Projekt, ki bo vedno le v glavi

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Mar 29, 2013 10:49 pm

Sm mislu da bom zdržu pa ne...

Zanimivo mi je dejstvo, da pravite, da se vse to da po uradni poti homologirat...
Zakaj potem meni vsak, na katerega se obrnem pravi, da ne morem homologirat podvozja na svojem avtu, ne morem homologirat trenutne dimenzije pnevmatik,..???
Pa vrjetno nisem edini ki se to sprašuje?
Avto, ki je sestavljen v celoti v domači garaži z milijon drugih avtomobilov(pa ne mislim o tem nič slabega, bi tudi sam kaj takega počel, če bi imel denar), je varen in mu dajo "žegen", meni, ki imam namensko podvozje za svoj avtomobil a nimam "papirjev" proizvajalca(ker noben ne zastopa tega pri nas, drugje pa zgleda z tem nimajo težav), pa je nemogoče se voziti po črki zakona...

...tega ne bom nikol razumu.... :roll:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » So Mar 30, 2013 7:20 am

Hja...si zgrešil že v štartu, ker si kupu podvozje brez dokumentov...treba je poznat osnovna pravila-vsaka vgrajena stvar mora imet atest, homologacijo, certifikat...od kabla do luči do vijakov, cevi, materiala in na koncu seveda tudi varilca...potrebuješ izračune statika in načrte...v teoriji-naj bi to šlo...v praksi pa je tako, da te je**jo v glavo in jim nič ne moreš...najboljše da daš nekomu, ki dela trajke, mu mastno plačaš, on pa potem lahko preko vez in poznanstev homologira, tudi če so recimo vari na kritičnih mestih tako zavarjeni da ni za nikamor(to sem na lastne oči videl-tip ki je naredil in spravil čez homo 10+ trajkov, ima vare tolk skozlane da padeš dol-kot bi varil en čisti n00b, homologiral pa je trajk ki ima zadnje roke predelane na "trailing arm", pa vse skupej zvarjeno iz nekih xyz različnih kosov železja)...hja, res je da če je volja se vse da...v večini primerov pa-žal-volja ni dovolj, saj pač živimo še vedno na balkanu, pa če si priznamo alpa ne...
Lp

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » So Mar 30, 2013 7:51 am

ferrarist napisal/-a:miha, lahko prosim predstaviš še kak vaš projekt? :shock:


HD Shovel
Slika
HD Shovel
Slika
Trike v renoviranju
Slika
Trike v renoviranju
Slika
Virago bobber
Slika
Virago bobber
Slika
Guma 360 za drugi HD projekt
Slika[/url]
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Mar 30, 2013 8:35 am

ferrarist napisal/-a:Hja...si zgrešil že v štartu, ker si kupu podvozje brez dokumentov...
Lp
Podvozje je že bilo na avtu, zastopstvo pa je v avstraliji(tough dog), ko sem jim poslal mail, so odgovorili da mi žal ne morejo pomagat....
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » So Mar 30, 2013 8:49 am

Popaj napisal/-a:Sm mislu da bom zdržu pa ne...

Zanimivo mi je dejstvo, da pravite, da se vse to da po uradni poti homologirat...
Zakaj potem meni vsak, na katerega se obrnem pravi, da ne morem homologirat podvozja na svojem avtu, ne morem homologirat trenutne dimenzije pnevmatik,..???
Pa vrjetno nisem edini ki se to sprašuje?
Avto, ki je sestavljen v celoti v domači garaži z milijon drugih avtomobilov(pa ne mislim o tem nič slabega, bi tudi sam kaj takega počel, če bi imel denar), je varen in mu dajo "žegen", meni, ki imam namensko podvozje za svoj avtomobil a nimam "papirjev" proizvajalca(ker noben ne zastopa tega pri nas, drugje pa zgleda z tem nimajo težav), pa je nemogoče se voziti po črki zakona...

...tega ne bom nikol razumu.... :roll:


Vse to so predelave na starodobnikih in ne novejših zadevah.....tu imamo pa kar veliko možnosti zadeve registrirati in homologirati....

No pa še nekaj za razmislek, a je mogoče kdo premišljeval da bi hudo predelanega terenca - hard offroad, registriral kot traktor. No potovalna hitrost je 65 km/h za traktorje maksimalna, če imajo zavore na vsa štiri kolesa, homologacija in registracija pa je za kmečka vozila zelo ohlapna.

Ko bo kdo registriral časti gajbo ali pa jacka, if you please....
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !

Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

Re: Projekt, ki bo vedno le v glavi

OdgovorNapisal/-a miha » So Mar 30, 2013 9:21 am

Histrion napisal/-a:jeep corporation je napisal: s pravim orodjem in ekipo se vse da, jaz bi bil najbolj zadovoljen, da bi več ljudi kaj ustvarjalo, da bi videli kaj novih projektov, sam kaj ko usi preveč samo študiramo kaj se splača in kaj ne, namesto da bi se zavedali da živimo samo enkrat.

Popolnoma se strinjam. Pa vendar ...

O motorjih ne vem nič. Podvozja so mi popolnoma tuja. Torej potrebujem pravo ekipo.
Do tukaj ni problemov.
O poliestru, epoxy-ju, kalupih ... pa vem vse (ali pa vsaj dovolj).
O usnju vem dovolj.
O elektroniki tudi.
Denarja je dovolj.
Torej ... tudi do tukaj ni problemov.

In kaj, ko je avto končan?
V garažo in ga vsak dan občudovat kako lep je?
Ali pa brez tablic (tako kot je na sliki) bežat pred policaji?

Slika


Za osnovo . podvozje kakšna stara toyota pick up ali mazda B2000 z zadnjim pogonom. Zadeva ima šasijo in lahko nadgrajuješ po želji......
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !

Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Mar 30, 2013 9:32 pm

miha napisal/-a:No pa še nekaj za razmislek, a je mogoče kdo premišljeval da bi hudo predelanega terenca - hard offroad, registriral kot traktor. No potovalna hitrost je 65 km/h za traktorje maksimalna, če imajo zavore na vsa štiri kolesa, homologacija in registracija pa je za kmečka vozila zelo ohlapna.


V Švici so bile nekatere nive tako registrirane.
Drugačni počasnejši prenosi v reduktorju, brez zobnikov (ali samo brez šalthebla in plomba na reduktorju, ne vem točno) za hitre prestave reduktorja.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » So Mar 30, 2013 10:05 pm

Mislim da 4x4 zavore niso dovolj...ker imam jaz omejitev 40 , pa mam 4x4 zavore, varnostni pas itd...traktor gre sicer cca 50, ampak ima limitator pri 40kmh...

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » So Mar 30, 2013 10:06 pm

Aja...miha, lepi projekti :wink:

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Ne Mar 31, 2013 7:59 am

potrebuješ še vzmetenje spredaj in zadaj za 50kmh če se ne motim.

lp
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Ne Mar 31, 2013 9:43 am

Še iz Unimoga je težko narest traktor na homologaciji. Če je registriran kot traktor mora imeti nek namen. Ali je to vleka, ali ima roke za priključke, ali ima vitel.....

tuduki
Prispevkov: 368
Pridružen: To Okt 18, 2011 5:25 pm
Kraj: RIBNICA

OdgovorNapisal/-a tuduki » Ne Mar 31, 2013 10:17 am

Picpoki :ne_ne_ne: Jst imam MB trac 800, 900 in 1500, pa so sam spredej vzmeteni zadej pa nič in so vsi registrirani pod traktor čeprav gresta tamala dva okrog 55 tavelk pa okrog 65 km/h. Je pa res da kot pravi Robinzon da je še unimoga težko pod traktor registrirat če je bil že v nemčiji registriran pod tovorno vozilo in da je brez priključkov. Ima kolega unimoga 406 pa ima vse gor hidravliko prvo zadnjo kardane in pologe pa ni uspel na homologaciji da bi ga pod traktor ruknli. Tko da je to bolj težka kar se pod traktorje tiče.
DOKLER NE POIZKUSIM LEVA, JE ZAME ŠE VEDNO PRAŠIČ KRALJ ŽIVALI!!!

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

homologacija

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Ne Mar 31, 2013 1:08 pm

popaj
Zanimivo mi je dejstvo, da pravite, da se vse to da po uradni poti homologirat...
Zakaj potem meni vsak, na katerega se obrnem pravi, da ne morem homologirat podvozja na svojem avtu, ne morem homologirat trenutne dimenzije pnevmatik,..???
Pa vrjetno nisem edini ki se to sprašuje?
Avto, ki je sestavljen v celoti v domači garaži z milijon drugih avtomobilov(pa ne mislim o tem nič slabega, bi tudi sam kaj takega počel, če bi imel denar), je varen in mu dajo "žegen", meni, ki imam namensko podvozje za svoj avtomobil a nimam "papirjev" proizvajalca(ker noben ne zastopa tega pri nas, drugje pa zgleda z tem nimajo težav), pa je nemogoče se voziti po črki zakona...


pomoje je prva stvar da ko sprašuješ na homologaciji, ne smeš vprašati će se to da ali ne, ker jim je najlažje reči se ne da, se ti mal posmihajo, češ da kaj si misliš in grejo nazaj pit kavo. Mene zanima kako se to uredi, ne kako se ne, kaj hočete imet da bo mir. Znanec je kamper kamion homologiral v nemčiji in potem uvozil, lažja pot, opravil je brez komplikacij. Kot zanimivost za tiste ki pravijo da so take procedure potrebne za varnost, pred mesecem dni sem bil v californiji (Los Angeles), nemoreš verjet kaj se vse tam legalno vozi po cesti, 10 dni sem imel velike oči (hot rot, rat rot, pick upi dvignjeni po 20cm in več,če ni ekstremno zvišan pa ima vsaj 800 konjev. tri četrt gume ven iz blatnikov, auspuhi so največkrat fi100, predelani vw hrošči,bugyi kot so pri nas za dirkat) vglavnem pa lepši kot v filmih-sanje. Ne vedo pa kaj je to homologacija, a kljub temu da ni nobenega strokovnega pregleda nad tem, in je 10x več prometa kot pri nas- na avtocestah 7 pasovnice v vsako smer, sepravi skupaj 14pasov, nismo videli niti ene manjše nesreče, kdo je tu sedaj nor. Je pa strogo glede alkohola in hitrosti. Mislim da se je bol varno peljat z bugyem trezen, kot s cliotom pijan, tudi za pešce. Saj bi lahko obstajali strojni inžinirji ki bi vozilo ki ga predelaš ali izdelaš strokovno in humano pregledali če je vse lepo in kvalitetno izdelano in zavarjeno, ne pa, da bi pregledali vare, raje pregledajo papirje od varilca.

lep pozdrv Erik

p.s. se opravičujem če sem kaj čudno napisal, ko sem prišel iz zda sem bil kar mal žalosten ob teh vozilih 1.2 in pravilih
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vrecha » Ne Mar 31, 2013 3:43 pm

Meni je všeč angleški sistem, ki gre (minimalno poenostaljeno) kar se konstrukcijskih predelav tiče takole:
Kar je zavarovalnica pripravljena zavarovati, to se da registrirati.
Tehnični pregled je od države predpisan postopek, ki skrbi, da vozila izpolnjujejo minimalne pogoje voznosti, npr. da se kolikortoliko učinkovito ustavljajo.

In še zgodbica:
Lani se je kolega iz Anglije preselil v Slovenijo. Pripeljal se je s spuščenim in opimpanim Oplom Vectro in glede na to da vem, kako je v Angliji glede predelav, me to ni posebej presenetilo. Ampak za sabo je vlekel pokrito tovorno prikolico z volumnom, večjim od avta. Seveda naloženo po pravilih glede na maso avta (obleke in bicikel niso ravno težka stvar), ampak pogled na celoto je bil pa prav zanimiv. Prikolica očitno sešvasana skupaj v domači garaži, potem sem zvedel, da jo je naredil njegov ded v šestdesetih letih minulega stoletja, on je pred potovanjem samo dodal (privaril) nosilce za cerado in napel platno. Šel pokazat na tehničnega, šel na zavarovalnico doplačat eno malenkost, dve uri po šihtu mu je vse skupaj vzelo in to je to. Naslednji teden pa čez celo Evropo v našo podalpsko deželico, kjer lahko bp uporablja svoj družinski izdelek (jaz sem ga izkoristil za selitev, super je). :lol:
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Mar 31, 2013 4:08 pm

Verjetno nekaj tega leti tudi name, zato se spet oglašam s svojim mnenjem:
1/ Niti slučajno ne pravim(o), da se da VSE homologirati. A marsikaj, kar je v skladu z zahtevami homologatorjev (pustimo zdaj nekaj zajebanih tipov, tako kot na OR sceni, so pač taki zajebanci tudi na homologatorski sceni) se da. Saj oni v končni fazi le skrbijo za to, da gredo na ceste ustrezni izdelki. Drugega pri nas, ki bi za to skrbel, ni.
2/ Niti slučajno nisem pristaš tega, da je treba prav vse homologirati. A če te zahteve ne bi bilo, kaj vse bi se potem vozilo po cestah. Zato še vedno raje občasne težave z legalizacijo, kot pa anarhija glede opreme vozil. Na nekaj moram namreč Erika spomniti: če policaj v ZDA misli, da avto ni ustrezno opremljen za na cesto, ti prepove nadaljno vožnjo. In ga ni junaka, ki bi se upal ne upoštevati odločitve policaja. Pri nas je pa nacionalni šport pljuvati in neubogati policaje. Vem, vem, spet se bo kdo oglasil, kakšni da so. A ja? Vsi? Večina njih?

3/ Mnenje, da je nekaj dobro, ne more biti stvar osebnega občutka tistega, ki to stvar naredi. Če izdelovalec ta osebni občutek lahko potrdi z izračunom ali kakšnim drugim ustreznim dokazom, pa je zelo možno, da bo to tudi homologiral.
4/ Zadnje čase se je pri nas precej razširila mreža pooblaščenih homologatorjev. Še malo, pa bo vsaka vas imela svojega. Pa menda ja kdo ne misli, da so to vsi strokovnjaki iz avtomobilskega področja? Ni šans. Domnevam, da natančno vedo, kaj morajo zahtevati in (mogoče) pregledati za neke običajne zadeve. Kar je več, jim je pa popolnoma neznano. In zato te ob nekih nenavadnih zadevah tako na 1,2,3 odslovijo. Oholo in vehementno. Mi se pa pustimo.
Vse homologacije odobravajo na Ministrstvu za promet (ali kakor se jim že pač reče) in tam je oseba, ki drži roko nad vsemi temi zadevami. In kot javni uslužbenec ti je na tvojo ustrezno vlogo dolžan ustrezno odgovoriti. In to ne le da ali ne, tudi z zakaj ne! In verjemite, da mu (jim) je prelepo tam ob državnem koritu, da bi zaradi enega ignorantskega odnosa ogrozili svoj položaj.
Pa smo spet tam: le vkup, le vkup uboga gmajna!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Mar 31, 2013 4:17 pm

Pa še tale o tehničnih pregledih (MOT) v Angliji.
Danes je bil na Navara forumu objavljen prispevek v temi, kaj je kdo naredil na svojem avtu:
finaly fixed my front washers due to failing mot yesterday due to having hids fitted with no washers - po domače bi to prevedel: končno sem popravil pranje žarometov, saj včeraj nisem opravil tehničnega zaradi nedelujočega pranja žarometov s ksenonskimi žarnicami.
Torej tudi na angleških tehničnih kaj pregledajo in zavrnejo.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vrecha » Ne Mar 31, 2013 11:15 pm

V Angliji so na tehničnih zelo precizni, a imaš na straneh DVLA točen spisek, kaj bodo pregledali in dejansko se ne vpikajo v nič drugega. Neoriginalne felltne, podvozje, spojlerji, prirejeni avspuhi ... jih ne zanimajo, če avto izpolnjuje predpisane tehnične zahteve.
Zavarovalnici moraš po drugi strani poročati predelave, to se ti potem seveda pozna na višini premije.
Ni ceneje kot pri nas, se mi zdi pa bolj pregledno in enostavno in manj možnosti za bedarije v smislu da "ne moreš" homologirati čisto spodobnih a neoriginalnih felten, podvozja itd. Pač aktuarji ocenijo rizik in ti plačaš in to je to. Ali pa feltne prodaš naprej nekomu, ki bo lahko plačeval tudi zavarovalnino za njih.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov