalno obnovljena ter zaščitena šasija in karoserija, novi ležaji spredaj in zadaj, končniki, silen bloki, stabilizatorji itd.
Homologirane predelave: dvig podvozja OME + 6cm, original Safari snorkel, vitel
Dodan intercooler z ventilatorjem stikalo za vklop ventilatorja je v kabini.
Nov akumulator Varta 95Ah.
Skratka:
To je Nissan Patrol GR Y60. Ni luksuzen SUV in ni stvar, ki ne potrebuje vzdrževanja ter jo po uporabi zavržeš. Ima dve togi premi, med vožnjo slišiš veter, in ima karakter.
To je Patrol. Zgleda kot Patrol, obnaša se kot Patrol in pelje se kot Patrol. Vse to so DOBRE lastnosti.
Če nimate niti izvijača in še niste nikoli sami menjali olja v avtu, ta avto ni za vas.
Če offroadate samo po facebooku in forumih, ta avto ni za vas.
Če ste mevža, ki se neprestano pritožuje drugim nad svojim neuspešnim življenjem, ta avto ni za vas.
Če poslušate slovenski pop ali narodnjake, ta avto ni za vas.
Če se bojite umazati roke in hodite po svetu v karirastih oprijetih hlačah in belih adidaskah ali nosite bundo z obrobo kapuce iz umetnega krzna, ta avto ni za vas.
Ta avto je preživel alpske snežne zamete, libijske sipine, tunizijska slana jezera, maroške kamnite piste, mavretansko vročino, egiptovske tanke in ležeče policaje, sudanske tovornjakarje, etiopske trne, osle, črnce in carinsko upravo, sol Mrtvega morja in šest izraelskih mejnih kontrol. In veste kaj? VEDNO, ČISTO VEDNO ME JE PRIPELJAL NAZAJ DOMOV. Zato prosim za vsaj malo spoštovanja in ne kličite me samo zato, da me sprašujete, koliko nafte porabi in koliko stane registracija.
Torej, če imate jajca, imate radi izzive in si upate zreti usodi v brk?
Ste kdarkoli že uporabili poved: "Primi mi pivo in glej, da ti pokažem..."?
Ko vidite razpadlo razbitino terenca, ali pomislite, da bi bil čas za nov projekt obnove?
Je vaša garaža polna rezervnih delov vaših sedanjih, prejšnjih in bodočih avtomobilov?
Imate servisni priročnik za vsak avto, ki ste ga doslej imeli v lasti?
Se lahko najmanj dve uri skupaj pogovarjate o avtih, orodju, servisiranju in vožnji?
Se še vedno nostalgično spominjate svojega prvega vozila?
Se vam električni avtomobili gnusijo in jih vidite kot nedopusten greh pred bogovi navora, velike prostornine in notranjega izgorevanja?
So vam všeč koledarji s pomanjkljivo oblečenimi dekleti?
Če ste vsaj na eno od vprašanj odgovorili z "ja": TO JE PATROL ZA VAS.
Podrobnosti:
Ne poznam števila lastnikov pred mano. Avto sem kupil leta 2006 v dosti slabšem stanju, kot je sedaj. Prejšnji lastnik ga je uporabljal za prevoz motorke in kozje krme, to je vse, kar mi je uspelo izvedeti, ker je reveža vzela Matilda. Jaz sem iz zanemarjenega reveža naredil skoraj popolno ekspedicijsko vozilo. In ga v ta namen tudi uporabljal in zanj seveda primerno skrbel. Nikoli mi ni padlo na pamet, da bi pri vzdrževanju varčeval in s tem tvegal odpoved nekje na robu Guelb er Richata ali Akakusa.
Stanje? Za 22 let staro vozilo naravnost odlično. Seveda pa avto ni nov, temu je primerna tudi cena. Zgolj šnorkl stane 800€, v avto je bilo v letih 2010, 2011 in 2012 vloženo približno 11k€, to imejte v mislih, preden mi jemljete čas z žaljivimi ponudbami.
Vprašanja?
Prodajam, ker sem postal ponosen in včasih rahlo frustriran lastnik Toyote LC80. Pač edino vozilo, ki v praksi lahko nadomesti Patrola. Zato bi bilo lepo, če bi Patrolček dobil novega zvestega lastnika.
NE, PO DELIH GA NE PRODAM. Ne trudite se s klicanjem.
Kaj je narobe z avtom? Nič bistvenega, najhuje je to, da ga nihče ne uporablja. Seveda ima nekaj napakic, ki pa niso kritične, npr. števec za hitrost občasno ne dela, zadnja vrata so rjava priložim komplet drugih, tečaji voznikovih vrat pokajo, kak kardanski križ bi bil potreben zamenjave...
Pogoni in zadnja špera DELAJO BREZHIBNO.
Hvala vam za vaš čas in pozornost. Kdor ve, kaj kupuje, mu ob nakupu tega Patrola ne bo žal.