Alternativa
Alternativa
Glede na cene goriva sem začel mojga rangija navajat na kurilno olje pa me mal zanima, če kdo ve kakšne so kaj kazni za ta prestopek?
LP
LP
Prišel, videl, padel!
Kolikor vem ima to carinska uprava čez in ne policija.
http://carina.gov.si/slov/trosarine/ztro.pdf
71. člen (3) točka
Če je to to potem je kazen med 100.000-300.000 sit
http://carina.gov.si/slov/trosarine/ztro.pdf
71. člen (3) točka
Če je to to potem je kazen med 100.000-300.000 sit
lp, ... jana
bolje je če fino fino precediš rabljeno kuhinsko olje katerega dobiš zadostno količino v prvi gostilni katera poha dunajce in peče pomfri dan na dan ko je fino fino precejen ga segreješ na 100 stopinj in dodaš recimo na 70 lirov 35 litrov kurilnega olja in se tudi ne obarva v rdečo barvo in tako se veselo voziš brez skrbi. edini problem je ko se pripelješ mimo ljudi ki sedijo na kakem vrtu lokala jim sprežiš apetit ker vonja po dunajcu,pomfriju ali pa ribi se pa ne moreš rešit .
je pa skor zaston
je pa skor zaston
svoj čas pa ne dolgo nazaj je bila kazen zaplemba vozila! To pa preverja carina zadnje čase jih kar pogosto opazim ustavljajo pa vse živo od traktorjev do tovornjakov. Enkrat sem jih videl celo na njivi, pa kmetje pravijo, da se pojavijo kar na lepem in preverjajo traktorje. Če enkrat točiš kurilno se to opazi še vedno tudi po petih točenjih navadne nafte. Za to da vidijo, da je noter kurilno olje pa jim niti vzorca ni potrebno jemati saj se to vidi že po izpušnih plinih, vzorec pa vseeno vedno vzamejo ven. V Nemčiji je celo tako, da ga vzamejo prav s sabo v laboratorij za v Sloveniji pa tega ne vem.
edina pametna možnost je,da bi na pumpi naredil t-komad in nardil še en rezervoarček za kurilno olje...tako,da se voziš s kur. oljem,če pa pride do neumnosti oz. ko carina pride do tebe-preklopiš ventilček...itak po nekej sekundah bi mogla verjetno že nafta pritečt ven in ne več kurilno...tko,da...nebi plini nič pokazali...
BTW:Big brother is watching us...VIGADU,briši,da nebojo spet kake pizdarije kot s plinom...če pa bi radi,da vzamejo policaji še offroaderje na piko-kot so onroaderje,pusti...
BTW:Big brother is watching us...VIGADU,briši,da nebojo spet kake pizdarije kot s plinom...če pa bi radi,da vzamejo policaji še offroaderje na piko-kot so onroaderje,pusti...
No vidim da spet govorite o stvareh s katerimi nimate izkušenj, zato vam bom povedal iz (žal ) prve roke:
1. Kurilca v avtih preverja carina in ne policija. Stojita skupaj ob cesti im policaj te ustavi, carinik pa vzame vzorec.
2. Vzorec vzame iz rezervoarja po potrebi, oz ob sumu predelave pa tudi iz naftnega filtra.
3. Vzorec zapečati na licu mesta, ti podpišeš in greš domov, vzorec pa pošlje v v labarotorij, kjer določijo koncentracijo kurilca. Tudi če imaš "belo nafto" v labaratoriju to vidijo.
4. Šele ko dobijo rezultate, napišejo predlog sodniku. In kazen ti da sodnik ne pa policaj ali carinik. Jaz sem za 100% kurilca dobil 90 000sit kazni. (cca 2 leti nazaj) Avto ti lahko zaplenijo le, če je last pravne osebe, za fizično pa to ne velja. Če pa je vozilo prirejeno za izvajanje kaznivega dejanja, pa ga zapleni policija. Sem sodijo bunkerji za drogo, cigarete, alkohol, tartufe, itd... Ne vem pa kako je s predelavo rezervoarja za kurilca.
5. Po izpušnih plinih se NE vidi ali je v avtu kurilno olje ali nafta
6. Preverjajo zelo pogosto v okolici ljubljane, trebnjega in maribora. Zaidejo tudi na travnike, gradbišča, zgodilo pa se je že da so bili v gozdu kjer so spravljali les. To sem videl v okolici Kočevske reke
7. Če maš enkrat kurilca not se to vidi še po mnogih rezervoarjih nafte.
Vse prozorne cevi so rdečkaste, naftni filter tudi, na bosch pumpi pa ostane to za vedno. Res pa je, da ti ne bo nihče težil če se vidi da je nekoč bil kurilc notri če bo carinik potegnil ven nafto. Mislim da se kaznuje koncentracija višja od 1ali 2%...
Zdej pa zračunajte koliko se komu splača....moja računica je takale: Če delaš na mesec cca 10 000 km pol se splača. Za 10 jurjev na mesec si pa še rok ne grem mazati s kantami in prelivanjem....
LP Ludwig
1. Kurilca v avtih preverja carina in ne policija. Stojita skupaj ob cesti im policaj te ustavi, carinik pa vzame vzorec.
2. Vzorec vzame iz rezervoarja po potrebi, oz ob sumu predelave pa tudi iz naftnega filtra.
3. Vzorec zapečati na licu mesta, ti podpišeš in greš domov, vzorec pa pošlje v v labarotorij, kjer določijo koncentracijo kurilca. Tudi če imaš "belo nafto" v labaratoriju to vidijo.
4. Šele ko dobijo rezultate, napišejo predlog sodniku. In kazen ti da sodnik ne pa policaj ali carinik. Jaz sem za 100% kurilca dobil 90 000sit kazni. (cca 2 leti nazaj) Avto ti lahko zaplenijo le, če je last pravne osebe, za fizično pa to ne velja. Če pa je vozilo prirejeno za izvajanje kaznivega dejanja, pa ga zapleni policija. Sem sodijo bunkerji za drogo, cigarete, alkohol, tartufe, itd... Ne vem pa kako je s predelavo rezervoarja za kurilca.
5. Po izpušnih plinih se NE vidi ali je v avtu kurilno olje ali nafta
6. Preverjajo zelo pogosto v okolici ljubljane, trebnjega in maribora. Zaidejo tudi na travnike, gradbišča, zgodilo pa se je že da so bili v gozdu kjer so spravljali les. To sem videl v okolici Kočevske reke
7. Če maš enkrat kurilca not se to vidi še po mnogih rezervoarjih nafte.
Vse prozorne cevi so rdečkaste, naftni filter tudi, na bosch pumpi pa ostane to za vedno. Res pa je, da ti ne bo nihče težil če se vidi da je nekoč bil kurilc notri če bo carinik potegnil ven nafto. Mislim da se kaznuje koncentracija višja od 1ali 2%...
Zdej pa zračunajte koliko se komu splača....moja računica je takale: Če delaš na mesec cca 10 000 km pol se splača. Za 10 jurjev na mesec si pa še rok ne grem mazati s kantami in prelivanjem....
LP Ludwig
God shave the queen...
No za to da zaplenijo vozilo le pravnim osebam, fizičnim osebam pa ne, nisem vedel.
Glede 1. točke: Še nikoli nisem videl policaja+carinika, vedno le carinika možno pa da sta v tvojem primeru bila oba.
5.točka: Po izpuhu se lahko 100% trdi na kaj voziš(barva nafte)! V Italiji kontrolirajo v večini na ta način.
Pa jasno, da se ne splača packat z tem, kupite bencinarja
Trco je prej govoril o nekem olju, kar sploh ni res kurilno olje se po izpuhu vidi pa tud če je "apno" noter.
Pa lep pozdrav.
Glede 1. točke: Še nikoli nisem videl policaja+carinika, vedno le carinika možno pa da sta v tvojem primeru bila oba.
5.točka: Po izpuhu se lahko 100% trdi na kaj voziš(barva nafte)! V Italiji kontrolirajo v večini na ta način.
Pa jasno, da se ne splača packat z tem, kupite bencinarja
Trco je prej govoril o nekem olju, kar sploh ni res kurilno olje se po izpuhu vidi pa tud če je "apno" noter.
Pa lep pozdrav.
Če notri naliješ olje iz friteze, se to definitivno vidi po tem, da postanejo vsi ljudje okoli avta kar naenkrat precej lačni, ker se voha, da je nekje v bližini štant s pomfrijem .
Če voziš na "pomfri", pa znaš imeti težave s cevkami in tesnili. Vprašanje je, če se res splača. Njabrž ne. Novejši avti definitivno ne delajo na "pomfri". Če pa ima avto common rail, pa zna imeti tudi s kurilcem težave.
Morda se pa da kakih 20% privarčevati z lažjo nogo na gasu?
Zanimivo je, da v tujini dobiš veliko različnih vrst goriva (italijani imajo nek boljši diesel - pri Shell-u, pa biodiesel,...), pri nas pa tega ni, ker država regulira cene in se pač prodaja le to, kar je po ceniku. Ko bomo doživeli sprostitev cen, bomo najbrž ta goriva imeli tudi pri nas, ampak cene bodo pa po vsej verjetnosti tudi višje .
LP
Samo
Če voziš na "pomfri", pa znaš imeti težave s cevkami in tesnili. Vprašanje je, če se res splača. Njabrž ne. Novejši avti definitivno ne delajo na "pomfri". Če pa ima avto common rail, pa zna imeti tudi s kurilcem težave.
Morda se pa da kakih 20% privarčevati z lažjo nogo na gasu?
Zanimivo je, da v tujini dobiš veliko različnih vrst goriva (italijani imajo nek boljši diesel - pri Shell-u, pa biodiesel,...), pri nas pa tega ni, ker država regulira cene in se pač prodaja le to, kar je po ceniku. Ko bomo doživeli sprostitev cen, bomo najbrž ta goriva imeli tudi pri nas, ampak cene bodo pa po vsej verjetnosti tudi višje .
LP
Samo
Sven napisal/-a:5.točka: Po izpuhu se lahko 100% trdi na kaj voziš(barva nafte)! V Italiji kontrolirajo v večini na ta način.
Ne fant, pri nas se NE da. Ne vem kako to delajo v Italiji, ker NE živim tam in tudi forum NI italjanski, ne pogovarjamo se o italjanskem kurilcu in tip ki je postavil vprašanje NI italjan in ga verjetno ne zanima kaj je s kurilcem v Italji, ker bi potem drugače postavil vprašanje ! ! !
Italija, Italija, Italija....vse kar je italjansko je kao zakon. Še merjenje kurilca. Če pa v Italiji merjo tako, pol je pa sigurno tako boljše in bolj prav....
Moti me to, kako vedno kdo za primerjavo postavlja italjane, nemce, avstrijce....mi smo pa kaj? Hlapci ki sami sebi še kurilca ne znamo dobro pogledat v rezervoarju. Dokler bomo takole razmišljali bomo balkanci. In italjani, potomci ruskih ciganov, ki ne govorijo nobenega tujega jezika, se derejo povsod kot da so sami, edini in najpomembnejši, brez bontona in omike, tako dolgo bodo ti cigani v kravatah za nas gospodje.....
NE ljubi se mi ti razlagat zakaj se pri nas ne da po izpuhu vedeti kaj imaš notri in zakaj cariniki ne uporabljajo te metode, ampak si bom vzel čas tudi za to in razložil če boš želel......svetujem ti pa da ne pisariš na pamet o stvareh ki jih ne poznaš.....
God shave the queen...
Bela nafta je razbarvan kurilc po 170 sit/liter. Dela ga en tip v Lendavi in en tip v Domžalah. Pri temu sem videl napravo. Od navadne nafte se razlikuje po barvi in bolj suha je... Nafta brez davka je pa čisto navadna nafta, meni se zdi da je celo boljša od petrolove, ker jo vozijo iz Madžarske in je MOL-ova. Ceno imaš pa bolšo kot je pri nas. Tu je po 180 sit/l.
God shave the queen...
Na žalost lahko povem kako je to iz lastne lanskoletne izkušnje. Cena tega je bila 120.000 SIT, ker sem tak prekršek (carinski) naredil prvič. Sistem pa naj bi bil tak, da je kazen 500.000 SIT, potem pa gledajo "olajševalne okoliščine". Te pa so, da si prvič, da se kesaš in podobne stvari. Vsakič naslednjič je kazen višja.
Možnost pa je tudi plačilo na 6 obrokov.
Možnost pa je tudi plačilo na 6 obrokov.
Razbarvan kurilc ??!?!
Zakaj pa bi ga obarvali? Pred leti se je baje dalo (če si poznal folk), da ti ampule z barvo niso dali v cisterno, ko so jo natankali v Medvodah. In ker gre pri barvanju za kemično reakcijo, je najbrž razbarvanje precej bolj zahteven proces. A ni ultra lahko kurilno olje v bistvu povsem enaka stvar kot diesel, le da nima dodatkov (za nizke temperature,...)?
In kaj je "nafta brez davka"? Iz mađarske prešvercan diesel? Če je to res, bom kar še eno cisterno naštimal - zadnje čase jaz tega ponucam kar precej .
LP
Samo
Zakaj pa bi ga obarvali? Pred leti se je baje dalo (če si poznal folk), da ti ampule z barvo niso dali v cisterno, ko so jo natankali v Medvodah. In ker gre pri barvanju za kemično reakcijo, je najbrž razbarvanje precej bolj zahteven proces. A ni ultra lahko kurilno olje v bistvu povsem enaka stvar kot diesel, le da nima dodatkov (za nizke temperature,...)?
In kaj je "nafta brez davka"? Iz mađarske prešvercan diesel? Če je to res, bom kar še eno cisterno naštimal - zadnje čase jaz tega ponucam kar precej .
LP
Samo
Sven napisal/-a:Trco je prej govoril o nekem olju, kar sploh ni res kurilno olje se po izpuhu vidi pa tud če je "apno" noter.
Pa lep pozdrav.
NEVEM KAKO TO TEBI PREGLEDAJO SAMO PRI SOSEDU TO DELAJO IN Z TEM OLJEM FUTRAJO 6 KOMBIJEV IN VSI NORMALNO DELUJEJEJO IN OLJE SE NE OBARVA IN TUDI CARINE NE REČE NIČ JE DOVOLJENO da se barvo zazna na izpuhu ne verjamem ker mislim da je v kompresijskem prostoru premočna eksplozija za to barvo
ne vem kako je pri 100 stopinj, ampak nekaj % hladnega kuriliča v hladno jedilno olje je vse rdečo.
rabljeno jedilno olje je treba res hudo fejst prefiltrirat, da bo iste barve kot nafta, drugače malo vleče proti rdeči.
Če prav vem je v kuriliču tudi očem neviden indikator, torej tudi če ni rdeče, se da dokazat prisotnost KO.
aja, malenkost odpadnega motornega olja iz dizla učinkovito uniči rdečo barvo.
rabljeno jedilno olje je treba res hudo fejst prefiltrirat, da bo iste barve kot nafta, drugače malo vleče proti rdeči.
Če prav vem je v kuriliču tudi očem neviden indikator, torej tudi če ni rdeče, se da dokazat prisotnost KO.
aja, malenkost odpadnega motornega olja iz dizla učinkovito uniči rdečo barvo.
ludwig napisal/-a:Bela nafta je razbarvan kurilc po 170 sit/liter. Dela ga en tip v Lendavi in en tip v Domžalah. Pri temu sem videl napravo. Od navadne nafte se razlikuje po barvi in bolj suha je... Nafta brez davka je pa čisto navadna nafta, meni se zdi da je celo boljša od petrolove, ker jo vozijo iz Madžarske in je MOL-ova. Ceno imaš pa bolšo kot je pri nas. Tu je po 180 sit/l.
Tist razbarvan kurilc je zanič - avto zlo hitr ribne, ker ne maže - ni nič masten, torej se najbolj splača nafto brez davka.
Ludwig glede cene - tud nafto majo že po tej ceni (165 sit), sam jo je treba naenkrat vzet 12.000 litrov - pa še to je treba prelit iz kamjona, tko da se je treba full zment, pa met več kupcev naenkrat. Razbarvanga kurilca pa se da dobit že po 200 litrov.
Cisto na kratko o biodizlu oz. po vase zlivanju jedilnega ali oh in sploh olja v rezervoar. Problem vseh problemov je, da je to gorivo zelo agresivno - beri ima veliko vsebnost kislin, ki dokaj hitro prezrejo kovinske cevi. Precej sem se poglobil v tehnologijo pridelave biodizla, ker sem se imel namen ukvarjati s tem. Preprosto povedano, odpadno olje in metanol spustis skozi stroj in ven pritece biodizel ostane pa vsedlina. Pri nas to deluje v LJ na Kurilniski, kjer tankajo na veliko taksisti, v Lendavi, kjer en mozakar vari biodizel, Oljarica Kranj, Biotera pa postavlja obrat v Metliki. Pa me je ze minil napad, ker ga lahko v majhnih kolicinah primesas plinskemu olju, da je recimo primerno za sodobne HDI, TDI, DCI in podobne motorje. Najbrz za motorje tipa perkins ali kaksen starejsi Mercedes ni dokazane skode, le korozija napade kovinske dele. Kot je napisal Samo, kurilec ze v VW TDI ne funkcionira, v DCI pa ne smes dodati niti sredstva proti zmrzovanju pozimi.
Kurilec se od plinskega olja loci po vsebnosti zvepla in po cetanskem stevilu.
LP
Kurilec se od plinskega olja loci po vsebnosti zvepla in po cetanskem stevilu.
LP
Kar po tleh me meče, ko vidim, čemu vse danes tudi uradno rečejo biodizel.
Torej pravi biodizel je olje iz oljčne repice, ki je - ne vem kako predelano - primerno za pogon dizelskih motorjev. Z eno napakico: je zelo agresivno in hitro požre nekatere gumijaste dele napeljave v avtu. Proizvajalci avtomobilov so za to "pravo" bio gorivo predelali tudi avte in ti avti sedaj lahko vozijo na ta biodizel. Ampak stvar ni poceni in funkcionira samo z državno podporo z namenom iskanja alternativnih virov klasičnih pogonskih goriv. V Nemčiji se je eno mesto (pokrajina?) pred davnimi leti odločilo za tak eksperiment, postavili so nekaj črpalk s tem biodizlom, nekaj proizvajalcev avtomobilov je priredilo avte (zanesljivo VW), oblasti so znižale davke in kar nekaj zeleno obarvanih ljudi se je vozilo s temi avti, ki so šli tudi na običajen dizel. Ampak s tem sistemom je bilo tako kot z veternimi elektrarnami pri nas - splačal se je samo zato, ker je bila volja in pomoč (beri zmanjšanje davkov in druge subvencije) države.
Danes pa (vsaj pri nas, ne vem kako je s tem v tujini) naftne družbe vohajo dodatne zaslužke in z velikim pompom objavijo, da bodo dizelskemu gurivu dodali nekaj % zelenega olja in to mešanico bodo prodajali kot biodizel (država jim bo verjetno zmanjšala kakšne trošarine) plačevali ga bomo pa dražje, ker bojda bodo imeli ubogi bencinkelnerji blazne dodatne stroške in ne vem kaj si bodo še izmislili, da nas, odvisneže od furanja z avti, čim bolj olupijo in sebi še povečajo že tako bajne plače.
Fantje, kar koli vam uspe, da vam brez škode poganja avte - uporabte in ne dajte se jebat
LP Miran
Torej pravi biodizel je olje iz oljčne repice, ki je - ne vem kako predelano - primerno za pogon dizelskih motorjev. Z eno napakico: je zelo agresivno in hitro požre nekatere gumijaste dele napeljave v avtu. Proizvajalci avtomobilov so za to "pravo" bio gorivo predelali tudi avte in ti avti sedaj lahko vozijo na ta biodizel. Ampak stvar ni poceni in funkcionira samo z državno podporo z namenom iskanja alternativnih virov klasičnih pogonskih goriv. V Nemčiji se je eno mesto (pokrajina?) pred davnimi leti odločilo za tak eksperiment, postavili so nekaj črpalk s tem biodizlom, nekaj proizvajalcev avtomobilov je priredilo avte (zanesljivo VW), oblasti so znižale davke in kar nekaj zeleno obarvanih ljudi se je vozilo s temi avti, ki so šli tudi na običajen dizel. Ampak s tem sistemom je bilo tako kot z veternimi elektrarnami pri nas - splačal se je samo zato, ker je bila volja in pomoč (beri zmanjšanje davkov in druge subvencije) države.
Danes pa (vsaj pri nas, ne vem kako je s tem v tujini) naftne družbe vohajo dodatne zaslužke in z velikim pompom objavijo, da bodo dizelskemu gurivu dodali nekaj % zelenega olja in to mešanico bodo prodajali kot biodizel (država jim bo verjetno zmanjšala kakšne trošarine) plačevali ga bomo pa dražje, ker bojda bodo imeli ubogi bencinkelnerji blazne dodatne stroške in ne vem kaj si bodo še izmislili, da nas, odvisneže od furanja z avti, čim bolj olupijo in sebi še povečajo že tako bajne plače.
Fantje, kar koli vam uspe, da vam brez škode poganja avte - uporabte in ne dajte se jebat
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Tole sem našel na internetu:
Kar pomeni: če se voziš na "pomfri", nisi v prekršku, saj trošarine ni potrebno plačati in cariniki se lahko obrišejo pod nosom. V tujini precej ljudi tudi razne prave terence (in ne le kake nive, ki so prestale presaditev srca ) vozi na tako gorivo in predelave so res minimalne. En tip je npr. prodal svoj avto, kupil Mitsubishijevega pickup-a ter za razliko vzel kredit. V treh letih je naredil 100000 km in odplačal kredit z nižjimi stroški za gorivo . Res je, da je bilo gorivo malo bolj predelano, kakor to počne Gregor, ampak na avtu je naredil res minimalne spremembe - še en filter za gorivo in dodatno ?!!? črpalko za gorivo. Res pa je, da imamo pri nas še dodatno težavo - mrzle zime.
Mene zbiranje odpadnega olja in predelovanje sicer ne zanima, ker nimam časa, da bi si v vsakdan dodal še nove obveznosti, ampak me pa res zanima, kaj se je zgodilo s projekti biodizla pri nas - se nameravam pozanimati v Oljarici Kranj (ki je meni najbližji proizvajalec) - če ne drugega, vsaj iz firbca: če je jedilno olje po 180 SIT, ni vrag da ne morejo proizvesti biodizla še ceneje (če ne drugega, ni embalaže) - trošarine na to gorivo pa jim ni treba plačati. Biodizel bi torej smel stati največ 150 SIT, pa še bi imeli profit.
LP
Samo
Vlada Republike Slovenije je 17. 7. 2003 na svoji redni seji na predlog Ministrstva za okolje, prostor in energijo v okviru predloga sprememb in dopolnitev zakona o trošarinah, sprejela tudi določbo, po kateri so biogoriva kamor spada tudi biodisel opredeljena kot pogonska goriva, oproščena trošarine.
Kar pomeni: če se voziš na "pomfri", nisi v prekršku, saj trošarine ni potrebno plačati in cariniki se lahko obrišejo pod nosom. V tujini precej ljudi tudi razne prave terence (in ne le kake nive, ki so prestale presaditev srca ) vozi na tako gorivo in predelave so res minimalne. En tip je npr. prodal svoj avto, kupil Mitsubishijevega pickup-a ter za razliko vzel kredit. V treh letih je naredil 100000 km in odplačal kredit z nižjimi stroški za gorivo . Res je, da je bilo gorivo malo bolj predelano, kakor to počne Gregor, ampak na avtu je naredil res minimalne spremembe - še en filter za gorivo in dodatno ?!!? črpalko za gorivo. Res pa je, da imamo pri nas še dodatno težavo - mrzle zime.
Mene zbiranje odpadnega olja in predelovanje sicer ne zanima, ker nimam časa, da bi si v vsakdan dodal še nove obveznosti, ampak me pa res zanima, kaj se je zgodilo s projekti biodizla pri nas - se nameravam pozanimati v Oljarici Kranj (ki je meni najbližji proizvajalec) - če ne drugega, vsaj iz firbca: če je jedilno olje po 180 SIT, ni vrag da ne morejo proizvesti biodizla še ceneje (če ne drugega, ni embalaže) - trošarine na to gorivo pa jim ni treba plačati. Biodizel bi torej smel stati največ 150 SIT, pa še bi imeli profit.
LP
Samo
Mislim, da sem že našel odgovor:
http://www.gea.si/podjetje/letno_porocilo04/letno-porocilo-kr-2004.pdf
Na kratko: investicija je v teku. V obrat za proizvodnjo biodiesla so investirali 226 mio SIT. Hura! Morda bom tankal ceneje (in to kar mimogrede, ko bom otroke peljal v glasbeno šolo ).
LP
Samo
http://www.gea.si/podjetje/letno_porocilo04/letno-porocilo-kr-2004.pdf
Na kratko: investicija je v teku. V obrat za proizvodnjo biodiesla so investirali 226 mio SIT. Hura! Morda bom tankal ceneje (in to kar mimogrede, ko bom otroke peljal v glasbeno šolo ).
LP
Samo
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov