Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
gustii
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Sep 15, 2011 5:30 pm

OdgovorNapisal/-a gustii » To Dec 13, 2011 10:48 pm

Aja...

Common rail. Kaj je že to? :?:

Uporabniški avatar
pajk
Prispevkov: 675
Pridružen: To Jun 30, 2009 10:58 am
Kraj: Šk. loka

OdgovorNapisal/-a pajk » Sr Dec 14, 2011 2:22 pm

če maš kaj olja se kumot zmeniva, ti demonstriram kako se ga notr ulije potem greva pa še en krog :twisted:
ps: mercedes 124, 200D

gustii
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Sep 15, 2011 5:30 pm

OdgovorNapisal/-a gustii » Sr Dec 14, 2011 8:34 pm

Hehehe, olje znam tudi sam naliti v tank :)

Mene bolj zanima napeljava za izmenjevalc, ventili, ogrevan filter...
Predvsem pa še dodatno ogrevanje na elektriko kako to izgleda.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2799
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Dec 14, 2011 9:03 pm

Javi se na pm, pa se bova že dobila nekak.
A je okolica Velenja slučajno Šoštanj, in ti je bela Xantia z veliko prikolico kaj znana?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

gustii
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Sep 15, 2011 5:30 pm

OdgovorNapisal/-a gustii » So Dec 17, 2011 5:21 pm

Ne dotična Xantia mi ni znana. Se bolj redko vozim proti Šoštanju.

Ti maš narejeno ogrevanje na elektriko tudi?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2799
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Dec 17, 2011 10:36 pm

gustii napisal/-a:Ne dotična Xantia mi ni znana. Se bolj redko vozim proti Šoštanju.

Ok, potem nisi tisti in se še ne poznava :-)

Ti maš narejeno ogrevanje na elektriko tudi?

Če misliš gretje goriva, Ne.
Elektro gretje bloka motorja sem imel v prejšnji (ki jo zdaj vozi kolega).
V tej imam dva tanka ravno zaradi zime.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 952
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Ne Dec 18, 2011 7:20 pm

gregor napisal/-a:Elektro gretje bloka motorja sem imel v prejšnji.


lahko malo vec poves o tem :?:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2799
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Dec 19, 2011 8:36 am

5x4 napisal/-a:
gregor napisal/-a:Elektro gretje bloka motorja sem imel v prejšnji.


lahko malo vec poves o tem :?:


http://wup.defa.com/en/wup_products_preheaters.html
Imaš pa tudi kompletne sisteme, da ti še kabino greje, pa pametno logiko ki ti zjutraj vklopi zadevo. Jaz sem jo vklapljal z mehansko programabilno uro za par eurov.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 952
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Po Dec 19, 2011 9:05 pm

kje bi dobil kakšen cenik? je možno kupiti pri nas? kako je z vgradnjo?

gustii
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Sep 15, 2011 5:30 pm

OdgovorNapisal/-a gustii » Če Dec 29, 2011 1:53 pm

Prvih 20L visokokvalitetnega, nefiltriranega, 5x žganega rastlinskega olja je doma :)

gustii
Prispevkov: 7
Pridružen: Če Sep 15, 2011 5:30 pm

OdgovorNapisal/-a gustii » To Jan 03, 2012 4:09 pm

Hmm tile grelci izgledajo fajn, samo moraš agregat zraven vozit :D

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2799
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jan 03, 2012 4:43 pm

5x4 napisal/-a:kje bi dobil kakšen cenik? je možno kupiti pri nas? kako je z vgradnjo?


Sorry za pozen odgovor, sem spregledal.
Jaz sem iz nemčije naročil.

Tule poiščeš grelec za svoj avto.
http://www.defa.com/en/html/automotive/ ... ne_heater/
zraven imaš potem poleg kataloških še navodila.
Za bolj pogoste modele imaš včasih že kar na ebayu. Drugače boš pa moral kontaktirat nemškega ali avstrijskega distributerja.

Cena je pa za normalne grelce ki gredo v blok motorja okol 120-150 eur.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 952
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » To Jan 03, 2012 5:47 pm

gregor napisal/-a:
5x4 napisal/-a:kje bi dobil kakšen cenik? je možno kupiti pri nas? kako je z vgradnjo?


Sorry za pozen odgovor, sem spregledal.
Jaz sem iz nemčije naročil.

Tule poiščeš grelec za svoj avto.
http://www.defa.com/en/html/automotive/ ... ne_heater/
zraven imaš potem poleg kataloških še navodila.
Za bolj pogoste modele imaš včasih že kar na ebayu. Drugače boš pa moral kontaktirat nemškega ali avstrijskega distributerja.

Cena je pa za normalne grelce ki gredo v blok motorja okol 120-150 eur.


hvala.

kako je z montažo? lahko sam zmontiraš?

a kablovje in te "fore" dobiš zraven ali je to vse extra?
Nazadnje spremenil 5x4, dne To Jan 03, 2012 8:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Jan 03, 2012 5:57 pm

Ali pa če kupiš Webasto grelec in ti greje avto tudi ko nimaš elektrike na dosegu roke. Za kakšnih 500 eur se po moje dobi kvaliteten, rabljen, vodni grelec pa ti segreje cel avto.
Jaz ga imam v Patrolu in sem ugotovil da v ekstremno mrzlih jutrih porabi Webasto veliko manj elektrike kot pa štarter. Ker pač ogret motor kresne ko se štarter samo dotakne vztrajnika, če je motor mrzel pa vrti par sekund. (Vsaj pri starih kripah z 500k kilometri in več, je tako.)
Poleg tega imaš odtajana stekla in malce ogreto kabino še predno vžgeš avto. Vklopim ga z prednastavljeno uro ali z daljincem iz tople postelje.

Če v avtomobilu :a_vi_mene_malo: je pa Webasto itak zakon. :wink:

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 952
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » To Jan 03, 2012 8:40 pm

glede na vložek in da rabim za kratke vožnje se mi zdi to zaenkrat dobra rešitev + ali v garaži lahko furaš webasto?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2799
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jan 03, 2012 9:26 pm

Webasto+zaprti prostor ne gre skupaj.

Kupiš grelec za v blok, in kabel z vtičnico, ki jo zmontiraš nekam na odbijač ali masko, ter zraven dobiš še kabel od te vtičnice do 220v vtičnice.

Ponavadi se grelec montira v blok, kjer so čepi. En čep ven zbiješ, in daš noter grelec. To je vsa umetnost. Pri meni na xantiji je bilo celo še lažje, sem rabil samo od strani odšraufat od blindirni pokrov in sem tam noter dal grelec.

S kabli ne rabiš nič improvizirat, samo skupaj stakneš.

Če rabiš samo za doma, je tole čisto ok.
Čez webasto ga pa ni, res je. Samo webasto ne laufa na pomfri.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Fisher
Prispevkov: 139
Pridružen: Če Sep 14, 2006 2:25 pm

OdgovorNapisal/-a Fisher » Ne Jan 15, 2012 7:13 pm

Fiat ducato 1 = predelan z toplotnim izmenjevalcem in predfiltrom. 2011 požrl 705 litrov olja (pa še kej nabrž kar sm pozabu napisat). Mešanice do največ 75% olja. Večinoma 50:50.

Fiat ducato 2=brez predelav, sredi poletja. Požrl 330 litrov olja (pa še kej najbrž kar sm pozabu napisat), največ 50:50. Raje 25olja:75nafte.


Nekih težav ni blo čutit. Je občutno manjša moč ko preideš iz 50:50 na višje razmerje olja, kar smo seveda regulirali s čipanje motorja iz 127 na 150HP.

Izkušnja je zagotovo taka da:

- bom investiral na ducato 2 (s tem se več vozimo, vendar krajše razdalje) dva tank sistem. Na 50:50 bo tako lahko laufal celo sezono brez problema, kar se pri današnjih cenah nafte ogromno pozna. Olje dobivam še vedno od 0 do 0.2 centov na liter, filtre v katere sem investiral 2 leti nazaj 100 eur jih imam še najmanj za dve sezoni (2000-3000 litrov) na zalogi.
Torej razlika občutna.

Ima kdo kake uporabne linke do preverjenih elektromagnetnih ventilov, toplotnih rezervarjev in seveda rabim predpumpo. Rabim jo za nafto. Original rezervar bom porabil za olje, dodatnega pa za nafto.

Govora je o motorjih JTD 2.8. 2000-2007 ali neki tazga so letniki.
Najbrž so vsi ti fiatovi JTD ji na podoben princip.

Uporabniški avatar
BIZON 4x4
Prispevkov: 141
Pridružen: Po Avg 08, 2011 2:10 am
Kraj: Lendava-Velenje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a BIZON 4x4 » To Mar 13, 2012 7:39 pm

evi v HOFERU in spinu liter olja 1.32 in slednjem 1.28€
pomeni nič več na nafto :) :moli:

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 952
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » To Mar 13, 2012 10:35 pm

:?: da ne bo več škode kot koristi...

Uporabniški avatar
BIZON 4x4
Prispevkov: 141
Pridružen: Po Avg 08, 2011 2:10 am
Kraj: Lendava-Velenje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a BIZON 4x4 » To Mar 13, 2012 11:00 pm

se zaj na repco furam edin kaj je mal drgač diši pa drgač se vidi :veselo_za_volanom:

Slika

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2799
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Mar 13, 2012 11:36 pm

Glede na starost avta se bo tako kmalu boschpumpa uscala, pa daj takrat mimogrede še šobe preverit. Potem bo zgorevanje boljše in ne bo tolk dima.


Fisher, če še slučajno nisi nabavil ventilov, lahk jaz mojga dobavitelja vprašam.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
BIZON 4x4
Prispevkov: 141
Pridružen: Po Avg 08, 2011 2:10 am
Kraj: Lendava-Velenje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a BIZON 4x4 » Sr Mar 14, 2012 12:28 am

ja vem ja sam kaj naj ta je še sam za DUŠO pr bajti pa naj bo v šumo me pa še vseen zapele če je treba ;)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2799
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Mar 14, 2012 8:41 am

Ah potem se pa po mojem ne splača eksperimentirat z oljem.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Ne Mar 18, 2012 7:33 pm

Bio gorivo, že na vaši črpalki....


Slika

Fisher
Prispevkov: 139
Pridružen: Če Sep 14, 2006 2:25 pm

OdgovorNapisal/-a Fisher » So Mar 24, 2012 8:03 pm

gregor napisal/-a:Glede na starost avta se bo tako kmalu boschpumpa uscala, pa daj takrat mimogrede še šobe preverit. Potem bo zgorevanje boljše in ne bo tolk dima.


Fisher, če še slučajno nisi nabavil ventilov, lahk jaz mojga dobavitelja vprašam.


Že najdu vse. Zelo poceni na ebayju - ventila. :)

Predelava je pa ravno v teku. Ta teden smo naredili nosilce za 91 litrski dodatni rezervoar. Tako da bo avtonomija tega vozilak kar velika v bodoče.
Poročam dalje ko zalaufa sistem.

Na drugem ducatotu bo tank1 še vedno letos. Če pa bo res dobro se obneslo na II, potem gre drugo leto še ta v predelavo.
So pa itak bolj ali manj dolge fure (500+ km) tako da ko se enkrat zgreje sam kante in gasa....pred počitkom pa nafilaš z nafto. Bi blo pa fajn ravno zaradi avtonomije, da se ne je...tolko s kantami.


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta