začetnik

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Uporabniški avatar
roadko
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 10:19 am

začetnik

OdgovorNapisal/-a roadko » Po Apr 23, 2007 9:38 am

Lep pozdrav vsem skupaj...

rad bi nekaj informacij... kot začetnik v tem športu nimam ravno veliko denarja in sem se odločil za nakup nive. zanimajo me stroški vzdrževanja, delov, registracije in oatali stroški z vozilom. poleg tega kakšna je sama vožnja v avtomobilu in katere servise je pametno uporabljati?
prav tako bi bil vesel informacij o tekmovanjih in zborih!

za odgovore se vam v naprej zahvaljujem!
LP
roadko

Uporabniški avatar
roadko
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 10:19 am

OdgovorNapisal/-a roadko » Po Apr 23, 2007 1:03 pm

ali se sploh splača imet lado?

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Po Apr 23, 2007 1:49 pm

roadko napisal/-a:ali se sploh splača imet lado?


Če nimaš denarja za kaj "več" ti očitno kaj drugega kot lada, ne ostane.

Uporabniški avatar
roadko
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 10:19 am

OdgovorNapisal/-a roadko » Po Apr 23, 2007 2:03 pm

upam samo da me ne bo drago pršlo vzdrževanje :)

pa glede na to dajih je velik na forumu z nivam mam občutek da so kr zadovoljni...

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Po Apr 23, 2007 4:36 pm

Deli so praktično zastonj (tako novi kot rabljeni - čeprav se jih zmiraj težje dobi) in če se neboš šel nekega hudega offroada tudi stroškov z kakimi polosovinami ter diferenciali ne bo. Če boš imel lado poleg osebnega avta in samo za offroad jo kar vzemi, pa hitro ji natakni obutev primerno za offroad.

Uporabniški avatar
roadko
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 10:19 am

OdgovorNapisal/-a roadko » To Apr 24, 2007 7:37 am

kakšan pa naj bi bila?
bi bilo pametno še kej drugega?

verjetno bo kar avto za vse namene:)

Uporabniški avatar
andsuzuki
Prispevkov: 380
Pridružen: Pe Jul 07, 2006 2:49 pm
Kraj: Banjška planota, Goriška

OdgovorNapisal/-a andsuzuki » To Apr 24, 2007 7:56 am

Če bo lada za vsakdanjo uporabo, bi pod drago vzdrževanje lahko šteli le porabo, ki je malo višja od normalne :lol:
Glede gum pa, če bo več asfalta kot terena, so dobre kakšne A/T (all terrain) gume, lahko pa tudi M/T (mud terrain), vendar mislim da se bo še malenkost poznalo na porabi (bo pa boljš zgledalo) 8)
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » To Apr 24, 2007 10:38 am

andsuzuki napisal/-a: (bo pa boljš zgledalo) 8)


...in predvsem bolj šlo po terenu. :D

Uporabniški avatar
roadko
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 10:19 am

OdgovorNapisal/-a roadko » To Apr 24, 2007 11:44 am

za porabo mi je jasn...:)
mal bo praznil žep...
rahlo razmišljam o predelavi na plin... kuko pa to kej dela?

Uporabniški avatar
andsuzuki
Prispevkov: 380
Pridružen: Pe Jul 07, 2006 2:49 pm
Kraj: Banjška planota, Goriška

OdgovorNapisal/-a andsuzuki » To Apr 24, 2007 11:55 am

slayer napisal/-a:
andsuzuki napisal/-a: (bo pa boljš zgledalo) 8)


...in predvsem bolj šlo po terenu. :D

Točno tako :D

Saj tudi predelava je draga, plin pa tudi ni prav poceni. Splača se samo, če bi dnevno delal kar nekaj kilometrov (govorim o 100km + ali celo več), ne znam povedat točne cifre, nisem preveč podkovan v tem :kadi_in_zgleda_kul:
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race

Lp Andrej

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » To Apr 24, 2007 12:28 pm

Roadko ne razumem te najbolj.
Govoriš o nakupu nive, ker nimaš denarja za kaj drugega, predvidevan da za kakih 200EUR, potem sprašuješ za dele, ki so res poceni, ker spet nimaš denarja za vzdrževanje in potem prjaviš vgradnjo plina, ki je verjetno nekje ranga 500-1500EUR. :pije_kavo_in_bere_casopis:
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » To Apr 24, 2007 12:41 pm

roadko napisal/-a:za porabo mi je jasn...:)
mal bo praznil žep...
rahlo razmišljam o predelavi na plin... kuko pa to kej dela?


