Stran 2 od 6

Objavljeno: Če Jul 09, 2009 10:00 pm
Napisal/-a Picpoki
No ker ne morem mimo... :lol:
Sem tudi jaz za vikende gozdar in pravim da čez husqvarno je ni :lol:
Drugače pa kar lepo napreduješ.

Mogoče bom jaz imel v kratkem za smeti gume 205R 16. Profila je še mnogo, so pa primerne samo za teren ker je DOT 03 če se ne motim. Niso ravno sigurne za kakšno hitro zaviranje...

Objavljeno: Če Jul 09, 2009 10:17 pm
Napisal/-a dolsina
Jest,jest, jest, jest. Dej, bločan, en dan riskirej tistih 10l benza :a_se_ti_je_odpeljalo: in prbremzej na Karlovico, dnevni bar Janez,da ti saj za en pir dam, pa da kakšno rečemo. Kaj mislš?

Objavljeno: Če Jul 09, 2009 10:19 pm
Napisal/-a Picpoki
Ej rade volje zdej po fuzbalu, sam glede na to da morem it že skor danes na furo bom mogu preskočit povabilo. Se bomo že kaj srečal.

Objavljeno: Če Jul 09, 2009 10:30 pm
Napisal/-a dolsina
No sej pravm, en dan. Če pa jest prej uštimam elektriko, bom pa jest prgazu do Tanje.

Uglavnm, vzel bom aku od avta (tdi) in en solidn multimeter pol pa poročam.

Objavljeno: Če Jul 09, 2009 10:35 pm
Napisal/-a Picpoki
No sej jest se bom pa polatil jutr diff razkopat da vidmo kaj me čaka...
Če bo pa Žužek kej vitel porihtal na patrolu se gremo pa lahko u kompletu mal zapelat.
Ajde uživajte

lada niva 1.7 newbie

Objavljeno: Pe Jul 10, 2009 12:07 pm
Napisal/-a stihl
Zdravo!!Vsi neki rihtate,no sam sem isti.Ko bom mel avto vozen se vam pridružim;prletim preko Cerknice do vas!Kaj si ugotovil in predvsem zrihtal (dolsina)??Ne morem mimo,čeprav to nima veze s to temo.Oba imata prav in se strinjam z vama,da je rdeča (Husqvarna) zakon!Vendar to v farmer programu.Vprofesionalnem razredu pa je bela (Stihl) boljša.Manjša poraba olja in goriva (preizkušeno),veliko manj tresljajev,večji navor in manjša teža (cca 0.2 kg.A še katere smo preizkušal 357 XP -- MS 361 in 575 XP -- MS 441 Ko zrihtaš javi kako ti gre.Lp stihl

Objavljeno: To Jul 14, 2009 9:01 am
Napisal/-a dolsina
Lep pozdrav.

Situacija trenutno miruje, alternator je šel na popravilo, diodna plošča zanič, zaradi tega se mi je stopil še kabel do aku-ja. Upam,da bo potem vse v redu.
V glavnem, čaka se.

Lep pozdrav svim skupa.


@stihl: a vi ste kar v gozdu merili tresljaje? Kje pa jih je več, na nosilnem ali vodilnem ročaju? Merili ste jih linearno ali vektorsko? Kdo pa je meril, faks ali gis?

lada niva 1.7 newbie

Objavljeno: To Jul 14, 2009 10:11 am
Napisal/-a stihl
Zdravo!Glavno,da se dogaja,saj z alternatorjem ni tolk dela in upam,da bos kmal zalaufal.Drugač (moj nasvet) pa ko vse porihtaš in preden se greš pelat v kako globoko vodo (omenil si snorkel),namaži čim več kablov z mastjo.Ko to narediš ti niva ne bo ugasnila (vsaj men ni). PS.ha,ha,ha,ha,ti pa si profi gozdar.A si sploh gozdar?Si me pa nasmejal s tvojimi vektorji.Vidm,da ti te štiri žage niso dosti znane ,oz. bolj na papirjih.No pa ti povem še za dve,372 XP in MS 440.A pa še to.Žag nismo testirali,ker niso bile sposojene,z njimi smo delali,ker so naša last.Z njimi vsak dan cca 30-35 kubikov,lokacija Javorniki. Zrihtaj in javi,sončni offroad pozdrav.Stihl je zakon,lp stihl

Objavljeno: To Jul 14, 2009 11:52 am
Napisal/-a dolsina
Yo.

Alter fuckin nator je doma, še montaža.

Avtoelektričar Skubic z Lanišča pri Škofljici ga je uštimal, diodna plošča v kurcu, zrihtal osovino pri krtačah. Cena: 35€.

@stihl: kako to misliš z mastjo? Ko nataknem kable, jih povrh namažem z mastjo, kao izolator al kaku?

Glede Stihl-a: vidm, da si bl operativa, jest mam še diplomo za spisat na Bioteh. fakulteti, oddelek gozdarstvo. Govorim zato, ker smo na terenu mi natikal sekačem mikrofone, ekg elektrode in podobno. Roko na srce, med novo stihl in husqvarno ni takih razlik, da bi jih občutil v rokah. Tudi sam sem delal že z obema žagama (sicer doma, ne za kruh).

Glede meritev: meri se lahko linearno ali vektorsko, nato se računa vrednost ponderirana z frekvenco tresenja, ker človek ni enako dovzeten za različne frekvence, nižje so manj škodljive.

Drgač pa RESPECT. Vem, da je delo gozdarja-sekača eno najtežjih(primerljivo z delom v rudniku) in spoštujem vsacga, ki si s tem služi kruh.

Objavljeno: To Jul 14, 2009 2:42 pm
Napisal/-a dolsina
Jooooooooj!

Priklopim alt, dam klemo na plus, nato na minus in... zopet stik!

Popizdim! Kaj spet hočeš met sekret ruski??
Vse nekej merim in to...nič.

Že obupan kar za foro pomerim akumulator in..čakej čakej -12,1v.
Kako minus?? Kličem elektrikarja, ki mi pove, da če je aku popolnoma spraznjen, pa če zamenjaš kleme ko ga polniš, mu lahko spremeniš polariteto. Potem ga je treba popolnoma spraznit in pravilnoo napolnit.

Btw, kolegov polnilc ma plavo plus, rdečo pa minus. On je to vedu, jest pa pač ne. Zdej en aku filam, enga pa praznim, da ga bom pol nafilal prav.

Zgolj v vednost in ravnanje. Upam, sam, da nism spet kej alt skuru. Javljam kaj bo.
Ajd.

Objavljeno: To Jul 14, 2009 4:11 pm
Napisal/-a Cobra13
Če si aku čist sprazno, povrh pa še kontra polno in ti ga ni razneslo, ti priporočam sa si nov aku omisliš. Pa čim bolše porihtaj.

Objavljeno: To Jul 14, 2009 4:48 pm
Napisal/-a Vito_
Zanimivo. :shock: Čudno, da ti ni motor v 'rikverc' vžgal :? Sam pol bi imel eno za naprej in 4 za nazaj, al kako :o

Objavljeno: To Jul 14, 2009 5:13 pm
Napisal/-a dolsina
Zmontirano, aku poln, zdej samo vergla, vžge pa ne??

Blo je par kratkih stikov, varovalke so vse cele. Tud 50A tavelika pred računalnikom. Sem dal svečko ven, ni iskre. Kaj bi lahko skurilo. Sem pa priklopil parkrat akumulator z zamenjano polariteto in je cvrlo kabel do alternatorja. Tudi če probam brikat 2 pina na konektorju, lučka ne utripa. Računalnik je GM-ov. A ma kdo kakšnega za probat? Ali prodat, če je to to. Hvala za pomoč.

Objavljeno: Sr Jul 15, 2009 12:20 pm
Napisal/-a dolsina
yo.

Po nasvetu kolega morm najprej probat vžigalni modul (pri motorju brisalcev) in pa vžigalno tuljavo. Tuljava in modul sta GM-ova.

Benc. pumpa zalaufa, torej mogoče le ni skurilo računalnika.

A mogoče kdo ve, kako preizkusiti modul in tuljavo?

Ajčau

lada niva 1.7 newbie

Objavljeno: To Jul 21, 2009 11:15 am
Napisal/-a stihl
Zdravo!Si kaj ugotovil in tudi zalaufal avto??Pa tuljava?Na hitro glede kablov.Če se misliš vozit po globoki vodi in blatu,potem naredi ,kot si sam tudi napisal.Ko bo avto brezhibno deloval,ne šparaj z mastjo in namaži kable,ja kot izolator.Res pa je,da če boš vijačil (šraufal),ko bo že vse namazano ,boš dobro tudi ti namazan.Tko da ti svetujem,ko ti dela jo pelji na suh điro (večkrat).Prva reduktor in akcija za tri ure.Obdelaj vse vlake,konjske poti,no kjer vidiš,da bo šlo.Naj se ti ne mudi,tko da se ne zaganjej že v prvo,če ne gre ,greš še enkrat,pa je,gume spusti na 1 bar.Tako ti bo ostalo vse celo (sploh prve polosi) in ne bo ti treba pod avtom ležat vsakič,ko boš prišel domov.No ,ko ti vse to prenese,potem pa namaži in frk tudi v vodo itd.Javi ko zrihtaš!!

Lp stihl

PS:zdaj pa tudi jaz rabim tvojo pomoč.Zadnjič nisem vedel ali si (kot praviš) student oz.asistent ali me ti mal vlečeš.No kakorkoli,zdaj vem kaj si in te tudi prosim,če mi lahk pomagaš.Kupujem lažjo žago od tistih,ki sem jih omenjalin gledam dve.Stilova MS 260 in Husqvarnina XP 346,ta je menda presneto dobra.Ker jaz teh dveh ne poznam,te prosim za pomoč,katero naj kupim,seveda če veš in če mi hočeš pomagat.Za pomoč se ti zahvaljujem!!

Objavljeno: To Jul 21, 2009 4:11 pm
Napisal/-a dolsina
Trenutno nič. Razdrl sm EMS, nič narobe, ma varovane elemente, čeprav nekatere stvari pobira tudi direkt 12v. Ima neke vrste usmernike, ki delujejo kot varovalo. Eprom je cel, vezja videt v redu. Tuljave še nism dobil v roke za testirat, bom poročal. Aja, rač. je narejen zelo kvalitetno (cin in lak). Če je tuljava hin bi moral vžgat na poriv, ali ni tko??

@stihl: a ti to resno. Popolnoma različni žagi. Husa je 1x večja od stihl-a(6,2 kW vs. 2,6kW, 10,4kg vs. 4,7kg,...).
Prvo morš vedt, za kaj boš rabu (podiranje, kleščenje, nega, redčenja).

Drgač pa branži se razlikujeta v detajlih, najbolj tisto, k jo boš ceneje dubu (v istem razredu seveda).

lada niva 1.7 nevbie

Objavljeno: To Jul 21, 2009 6:42 pm
Napisal/-a stihl
Rač. probaj,čimbolj zaščitit in izolirat.Če ni dovolj dobro ,z nečem ovij ali naredi škatlico in zasilikonaj.

PS:Očitno je nekaj narobe z oznakami.Kot jaz vem gre za isti rang žag;se praviMS 260 (2,6 kw-3,5 KM) in XP 346 (2,5 kw-3,4 KM).6,2 kw??? Za to je oznaka XP 3120 (6,2 kw-8,4 KM;10,4 kg,korak (največji) 404".Nisem te mislil.S to bi moral sekat v Afriki,kjer so največja drevesa in kjer je res potrebna velika moč!Cena je cca 50 eura razlike,to mi ne dela problemov.Mislil sem po sposobnostih žag??Ti pa verjetn več veš o tem,npr. kako so bili gozdarji zadovoljni itd.Dobro zrihtaj in javi,lp stihl

Objavljeno: To Jul 21, 2009 9:27 pm
Napisal/-a dolsina
stihl, imaš zs.

Objavljeno: To Avg 04, 2009 5:07 pm
Napisal/-a dolsina
Ja, tako kot sem predvideval. Vžigalna tuljava, elektronska. Označena na sliki, s zelo tankim rdečim krogcem.
Slika

Sta pa dve taki črni škatlici, gor piše na eni 1,4, na drugi pa 2,3.


Slika


Kako sem sprobal? Kolegu sem jo navijačil na njegovo in ni vžgala.


Na netu med oglasi ni nič, v Kočevju mi jo prodaja odpadar za 180€ (enkrat ga bom šu res u gobc sunt).

A ma kdo od forumašev kje kej doma, ali pa vsaj kakšno vezo ( la bella Italia?), kdo k v Italijo hodi? Al pa k ve za kakšno, ki kje stoji? A paše od česa druzga?

Ej, hvala za pomoč. Dijo

Objavljeno: To Avg 04, 2009 7:02 pm
Napisal/-a Picpoki
Ja un majster iz kočevja se ma res za zlatarja.
Bi te zanimala niva l.91 za dele?

Objavljeno: Sr Sep 09, 2009 8:48 pm
Napisal/-a dolsina
Po dolgem času, we back in business. Vžigalni modul, nov, iz Interservica za 70€, polna cena 140€. Majo še kar nekaj novih delov za Lade, samo so cene navite precej. Modul sem odpru, not je ene par čipov, vse lepo zalito z gelom, zgleda k žolca. Bom dal sliko.

In, kaj pa druzga, takoj zagazit do kilerja


Slika

Slika

Še budale:


Slika


Slika

Lopata, flašncug, ketne,...., ni šans.

Same explorer+ 6 tonski krpan....z lahkoto.

Ketno sm zapel na rob diff.-a, kjer je vpet tudi amortizer in Panhardov drog, zato smo poj3bal še amortizer in potrgal zgornje stabilizatorje preme, kar se je porihtalo še isti dan.

Počasi je okoli doma zmanjkalo blata in klancev, napadamo v Iško.

Zadnjič se je primerjalo Nivo in Patrola, 2.8 TD. Tist je konkretna zverina, ampak tud moj piškot ni zaostajal kej dost.


Poročam o zgodah in prigodah.

Objavljeno: Če Sep 10, 2009 7:52 am
Napisal/-a Picpoki
dolsina napisal/-a:Počasi je okoli doma zmanjkalo blata in klancev, napadamo v Iško.



ooooooo tole bo veselje. Jaz bi se preselil tja not. Če nam zmanjka idej kam bi se šli pelat, gremo tja ker vedno najdemo nekaj novega.

Čigavega patrola si imel zraven? Žužkovega?

Imam tiste gume snete če te še zanimajo. Ti pa povem da niso kaj prida za teren in blato...

Objavljeno: Če Sep 10, 2009 9:26 am
Napisal/-a dolsina
Ja, od Mihata. Res hud avto. Pa tud nenormalno gre v teren. Jest mam ozke gume (175) in pa podobne pogone, pa sm se mogu čez en skok 2x-3x pognat, on pa z lahkoto, iz prve. Sam pokadi zadej, pa zvok, k da bi jumbo jet pristajal. Tko, da, ja. Iška, pa malco sabo, pa eno kanto bencina.

Aja, za gume. Če so slabe za v teren, mi nič ne pridejo prav, sej veš picpoki. Vseglih pa 1x pr dominetu :nazdravljamo:

Objavljeno: Če Sep 10, 2009 9:27 pm
Napisal/-a Picpoki
Ko pa bi ti videl patrola od tipa iz kočevja... tisto ti je jumbo jet.
Se pa patrol skrije pred samurajem. Sploh v blatu. Se bomo enkrat trefli nekje v iški pa bomo vidli kok je ta zadeva res velika :lol:

Objavljeno: Če Sep 10, 2009 10:27 pm
Napisal/-a dolsina
...in če se samuraj skrije pred Nivo, je stvar jasna...