homologacija dizel
homologacija dizel
Me zanima kako se da registrirat avto ki je bil predelan iz bencina na dizel(menjan motor), če je zajeb.. in ali se splača? hvala
nissan tractor 3.3sdt
Meni je na lokalnem tehničnem rekel, da rabim od proizvajalca/zastopnika neko potrdilo, da je konkreten avto primeren za ta motor. Seveda govorimo o serijsko vgrajenih motorjih.
Vprašaj kjer delajo homologacije.
Če ti njihov odgovor ni najbolj všeč, vprašaj še pri kakem drufem izvajalcu.
Vprašaj kjer delajo homologacije.
Če ti njihov odgovor ni najbolj všeč, vprašaj še pri kakem drufem izvajalcu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vprašal na LPP in RTI
Poslano vprašanje preko maila:
Pozdravljeni.
V lasti imam vozilo Lada Niva 4x4 1,6 bencin, letnik 1993. Vozilo sem karoserijsko in mehansko popolno obnovil. Ker je motor še stare šole ( navadni dvojni vplinjač) in ima zelo veliko porabo bencina , bi vgradil motor od Alfa Romeo 145 1.9 TD. Ta motor je bil že velikokrat vgrajen v tujih državah in paše noter brez kakšnih večjih predelav. Zanima me kakšen je postopek in kakšni so pogoji za homologiranje te predelave.
Hvala in lep pozdrav Matej
Odgovor od RTI-ja :
Spoštovani!
Potrebno bo predložiti homologacijsko dokumentacijo (certifikate za moč motorja, emisijo, hrup, zavore).
Lep pozdrav!
Milan Ornik, univ.dipl.inž.str.
Tehnični vodja
RTI d.o.o.
sektor: kontrolni pregledi
Cesta k Tamu 14, p.p. 851,
2001 MARIBOR, SLOVENIJA
E-mail: milan.ornik@rti.si
Tel.: 02 450 26 21
Fax: 02 4612 374, 02 450 26 22
Internet: http://www.rti.si
In še odgovor od LPP-ja :
Spoštovani,
Takšne predelave ni mogoče odobriti.
Mogoče je odobrite le predelavo, pri kateri se vgradi motor, ki ga je predvidel proizvajalec vozila za tip vozila, pri tem pa morajo nosilci motorja na karoseriji vozila ostati nespremenjeni.
Lep pozdrav
Marko Kamnik
Vodja sektorja
Tehnični pregledi in homologacija vozil
Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d.o.o.
Celovška cesta 160
1000 Ljubljana
Tel.: +386 (0)1 5822 701
Fax.: +386 (0)1 51 93 288
Email: marko.kamnik@lpp.si
URL: http://www.lpp.si
Zgleda da bo Niva mogla ostat v originalnem stanju
Poslano vprašanje preko maila:
Pozdravljeni.
V lasti imam vozilo Lada Niva 4x4 1,6 bencin, letnik 1993. Vozilo sem karoserijsko in mehansko popolno obnovil. Ker je motor še stare šole ( navadni dvojni vplinjač) in ima zelo veliko porabo bencina , bi vgradil motor od Alfa Romeo 145 1.9 TD. Ta motor je bil že velikokrat vgrajen v tujih državah in paše noter brez kakšnih večjih predelav. Zanima me kakšen je postopek in kakšni so pogoji za homologiranje te predelave.
Hvala in lep pozdrav Matej
Odgovor od RTI-ja :
Spoštovani!
Potrebno bo predložiti homologacijsko dokumentacijo (certifikate za moč motorja, emisijo, hrup, zavore).
Lep pozdrav!
Milan Ornik, univ.dipl.inž.str.
Tehnični vodja
RTI d.o.o.
sektor: kontrolni pregledi
Cesta k Tamu 14, p.p. 851,
2001 MARIBOR, SLOVENIJA
E-mail: milan.ornik@rti.si
Tel.: 02 450 26 21
Fax: 02 4612 374, 02 450 26 22
Internet: http://www.rti.si
In še odgovor od LPP-ja :
Spoštovani,
Takšne predelave ni mogoče odobriti.
Mogoče je odobrite le predelavo, pri kateri se vgradi motor, ki ga je predvidel proizvajalec vozila za tip vozila, pri tem pa morajo nosilci motorja na karoseriji vozila ostati nespremenjeni.
Lep pozdrav
Marko Kamnik
Vodja sektorja
Tehnični pregledi in homologacija vozil
Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d.o.o.
Celovška cesta 160
1000 Ljubljana
Tel.: +386 (0)1 5822 701
Fax.: +386 (0)1 51 93 288
Email: marko.kamnik@lpp.si
URL: http://www.lpp.si
Zgleda da bo Niva mogla ostat v originalnem stanju
Matej T napisal/-a:Mogoče je odobrite le predelavo, pri kateri se vgradi motor, ki ga je predvidel proizvajalec vozila za tip vozila, pri tem pa morajo nosilci motorja na karoseriji vozila ostati nespremenjeni.
A niso ble tudi Nive 1,9 d, motor od PSA koncerna.
Samo je pa spet tisti mogoče na začetku
http://en.wikipedia.org/wiki/XUD
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej
Lp Andrej
Sicer poznam človeka, ki je v Cherokee -ja bencinarja vgradil MB diesel motor in celo homologiral, ampak možakar se nahaja v sosednji Avstriji.
Pri nas je po moje to praktično nemogoče, jaz sem nekoč gledal Cherokee -ja z VW 6 cilinderskim diesel-om in dobil od prodajalca nasvet, da se da homologirat, če koga poznaš
Pri nas je po moje to praktično nemogoče, jaz sem nekoč gledal Cherokee -ja z VW 6 cilinderskim diesel-om in dobil od prodajalca nasvet, da se da homologirat, če koga poznaš
Ja Nive so bile s Peugeotovimi motorji to bi se dalo homologirat v Avstrijo hodit pa komplicirat se mi pa ne da bo pač ostal originalni motor in bo šel na LPG da bo poraba goriva v € nekje v mejah normale. Ja to je Slovenistan in to kar gledamo predelave po Discovery-u lahko samo sanjamo homologirat pri nas nažalost.
Re: homologacija dizel
bular napisal/-a:Me zanima kako se da registrirat avto ki je bil predelan iz bencina na dizel(menjan motor), če je zajeb.. in ali se splača? hvala
Če je motor ki ga hočeš homologirat bil vgrajen tudi serijsko v ta vozila se ga da, če pa je motor neke druge znamke pa zgleda, da ne gre. Mogoče preko kakih dobrih vez
Bom poročal, če bom rešil to stvar z Nivo v dizel preko vez
Če dobro berem, ti RTI ni napisal, da se ne da. Napisali so, kaj moraš predložiti. In to so podatki o novem motorju.
Seveda pa to ne pomeni, da ti po predložitvi zahtevanih papirjev ne bodo zatežili z nosilci.
Bavim se s predelavami avtomobilov in vse homologiram. Kadar sem v dvomih, a gre ali ne, jih prej pokličem in se z njimi pomenim, kaj in kako. In večkrat se dogovorimo, kaj in kako naj naredim, da bo v skladu z zahtevami. Zadnja in najvišja inštanca za te odobritve je pa Agencija za varnost v prometu. Vprašaj še tam.
A nikoli ne gre vse skozi. Na srečo.
Miran
Seveda pa to ne pomeni, da ti po predložitvi zahtevanih papirjev ne bodo zatežili z nosilci.
Bavim se s predelavami avtomobilov in vse homologiram. Kadar sem v dvomih, a gre ali ne, jih prej pokličem in se z njimi pomenim, kaj in kako. In večkrat se dogovorimo, kaj in kako naj naredim, da bo v skladu z zahtevami. Zadnja in najvišja inštanca za te odobritve je pa Agencija za varnost v prometu. Vprašaj še tam.
A nikoli ne gre vse skozi. Na srečo.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Homologirat 1.9D PSA bi verjetno bilo izvedljivo, če bi privlekel eno za dele iz francije, nemčije.
Ampak bo cenovno tam nekje, da je vseen, če kupiš 1.9TD ki je euro2 in jo lahko uvoziš.
Imam pa še dve ideji, poklič, preveč za na forum pisat.
Ampak bo cenovno tam nekje, da je vseen, če kupiš 1.9TD ki je euro2 in jo lahko uvoziš.
Imam pa še dve ideji, poklič, preveč za na forum pisat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Na mobile.de dobiš lada niva 1.9D, z MT gumami. Sicer tipo hoče 3 500 € ??? + tukaj imaš še link na izračun davka na motorna vozila:
http://www.durs.gov.si/fileadmin/durs.gov.si/pageuploads/Davki-predpisi_in_pojasnila/DMV/Izracun_DMVnov.xls
Očitno so Nive dizli redkost
Pomoje najceneje prideš skozi, če jo daš na LPG
Pa še okolju boš prijazen!
http://www.durs.gov.si/fileadmin/durs.gov.si/pageuploads/Davki-predpisi_in_pojasnila/DMV/Izracun_DMVnov.xls
Očitno so Nive dizli redkost
Pomoje najceneje prideš skozi, če jo daš na LPG
Pa še okolju boš prijazen!
1.9D je euro 1.
Euro 2(pogoj za uvoz v slo) so 1.9TD.
Cena je pa odvisna od stanja. Pri nas imajo resnično odlični avti komaj malo višjo ceno od tistih nališpanih brez znane zgodovine pri sumljiih hendlerjih.
Sicef bi pa Matej dal dizla v točno določeno nivo.
Euro 2(pogoj za uvoz v slo) so 1.9TD.
Cena je pa odvisna od stanja. Pri nas imajo resnično odlični avti komaj malo višjo ceno od tistih nališpanih brez znane zgodovine pri sumljiih hendlerjih.
Sicef bi pa Matej dal dizla v točno določeno nivo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Hec je v tem da se zdaj vozim okol z Alfo 145 1.9 td z dobrim motorjem in paše brez večjih predelav v nivo in celo lepo na menjalnik. Če dobim psa motor moram še zvon za menjalnik dobi kar pa ne bo tako lahko. Ja Gregor se bova slišala sam da je avto polakiran in sestavljen nazaj. Glede LPG pa imam več kot pol instalacije že doma tako da je to rezervni načrt
Nazadnje spremenil Matej T, dne Sr Okt 15, 2014 3:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 111 gostov