SAmo povej za kaj boš rabil avto:

-za občasen in ali pogost offroad z malo ceste
-za terensko in cestno rabo, brez drugega osebnega vozila
-za terensko in občasno cestno rabo saj imam še drugo osebno vozilo

Potem ti bomo znali kaj več napisat.

Uporabniški avatar
roadko
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 10:19 am

OdgovorNapisal/-a roadko » To Apr 24, 2007 1:03 pm

za off road in cestno rabo brez drugega vozila....

da sem brez debarja pomeni da si ne morem privoščiti terenca okoli miljona in ki ima po možnosti še drago vzdrževanje...
montaža plinske napeljave stane 160000sitov in se ti povrne v približno 15000km-ih...

rad bi se za vikend kam odpeljal in ril po blatu in dvigal adrenalin...
poleg tega še kakega človeka spoznal...

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » To Apr 24, 2007 1:27 pm

roadko napisal/-a:za off road in cestno rabo brez drugega vozila....

da sem brez debarja pomeni da si ne morem privoščiti terenca okoli miljona in ki ima po možnosti še drago vzdrževanje...
montaža plinske napeljave stane 160000sitov in se ti povrne v približno 15000km-ih...

rad bi se za vikend kam odpeljal in ril po blatu in dvigal adrenalin...
poleg tega še kakega človeka spoznal...


kupi si kaj drugega za malo več denarja dobiš že kakšno ferozo ali vitaro, pa ni primerjave za vožnjo po cesti

si se sploh že kdaj peljal 100km na enkrat z njivo?

Uporabniški avatar
zajec
Prispevkov: 218
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 11:59 am

OdgovorNapisal/-a zajec » To Apr 24, 2007 1:48 pm

Matej imam ferozo pa pije več k mi je niva,pa tudi o mehkobi bi se lahko pogovarjala,za vožnjo je mehkejša niva tako po terenu kot po cesti,razen kar je bolj glasna ,s ferozo se pa še sto nemoreš peljati ker ne gre.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Apr 24, 2007 2:05 pm

zajec napisal/-a:Matej imam ferozo pa pije več k mi je niva,pa tudi o mehkobi bi se lahko pogovarjala,za vožnjo je mehkejša niva tako po terenu kot po cesti,razen kar je bolj glasna ,s ferozo se pa še sto nemoreš peljati ker ne gre.


Kakšne gume imaš na ferozi? original, al širše?
Ker je res ogromna razlika že med cestnimi gumami ali pa mud terrain (bfgoodrich all terrain al pa malatesta kobra). Prej sem imel porabo pod 10, zdej je pa ne spravim pod 12, pa tut če imam pod štantgasom naštiman, da dela avto na 500 obratih in delno zaprto drugo loputo. To mislim na kratke relacije. Na dolge pa naredim z enim tankom okoli 480 do 500 kilometrov. Res pa ne vozim preko 100km/h.

Če imaš pa cestne gume je pa tvoja feroza potem orenk uničena(motor mislim), ker na avtocesti jo komot spravim nad 140km/h in to z malatesta kobra gumami, prej z bfgoodrich pa je šla še več in je orenk manj treslo.

Pa poraba je tut odvisna od nastavitev frgazerja ali elektronike. Če ima daihatsu aplause porabo pod 8 litrov, je feroza z dobrimi gumami(ne mud tererain ali podobnimi) ne sme imeti več kot 11.
Pred EUR sem bil SIT!

Tedy
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne Dec 25, 2005 7:48 pm

OdgovorNapisal/-a Tedy » To Apr 24, 2007 2:29 pm

Mam nivo 1.7i predelano na plin, kot edini avto. Predelava se mi bo povrnila pri nekje 30.000 km ( po 10 mesecih sem na 22.000 km).
Sama predelava pa me je prišla okoli 330.000 SIT. Kar se pa porabe tiče
pa mi je na bencin pila okoli 11, (z prikolico in dvema konjema pa 16-18 ),
zdej pa mam porabo okol 12,5 litrov plina.

Lp Tadej

Uporabniški avatar
roadko
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 10:19 am

OdgovorNapisal/-a roadko » To Apr 24, 2007 2:30 pm

verjamem da je verjetno kje bolj udoben terenc...
nisem se vozil v nivi že vsaj 10 let...
pa še takrat bolj nič...:)

verjetno pa bi bilo za začetnika bolje nekaj kar lahko poceni popraviš?
vsaj dokler ni izkušenj za terensko vožnjo!
vidim pa da ste mnogi ze poskušači zmanjšati porabo in da je to pač prekletstvo tega športa!

za luksuz pa mi je bolj ali manj vseeno...
kaj drugega bi pa se še splačalo kupiti?

Uporabniški avatar
roadko
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 10:19 am

OdgovorNapisal/-a roadko » To Apr 24, 2007 2:33 pm

Tedy: predelava avta z injektorjem je skoraj seenkrat drazja...
zato iščem 1.6 navadno...
koliko pa stane plin in kolikio km narediš z tvojim plinskim tankom?
Se splača? kakšni problemi z plinskim sistemom?

miha 1
Prispevkov: 64
Pridružen: Po Maj 08, 2006 1:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a miha 1 » To Apr 24, 2007 9:12 pm

A imaš kaka okvirna izhodišča koliko tolarčkov si pripravljen (vključno z vsemi predelavami) investirati v tvojo offroad mrcino?

Se mi zdi da ti bomo(do) šele potem lahko povedali za kako optimalno rešitev glede izbire avta, mašine, goriva, gum, vitla, šnorkla, tapicirunge,... :D
_-_

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Sr Apr 25, 2007 6:56 am

zajec napisal/-a:Matej imam ferozo pa pije več k mi je niva,pa tudi o mehkobi bi se lahko pogovarjala,za vožnjo je mehkejša niva tako po terenu kot po cesti,razen kar je bolj glasna ,s ferozo se pa še sto nemoreš peljati ker ne gre.


nism ti jaz kriv da imaš ti neko zjebano ferozo....
če praviš da gre niva po cesti bolše od feroze pomoje nisi še videl terenca od blizu :twisted:

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Sr Apr 25, 2007 7:14 am

roadko napisal/-a:verjetno pa bi bilo za začetnika bolje nekaj kar lahko poceni popraviš?
vsaj dokler ni izkušenj za terensko vožnjo!



jaz ti priporočam samuraja:
-za cestno in terensko vožnjo veliko bolši od nive
-poraba max 9l/100km (mešana vožnja)
-okvar 100x manj kot pri ladi
-rabljenih delov ogromno (karoserijskih in mehanskih).....

ras da je 2x dražji od njive, ampak tudi to da avto teče brez problemov nekaj šteje, in ne da je več v delavnici kot pa se voziš z njim, še posebno če bo to tvoj edini avto.

Uporabniški avatar
roadko
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 10:19 am

OdgovorNapisal/-a roadko » Sr Apr 25, 2007 7:51 am

na to sem tudi ciljal...
a so me opozorili da je vzdrževanje drago... a po drugi strani ga vsi hvalijo kako je zanesljiv(samurai)
kaj je torej res?
verjetno oboje :D

dinarckou?hmmm... nekje do miljon...

Uporabniški avatar
andsuzuki
Prispevkov: 380
Pridružen: Pe Jul 07, 2006 2:49 pm
Kraj: Banjška planota, Goriška

OdgovorNapisal/-a andsuzuki » Sr Apr 25, 2007 8:12 am

Po mojem mnenju je samurai kar zanesljiv. Za mojo vitaro zaenkrat še ni bilo velikih stroškov, razen servisov (narejenih doma), nafte in gum. Cena vzdrževanja se (razen gum) ne razlikuje kaj dosti od drugih osebnih avtov.

Na koncu pa lahko vseeno reskiraš še 300€ za nivo, za po okoliških gmajnah - za začetek :wink:
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race

Lp Andrej

Uporabniški avatar
roadko
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Apr 20, 2007 10:19 am

OdgovorNapisal/-a roadko » Sr Apr 25, 2007 8:19 am

to pa res:)

kok se pa avto uničuje na raznih tekmovanjih pa vikend potepanjih?
ali nujno rabiš posebno opremo in dele kot berem po forumu?


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov