miran napisal/-a:8) Saj moje "predavanje" (tokrat) ni bilo tebi, Samo, namenjeno. Ti si me preplašil (oz. bolje si prebudil stare strahove) že s tem, ko si me zadnjič opomnil na možnost pokanja polosi v pesku pri malo večjih gumah
LP Miran
Miran suberu leone in subaru XT (nekakšna coupe verzija leoneta) imata isti kardan in isti diferencial ter isti menjalnik v vseh verzijah 1.8(90KM), 1.8turbo (135KM) , 2.7 (175KM) ter 2.7 turbo (245KM), kar pomeni da bi bil uporaben tut za kak buggy, ki bi imel ogromno moči. Justy je pa res prelahek, vendar za doma okol hiše bi bil odličen, ker s 600 kilami in 60KM kr dobr leti. Tut deli iz tega avta bi bili dobri za buggy-ja v domačem logu.
Benedik(zdej plava subaru impreza) je nekoč vozil leoneta za avtokros in je imel navito mašino na 300KM obešeno na navadni menjalnik od leoneta, pa je menjalnik zdržal vse, tut zadnji diferencial in polosovine so kr dost zdržal(res pa je da je za tak avto to potrošna roba in je treba vseeno kardane in polosovine menjat).
Pa še ena zanimiva stvar; kolegu je pred kakim mesecm crknil menjalnik na legacy-ju. Mehanik na interservisu(Marucelj) mu je izjavil da je to prvi primer ki ga je on vidu, da bi subarujev menjalnik shodu.
Ludwig ene par justyjev se prodaja po salomoncu - ene par jih pa dobiš zastonj samo prepis plačaš - tko da tega avta pa res ni težko najti. Drugače pa lahko vprašam, če ima kolega še vedno doma mašino, menjalnik, kardan in polosovine, k je hotu delat buggy-ja, sam mu je cajta zmanjkal.