Projekt, ki bo vedno le v glavi
Projekt, ki bo vedno le v glavi
jeep corporation je napisal: s pravim orodjem in ekipo se vse da, jaz bi bil najbolj zadovoljen, da bi več ljudi kaj ustvarjalo, da bi videli kaj novih projektov, sam kaj ko usi preveč samo študiramo kaj se splača in kaj ne, namesto da bi se zavedali da živimo samo enkrat.
Popolnoma se strinjam. Pa vendar ...
O motorjih ne vem nič. Podvozja so mi popolnoma tuja. Torej potrebujem pravo ekipo.
Do tukaj ni problemov.
O poliestru, epoxy-ju, kalupih ... pa vem vse (ali pa vsaj dovolj).
O usnju vem dovolj.
O elektroniki tudi.
Denarja je dovolj.
Torej ... tudi do tukaj ni problemov.
In kaj, ko je avto končan?
V garažo in ga vsak dan občudovat kako lep je?
Ali pa brez tablic (tako kot je na sliki) bežat pred policaji?
Popolnoma se strinjam. Pa vendar ...
O motorjih ne vem nič. Podvozja so mi popolnoma tuja. Torej potrebujem pravo ekipo.
Do tukaj ni problemov.
O poliestru, epoxy-ju, kalupih ... pa vem vse (ali pa vsaj dovolj).
O usnju vem dovolj.
O elektroniki tudi.
Denarja je dovolj.
Torej ... tudi do tukaj ni problemov.
In kaj, ko je avto končan?
V garažo in ga vsak dan občudovat kako lep je?
Ali pa brez tablic (tako kot je na sliki) bežat pred policaji?
More wet - more fun
Tale izdelek, zelo šik, da ne bo pomote , me je vrnil leta nazaj, ko je vsem znani ing. Niko Mihelič "izdelal" svoje vozilo, z agregatom od Harley-a.
http://www.youtube.com/watch?v=p1hXvETzG0M
Po tablicah sodeč, mu je zadevo celo uspelo registrirat
lp
http://www.youtube.com/watch?v=p1hXvETzG0M
Po tablicah sodeč, mu je zadevo celo uspelo registrirat
lp
TIŠLER napisal/-a:Tale izdelek ... me je vrnil leta nazaj ...
Po tablicah sodeč, mu je zadevo celo uspelo registrirat
lp
Eeee, dobri stari časi.
Če je meni več let zapored uspelo registrirat Katro, pomeni, da si lahko registriral karkoli (najbrž tudi karjolo motokultivator).
Pred časom je nekdo (po tablicah sodeč v MS) registriral tole.
p.s. - če kdo pozna vozilo ali lastnika, prosim za kontakt
More wet - more fun
Historion, tu se pa krepko motiš.
Z načrtnim in vsaj malo strokovnim delom se da! Ne jokati in šimfati kar tako vsevprek.
Že navedeni Niko Mihelič je tisti njegov umotvor homologiral in registral. Le nekaj volje in še malo več volje je vložil. In vse je delal v skladu s pričakovanji in zahtevami homologatorjev.
Takih kitov za izdelavo bolj ali (predvsem) manj posrečenih kopij ekzotičnih avtomobilov boš pa na internetu kar nekaj našel. S papirji za homologacijo in kasnejšo registracijo seveda. Mogoče je tudi tisti spaček iz zapuščine Krambergerja še kje na voljo.
In še enkrat: če bi res hotel, želel in se potrudil bi lahko marsikaj naredil. Znanja očitno imaš, le z voljo je nekaj težav.
Miran
Z načrtnim in vsaj malo strokovnim delom se da! Ne jokati in šimfati kar tako vsevprek.
Že navedeni Niko Mihelič je tisti njegov umotvor homologiral in registral. Le nekaj volje in še malo več volje je vložil. In vse je delal v skladu s pričakovanji in zahtevami homologatorjev.
Takih kitov za izdelavo bolj ali (predvsem) manj posrečenih kopij ekzotičnih avtomobilov boš pa na internetu kar nekaj našel. S papirji za homologacijo in kasnejšo registracijo seveda. Mogoče je tudi tisti spaček iz zapuščine Krambergerja še kje na voljo.
In še enkrat: če bi res hotel, želel in se potrudil bi lahko marsikaj naredil. Znanja očitno imaš, le z voljo je nekaj težav.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
No, ravno tako enostavno tudi ni.
Z načrtnim delom vsekakor, z "malo" strokovnim pa nikakor. Če je kdo poskušal ve, da je to kar velik zalogaj. Govorim pa o celem vozilu in ne le o predelavi vrat, odbijača, blatnika, notranjosti,...
Ko pogledaš potrebno dokumentacijo, ki je potrebna za homologiranje take predelave...ti postane slabo.
Ali je pa to potrebno...to je stvar nove debate...(Sam sem mišlenja, da določena regulativa mora biti...hm,a je kdo videl kako poteka homologacija v UK)
Za anale, a je morda g. Mihelič homologiral v SLO?
Compadre, hudičevo se strinjam s tabo, pa čeprav to ne bi smelo biti pravilo
Histrion, pohvala za tvoj izdelek. Upam, da se bo tvoj izdelek videl tudi na cestah...s tablicami
Z načrtnim delom vsekakor, z "malo" strokovnim pa nikakor. Če je kdo poskušal ve, da je to kar velik zalogaj. Govorim pa o celem vozilu in ne le o predelavi vrat, odbijača, blatnika, notranjosti,...
Ko pogledaš potrebno dokumentacijo, ki je potrebna za homologiranje take predelave...ti postane slabo.
Ali je pa to potrebno...to je stvar nove debate...(Sam sem mišlenja, da določena regulativa mora biti...hm,a je kdo videl kako poteka homologacija v UK)
Za anale, a je morda g. Mihelič homologiral v SLO?
Compadre, hudičevo se strinjam s tabo, pa čeprav to ne bi smelo biti pravilo
Histrion, pohvala za tvoj izdelek. Upam, da se bo tvoj izdelek videl tudi na cestah...s tablicami
miran napisal/-a:... Z načrtnim in vsaj malo strokovnim delom se da
... v skladu s pričakovanji in zahtevami homologatorjev
... S papirji za homologacijo in kasnejšo registracijo seveda
... če bi res hotel, želel in se potrudil bi lahko marsikaj naredil
Lahko si doktor strojništva pa ne smeš vitla vgradit - ker potrebuješ izjavo izvajalca in potrdilo o usposobljenosti le tega.
Zgolj s papirji za homologacijo (pa sva spet pri vitlu) si ne moreš pomagati nič. Potrebuješ certificirano delavnico, kjer ti ga bo pooblaščen serviser vgradil.
Naredil že - kaj pa potem. Pri meni si lahko ogledaš gliser, ki nikoli ne bo zaplul.
More wet - more fun
Re: Projekt, ki bo vedno le v glavi
Benfl napisal/-a:
Histrion, pohvala za tvoj izdelek. Upam, da se bo tvoj izdelek videl tudi na cestah...s tablicami
kateri izdelek?
Histrion napisal/-a:Ali pa brez tablic (tako kot je na sliki) bežat pred policaji?
In zakaj tole ne bi mogel registrirat?
Re: Projekt, ki bo vedno le v glavi
AŁIEN napisal/-a:In zakaj tole ne bi mogel registrirat?
Tega lahko.
Odšteješ 130 tisoč Evro i to je vse kar potrebuješ.
Težava nastane, če omenjenega denarja nimaš in bi nekaj podobnega rad naredil sam. (tako kot je nekdo naredil tisti "Bugatti")
More wet - more fun
Benfl napisal/-a:No, ravno tako enostavno tudi ni.
Z načrtnim delom vsekakor, z "malo" strokovnim pa nikakor.
Preberi dobro, kar sem napisal: VSAJ malo
Če je kdo poskušal ve, da je to kar velik zalogaj. Govorim pa o celem vozilu in ne le o predelavi vrat, odbijača, blatnika, notranjosti,...
Ko pogledaš potrebno dokumentacijo, ki je potrebna za homologiranje take predelave...ti postane slabo.
Saj je tako tudi prav. Gre za izdelek, s katerim voziš po cestah in v naseljih med ostalimi udeleženci v prometu.
Ali je pa to potrebno...to je stvar nove debate...(Sam sem mišlenja, da določena regulativa mora biti...hm,a je kdo videl kako poteka homologacija v UK)
Za anale, a je morda g. Mihelič homologiral v SLO?
Brez skrbi, naredil in homologiral v SLO.
Compadre, hudičevo se strinjam s tabo, pa čeprav to ne bi smelo biti pravilo
Histrion, pohvala za tvoj izdelek. Upam, da se bo tvoj izdelek videl tudi na cestah...s tablicami
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Histrion napisal/-a:miran napisal/-a:... Z načrtnim in vsaj malo strokovnim delom se da
... v skladu s pričakovanji in zahtevami homologatorjev
... S papirji za homologacijo in kasnejšo registracijo seveda
... če bi res hotel, želel in se potrudil bi lahko marsikaj naredil
Lahko si doktor strojništva pa ne smeš vitla vgradit - ker potrebuješ izjavo izvajalca in potrdilo o usposobljenosti le tega.
Zgolj s papirji za homologacijo (pa sva spet pri vitlu) si ne moreš pomagati nič. Potrebuješ certificirano delavnico, kjer ti ga bo pooblaščen serviser vgradil.
Naredil že - kaj pa potem. Pri meni si lahko ogledaš gliser, ki nikoli ne bo zaplul.
Žal mi je, se ne strinjam!
Pri vitlu (verjemi mi, da se tisti, ki naj bi skrbeli za ustreznost vozil v prometu - pustimo sedaj, kako nekateri opravljajo svoje delo - ne ukvarjajo le z vitli ampak z vsemi komponentami avtomobila in zato enaka pravila veljajo za vse dele vozil) ni nobena znanost homologacije vgradnje vitla. Le nekaterim v naprej znanim zahtevam je treba ugoditi.
Certificirana delavnica - certificirana ni treba da je, mora le imeti usposobljen kader. Saj si tudi zob ne greš popravljati k nekomu, ki ima firmo za izkope jarkov.
Tvoj gliser je verjetno zanič. V Slovenskem marinah in pristaniščih si lahko ogledaš na desetine registriranih jadrnic in gliserjev, ki so jih ljudje sami naredili in potem brez težav registrirali. Še celo iz betona. Če so bile narejene po pametnih načrtih. Ki so bili zastonj objavljeni v raznih revijah.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Projekt, ki bo vedno le v glavi
Histrion napisal/-a:
Tega lahko.
Odšteješ 130 tisoč Evro i to je vse kar potrebuješ.
No, vidiš, da se da. Tudi tega je nekdo naredil. Če bi jamral, da se ne da bi bil še danes projekt, ki bi obstajal samo v glavi. Tako pa ne samo, da ga je naredil ampak jih tudi izdeluje in prodaja. Kdor je sposoben je pač sposoben, ostali jamrajo, da se ne da.
Gre pa za repliko ali bolje rečeno reinakrnacijo Aera 30. Gordon roadster 3.0
Histrion napisal/-a:
Težava nastane, če omenjenega denarja nimaš in bi nekaj podobnega rad naredil sam. (tako kot je nekdo naredil tisti "Bugatti")
Za koliko bi ti naredil nekaj podobnega?
Težava nastane, ker ljudje preskočijo pravilo številka ena.
Pravilo št 1:
Ali sem sposoben sam izdelati vozilo, ki bo ustrezalo predpisom o homologaciji prototipov in ga bo možno homologirati in registrirati.
Dopolnilo pravila št.1: ali sem dovolj finančno močan za izdelavo takega vozila?
.............vsekakor je treba začeti pri sebi. Potem država in predpisi in šele potem vse ostalo. Če nisi s predpisi seznanjen ti nič ne pomaga, če znaš avto narediti. Še vedno ga ne boš mogel registrirat, ker ne ustreza predpisom.
Tudi brata Wright sta poletela, čeprav so vsi trdili, da se ne da.
Ne moreš trditi, da se ne da, če še probal nisi. S takim odnosom bi še zdaj živeli v kameni dobi. Rečeš, da se ne da in fertik maša. Po poti najmanjšega odpora.
miran napisal/-a:Evo prvi zadetek iz Googla za domačo izdelavo:
http://www.cobrahs.de/
in še cel kup jih je.
Miran
tudi domači:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... TSSDvLYeqs
Poznam pa osebno nekaj tipov, ki so registrirali hude stvari, čeprav so vsi "poznavalci" trdili da ni šans. Kakorkoli že, fantje se veselo vozijo že leta.
Sam imam v izdelavi dva električna motocikla. Predelava iz pogona z notranjim zgorevanjem na električni pogon. Hkrati še menjava svetil za LED tehniko, aerodinamični oklep od drugega motorja itd...
In ja, ob pogledu na potrebno dokumentacijo in zahteve ti rata slabo
CE, TUV, ROHS certifikati ca vsak konektor, meritve elektromagnetnega sevanja...potrdilo varilca, avtoelektričarja...ni da ni
Tako da pazim da je izdelava na visokem nivoju, vsa dela opravljena strokovno, uporabljene kakovostne komponente in materiali, zbiram certifikate od komponent (niti približno jih nimajo vse), naredim kakšno fotko med izdelavo, upoštevam zahteve (oranžni visokonapetostni vodniki, najmanj IP55 standard...)...
Pa me je še strah, će bo šla zadeva čez homologacijo. Računam na zdravo pamet in voljo do sodelovanja glavnega moža pri homologacijah.
Rezervni plan je pa homologacija v Avstriji in nazaj uvoz v Slovenijo. Komplicirano, drago, če ni druge poti da spraviš sad svojega dela na cesto, bo tudi to v redu.
Ali pa morda kuverta pod pultom
In ja, ob pogledu na potrebno dokumentacijo in zahteve ti rata slabo
CE, TUV, ROHS certifikati ca vsak konektor, meritve elektromagnetnega sevanja...potrdilo varilca, avtoelektričarja...ni da ni
Tako da pazim da je izdelava na visokem nivoju, vsa dela opravljena strokovno, uporabljene kakovostne komponente in materiali, zbiram certifikate od komponent (niti približno jih nimajo vse), naredim kakšno fotko med izdelavo, upoštevam zahteve (oranžni visokonapetostni vodniki, najmanj IP55 standard...)...
Pa me je še strah, će bo šla zadeva čez homologacijo. Računam na zdravo pamet in voljo do sodelovanja glavnega moža pri homologacijah.
Rezervni plan je pa homologacija v Avstriji in nazaj uvoz v Slovenijo. Komplicirano, drago, če ni druge poti da spraviš sad svojega dela na cesto, bo tudi to v redu.
Ali pa morda kuverta pod pultom
SVrider napisal/-a:
In ja, ob pogledu na potrebno dokumentacijo in zahteve ti rata slabo
)
To pa prekleto drži........
Problem je v tem da je pri nas ravno obratno kot v kulturnih državah.
V kulturnih državah velja, da je vse dovoljeno, kar ni izrecno prepovedano. Pri nas je pa vse prepovedano, kar ni izrecno dovoljeno.
Poleg tega je tam uradnik na okencu zato da državljanom pomaga, pri nas je pa tam za vse kaj drugega, kot da pomaga ljudem, ki ga plačujejo zato, da jim pomaga.
SVrider napisal/-a:
Rezervni plan je pa homologacija v Avstriji in nazaj uvoz v Slovenijo. Komplicirano, drago, če ni druge poti da spraviš sad svojega dela na cesto, bo tudi to v redu.
Če bo komu v tolažbo, tudi nemci se poslužujejo takih stvari. "izvozijo" svoj avto v UK potem pa ga nazaj "uvažajo" v D. Pa vemo, da v nemčiji precej več svobode glede teh stvari.
SVrider napisal/-a:
Ali pa morda kuverta pod pultom
Žal je to pri nas skoraj pogoj na vseh področjih.........evo, nismo imeli en teden zakon, ki bi ljudem olajšal življenje, pa so ga že razveljavili.
miran napisal/-a:POŽEGNATI je treba zadevo, pa ni težav!
Brez žegna itak ni nič žegen more bit, tako ali drugače
Vsaj nekaj dni se da tudi pri nas na osnovi take skice legalizirati objekt.
A ta tema je popolnoma zafurana in luzerska. Tako kot je napisal jeep corporation (Erik): "
s pravim orodjem in ekipo se vse da, jaz bi bil najbolj zadovoljen, da bi več ljudi kaj ustvarjalo, da bi videli kaj novih projektov, sam kaj ko usi preveč samo študiramo kaj se splača in kaj ne, namesto da bi se zavedali da živimo samo enkrat"
Ne jokat in iskati kaj se ne da! Potrudi se in videl boš, da se marsikaj da!
Tudi SV riderju bo uspelo! Še zlasti, če bo (je) v projekt že od začetka vključil tistega, ki mu bo na koncu dal homologacijo. In to brez podmazovanja in podobnih balkanizmov.
Ponovno pa pravim: prav je, da nekdo bdi nad tem, kaj se daje na cesto!
Miran
PS: če pa pri nas ne bi toliko jokali in bi raje večkrat zavihali rokave, ne bi bili (skoraj) svetovni prvaki v samomorih.
A ta tema je popolnoma zafurana in luzerska. Tako kot je napisal jeep corporation (Erik): "
s pravim orodjem in ekipo se vse da, jaz bi bil najbolj zadovoljen, da bi več ljudi kaj ustvarjalo, da bi videli kaj novih projektov, sam kaj ko usi preveč samo študiramo kaj se splača in kaj ne, namesto da bi se zavedali da živimo samo enkrat"
Ne jokat in iskati kaj se ne da! Potrudi se in videl boš, da se marsikaj da!
Tudi SV riderju bo uspelo! Še zlasti, če bo (je) v projekt že od začetka vključil tistega, ki mu bo na koncu dal homologacijo. In to brez podmazovanja in podobnih balkanizmov.
Ponovno pa pravim: prav je, da nekdo bdi nad tem, kaj se daje na cesto!
Miran
PS: če pa pri nas ne bi toliko jokali in bi raje večkrat zavihali rokave, ne bi bili (skoraj) svetovni prvaki v samomorih.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
Ja mis smo že nekaj dvokolesnih in trokolesnih zadev naredili in registrirali.....smo bolj uporni od inštitucij, ampak vztrajamo kljub zmeraj hujšimi pravili in zaostrovanju pravil....
Da ti bo lažje, omisli si predelavo na obstoječem vozilu in brez plastike, ker to ne marajo več ( buggiji in podobne zadeve ). Veliko pogojev je na račun varnosti, nekaj pa iz čiste bedarije...
Tu je moj nedokončan projekt..zmanjkalo časa, so pa strici na homolomo povedali, da bi se dalo registrirati....
http://www.bolha.com/avto-moto/avto-oglasi/usa/usa-ostale-znamke-rat-rod-letnik-2013-100000-km-bencin-1286071499.html?aclct=1364299988
Da ti bo lažje, omisli si predelavo na obstoječem vozilu in brez plastike, ker to ne marajo več ( buggiji in podobne zadeve ). Veliko pogojev je na račun varnosti, nekaj pa iz čiste bedarije...
Tu je moj nedokončan projekt..zmanjkalo časa, so pa strici na homolomo povedali, da bi se dalo registrirati....
http://www.bolha.com/avto-moto/avto-oglasi/usa/usa-ostale-znamke-rat-rod-letnik-2013-100000-km-bencin-1286071499.html?aclct=1364299988
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 121 gostov