Čigav je bil bugy v Renčah 2004
Čigav je bil bugy v Renčah 2004
Mi lahko kdo pomaga najti lastnika buggija ki je bil v Renčah na dirki 2004. Rad bi šel pogledat ta stroj, pa ne vem kam oziroma h komu. Če kdo pozna lastnika bi prosil za tel. št ali kaj podobnega. Če ima kdo kaj več slik, bi bil tudi vesel.
LP Ludwig
LP Ludwig
God shave the queen...
Ludwig če misliš vozit avtokros ti je najbolša varjanta da ga greš kupit na češko ,čehi imajo bugyje narjene da sam gledaš lahki materijali,bugy težek cca 700kg not pa moped 1.6 -1.8 pa ma 180 do 200 konjev,skoraj vsi imajo špere.
Drugač pa en moj kolega prodaja bugyja doma narejenga,kopija češkega motor pa ma notr lancia delta integrale 250 konjev če te zanima kako gre prid u tunce na dirko ki bo 30.10.2005
LP
Drugač pa en moj kolega prodaja bugyja doma narejenga,kopija češkega motor pa ma notr lancia delta integrale 250 konjev če te zanima kako gre prid u tunce na dirko ki bo 30.10.2005
LP
Johny
Ludwig in ostali, ki ste se že lotili izdelave buggy-jev. Je kdo pomislil, da bi izdelal buggy in se z njim udeležil kake amaterske offroad dirke po Afriki? Tam si z buggy-jem (če je prav narejen, seveda) izredno konkurenčen. Mali probelm zna biti, da mora biti registriran, ampak tudi to se da zrihtat (tudi vozit brez registracije).
Pomembno je, da si po zrukanem makadamu zelo hiter (tu ustvariš prednost pred konkurenco), pa da se vseeno da še čez sipine vozit (če je 2WD - in to je edino smiselno zaradi nizke teže - bi pa rabil kako zaporo).
LP
samo
Pomembno je, da si po zrukanem makadamu zelo hiter (tu ustvariš prednost pred konkurenco), pa da se vseeno da še čez sipine vozit (če je 2WD - in to je edino smiselno zaradi nizke teže - bi pa rabil kako zaporo).
LP
samo
Samo napisal/-a:Ludwig in ostali, ki ste se že lotili izdelave buggy-jev. Je kdo pomislil, da bi izdelal buggy in se z njim udeležil kake amaterske offroad dirke po Afriki? Tam si z buggy-jem (če je prav narejen, seveda) izredno konkurenčen. Mali probelm zna biti, da mora biti registriran, ampak tudi to se da zrihtat (tudi vozit brez registracije).
Pomembno je, da si po zrukanem makadamu zelo hiter (tu ustvariš prednost pred konkurenco), pa da se vseeno da še čez sipine vozit (če je 2WD - in to je edino smiselno zaradi nizke teže - bi pa rabil kako zaporo).
LP
samo
Tut za 4WD ni dost večje teže, če vzameš podvozje od subaru justyja, pa gor obesiš mal večja kolesa.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:Samo napisal/-a:Ludwig in ostali, ki ste se že lotili izdelave buggy-jev. Je kdo pomislil, da bi izdelal buggy in se z njim udeležil kake amaterske offroad dirke po Afriki? Tam si z buggy-jem (če je prav narejen, seveda) izredno konkurenčen. Mali probelm zna biti, da mora biti registriran, ampak tudi to se da zrihtat (tudi vozit brez registracije).
Pomembno je, da si po zrukanem makadamu zelo hiter (tu ustvariš prednost pred konkurenco), pa da se vseeno da še čez sipine vozit (če je 2WD - in to je edino smiselno zaradi nizke teže - bi pa rabil kako zaporo).
LP
samo
Tut za 4WD ni dost večje teže, če vzameš podvozje od subaru justyja, pa gor obesiš mal večja kolesa.
A sam od subaruja pride v poštev?
slayer napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:Samo napisal/-a:Ludwig in ostali, ki ste se že lotili izdelave buggy-jev. Je kdo pomislil, da bi izdelal buggy in se z njim udeležil kake amaterske offroad dirke po Afriki? Tam si z buggy-jem (če je prav narejen, seveda) izredno konkurenčen. Mali probelm zna biti, da mora biti registriran, ampak tudi to se da zrihtat (tudi vozit brez registracije).
Pomembno je, da si po zrukanem makadamu zelo hiter (tu ustvariš prednost pred konkurenco), pa da se vseeno da še čez sipine vozit (če je 2WD - in to je edino smiselno zaradi nizke teže - bi pa rabil kako zaporo).
LP
samo
Tut za 4WD ni dost večje teže, če vzameš podvozje od subaru justyja, pa gor obesiš mal večja kolesa.
A sam od subaruja pride v poštev?
V poštev pride vse, samo mislim da je justy eden izmed najlažjih 4WD avtomobilov, sploh kar se tiče mašine, menjalnika(skupaj s prednjim diferencialom) in kardana ter zadnjega diferenciala. Vse skupaj ne vem če presega 100kilogramov. Če pa veš za kako drugo podvozje za buggy-ja ki bi bilo lažje pa predlagaj. Sam predlagam samo tisto kar poznam, in subaruja poznam zelo dobro (sem jih kr nekaj časa šraufal tut na enem servisu).
Pred EUR sem bil SIT!
Se še nisi peljal po ribežnu, a ne?
Justy bi razpadel na prvi etapi .
Fora je v tem, da uporabiš bočan material, ampak čim manj. Velika kolesa in dolge hode vzmetenja, pa relativno dolgo medosno razdaljo. Pa saj je Schlesser že vse pogruntal, tako da tole ne bi bil nek nori izum. Lahek avto, pa dolgi hodi, da lahko kar letiš čez pipe in sipine. Po sipinah bi bil definitivno slabši od boljših 4WD, ampak po pajpu bi jih pa žgal, da bi bilo hudo. Predvsem potrebuješ neodvisno obešenje za vsa 4 kolesa.
LP
Samo
Justy bi razpadel na prvi etapi .
Fora je v tem, da uporabiš bočan material, ampak čim manj. Velika kolesa in dolge hode vzmetenja, pa relativno dolgo medosno razdaljo. Pa saj je Schlesser že vse pogruntal, tako da tole ne bi bil nek nori izum. Lahek avto, pa dolgi hodi, da lahko kar letiš čez pipe in sipine. Po sipinah bi bil definitivno slabši od boljših 4WD, ampak po pajpu bi jih pa žgal, da bi bilo hudo. Predvsem potrebuješ neodvisno obešenje za vsa 4 kolesa.
LP
Samo
Samo napisal/-a:Se še nisi peljal po ribežnu, a ne?
Justy bi razpadel na prvi etapi .
Fora je v tem, da uporabiš bočan material, ampak čim manj. Velika kolesa in dolge hode vzmetenja, pa relativno dolgo medosno razdaljo. Pa saj je Schlesser že vse pogruntal, tako da tole ne bi bil nek nori izum. Lahek avto, pa dolgi hodi, da lahko kar letiš čez pipe in sipine. Po sipinah bi bil definitivno slabši od boljših 4WD, ampak po pajpu bi jih pa žgal, da bi bilo hudo. Predvsem potrebuješ neodvisno obešenje za vsa 4 kolesa.
LP
Samo
Samo dobr bi bilo če bi kdo vse prebral - napisal sem da bi vzel podvozje in to zmontiral na buggy-ja - ne da bi šel s celim justyjem dirkat. Zato sem tut napisal, da kardani menjalnik in motor pa diferenciali niso težji od 100kg - to je pa za buggy idealno.
Pred EUR sem bil SIT!
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Justy nima reduktorja. Ima ga pa leone in ima zadnji diferencial kr orenk močan in trd. Pa še 1.8 mašino ima(če kakega s turbino najdeš maš pa še turbaka lahko) Samo leone ima menjalnika 2x več kot mašine. Je pa zadnji diferencial 3.9 : 1. Lahko dobiš pa tut zadnji LSD za leoneta. To bi blo še najboljš varianta, pa ne rabiš potem nobene zapore.
Pred EUR sem bil SIT!
Dokler sestavljaš avto za uporabo v (skoraj) domačih logih še gre, če pa greš z avtom čez morje, se pa ne smeš več hecati, razen, če en ogromen servisni kamijon za teboj vozi, za njim pa še eden, metla imenovan. Vsak pogon (tudi 4x4 ali 6x6ali....) mora moč, predvsem pa navor, ki je ena od posledic moči, preko koles spremeniti v premikanje avtomobila. In sedaj bi nekateri vzeli recimo 100 kg elemente od avteka, ki ima cel cca 800 kg in ima v originalni verziji ne vem 60 kW, vse to privarili na neko super ogrodje in not stlačili ene par sto kW turbo super booster mašino
Dejte ga no mal manj .... a za polomljene kardane in polosovine še niste nikoli slišali? Pa zakaj ima samo 100 kg - ker je švoh!!
Tisti, ki vedo, kako se avtomobile v malo bolj profesionalni garaži sestavlja vedo, da se elemente pogona nabavlja predvsem glede na navor, ki ga lahko ta sestav prenese. Ni sicer OR avto: Renault v Kangooja 4x4 ni dajal 110 KM dci motorja ampak le 90 KM ker 4x4 pogon ne bi prenesel obremenitev (le za 20 KM) močnejšega motorja.
L predavateljski P Miran
Dejte ga no mal manj .... a za polomljene kardane in polosovine še niste nikoli slišali? Pa zakaj ima samo 100 kg - ker je švoh!!
Tisti, ki vedo, kako se avtomobile v malo bolj profesionalni garaži sestavlja vedo, da se elemente pogona nabavlja predvsem glede na navor, ki ga lahko ta sestav prenese. Ni sicer OR avto: Renault v Kangooja 4x4 ni dajal 110 KM dci motorja ampak le 90 KM ker 4x4 pogon ne bi prenesel obremenitev (le za 20 KM) močnejšega motorja.
L predavateljski P Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 73 gostov