Stran 34 od 37

Objavljeno: To Dec 13, 2011 10:48 pm
Napisal/-a gustii
Aja...

Common rail. Kaj je že to? :?:

Objavljeno: Sr Dec 14, 2011 2:22 pm
Napisal/-a pajk
če maš kaj olja se kumot zmeniva, ti demonstriram kako se ga notr ulije potem greva pa še en krog :twisted:
ps: mercedes 124, 200D

Objavljeno: Sr Dec 14, 2011 8:34 pm
Napisal/-a gustii
Hehehe, olje znam tudi sam naliti v tank :)

Mene bolj zanima napeljava za izmenjevalc, ventili, ogrevan filter...
Predvsem pa še dodatno ogrevanje na elektriko kako to izgleda.

Objavljeno: Sr Dec 14, 2011 9:03 pm
Napisal/-a gregor
Javi se na pm, pa se bova že dobila nekak.
A je okolica Velenja slučajno Šoštanj, in ti je bela Xantia z veliko prikolico kaj znana?

Objavljeno: So Dec 17, 2011 5:21 pm
Napisal/-a gustii
Ne dotična Xantia mi ni znana. Se bolj redko vozim proti Šoštanju.

Ti maš narejeno ogrevanje na elektriko tudi?

Objavljeno: So Dec 17, 2011 10:36 pm
Napisal/-a gregor
gustii napisal/-a:Ne dotična Xantia mi ni znana. Se bolj redko vozim proti Šoštanju.

Ok, potem nisi tisti in se še ne poznava :-)

Ti maš narejeno ogrevanje na elektriko tudi?

Če misliš gretje goriva, Ne.
Elektro gretje bloka motorja sem imel v prejšnji (ki jo zdaj vozi kolega).
V tej imam dva tanka ravno zaradi zime.

Objavljeno: Ne Dec 18, 2011 7:20 pm
Napisal/-a 5x4
gregor napisal/-a:Elektro gretje bloka motorja sem imel v prejšnji.


lahko malo vec poves o tem :?:

Objavljeno: Po Dec 19, 2011 8:36 am
Napisal/-a gregor
5x4 napisal/-a:
gregor napisal/-a:Elektro gretje bloka motorja sem imel v prejšnji.


lahko malo vec poves o tem :?:


http://wup.defa.com/en/wup_products_preheaters.html
Imaš pa tudi kompletne sisteme, da ti še kabino greje, pa pametno logiko ki ti zjutraj vklopi zadevo. Jaz sem jo vklapljal z mehansko programabilno uro za par eurov.

Objavljeno: Po Dec 19, 2011 9:05 pm
Napisal/-a 5x4
kje bi dobil kakšen cenik? je možno kupiti pri nas? kako je z vgradnjo?

Objavljeno: Če Dec 29, 2011 1:53 pm
Napisal/-a gustii
Prvih 20L visokokvalitetnega, nefiltriranega, 5x žganega rastlinskega olja je doma :)

Objavljeno: To Jan 03, 2012 4:09 pm
Napisal/-a gustii
Hmm tile grelci izgledajo fajn, samo moraš agregat zraven vozit :D

Objavljeno: To Jan 03, 2012 4:43 pm
Napisal/-a gregor
5x4 napisal/-a:kje bi dobil kakšen cenik? je možno kupiti pri nas? kako je z vgradnjo?


Sorry za pozen odgovor, sem spregledal.
Jaz sem iz nemčije naročil.

Tule poiščeš grelec za svoj avto.
http://www.defa.com/en/html/automotive/ ... ne_heater/
zraven imaš potem poleg kataloških še navodila.
Za bolj pogoste modele imaš včasih že kar na ebayu. Drugače boš pa moral kontaktirat nemškega ali avstrijskega distributerja.

Cena je pa za normalne grelce ki gredo v blok motorja okol 120-150 eur.

Objavljeno: To Jan 03, 2012 5:47 pm
Napisal/-a 5x4
gregor napisal/-a:
5x4 napisal/-a:kje bi dobil kakšen cenik? je možno kupiti pri nas? kako je z vgradnjo?


Sorry za pozen odgovor, sem spregledal.
Jaz sem iz nemčije naročil.

Tule poiščeš grelec za svoj avto.
http://www.defa.com/en/html/automotive/ ... ne_heater/
zraven imaš potem poleg kataloških še navodila.
Za bolj pogoste modele imaš včasih že kar na ebayu. Drugače boš pa moral kontaktirat nemškega ali avstrijskega distributerja.

Cena je pa za normalne grelce ki gredo v blok motorja okol 120-150 eur.


hvala.

kako je z montažo? lahko sam zmontiraš?

a kablovje in te "fore" dobiš zraven ali je to vse extra?

Objavljeno: To Jan 03, 2012 5:57 pm
Napisal/-a robinzon
Ali pa če kupiš Webasto grelec in ti greje avto tudi ko nimaš elektrike na dosegu roke. Za kakšnih 500 eur se po moje dobi kvaliteten, rabljen, vodni grelec pa ti segreje cel avto.
Jaz ga imam v Patrolu in sem ugotovil da v ekstremno mrzlih jutrih porabi Webasto veliko manj elektrike kot pa štarter. Ker pač ogret motor kresne ko se štarter samo dotakne vztrajnika, če je motor mrzel pa vrti par sekund. (Vsaj pri starih kripah z 500k kilometri in več, je tako.)
Poleg tega imaš odtajana stekla in malce ogreto kabino še predno vžgeš avto. Vklopim ga z prednastavljeno uro ali z daljincem iz tople postelje.

Če v avtomobilu :a_vi_mene_malo: je pa Webasto itak zakon. :wink:

Objavljeno: To Jan 03, 2012 8:40 pm
Napisal/-a 5x4
glede na vložek in da rabim za kratke vožnje se mi zdi to zaenkrat dobra rešitev + ali v garaži lahko furaš webasto?

Objavljeno: To Jan 03, 2012 9:26 pm
Napisal/-a gregor
Webasto+zaprti prostor ne gre skupaj.

Kupiš grelec za v blok, in kabel z vtičnico, ki jo zmontiraš nekam na odbijač ali masko, ter zraven dobiš še kabel od te vtičnice do 220v vtičnice.

Ponavadi se grelec montira v blok, kjer so čepi. En čep ven zbiješ, in daš noter grelec. To je vsa umetnost. Pri meni na xantiji je bilo celo še lažje, sem rabil samo od strani odšraufat od blindirni pokrov in sem tam noter dal grelec.

S kabli ne rabiš nič improvizirat, samo skupaj stakneš.

Če rabiš samo za doma, je tole čisto ok.
Čez webasto ga pa ni, res je. Samo webasto ne laufa na pomfri.

Objavljeno: Ne Jan 15, 2012 7:13 pm
Napisal/-a Fisher
Fiat ducato 1 = predelan z toplotnim izmenjevalcem in predfiltrom. 2011 požrl 705 litrov olja (pa še kej nabrž kar sm pozabu napisat). Mešanice do največ 75% olja. Večinoma 50:50.

Fiat ducato 2=brez predelav, sredi poletja. Požrl 330 litrov olja (pa še kej najbrž kar sm pozabu napisat), največ 50:50. Raje 25olja:75nafte.


Nekih težav ni blo čutit. Je občutno manjša moč ko preideš iz 50:50 na višje razmerje olja, kar smo seveda regulirali s čipanje motorja iz 127 na 150HP.

Izkušnja je zagotovo taka da:

- bom investiral na ducato 2 (s tem se več vozimo, vendar krajše razdalje) dva tank sistem. Na 50:50 bo tako lahko laufal celo sezono brez problema, kar se pri današnjih cenah nafte ogromno pozna. Olje dobivam še vedno od 0 do 0.2 centov na liter, filtre v katere sem investiral 2 leti nazaj 100 eur jih imam še najmanj za dve sezoni (2000-3000 litrov) na zalogi.
Torej razlika občutna.

Ima kdo kake uporabne linke do preverjenih elektromagnetnih ventilov, toplotnih rezervarjev in seveda rabim predpumpo. Rabim jo za nafto. Original rezervar bom porabil za olje, dodatnega pa za nafto.

Govora je o motorjih JTD 2.8. 2000-2007 ali neki tazga so letniki.
Najbrž so vsi ti fiatovi JTD ji na podoben princip.

Objavljeno: To Mar 13, 2012 7:39 pm
Napisal/-a BIZON 4x4
evi v HOFERU in spinu liter olja 1.32 in slednjem 1.28€
pomeni nič več na nafto :) :moli:

Objavljeno: To Mar 13, 2012 10:35 pm
Napisal/-a 5x4
:?: da ne bo več škode kot koristi...

Objavljeno: To Mar 13, 2012 11:00 pm
Napisal/-a BIZON 4x4
se zaj na repco furam edin kaj je mal drgač diši pa drgač se vidi :veselo_za_volanom:

Slika

Objavljeno: To Mar 13, 2012 11:36 pm
Napisal/-a gregor
Glede na starost avta se bo tako kmalu boschpumpa uscala, pa daj takrat mimogrede še šobe preverit. Potem bo zgorevanje boljše in ne bo tolk dima.


Fisher, če še slučajno nisi nabavil ventilov, lahk jaz mojga dobavitelja vprašam.

Objavljeno: Sr Mar 14, 2012 12:28 am
Napisal/-a BIZON 4x4
ja vem ja sam kaj naj ta je še sam za DUŠO pr bajti pa naj bo v šumo me pa še vseen zapele če je treba ;)

Objavljeno: Sr Mar 14, 2012 8:41 am
Napisal/-a gregor
Ah potem se pa po mojem ne splača eksperimentirat z oljem.

Objavljeno: Ne Mar 18, 2012 7:33 pm
Napisal/-a robinzon
Bio gorivo, že na vaši črpalki....


Slika

Objavljeno: So Mar 24, 2012 8:03 pm
Napisal/-a Fisher
gregor napisal/-a:Glede na starost avta se bo tako kmalu boschpumpa uscala, pa daj takrat mimogrede še šobe preverit. Potem bo zgorevanje boljše in ne bo tolk dima.


Fisher, če še slučajno nisi nabavil ventilov, lahk jaz mojga dobavitelja vprašam.


Že najdu vse. Zelo poceni na ebayju - ventila. :)

Predelava je pa ravno v teku. Ta teden smo naredili nosilce za 91 litrski dodatni rezervoar. Tako da bo avtonomija tega vozilak kar velika v bodoče.
Poročam dalje ko zalaufa sistem.

Na drugem ducatotu bo tank1 še vedno letos. Če pa bo res dobro se obneslo na II, potem gre drugo leto še ta v predelavo.
So pa itak bolj ali manj dolge fure (500+ km) tako da ko se enkrat zgreje sam kante in gasa....pred počitkom pa nafilaš z nafto. Bi blo pa fajn ravno zaradi avtonomije, da se ne je...tolko s kantami.