Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji
Fisher napisal/-a:compadre napisal/-a:kako je z japonci, točneje Nissan?
imajo bošpumpo KIKI, licenca Bosch, pa me zanima, kako pernašajo olje......?
Naš dela normalno. Mal težje užiga. Je pa res da se mi je.. če crkne ker je itak proti koncu.
pa maš kaj predelano?
kolk % pa voziš?
And on the 8th day God created Land Rover
compadre napisal/-a:Fisher napisal/-a:compadre napisal/-a:kako je z japonci, točneje Nissan?
imajo bošpumpo KIKI, licenca Bosch, pa me zanima, kako pernašajo olje......?
Naš dela normalno. Mal težje užiga. Je pa res da se mi je.. če crkne ker je itak proti koncu.
pa maš kaj predelano?
kolk % pa voziš?
Toplotni izmenjevalec imam notri.
Poleti vozim čisto, sedaj pa cca 15-20% nafte dodajam. Noče drugače užigat. Sej ko laufa laufa tudi pri teh temperaturah OK na čisto olje, sam ne moreš ga užgat zato dodajam nafto.
Danes zjutraj ob cca 8:20 je bila na Val 202 oddaja v živo - mislim da ´Dobro jutro´, na temo kako sami prispevamo k ohranjanu narave in preprečevanju globalnega segrevanja, pa se je oglasila neka gospa in se pohvalila, da vse odrabljeno jedilno olje pri njih doma, kot sem razumel, shranijo. Problem se pojavi, ko ga je potrebno odstranit in ni vedela kam z njim.
Če kdo rabi kaj odpadnega olja in ima voljo pozanimati se za kak kontakt preko Vala-a 202, naj jih pokliče.
Če kdo rabi kaj odpadnega olja in ima voljo pozanimati se za kak kontakt preko Vala-a 202, naj jih pokliče.
Vprašanje sedaj ko imam dizla.
Imam čisto nepredelan motor. Koliko bi lahko dodajal olja na rezervar da se boš pumpa nebi matrala, na kakšen mikrofilter ga precedite in kje te filtre dobite.
Vem da sem že prebral to nekje v temi samo se mi ne da prebrat še enkrat vseh 50 strani.
Hvala
Imam čisto nepredelan motor. Koliko bi lahko dodajal olja na rezervar da se boš pumpa nebi matrala, na kakšen mikrofilter ga precedite in kje te filtre dobite.
Vem da sem že prebral to nekje v temi samo se mi ne da prebrat še enkrat vseh 50 strani.
Hvala
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Čestitamo!
Ste 100. uporabnik s takšnim vprašanjem.
Za nagrado vam podarjamo link do iskalnika:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/search.php
Moja kristalna krogla nič ne kaže, kakšno mašino imaš.
Ste 100. uporabnik s takšnim vprašanjem.
Za nagrado vam podarjamo link do iskalnika:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/search.php
Moja kristalna krogla nič ne kaže, kakšno mašino imaš.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
ali kdo tanka/je kdaj tankal Transformatorsko olje?? kolega je imel mercedesa 123 pa je mešal pol/pol pa je reku da je šlo brez problema
zdej v mojo 190tko tankam ojle z nafro pol/pol pa ni nobenga problema..
a mogoče kdo ve kako je s predpisi po tujih deželah v evropi? grem namreč do juga španije in med potjo je nafta kar draga zato sem pomislil da bi s seboj vzel 30 litrou olja pa bi med potjo ko bom tankal mešal nafto z svojim oljem (oljem iz gostilne )
še eno vprašanje: govorite o gostoti cedila... jst cedin kar skoz najonko ali kuhinsko cedilo.... !?
l.p.
pajk
zdej v mojo 190tko tankam ojle z nafro pol/pol pa ni nobenga problema..
a mogoče kdo ve kako je s predpisi po tujih deželah v evropi? grem namreč do juga španije in med potjo je nafta kar draga zato sem pomislil da bi s seboj vzel 30 litrou olja pa bi med potjo ko bom tankal mešal nafto z svojim oljem (oljem iz gostilne )
še eno vprašanje: govorite o gostoti cedila... jst cedin kar skoz najonko ali kuhinsko cedilo.... !?
l.p.
pajk
Gregor sem lepo napisal da vem da je že napisano in sem tudi prebral samo da mi je ušlo iz spomina in sem prosil za kratek odgovor da ne prebiram vseh 50 strani. Podpiranje lenobe... vem
Gre za LR 200tdi z čisto mehansko bosch pumpo.
Kaj sem še pozabil povedati?
Hvala
Gre za LR 200tdi z čisto mehansko bosch pumpo.
Kaj sem še pozabil povedati?
Hvala
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
čigava je bošpumpa?
kakšno olje imaš?
filtriranje........najbolje, če pustiš v sodu dva tedna, da se usede, potem z vrha pobereš olje in ga teraš skozi filtre...
rabiš črpalko, filtre nekaj sodov......
lahko pa tudi ženi suneš prevleko za pouštr, obesiš v sod in prvo rundo spustiš skozi....sicer nekaj časa traja, vendar potem vložki v filtrih dalj časa zdržijo
črpalko si narediš sam, od avtomobilskega servo volana in manjšega elektromotorja, preko jermena....nekaj vodovodnega materjala, kot so fitingi, ventili in manometer, tako, da lahko reguliraš tlak, ker te pumpice dajejo tlak od 60 do180bar (največkrat 160bar)
filtre in ohišja filtrov kupiš v Merkurju;
če nimaš žene ali ne bi mamo jezil, lahko greš v JYSK in tam kupiš prevleke za pouštr, ki so od 1€ naprej
trenutno sam eksperimentiram še s centrifugo, toda zdaj je premrzlo in se olje strjuje, greti ga nočem, ker je za mojo računico potem že prevelik vložek energije......no, o tem drugič
evo ene slike rafinerije iz leta gospodovega 2007:
sistem z usedanjem, črpalko, ki je pod podtlakom vlekla skozi filter, brez bypass-a, in črpalko za tankat....
kasneje sem dodal še en filter, 1000l cisterno, še eno črpalko.......
po moje, brez kakšnih predelav bi jaz probal mešati do 25%........
kakšno olje imaš?
filtriranje........najbolje, če pustiš v sodu dva tedna, da se usede, potem z vrha pobereš olje in ga teraš skozi filtre...
rabiš črpalko, filtre nekaj sodov......
lahko pa tudi ženi suneš prevleko za pouštr, obesiš v sod in prvo rundo spustiš skozi....sicer nekaj časa traja, vendar potem vložki v filtrih dalj časa zdržijo
črpalko si narediš sam, od avtomobilskega servo volana in manjšega elektromotorja, preko jermena....nekaj vodovodnega materjala, kot so fitingi, ventili in manometer, tako, da lahko reguliraš tlak, ker te pumpice dajejo tlak od 60 do180bar (največkrat 160bar)
filtre in ohišja filtrov kupiš v Merkurju;
če nimaš žene ali ne bi mamo jezil, lahko greš v JYSK in tam kupiš prevleke za pouštr, ki so od 1€ naprej
trenutno sam eksperimentiram še s centrifugo, toda zdaj je premrzlo in se olje strjuje, greti ga nočem, ker je za mojo računico potem že prevelik vložek energije......no, o tem drugič
evo ene slike rafinerije iz leta gospodovega 2007:
sistem z usedanjem, črpalko, ki je pod podtlakom vlekla skozi filter, brez bypass-a, in črpalko za tankat....
kasneje sem dodal še en filter, 1000l cisterno, še eno črpalko.......
po moje, brez kakšnih predelav bi jaz probal mešati do 25%........
And on the 8th day God created Land Rover
Picpoki: To je direkteinspritzer, ne?
Preberi si vse od vw TDIjev, velja za tebe isto. gosto gorivo(ko je še mrzlo), slabe šobe, => slabo zgorevanje=> olje se prijemlje sten cilindra=> mimo batnih obročkov zateka v motorno olje=> ko imaš v motornem olju ca 7% jedilca, se zgodi polimerizacija(motorno olje postane gosto kot žolca)=> če nimaš veliike sreče, zariba=> iščeš drugo mašino.
Kake relacije delaš?
Če daljše, potem zmontirat dodatni rezervoar, in preklapljaš, ko se mašina in gorivo segreje, in seveda preklopiš nazaj na nafto, preden ugasneš.
Če krajše, delaj tako kot moj brat v TDIju, meša pol-pol oz. odvisno od temperatur, pozimi še malo manj, poleti gre do 70%. Pa mešaj v kangli, ne v tanku.
Pa seveda smiselno je malo skrajšati interval menjave motornega olja in redno je treba olje kontrolirat, če slučajno začne nivo olja naraščat, oziroma če čudežno ne izginja več tako hitro, kot je na nafto.
Slabost pri dvotank sistemu je to, da moraš že ob prihodu v gostilno vedet, kako dolgo boš tam. Ali pa kar preventivno na nafto preklopiš za vsak slučaj, če za par ur zagrezneš.
Preberi si vse od vw TDIjev, velja za tebe isto. gosto gorivo(ko je še mrzlo), slabe šobe, => slabo zgorevanje=> olje se prijemlje sten cilindra=> mimo batnih obročkov zateka v motorno olje=> ko imaš v motornem olju ca 7% jedilca, se zgodi polimerizacija(motorno olje postane gosto kot žolca)=> če nimaš veliike sreče, zariba=> iščeš drugo mašino.
Kake relacije delaš?
Če daljše, potem zmontirat dodatni rezervoar, in preklapljaš, ko se mašina in gorivo segreje, in seveda preklopiš nazaj na nafto, preden ugasneš.
Če krajše, delaj tako kot moj brat v TDIju, meša pol-pol oz. odvisno od temperatur, pozimi še malo manj, poleti gre do 70%. Pa mešaj v kangli, ne v tanku.
Pa seveda smiselno je malo skrajšati interval menjave motornega olja in redno je treba olje kontrolirat, če slučajno začne nivo olja naraščat, oziroma če čudežno ne izginja več tako hitro, kot je na nafto.
Slabost pri dvotank sistemu je to, da moraš že ob prihodu v gostilno vedet, kako dolgo boš tam. Ali pa kar preventivno na nafto preklopiš za vsak slučaj, če za par ur zagrezneš.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
bosch pumpa je od boscha
olje je pa pol sintetika
Jaz nebi nič kompliciral. Ko mi ostane kaj olja doma sem ga mislil spustit skozi filter(kakšen liter ali kolikor bi nabral na teden) potem bi pa butnil v tank. Pač če dobim 10l prišparam 10€.
Delam pa krajše relacije in ne mislim komplicirat.
Bom po južni prebral vseh 50 strani pa se oglasim da ne bom težil kar na pamet.
No zdaj grem pa popravljat začetniške napake po generalki
Hvala obema
olje je pa pol sintetika
Jaz nebi nič kompliciral. Ko mi ostane kaj olja doma sem ga mislil spustit skozi filter(kakšen liter ali kolikor bi nabral na teden) potem bi pa butnil v tank. Pač če dobim 10l prišparam 10€.
Delam pa krajše relacije in ne mislim komplicirat.
Bom po južni prebral vseh 50 strani pa se oglasim da ne bom težil kar na pamet.
No zdaj grem pa popravljat začetniške napake po generalki
Hvala obema
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
pajk: sem mal gledal po fmsoju,
http://fmso.de/forum/messages/341322.htm
http://fmso.de/forum/messages/341332.htm
španija dovoljeno, francija, italija kar imaš v tanku ob vstopu v državo.
Sicer sem tako v italiji kot v nemčiji že s sabo vlačil olje, vendar sem pazil, da sem tankal še v avstriji, oziroma na privatnem dvorišču kjer me ni mogel nihče od nebodigatreba videt. Na kakem počivališču na AC tankat je po mojem preveč tvegano.
Ej, kaj boš na poti domov kupil kakega oldija 2cv, amija ali kaj podobnega?
http://fmso.de/forum/messages/341322.htm
http://fmso.de/forum/messages/341332.htm
španija dovoljeno, francija, italija kar imaš v tanku ob vstopu v državo.
Sicer sem tako v italiji kot v nemčiji že s sabo vlačil olje, vendar sem pazil, da sem tankal še v avstriji, oziroma na privatnem dvorišču kjer me ni mogel nihče od nebodigatreba videt. Na kakem počivališču na AC tankat je po mojem preveč tvegano.
Ej, kaj boš na poti domov kupil kakega oldija 2cv, amija ali kaj podobnega?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 128 gostov