Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
hakuna matata
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Jan 16, 2013 3:37 pm
Kraj: Lj

OdgovorNapisal/-a hakuna matata » To Apr 09, 2013 1:25 am

Aja pa se info: Imam 2 tank sistem iz Nemcije (od Franza). Elektronika, izmenjevalec, stikalo, piskac ce pozabim izpiranje, ventil, izmenjevalec, komplet pac.... Avto na olje za boga ne gre cez 130, filter imam pa univerzalni s papirjem noter (ne mrezica) cca 6mm luknje (cena 5 eur) Je premajhen? Ali zato na olje ne gre vec? Ali pa je enostavno pac padec moci? Pa sob nisem nic stelal na vec barov. Naj to storim v izogib polimerizacije? Je mozna polimerizacija ker sem med soncnicno enkrat vlil eno sicer cisto olje iz ene hidravlike? Pa enkrat sem dobil novo makovo samo v postopku v oljarni je termostat v susilnici crknil, tako da so mak prezgali in.... roba zame. Nova, brez filtriranja in to celo zastonj (samo je pac zlahta zraven pa to...) Je mozna polimerizacija zaradi mogoce slabse gorilnosti makovega olja ? Zgolj ugibam, ker ne poznam gorilne vrednosti makovega olja. Je se kdo eksperimentiral s hidravlicnim ali kakim drugim oljem? Izkusnje? To o razliki rotacijskih in starejsih trpeznejsih vrstnih BP poznam zahvaljujoc vam... THX... LP

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2789
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Apr 09, 2013 8:15 am

Polimerizacija je jeba ja, vsaj en TDI je že krepnil pri nas zaradi tega. Redno kontrolirat olje in menjavat ga je treba pogosteje.

hakuna... dobiš ZS
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4126
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Okt 08, 2014 11:15 pm

Na Navara forumu
http://www.nissan-navara.net/viewtopic. ... 65&start=0
berem prispevek možakarja (sigurno je Škot z bohinjskimi koreninami) ki je prišel do ugodnejše porabe goriva z dodajanjem (v razmerju 1 : 500) acetona. Ta naj bi bla, bla,... naredil gorivo pri vbrizgu bolj pripravljeno za razbitje v male kapljice. In omenja, da naj bi se ta dodatek uporabljal tudi pri "alternativnih" gorivih.
Ima kdo kaj izkušenj s tem?
Tudi moje bohinjske korenine mi ne dajo miru :wink:
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2789
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Okt 09, 2014 7:00 am

Ne vem.
Sem že enkrat nekje prebral, in ignoriral.
Vsekakor je treba zagotovit mešanje zunaj rezervoarja. V rezervoarju se stvari z različno gostoto ne mešajo najbolj rade.
Jaz tega v avtih, kjer vsaka okvara na sistemu vbrizga odnese precej evrov, nebi testiral.


Drugače se porabo običajno da zmanjšat tudi z obiskom kakega chip tunerja.
Seveda na račun emisij.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
porocker
Prispevkov: 109
Pridružen: Pe Nov 21, 2008 9:33 am
Kraj: Postojna N 45°47.845' E 014°10.678'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a porocker » Pe Mar 06, 2015 7:38 am

pozdrav, je kdo tankal jedilno olje v terrano II?

kakšna razlika je v motorju terrano 2,7 in pajero 2,5. (vbrizg itd...???)


l.p.

PAJEROxxl
Prispevkov: 337
Pridružen: To Okt 30, 2007 9:33 pm

OdgovorNapisal/-a PAJEROxxl » Pe Mar 06, 2015 2:10 pm

:ne_ne_ne: :ne_ne_ne:
Ma kej si mona

EJAG
Prispevkov: 235
Pridružen: To Mar 18, 2008 8:37 pm

OdgovorNapisal/-a EJAG » So Mar 07, 2015 6:52 pm

Direktno iz trgovine v tank patrola 2.8, ko je bila cenovna razlika še velika. Ni problema , samo diši!
Robert
Team FUNCK

Uporabniški avatar
porocker
Prispevkov: 109
Pridružen: Pe Nov 21, 2008 9:33 am
Kraj: Postojna N 45°47.845' E 014°10.678'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a porocker » Po Mar 09, 2015 10:49 pm

Sem mislil na že rabljenno,kki vsebuje tud kej soli.

Pero33
Prispevkov: 21
Pridružen: To Okt 11, 2016 9:16 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Pero33 » Po Okt 17, 2016 6:38 pm

Se da rabljeno plmovo olje al je kaj drugačno bolj problematično? Na kemijo se ne spoznam kej dosti ma vrjetno med sončnico in palmo je kaka razlika

PAJEROxxl
Prispevkov: 337
Pridružen: To Okt 30, 2007 9:33 pm

OdgovorNapisal/-a PAJEROxxl » Po Okt 17, 2016 6:50 pm

je,palmino se dosti prej zgosti in potem problemi :!: :!:
Ma kej si mona

Pero33
Prispevkov: 21
Pridružen: To Okt 11, 2016 9:16 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Pero33 » Po Okt 17, 2016 7:57 pm

Ma se da to kako rešit dodaš kej nafte glede na to da palminega lahko dobim več

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Če Okt 27, 2016 11:37 pm

miran napisal/-a:Na Navara forumu
http://www.nissan-navara.net/viewtopic. ... 65&start=0
berem prispevek možakarja (sigurno je Škot z bohinjskimi koreninami) ki je prišel do ugodnejše porabe goriva z dodajanjem (v razmerju 1 : 500) acetona. Ta naj bi bla, bla,... naredil gorivo pri vbrizgu bolj pripravljeno za razbitje v male kapljice. In omenja, da naj bi se ta dodatek uporabljal tudi pri "alternativnih" gorivih.
Ima kdo kaj izkušenj s tem?
Tudi moje bohinjske korenine mi ne dajo miru :wink:
Miran


Motorji pod letnikom 2000 ( stare klasicne sobe ), pogoltnejo marsikaj in delujejo nad pricakovanji proizvajalca in dobavitelji greznice ( naftne druzbe ).
Lahko bi vam navedel vsaj 100 linkov, ampak je brezpredmetno glede na moje izkusnje.
C 25 motor je pojedel 7.000 litrov jedilnega olja brez problemov, edina pomembna stvar je bila, da ga je ogrevalni sistem segrel na temp. nad 70 stopinj celzija, poleti in pozimi, seveda govorim o 2 tank sistemu.

Caddy sdi, letnik 1999 je v letu 2015 uspel narediti 130.000 km na odpadno motorno olje, strosek je bil 5m2 bukovih drv iz zaloge, malenkost elektricne energije in ogromno moje potrpezljivosti, plus 3naftni filtri zaradi moje nepazljivosti ( priblizno 20€ ),
Zadeva je bila testirana v laboratoriju v beogradu, kjer opravljajo teste za Euro6 gorivo.
Edina pripomba je bila, da je karcenogeno gorivo, ker jim nisem hotel razodeti skrivnosti kako se resiti zvepla in zveplenih izpustov iz te vrste goriva. Poraba je iz klasicnih 8,5l/100 padla na 6,2 maksimalno brez popuscanja gasa.
Transporter 1,9td letnik 1995, ki klanec premaga v 1 prestavi, redko v 2, se mu je utrgalo in me je peljal na max do vrha, klanec kjer mu je komaj uspelo doseci 60km na vrhu, 110 in se je vlekel kot nor.

Edina slaba lastnost domacega goriva na odpadno motorno olje je njegova viskoznost, zato vam priporocam 2tank sistem za hladne dni ali pa ogrevan rezervar in filter.

Za ostale nasvete pa upam da vam je jasno kje me najdete, glede vozil vam lahko Compadre potrdi, za smrdljivo gorivo pa ravno tako.

Bolj smrdi, bolj me financna lovi= koncno so popusili, ker ima moje gorivo oznako euro20


Lp iz afrike
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Hribovc
Prispevkov: 246
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Po Feb 06, 2017 10:26 pm

Ko je že govora o vojni proti naftni industriji...

http://www.zurnal24.si/tesla-model-x-st ... nek-285273

Ja, dobro, po eno prikolico drv se je odpeljal. Ne vem, kako bi šla zadeva, če bi se možakar lani pridružil odpravi, ki je šla čez Karpate... Edino, če bi agregat peljal s seboj, da bi cele noči polnil baterijo, ker po Karpatih so polnilnice bolj redke se mi zdi. Bodo povedali tisti, ki so bili tam...


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost