Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji
biodisl
Da ne bo nepotrebnih vprašanj prebral sem vaš forum od začetka do konca (mi je zelo všeč) poleg tega pa sem videl te stvari na različnih koncih sveta. Zato bo moj naslednji avto Marcedes 190 d. Tankal pa bom biodisl iz odpadnega olja. Vklopil bi se predvsem z dvema stvarema.
Pri uporabi alternativnih goriv gre po mojem za dva procesa. Prvi je prilagajanje goriva druga pa prilagajanje avtomobila. Oba procesa morata po mojem iti hkrati dokler zadeva ne funkcionira nato pa lahko nadgrajujemo tudi eno oziroma drugo stvar izmenično. Torej če se vam zdi nadgradnja motorja preveč zakomplicirana nadgradite gorivo ali obratno. Vredno pa je opozoriti, da imajo fantje z garažami v katerih je hkrati tudi centralno ogravanje za 50 % manj problemov, še malo izolacije okoli motorja opa si tam.
Kot drugo bi rad popravil pesimista, ki se mu je zareklo, da se parazitov ne da razredčit. Ravno lastna proizvodnja je tisto kar ti poreže večji del parazitov. Že proizvodnja biodisla v Sloveniji poreže parazite od Libije do Kopra. Poleg tega pa sem slišal, da so smernice od EU za biodisl take, da biodisl ne bi smel biti obdavčen. Naša Slovenija se je seveda takoj znašla. Petrol odkupi ves biodisl, ga zlije v nafto in zaračuna in obdavči po obstoječih shemah.
Imam pa tudi vprašanje o sistemu z dvema tankoma? Po kolikšnem času lahko preklopiš iz disla na olje. Koliko Km prevoziš ali kolikšno je razmerje med biodislom in nafto.
Pri uporabi alternativnih goriv gre po mojem za dva procesa. Prvi je prilagajanje goriva druga pa prilagajanje avtomobila. Oba procesa morata po mojem iti hkrati dokler zadeva ne funkcionira nato pa lahko nadgrajujemo tudi eno oziroma drugo stvar izmenično. Torej če se vam zdi nadgradnja motorja preveč zakomplicirana nadgradite gorivo ali obratno. Vredno pa je opozoriti, da imajo fantje z garažami v katerih je hkrati tudi centralno ogravanje za 50 % manj problemov, še malo izolacije okoli motorja opa si tam.
Kot drugo bi rad popravil pesimista, ki se mu je zareklo, da se parazitov ne da razredčit. Ravno lastna proizvodnja je tisto kar ti poreže večji del parazitov. Že proizvodnja biodisla v Sloveniji poreže parazite od Libije do Kopra. Poleg tega pa sem slišal, da so smernice od EU za biodisl take, da biodisl ne bi smel biti obdavčen. Naša Slovenija se je seveda takoj znašla. Petrol odkupi ves biodisl, ga zlije v nafto in zaračuna in obdavči po obstoječih shemah.
Imam pa tudi vprašanje o sistemu z dvema tankoma? Po kolikšnem času lahko preklopiš iz disla na olje. Koliko Km prevoziš ali kolikšno je razmerje med biodislom in nafto.
Pojdi na http://rapsdb.rapsinfo.de/ in poišči svoj tip avta, glej predvsem opise ljudi, ki imajo že nekaj 10tisoč km na olje (PÖL)
190ke nekateri furajo brez predelav.
Po kolikem času lahko preklopiš? Jaz takoj ko mi avto vžge
Drugače pa naj bi počakal da se olje segreje, običajno par kilometrov.
190ke nekateri furajo brez predelav.
Po kolikem času lahko preklopiš? Jaz takoj ko mi avto vžge
Drugače pa naj bi počakal da se olje segreje, običajno par kilometrov.
Boste rekli, da tolčem že potolčeno, ampak te konkretne izkušnje (ali nasveta) v tej temi še nisem zasledil:
Ali lahko poleti, ko je toplo, v rezervoar avta natočim 50% (ali več) jedilnega olja in se potem normalno vozim?
Sem gledal na tisto rapsolje stran in vozi en Toyoto Yarisa (torej tudi D-4D motor, sicer majčken, a vseeno) brez predelave, brez težav pri vžiganju, najnižja temeperatura -4 stopinje, na pol/pol mešanico. Ni omenjena kakšna izguba moči motorja.
A je kdo od vas to že poizkusil? Pri današnji ceni nafte in olja je tudi pri pol/pol mešanici prihranka na liter goriva že kar nekaj. In to brez stroškov predelave avta..
L gorenjski P Miran
Ali lahko poleti, ko je toplo, v rezervoar avta natočim 50% (ali več) jedilnega olja in se potem normalno vozim?
Sem gledal na tisto rapsolje stran in vozi en Toyoto Yarisa (torej tudi D-4D motor, sicer majčken, a vseeno) brez predelave, brez težav pri vžiganju, najnižja temeperatura -4 stopinje, na pol/pol mešanico. Ni omenjena kakšna izguba moči motorja.
A je kdo od vas to že poizkusil? Pri današnji ceni nafte in olja je tudi pri pol/pol mešanici prihranka na liter goriva že kar nekaj. In to brez stroškov predelave avta..
L gorenjski P Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kolega tanka v enga starga mercedesa mislim, da je E klasa kupe, letnik okoli 80. Toči po 60 l olja , ostalo pa nafto. Pravi, da je razlika samo v tem, da ga male dalj časa zagreva, pa z malo gasa mu pomaga pri zagonu. Ko pa avto enkrat zalaufa dela normalno. Pravi pa, da se mu zdi, da ima malo manj moči kot z nafto. Ni pa naredil nobene predelave mašine. Pozimi pa se ne vozi na olje. Za njim pa smrdi po fritezi
LP, Sibirc
LP, Sibirc
Miran: Ne bom rekel niti ja, niti ne, ker nimam izkušenj z drugimi avti.
Mersedes 220D in 240D preverjeno deluje brez predelav, tudi dolgoročno.
Načeloma bo vsak avto šel na olje, vprašanje je, kako dolgo.
V Xantiji bom naredil gretje olja, ne bom tvegal ckrnjene bošpumpe.
Sem videl na rapsinfo precej izkušenj z pol:pol ali več mešanico na novejših avtih brez predelave. Fajn je, če ima vsaj kakih 50k km narejenih na olje. Če piše da ni nobenih problemov na olje, vozi pa šele 2k km, je to en k vredna informacija.
Mersedes 220D in 240D preverjeno deluje brez predelav, tudi dolgoročno.
Načeloma bo vsak avto šel na olje, vprašanje je, kako dolgo.
V Xantiji bom naredil gretje olja, ne bom tvegal ckrnjene bošpumpe.
Sem videl na rapsinfo precej izkušenj z pol:pol ali več mešanico na novejših avtih brez predelave. Fajn je, če ima vsaj kakih 50k km narejenih na olje. Če piše da ni nobenih problemov na olje, vozi pa šele 2k km, je to en k vredna informacija.
2miran in 2samo: Nisem sledil teme ves čas, danes pa sem malo prebral. In povem vama tole. Da se gregor vozi z nivo in 20 let starim 220 mercedesom notri na olje iz štacune razumem. Da si pa kupiš avto za 7 do 10 mio sit in pol točiš not zvezda olje se mi pa zdi enako trapasto, kot če si kupiš usnjeno sedežno in jo prekriješ z deko.
Če si frajer in maš leder v dnevni, pol tudi sediš na njemu in ne izmišljaš tople vode kako bi ga ohranil lepega 30 let in snameš deko samo kadar pridejo sosedje na obisk....
Če si frajer in maš leder v dnevni, pol tudi sediš na njemu in ne izmišljaš tople vode kako bi ga ohranil lepega 30 let in snameš deko samo kadar pridejo sosedje na obisk....
God shave the queen...
Ah fantje - ne se tolk neumne delat. Če prefuram okoli 50000km letno, pri porabi ene 12.5 l/100km, je to pri današnjih cenah goriva prava bagatela, a ne? Za tiste, ki se jim ne da računat: to je 1.5M SIT, pa zna biti več, kakor se cene gibljejo. Če se lahko vozim ceneje, lahko dobrega pol milijona zapravim za kaj drugega - npr. za eno potovanje. In ko se bo dobila kaka dobra predelava na plin, se je bom tudi lotil - plinski tank lahko pustiš doma, ko greš po svetu, pa je problem rešen. Če ti je vseeno, koliko daš za gorivo, si kupiš bencinarja - in to V8. Samo potem z njim sigurno ne narediš 50k km na leto, saj te že pri 10k km vse mine in že surfaš po avto.net-u in iščeš kakega dizla .
LP
Samo
LP
Samo
Se moram še jaz oglasit.
Če bi človek gledal na strošek goriva kot na kup denarja, ki ga stran zmeče vsako leto, potem si je bolje gorsko kolo kupiti in se z njim po gmajnah vozit.
Ne, pri meni gre za več stvari:
- prijeten je občutek, če nekaj uspeš dobiti ceneje, ne samo pri gorivu, povsod poizkušam za isto stvar čim manj porabiti - gorenjska kri, ni kaj.
- druga stvar me pa še bolj veseli pri tej stvari: na to ubogo gorivo je toliko parazitov prilepljenih, od arabov doli, ki ne vedo na kašen način bi denar stran metali, do bencinskih firm, do države.... da me prav veseli, če bi se kdo od njih moral vsaj malo pod nosom obrisati za moj denar
- in na koncu in niti slučajno ne najmanj pomembno je pa to: če kuriš jedilno olje, je to po mojem iz ekološkega vidika dosti bolj sprejemljivo kot nafta. Proizvodnja je obnovljiva na kratek rok, trošiš domače surovine in daješ delo domačim (no ja) krajem.
Kar se pa zavijanja avta in daljinca in foteljev v celofanu tiče.... Kakšen je moj avto veste, Lucifer spi na foteljih direkt na usnju brez deke, daljinc pa leti v steno, če kakšen politik na TV kaj preveč naklada
LP Miran
Če bi človek gledal na strošek goriva kot na kup denarja, ki ga stran zmeče vsako leto, potem si je bolje gorsko kolo kupiti in se z njim po gmajnah vozit.
Ne, pri meni gre za več stvari:
- prijeten je občutek, če nekaj uspeš dobiti ceneje, ne samo pri gorivu, povsod poizkušam za isto stvar čim manj porabiti - gorenjska kri, ni kaj.
- druga stvar me pa še bolj veseli pri tej stvari: na to ubogo gorivo je toliko parazitov prilepljenih, od arabov doli, ki ne vedo na kašen način bi denar stran metali, do bencinskih firm, do države.... da me prav veseli, če bi se kdo od njih moral vsaj malo pod nosom obrisati za moj denar
- in na koncu in niti slučajno ne najmanj pomembno je pa to: če kuriš jedilno olje, je to po mojem iz ekološkega vidika dosti bolj sprejemljivo kot nafta. Proizvodnja je obnovljiva na kratek rok, trošiš domače surovine in daješ delo domačim (no ja) krajem.
Kar se pa zavijanja avta in daljinca in foteljev v celofanu tiče.... Kakšen je moj avto veste, Lucifer spi na foteljih direkt na usnju brez deke, daljinc pa leti v steno, če kakšen politik na TV kaj preveč naklada
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Jst jih pa čist - če so že tok dal za avto, morjo mal na gorivu pršparat, sam pol na koncu ugotovijo, da jih je servis bosh pumpe in turbine prišel 2X več kot so prišparal in da so za 200.000 sit na slabšem - mamo doma enga tazga k se je tko nategnu.
A zdej ste že dobil merkatorjevo olje po 155 sit za liter.
A zdej ste že dobil merkatorjevo olje po 155 sit za liter.
Pred EUR sem bil SIT!
Gregor:
Kaj tiste pa razumeš, ki nekaj milijonov vreden avto po OR tekmah in srečanjih vlačijo....
Dejte fantje ne serte: hočeš rečt Gregor, da kadar se boš ti pač odločil za nakaj milijonov vreden avto, boš pa vanj izključno samo na črpalki kupljeno gorivo za avtomobile not natakal? Pa od L avti niso nekaj milijonov vredni in vse vozi izključno na legalno gorivo? Pa ti Nebivedu ne delaš skozi reklame kako znaš vozit, da tako malo goriva potrošiš, da ti že iz tanka na vrhu nazaj ven teče.. in seveda brez kakršne koli dolgoročne škode na motorju. Pa Nebivedu, a si prepričan, da je tista bošpumpa šla zaradi kurilca. Vsak dohtar ti bo rekel, da kadilci umirajo zaradi cigaret. A res?
BTW: jaz sem kurilca v avto tankal samo takrat, ko je bila k.. država nesposobna zagotoviti gorivo za vse, ki smo ga hoteli dragega na črpalkah kupiti in nas je z nekimi boni posiljevala (še pomnite tovariši?)
LP Miran
Ludwig: jaz ne razumem ljudi, ki v nekaj miljonov vreden avto tankajo kurilca
Kaj tiste pa razumeš, ki nekaj milijonov vreden avto po OR tekmah in srečanjih vlačijo....
Dejte fantje ne serte: hočeš rečt Gregor, da kadar se boš ti pač odločil za nakaj milijonov vreden avto, boš pa vanj izključno samo na črpalki kupljeno gorivo za avtomobile not natakal? Pa od L avti niso nekaj milijonov vredni in vse vozi izključno na legalno gorivo? Pa ti Nebivedu ne delaš skozi reklame kako znaš vozit, da tako malo goriva potrošiš, da ti že iz tanka na vrhu nazaj ven teče.. in seveda brez kakršne koli dolgoročne škode na motorju. Pa Nebivedu, a si prepričan, da je tista bošpumpa šla zaradi kurilca. Vsak dohtar ti bo rekel, da kadilci umirajo zaradi cigaret. A res?
BTW: jaz sem kurilca v avto tankal samo takrat, ko je bila k.. država nesposobna zagotoviti gorivo za vse, ki smo ga hoteli dragega na črpalkah kupiti in nas je z nekimi boni posiljevala (še pomnite tovariši?)
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Gregor:Ludwig: jaz ne razumem ljudi, ki v nekaj miljonov vreden avto tankajo kurilca
Kaj tiste pa razumeš, ki nekaj milijonov vreden avto po OR tekmah in srečanjih vlačijo....
Dejte fantje ne serte: hočeš rečt Gregor, da kadar se boš ti pač odločil za nakaj milijonov vreden avto, boš pa vanj izključno samo na črpalki kupljeno gorivo za avtomobile not natakal? Pa od L avti niso nekaj milijonov vredni in vse vozi izključno na legalno gorivo? Pa ti Nebivedu ne delaš skozi reklame kako znaš vozit, da tako malo goriva potrošiš, da ti že iz tanka na vrhu nazaj ven teče.. in seveda brez kakršne koli dolgoročne škode na motorju. Pa Nebivedu, a si prepričan, da je tista bošpumpa šla zaradi kurilca. Vsak dohtar ti bo rekel, da kadilci umirajo zaradi cigaret. A res?
BTW: jaz sem kurilca v avto tankal samo takrat, ko je bila k.. država nesposobna zagotoviti gorivo za vse, ki smo ga hoteli dragega na črpalkah kupiti in nas je z nekimi boni posiljevala (še pomnite tovariši?)
LP Miran
Miran res je šla pumpa zaradi bele nafte(razbarvan kurilc), ker sem en sod precedil in je bilo notri kr veliko ostankov in usedlin barve, tko da zdej vse to prefiltriramo in avto dela normalno.
Nej mi en razloži tole, ker ne znam pojasnit - z BFGoodrich all terrain T/A radial mi je avto žrl manj kot mi sedaj s Bridgestone DUELER 693 A/T. Dimenzija gum je ista 215/75/15, vozim iste razdalje in vozim enako počasi(max 100km/h - do 3500 obratov)? A je res lahko taka razlika v sili lepenja in trenja na podlago? Prej je bila poraba do 9 tudi po terenu, zdej je pa stalno okoli 10 litrov (tudi zadnč k sm bil na tekmi in sem skos z reduktorjem vozil ni sicer ni šla visoko, ampak šla je nad 10,5 litra). Prej sem delal z 60 litri več kot 700 kilometrov, zdej jih pa komaj 600 nardim. Ali pa se je kvaliteta bencina tok poslabšala, ker avto razen z agipovim bencinom tut moči nima prave.
Pred EUR sem bil SIT!
Ja prjatu je mel probleme s bosch pumpo ko je tankal na Petrolu. jo je moral menjat. Ker se mu je Petrol malo zameril zdaj tanka drugje. Ugotovil je da dalec najvec kilometrov z enim tankom naredi ce tanka v Ljublljani na rudniku, mislim da je Agip.
Je pa avto megane 1.9 dci.
Je pa avto megane 1.9 dci.
Toyota, morje in veter. Ne nujno v tem vrstnem redu.
miran napisal/-a:Gregor:Ludwig: jaz ne razumem ljudi, ki v nekaj miljonov vreden avto tankajo kurilca
Kaj tiste pa razumeš, ki nekaj milijonov vreden avto po OR tekmah in srečanjih vlačijo....
Jaz jih čist razumem. Moja pa ne.
miran napisal/-a:Dejte fantje ne serte: hočeš rečt Gregor, da kadar se boš ti pač odločil za nakaj milijonov vreden avto, boš pa vanj izključno samo na črpalki kupljeno gorivo za avtomobile not natakal?
Glede kurilkota, mislil sem tiste, ki se prej ne pozanimajo, ali njihov tip avta gre na kurilno. Bomo probali. Če gre fotrov golfII in naš ferguson....
Čez 1 leto pa žveplo zjebe šobe in je več stroškov kot je profita pri gorivu.
Kurilnega ne mislim tankat, ker se rad v miru pelam, ne pa da bom ves čas gledal, če kje cariniki čakajo na avtobusni.
Jedilno olje
Lep pozdrav!
Nedavno sem našel vaš forum iin debato o jedilnem olju. Imam Passata 96 letnik 1.9 TDI. Najprej sem poskusil pol olja in pol nafte. Olje kupujem v trgovini cekarček, kjer je 1l 179 SIT. Sedaj pri drugem tanku pa poskušam kako se motor obnaša pri mešanici 2 dela olja in 1 del nafte. Pri temperaturi 7 stopinj celzija je zjutraj malo teže vžgal drugače pa ni problemov.
Dogovarjam se z uvoznikom olja in mislim da bi za večjo količino olja lahko dosegel ceno nekje do 160 SIT za liter za olje pred iztekom roka trajanja pa 140 SIT za liter. Če ga dobim po 140 SIT za liter bom začel tudi hišo z njim ogrevati.
Mato
Nedavno sem našel vaš forum iin debato o jedilnem olju. Imam Passata 96 letnik 1.9 TDI. Najprej sem poskusil pol olja in pol nafte. Olje kupujem v trgovini cekarček, kjer je 1l 179 SIT. Sedaj pri drugem tanku pa poskušam kako se motor obnaša pri mešanici 2 dela olja in 1 del nafte. Pri temperaturi 7 stopinj celzija je zjutraj malo teže vžgal drugače pa ni problemov.
Dogovarjam se z uvoznikom olja in mislim da bi za večjo količino olja lahko dosegel ceno nekje do 160 SIT za liter za olje pred iztekom roka trajanja pa 140 SIT za liter. Če ga dobim po 140 SIT za liter bom začel tudi hišo z njim ogrevati.
Mato
Mato, jaz bi naredil gretje olja.
Drugače pa poglej http://rapsdb.rapsinfo.de/view.php?sort ... d&marke=VW.
Pa poročaj nam, kako se bo obneslo olje.
Drugače pa poglej http://rapsdb.rapsinfo.de/view.php?sort ... d&marke=VW.
Pa poročaj nam, kako se bo obneslo olje.
da obudim straro temo z dobro novico
Koto dd ljubljana(sskladišča imajo v Zalogu), prodaja surovo sojino olje.
Trenutna cena za 1 tono (ca 1100l) je 555Eur + ddv (hm pozabil vprašat, verjetno 8.5%)
Kar znese približno 145sit za liter, če upoštevamo še pribl. 10%višjo porabo.
V kratkem bom nabavil eno tono olja, da bom lahko stestiral.
Predvsem me zanima, do kake temperature je tekoč.
Rafinirano sojino olje iz trgovine je bilo pri 4stopinjah čisto normalno tekoče.
pri -18 pa je bilo netekoče sploh. hladilnika z vmesno temperaturo žal nimam.
Koto dd ljubljana(sskladišča imajo v Zalogu), prodaja surovo sojino olje.
Trenutna cena za 1 tono (ca 1100l) je 555Eur + ddv (hm pozabil vprašat, verjetno 8.5%)
Kar znese približno 145sit za liter, če upoštevamo še pribl. 10%višjo porabo.
V kratkem bom nabavil eno tono olja, da bom lahko stestiral.
Predvsem me zanima, do kake temperature je tekoč.
Rafinirano sojino olje iz trgovine je bilo pri 4stopinjah čisto normalno tekoče.
pri -18 pa je bilo netekoče sploh. hladilnika z vmesno temperaturo žal nimam.
jedilno olje
Trenutno lahko dobim 20.000 l jedilnega olja s pretečenim rokom uporabe. Pogajam se za ceno pod 140 Sit za liter. Olje bi prišlo v 5 in 10 l kantah. Če bi vzel celotno količino bi se znala cena gibati okoli 120 Sit. Če je kdo zainteresiran naj mi sporoči. Olje se bi v glavnem uporabljalo za ogrevanje hiše (Kurilno olje 151 SIT).
Mato
Mato
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov