Sprednji diferencial Niva
Sprednji diferencial Niva
Lep pozdrav.
Na forumu sem nov, imam pa naslednji problem.
Nivo sem dvignil za 4cm, preklepal blatnike in montiral gume MALATESTA COBRA dimenzije 7.00/16.
Ko pridem čez oviro z malo več gasa mi razbije prvi diferencial.Enkrat je šla tudi polosovina.Kako rešiti problem?
Na forumu sem nov, imam pa naslednji problem.
Nivo sem dvignil za 4cm, preklepal blatnike in montiral gume MALATESTA COBRA dimenzije 7.00/16.
Ko pridem čez oviro z malo več gasa mi razbije prvi diferencial.Enkrat je šla tudi polosovina.Kako rešiti problem?
Re: prvi diferencial Niva
dane napisal/-a:Lep pozdrav.
Na forumu sem nov, imam pa naslednji problem.
Nivo sem dvignil za 4cm, preklepal blatnike in montiral gume MALATESTA COBRA dimenzije 7.00/16.
Ko pridem čez oviro z malo več gasa mi razbije prvi diferencial.Enkrat je šla tudi polosovina.Kako rešiti problem?
Še dva diferenciala boš zamenjal (zlomu), potem se boš navadu v kritičnih trenutkih spustit gas.
dane napisal/-a:Zgleda, da to ni dobra rešitev zame, ker sem danes zlomil ze tretji diferencial.A obstaja kaj močnejšega?Morda od kakega drugega avta?Morda cela prva osovina?
kakšna osovina spredaj? Spredaj so obese.
V poštev ti pride edino kompletna predelava z namestitvijo drugih (močnejših) diferencialov, kar pa povleče kup predelav s sabo.
Še enkrat priporočam vožnjo z glavo in bo lada ostala cela ti pa prav tako vesel.
-
- Prispevkov: 184
- Pridružen: To Maj 30, 2006 2:55 pm
- Kraj: brkini
Slayer, a ti imaš še nivo?V mislih sem imel kak močnejši diff.Vem, da je potrebna predelava.Imaš kaj izkušenj?
Ferrarist, zakaj 195/15 gume, če je original 175/16?
Nebivedu, da se razumemo.Z avtom NE skačem!!!Mi pa raztrga diferencial na
motokros stezi, kadar je steza suha in ko grem čez extremno strmino in to v prvi reduktor.Tega, ki sem ga zdrobil včeraj, mi je zdržal 2 meseca.
Vigadu mi je napisal,da je mogoče preveč dvignjena( pod prvo vzmet so mi dali 4cm distančnik?)
Hvala za pomoč vsem skupaj.Vsi predlogi in mnenja so dobrodošli.Bom pa prej predelalal avto, kot menja gume, ker noro grabijo.( kar mislim, da je glavni vzrok za lomljenje-mogoče tudi distančniki, ali kombinacija obojega)
Ferrarist, zakaj 195/15 gume, če je original 175/16?
Nebivedu, da se razumemo.Z avtom NE skačem!!!Mi pa raztrga diferencial na
motokros stezi, kadar je steza suha in ko grem čez extremno strmino in to v prvi reduktor.Tega, ki sem ga zdrobil včeraj, mi je zdržal 2 meseca.
Vigadu mi je napisal,da je mogoče preveč dvignjena( pod prvo vzmet so mi dali 4cm distančnik?)
Hvala za pomoč vsem skupaj.Vsi predlogi in mnenja so dobrodošli.Bom pa prej predelalal avto, kot menja gume, ker noro grabijo.( kar mislim, da je glavni vzrok za lomljenje-mogoče tudi distančniki, ali kombinacija obojega)
Dane, 4 cm pod fedro spredaj je preveč. To znaša 8 cm.
Če ti zobnike zdrobi, potem nimaš kaj naredit.
Če ti aluminjasto ohišje pokne, lahko narediš, kot je muds_spirit napisal, predelaš zadnjega.
Nebivedu najbrž ni mislil nekajmetrskih skokov, za kaj utrgat na ladi pri tako velikih gumah je dovolj, da ena guma za sekundo izgubi oprijem, takrat dobi obrate, ko pade nazaj dol, zagrabi in utrga.
A voziš s špero ali brez?
Če ti zobnike zdrobi, potem nimaš kaj naredit.
Če ti aluminjasto ohišje pokne, lahko narediš, kot je muds_spirit napisal, predelaš zadnjega.
Nebivedu najbrž ni mislil nekajmetrskih skokov, za kaj utrgat na ladi pri tako velikih gumah je dovolj, da ena guma za sekundo izgubi oprijem, takrat dobi obrate, ko pade nazaj dol, zagrabi in utrga.
A voziš s špero ali brez?
Gregor, koliko je po tvojem max podloga spredaj?Za tisto, kar si napisal o trenutni izgubi oprijema se pololnoma strinjam.Saj ravno to mi dela.V extrem blato grem s špero, če je suho brez.Včeraj sem imel vklopljeno.
Muds_Spirit, če ti ni odveč se mi prosim javi.
Vigadu-hvala za nasvete, diferencial je zlomilo po sredini.
A JE KDO, KI BI BIL PRIPRAVLJEN PREDELAT ZADNJI DIF.,DA BI GA LAHKO POTEM MOJ MEHANIK MONTIRAL SPREDAJ?ALI PA CELO TUDI ZMONTIRAL?DA bi jaz potem zgledal takole:
Muds_Spirit, če ti ni odveč se mi prosim javi.
Vigadu-hvala za nasvete, diferencial je zlomilo po sredini.
A JE KDO, KI BI BIL PRIPRAVLJEN PREDELAT ZADNJI DIF.,DA BI GA LAHKO POTEM MOJ MEHANIK MONTIRAL SPREDAJ?ALI PA CELO TUDI ZMONTIRAL?DA bi jaz potem zgledal takole:
-
- Prispevkov: 184
- Pridružen: To Maj 30, 2006 2:55 pm
- Kraj: brkini
dane napisal/-a:Gregor, koliko je po tvojem max podloga spredaj?
2 cm podloge je max (je enkrat napisal Gregor) Jst imam tako pa ni problemov.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
dane napisal/-a:Gregor, koliko je po tvojem max podloga spredaj?Za tisto, kar si napisal o trenutni izgubi oprijema se pololnoma strinjam.Saj ravno to mi dela.V extrem blato grem s špero, če je suho brez.Včeraj sem imel vklopljeno.
Res je nisem mislil na velike skoke, že to da je ena guma v zraku, pa ko pade na trda tla (se guma ne vgrezne) pa je dovolj za lomljenje polosovin ali diferenciala. Ob takih zadevah sem se sam navadil sklopko stisnit, dokler ne pride guma na tla, ali pa že prej popustit gas, da nima nevem kakih obratov.
Pred EUR sem bil SIT!
-
- Prispevkov: 184
- Pridružen: To Maj 30, 2006 2:55 pm
- Kraj: brkini
Nebivedu napisal/-a:dane napisal/-a:Gregor, koliko je po tvojem max podloga spredaj?Za tisto, kar si napisal o trenutni izgubi oprijema se pololnoma strinjam.Saj ravno to mi dela.V extrem blato grem s špero, če je suho brez.Včeraj sem imel vklopljeno.
Res je nisem mislil na velike skoke, že to da je ena guma v zraku, pa ko pade na trda tla (se guma ne vgrezne) pa je dovolj za lomljenje polosovin ali diferenciala. Ob takih zadevah sem se sam navadil sklopko stisnit, dokler ne pride guma na tla, ali pa že prej popustit gas, da nima nevem kakih obratov.
no mi z našim kanarinčkom smo v tej sezoni kr dosti leteli po zraku pa ni niti en pogon crknu
muds_spirit napisal/-a:
no mi z našim kanarinčkom smo v tej sezoni kr dosti leteli po zraku pa ni niti en pogon crknu
Vaš kanarinček je pol lažji od nive, polosovine ima pa skojar debelejše kot niva.
Sej na ferozi tudi še nisem polomil nič, pa jo že 3 leta matram in to kr dosti po terenu.
Dobit moraš nek občutek, pa se zadeve ne bodo lomile.
Pred EUR sem bil SIT!
jurecek napisal/-a:Sedaj pa meni tole ni jasno,ko priletiš iz lufta(pristaneš) se mi zdi da ni pomembno ali imaš sklopko stisneno ali ne,saj zagrabe v obeh primerih ali imaš ali nimaš???
Problem je če držiš gas v luftu in kolo dobi obrate, ko pa pade na tla je še vedno obremenjeno z močjo motorja (ker držiš gas) in ob ponovnem stiku z podlago jo teren na šus ustavi. Takrat mora nekaj popustit.
slayer napisal/-a:jurecek napisal/-a:Sedaj pa meni tole ni jasno,ko priletiš iz lufta(pristaneš) se mi zdi da ni pomembno ali imaš sklopko stisneno ali ne,saj zagrabe v obeh primerih ali imaš ali nimaš???
Problem je če držiš gas v luftu in kolo dobi obrate, ko pa pade na tla je še vedno obremenjeno z močjo motorja (ker držiš gas) in ob ponovnem stiku z podlago jo teren na šus ustavi. Takrat mora nekaj popustit.
Meni ponavadi vrže takrat malo zemlje oz.blata v luft
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!
jurecek napisal/-a:slayer napisal/-a:jurecek napisal/-a:Sedaj pa meni tole ni jasno,ko priletiš iz lufta(pristaneš) se mi zdi da ni pomembno ali imaš sklopko stisneno ali ne,saj zagrabe v obeh primerih ali imaš ali nimaš???
Problem je če držiš gas v luftu in kolo dobi obrate, ko pa pade na tla je še vedno obremenjeno z močjo motorja (ker držiš gas) in ob ponovnem stiku z podlago jo teren na šus ustavi. Takrat mora nekaj popustit.
Meni ponavadi vrže takrat malo zemlje oz.blata v luft
Ja če je blato ja, če je pej kšna trda in zbita ilovica, ali pa še kej hujšega v kombinaciji z pravimi gumami, morš met že malo sreče.
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 91 gostov