Kupujem: Nissan Terrano letnik 2003

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
janki35
Prispevkov: 2
Pridružen: To Jan 26, 2016 6:08 pm
Kraj: idrija

Kupujem: Nissan Terrano letnik 2003

OdgovorNapisal/-a janki35 » To Jan 26, 2016 7:50 pm

Pozdravljeni .!

Namreč kupujem Nissan Terrano letnik 2003

Zanima me če kdo pozna ta avto kaksne so njegove slabe in dobre lastnosti.
Kako je z motorji 2.7 Tdi imajo kakšno serijsko napoko itd.

Skratka usaka informacija dobrodošla .! :)

Nekaj sem si ogledoval teg mogoče kdo pozna .?

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... rt%20KLIMA

Uporabniški avatar
Timaj
Prispevkov: 145
Pridružen: To Mar 10, 2009 11:57 am

OdgovorNapisal/-a Timaj » Sr Jan 27, 2016 9:51 pm

Nekaj let nazaj sem imel takšen voz; sicecr z 3.0 motorjem.. klasika, priključljiv 4x4, LSD zadaj, reduktor. Malo sem ga dvgnil OME in dodal ročne vklopnike (so tereni ko rabiš samo reduktor ne pa 4x4 brez sredinskega diferenciala...). Lahko se podaš v kar resne terene, zadnji konec (kljuka) pa hitro popdrsa po tleh... Z rjo jaz nisem imel težav. Sediš visoko, ni preširok..

Če se ne motim je še nekaj forumašov ki ga vozijo in lahko še kaj doadajo glede 2.7 motorja

LP

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 955
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Če Jan 28, 2016 9:57 am

Timaj napisal/-a:so tereni ko rabiš samo reduktor ne pa 4x4 brez sredinskega diferenciala...


se opravičujem za off topic...

zgoraj napisano ne bo držalo.

če se kdo ne strinja naj odpre novo temo za diskusijo, da ne bomo tukaj smetili

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4114
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Jan 28, 2016 10:04 am

Za premikat in manevrirat s težko prikolico na asfaltnem dvorišču pride zelo prav reduktor, brez da bi vklopil še prednji pogon. In verjetno je na Timaj mislil.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 594
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Če Jan 28, 2016 11:53 am

Pri nas imamo enega l 2001 kratki model.Gnili prvi blatniki spodnji rob pri vratih,gnili pragovi, gnil pod zadnjimi sedeži. Ostalo za enkrat laufa. Zamenjat moramo pa še marsikaj ampak to je tekoče vzdrževanje.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4114
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Jan 28, 2016 1:01 pm

jereb napisal/-a:...Gnili prvi blatniki spodnji rob pri vratih,gnili pragovi, gnil pod zadnjimi sedeži. Ostalo za enkrat laufa....


Pravkar si opisal večino japonskih vozil tega letnika, predvsem 4x4 karavanov in terencev. :twisted:

Problem je slab pleh in ne tehnika (pogoni, prenosi, motor,...). Večina japoncev gnije, ker niso bili dobro zaščiteni in jih naša sol dobesedno poje. Sama tehnika avtomobila pa zdrži parkrat dlje kot pleh. Zato se splača pri starem japonskem avtu gledat najbolj kako je ohranjen pleh in če je ta odličen, potem tak avto vzameš. Ker če tudi je tehnika zanič, je dovolj gnilih avtomobilov, kjer tehnika deluje in celega kupiš za dele (za majhen denar) in prestaviš tisto kar rabiš.

Razen, če znaš pleh sam popravit ali ti to nekdo poceni naredi. Potem iščeš takega, ki ima najboljšo tehniko, pleh boš pa kasneje popravil.
Pred EUR sem bil SIT!

tracar
Prispevkov: 227
Pridružen: To Dec 20, 2011 12:54 pm

OdgovorNapisal/-a tracar » Če Jan 28, 2016 3:50 pm

To pa ne drži! Japonci pa ja nimajo nikakršnih težav. Zgoraj opisane težave veljajo izključno za Land Roverje. Porka motorka. :D 8) :lol:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2866
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Jan 28, 2016 4:32 pm

Kako prosim?
A ne gnijejo samo lade?

Torej terano,
taki letniki, pa barva in od prvega lastnika, je precej možnosti da so bili od policije.
Slišal sem, da so bili v bolj žalostnem stanju. Torej za preverit je, koliko je bila rja sanirana, da ni bla samo zakrita itd...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1073
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Jan 28, 2016 4:43 pm

Nebivedu napisal/-a:Za premikat in manevrirat s težko prikolico na asfaltnem dvorišču pride zelo prav reduktor, brez da bi vklopil še prednji pogon. In verjetno je na Timaj mislil.


Sej gre ja, zadnji križ na kardanu pa tut, če si parkrat nepreviden s sklopko.
Namenoma je reduktor pogojen z 4x4! Da se sile porazdelijo.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4114
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Jan 28, 2016 5:59 pm

Če veš čisto točne mere, ti lahko natančno povem ceno za križ. Dobijo se križi od 11 do 48 evrov (odvisno od mer in načina mazanja).

Slika

Toyota ima mere 27x92 (na sliki je 27 mala puščica, 92 pa velika) in tak križ s stranskim mazanjem stane nekje 17 evrov. Če so za nissana enake mere križa, potem ga v bistvu lahko menjaš ob vsakem rednem servisu, pa ne bo servis nič dost dražji. Če boš pa s sredinsko zaporo in vklopljenim 4x4 prikolico prestavljal na asfaltni podlagi, bo pa kak kasnejši servis prišel vsaj s tridesetkratno ceno križa.
Pred EUR sem bil SIT!


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti