Auspuh
slayer napisal/-a:Ne me jebat... kaj vse se spomnijo
Slayer, loh bi šli u Vogrščk provat
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
Motor ni od 1,9gti...sesalni kolektor bi morau bit raven( ni vidit usakega kanala posebej), razdelilec užiga na glavi desno, olje se je dolivalo direkt v karter-plastična posoda s cevjo....tolko iz spomina
DO PODA! www.mrt.si
evo,sm zajebu,sam kolektor pa je podoben
http://hyperinzerce.cz/inz/844110-peuge ... -1-9-5.jpg
http://hyperinzerce.cz/inz/844110-peuge ... -1-9-5.jpg
Zlat motor...navora za prodajat...poraba pr normalni vožnji do 120kmh-9l. Takrat sem mislu da mi pije ogromno, zdaj mam clio1,4RT l.94 in žge 0,5l manj-gre pa ne nikamor...
DO PODA! www.mrt.si
ja,res je tako kot sem napisal...res je tudi kar si napisal ti...od mer izpušnega kolektorja je delno tudi odvisno kje bo avto imel največ navora,konjev,v višnjih obratih,v nižjih...recimo če je kolektor daljši 4-2-1 bo kolektor pomagal pri višjih obratih,če bo krajši 4-2-1,bo pomagal pri nižjih...4-1 kolektorji so recimo za top-end mašine,torej za zelo viisoke obrate itd...vse je odvisno od oblike in mer...je pa treba vedet,da ta razlika ni tolk opazna oz. skorej ni opazna,pride pa opaznejša oz. kar pomembna pri močno tunanih avtih-torej to pomeni- menjane odmične,visoko kompresijski bati,H-ojnice,komplet preštiman motor-tukaj govorimo o avtih z recimo 1,8 motorjem in 200+ konji...
no,glede sesalnh kolektorjev pa sam glih nimam nevem kakšnega znanja,vem pa da daljšanje kolektorja pomeni povečevanje navora...za ene avte(recimo audijev S4- 2,7 biturbo) se dobi celo ene posebne distančike ,ki so cca 1,5 cm debeli in jih daš med kolektor in glavo...avto pridobi na navoru cca 20NM-seveda to pri recimo 500 konjih...pri tako natunanih avtih se išče že skor vsak konj in NM posebej-tam potem pridejo take malenkosti v poštev...v osnovi pa je s sesalnimi kolektorji spet tako:pri ITB-po domače trobenticah,posamičnih loputah oz. tehle stvareh
so spet v igri neke resonance,zato je spet vse odvisno od dolžine...seveda je vmes tudi odzivnost itd,ampak je pač potrebno naredit kompromis...pri suzukiju(GSX-R) za 2008 so razvili sistem spreminjanja dolžin sesalnega kolektorja,da imajo dejansko ˝optimalno˝ dolžino v vseh obratih...s tem so zelo polepšali krivuljo moči in navora...dosti rešuje tudi elektronika...recimo če bi dal v starejši avto daljši kolektor,bi verjetno izgubil na odzivnosti,v modernih časih pa vse to popravi elektronika...tko,da-o tem se bi dalo razpravljat v nedogled,tu so pač samo neke osnove...
LP
no,glede sesalnh kolektorjev pa sam glih nimam nevem kakšnega znanja,vem pa da daljšanje kolektorja pomeni povečevanje navora...za ene avte(recimo audijev S4- 2,7 biturbo) se dobi celo ene posebne distančike ,ki so cca 1,5 cm debeli in jih daš med kolektor in glavo...avto pridobi na navoru cca 20NM-seveda to pri recimo 500 konjih...pri tako natunanih avtih se išče že skor vsak konj in NM posebej-tam potem pridejo take malenkosti v poštev...v osnovi pa je s sesalnimi kolektorji spet tako:pri ITB-po domače trobenticah,posamičnih loputah oz. tehle stvareh
so spet v igri neke resonance,zato je spet vse odvisno od dolžine...seveda je vmes tudi odzivnost itd,ampak je pač potrebno naredit kompromis...pri suzukiju(GSX-R) za 2008 so razvili sistem spreminjanja dolžin sesalnega kolektorja,da imajo dejansko ˝optimalno˝ dolžino v vseh obratih...s tem so zelo polepšali krivuljo moči in navora...dosti rešuje tudi elektronika...recimo če bi dal v starejši avto daljši kolektor,bi verjetno izgubil na odzivnosti,v modernih časih pa vse to popravi elektronika...tko,da-o tem se bi dalo razpravljat v nedogled,tu so pač samo neke osnove...
LP
Današnje mašine (pa kar navadne, cestne, in ne neke dirkalne zverine) imajo loputo ali nekaj podobnega s katero nastavljajo dolžino poti usesanega zraka do turbine. Vse za dober navor in na drugi strani veliko konjev pri čimmanjši porabi.
Na, poglej si ta opis VW Lupo 3 l http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... _319.shtml
(tretji odstavek ob slikici rumenega Lupota).
LP Miran
Na, poglej si ta opis VW Lupo 3 l http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... _319.shtml
(tretji odstavek ob slikici rumenega Lupota).
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Ni primernejše teme pa se bom sem prislinil s vprašanjem:
Razlika med izpušnim sistemov dizel in bencin motorjev?
Je, ni, če je, kakšna je?
LP
Dejan
Razlika med izpušnim sistemov dizel in bencin motorjev?
Je, ni, če je, kakšna je?
LP
Dejan
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 86 gostov