mocnejsi nosilci in
mocnejsi nosilci in
ali se da kje najti mocnejse roke, stabilizatorje, in podobne stvari za nivo.
namrec vceraj mi je od sil polomilo obe zadnji roki....ocitno je niva le za po cesti
st. 5 in 1
namrec vceraj mi je od sil polomilo obe zadnji roki....ocitno je niva le za po cesti
st. 5 in 1
Roke lahko ojačaš z enim V profilom.
Meni se sicer sama od sebe ni nobena razpadla, sem paeno al dve zvil na terenu pri plezanju čez kamenje. Potem ko sem se pa kontra navagal, je pa roko zravnalo, in jo odlomilo.
Aja, vse lade z zadnjim pogonom imajo enake roke. Če komu kaj pomaga pri iskanju rezervnih delov.
Meni se sicer sama od sebe ni nobena razpadla, sem paeno al dve zvil na terenu pri plezanju čez kamenje. Potem ko sem se pa kontra navagal, je pa roko zravnalo, in jo odlomilo.
Aja, vse lade z zadnjim pogonom imajo enake roke. Če komu kaj pomaga pri iskanju rezervnih delov.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: mocnejsi nosilci in
Meni je to uspelo v 30min polomit.
Material je tankostenski, malo rje in malo sile, pa jo zlomiš.
Zadevo sem pa rešil tako, da sem snel, ter navaril vodovodne cevi z debelino stene 2,8mm. Ko boš varil, odstrani gumice, da jih ne uničiš.
Priporočam, da ko boš snemal, ojačaš vse stabilizatorje , in panhardov drog, pa bo za nekaj časa mir.
1 in 5 ter 13.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
stripi napisal/-a:slayer napisal/-a:Ponavadi zlomi na zvaru...
Se strinjam, vedno poči material tam, kjer je bil pregret.
Zato je najbolj pametno zamenjat cev z vodovodarsko, ker ima debelejšo steno, in ne pregrevaš materiala.
sm pol mores pobrati vn gumice, da jih ne zjebas.... sm kako, kr so presane
Ponavadi lahko izbiješ na knakerju, če pa ne gre, pa na hidravlični preši.
Prešo ima vsak avtomehanik.
Najprej izbiješ kovinsko pušo, gumica gre pa potem lažje ven.
Pri sestavljanju pa obratni vrstni red, malo namažeš z mastjo, pa se ni treba matrat. Lahko me tudi pokličeš, pa ti bom razložil.
Prešo ima vsak avtomehanik.
Najprej izbiješ kovinsko pušo, gumica gre pa potem lažje ven.
Pri sestavljanju pa obratni vrstni red, malo namažeš z mastjo, pa se ni treba matrat. Lahko me tudi pokličeš, pa ti bom razložil.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
stripi napisal/-a:slayer napisal/-a:Ponavadi zlomi na zvaru...
Se strinjam, vedno poči material tam, kjer je bil pregret.
Kaj pa če po varjenju vse skupaj popustiš (tako, da segreješ?, da ni notranjih napetosti?
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
Z vsem spoštovanjem
Samo pri amperaži ne pretiravat, pa te preživijo vsi vari.
Pri steni 2,8mm, se ti bodo težko zlomile, če pa imaš doma kalilno peč, pa ne vidim ovir, zakaj ne bi normaliziral materiala.
Bilo bi skoraj boljše, da bi samo spikal material, pogrel vse skupaj najmanj na 500-600 stopinj, ter zavaril.Ni bolšega vara.
( tako se vari siva litina).
Samo pri amperaži ne pretiravat, pa te preživijo vsi vari.
Pri steni 2,8mm, se ti bodo težko zlomile, če pa imaš doma kalilno peč, pa ne vidim ovir, zakaj ne bi normaliziral materiala.
Bilo bi skoraj boljše, da bi samo spikal material, pogrel vse skupaj najmanj na 500-600 stopinj, ter zavaril.Ni bolšega vara.
( tako se vari siva litina).
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
stripi napisal/-a:Z vsem spoštovanjem
Samo pri amperaži ne pretiravat, pa te preživijo vsi vari.
Pri steni 2,8mm, se ti bodo težko zlomile, če pa imaš doma kalilno peč, pa ne vidim ovir, zakaj ne bi normaliziral materiala.
No mislil sem te rdeče, ki niso 2,8 stena in lahko na varu počijo, kot je bilo rečeno. Ja imam laično mnenje, da v kolikor vse skupaj segreješ, ni več razlik v "skaljenosti" materiala od kaljenja in tistega ki ni skaljen, zatorej, nebi smel počit na varu.
stripi napisal/-a:Bilo bi skoraj boljše, da bi samo spikal material, pogrel vse skupaj najmanj na 500-600 stopinj, ter zavaril.Ni bolšega vara.
( tako se vari siva litina).
A delaš na litostroju? Tam sem tudi videl kako varijo kose sive litine skupaj, segrete na (če se prav spomnim 300C), pa potem reveži v komade lezejo pa varijo.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 54 gostov