Predelava motorja nive
Predelava motorja nive
Mene pa zanima če se je kdo že kdaj ubadal z predelavo motorja pri nivi,ali se da dobiti kakšnega konjička več,mogoče če kdo poda kakšen postopek ali mnenje vse je dobrodošlo.Sedaj imam na nivi 15 colska platišča pa mi že kdaj zmankuje moči v kakšen zelo strm breg,v prihodnosti nameravam na nivo dati 16 colska platišča zaradi višine avta,s tem pa se bo tudi nekaj moči izgubilo zato me zanima ta predelava za pridobiti moč na motorju.
LP
LP
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!
pred nekaj leti so tle pr nas eni fantje navili nivin motor mislim,da na 120 KM-so naredili fantje iz šole za mehanike svoj zaključni izdelek...je bla stvar kar divja,dva dvojna vplinjača od neke alfe al neki tazga.na koncu je potem tisti motor šel v eno nivo,in kar sem slišal,da je kar lomilo vse po vrsti čez cca 1 leto sem videl nivo in tisti motor na avtoodpadu v NG
ferrarist napisal/-a:pred nekaj leti so tle pr nas eni fantje navili nivin motor mislim,da na 120 KM-so naredili fantje iz šole za mehanike svoj zaključni izdelek...je bla stvar kar divja,dva dvojna vplinjača od neke alfe al neki tazga.na koncu je potem tisti motor šel v eno nivo,in kar sem slišal,da je kar lomilo vse po vrsti čez cca 1 leto sem videl nivo in tisti motor na avtoodpadu v NG
Ja poznam klapo k so to delali. So bli bati, glava vse komplet drugo, zračunano na novo, vse tolarance, itd. Mašina je delal za popizdit, ampak je hitro spreglo. Dokler je delala je pej lomilo vse povrsti (tudi tekmece na offroadih).
Kot sm že gor napisal priporočam samo zamenjavo uplinjača, vem da so stavli neke alfine dvojne webre gor (če je karburo varjanta) če je i varjanta, pa ti žal nevem pomagat.
Karburo gre gor tudi od ford taunusa, ga mam jst gor in se pozna malo pr navoru in sunku... Čene pa stare alfe so zakon.
Včeraj sem zapeljal z nivo v en bajer blata,nakar sem obstal v več kot pol metra globoki vodi:P ker je motor ugasnil,vžgati pa tudi ni več hotel,nato sem dal v prestavo in vžigal da sem se pomaknil vsaj malo iz blata,zate mi je avto le nekako vžgal ,potem ko sem se otresel vseh teh težav mi je pa začela svetiti tista pokončna rdeča lučka ki naj bi pomenila nepravilno polnjenje akumulatorja,nakar sem se še vozil ko sem zagledal da je cagar za temperaturo tik pri rdečem polju zapeljav sem se še na ravan odpru havbo in zagledav da hladilna tekočina v posodi dobesedno vre in teče skozenj na vrhu skozi zamašek, ker je bila polna,vžgal sem avto in videl da niti ventilator ne dela,počakal sem se da se je avto malo ohladil in se zapeljav na dvorišče domov,danes se lotim reševanja problema,vesel bi bil tudi kakšnega vašega mnenja.
LP
LP
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!
skurjeni napisal/-a:pozdravljeni
imam jaz rešitev za lado
če imaš motor 1.6
se da dat gor 4 karburatorje od alfe 133
in verjemi da se full pozna
ali pa daj notri motor od 132 2.0
vse paše razen na vztrajniku boš morau naredit eno pušo za ležaj
ker od 132 je manjši
in to je to
Katera pa je alfa 133, ker jst je še nisem videl.
Nebivedu napisal/-a:skurjeni napisal/-a:pozdravljeni
imam jaz rešitev za lado
če imaš motor 1.6
se da dat gor 4 karburatorje od alfe 133
in verjemi da se full pozna
ali pa daj notri motor od 132 2.0
vse paše razen na vztrajniku boš morau naredit eno pušo za ležaj
ker od 132 je manjši
in to je to
Katera pa je alfa 133, ker jst je še nisem videl.
Vzemi 1 proč.
slayer napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:skurjeni napisal/-a:pozdravljeni
imam jaz rešitev za lado
če imaš motor 1.6
se da dat gor 4 karburatorje od alfe 133
in verjemi da se full pozna
ali pa daj notri motor od 132 2.0
vse paše razen na vztrajniku boš morau naredit eno pušo za ležaj
ker od 132 je manjši
in to je to
Katera pa je alfa 133, ker jst je še nisem videl.
Vzemi 1 proč.
ma kera je bla ta niva z 120KM?
svetlo zelene barve?
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov