začetnik
začetnik
Lep pozdrav vsem skupaj...
rad bi nekaj informacij... kot začetnik v tem športu nimam ravno veliko denarja in sem se odločil za nakup nive. zanimajo me stroški vzdrževanja, delov, registracije in oatali stroški z vozilom. poleg tega kakšna je sama vožnja v avtomobilu in katere servise je pametno uporabljati?
prav tako bi bil vesel informacij o tekmovanjih in zborih!
za odgovore se vam v naprej zahvaljujem!
LP
roadko
rad bi nekaj informacij... kot začetnik v tem športu nimam ravno veliko denarja in sem se odločil za nakup nive. zanimajo me stroški vzdrževanja, delov, registracije in oatali stroški z vozilom. poleg tega kakšna je sama vožnja v avtomobilu in katere servise je pametno uporabljati?
prav tako bi bil vesel informacij o tekmovanjih in zborih!
za odgovore se vam v naprej zahvaljujem!
LP
roadko
Deli so praktično zastonj (tako novi kot rabljeni - čeprav se jih zmiraj težje dobi) in če se neboš šel nekega hudega offroada tudi stroškov z kakimi polosovinami ter diferenciali ne bo. Če boš imel lado poleg osebnega avta in samo za offroad jo kar vzemi, pa hitro ji natakni obutev primerno za offroad.
Če bo lada za vsakdanjo uporabo, bi pod drago vzdrževanje lahko šteli le porabo, ki je malo višja od normalne
Glede gum pa, če bo več asfalta kot terena, so dobre kakšne A/T (all terrain) gume, lahko pa tudi M/T (mud terrain), vendar mislim da se bo še malenkost poznalo na porabi (bo pa boljš zgledalo)
Glede gum pa, če bo več asfalta kot terena, so dobre kakšne A/T (all terrain) gume, lahko pa tudi M/T (mud terrain), vendar mislim da se bo še malenkost poznalo na porabi (bo pa boljš zgledalo)
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej
Lp Andrej
slayer napisal/-a:andsuzuki napisal/-a: (bo pa boljš zgledalo)
...in predvsem bolj šlo po terenu.
Točno tako
Saj tudi predelava je draga, plin pa tudi ni prav poceni. Splača se samo, če bi dnevno delal kar nekaj kilometrov (govorim o 100km + ali celo več), ne znam povedat točne cifre, nisem preveč podkovan v tem
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej
Lp Andrej
Roadko ne razumem te najbolj.
Govoriš o nakupu nive, ker nimaš denarja za kaj drugega, predvidevan da za kakih 200EUR, potem sprašuješ za dele, ki so res poceni, ker spet nimaš denarja za vzdrževanje in potem prjaviš vgradnjo plina, ki je verjetno nekje ranga 500-1500EUR.
Govoriš o nakupu nive, ker nimaš denarja za kaj drugega, predvidevan da za kakih 200EUR, potem sprašuješ za dele, ki so res poceni, ker spet nimaš denarja za vzdrževanje in potem prjaviš vgradnjo plina, ki je verjetno nekje ranga 500-1500EUR.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.
It's better been judged by 12 then carried by 6.
roadko napisal/-a:za porabo mi je jasn...
mal bo praznil žep...
rahlo razmišljam o predelavi na plin... kuko pa to kej dela?
SAmo povej za kaj boš rabil avto:
-za občasen in ali pogost offroad z malo ceste
-za terensko in cestno rabo, brez drugega osebnega vozila
-za terensko in občasno cestno rabo saj imam še drugo osebno vozilo
Potem ti bomo znali kaj več napisat.
za off road in cestno rabo brez drugega vozila....
da sem brez debarja pomeni da si ne morem privoščiti terenca okoli miljona in ki ima po možnosti še drago vzdrževanje...
montaža plinske napeljave stane 160000sitov in se ti povrne v približno 15000km-ih...
rad bi se za vikend kam odpeljal in ril po blatu in dvigal adrenalin...
poleg tega še kakega človeka spoznal...
da sem brez debarja pomeni da si ne morem privoščiti terenca okoli miljona in ki ima po možnosti še drago vzdrževanje...
montaža plinske napeljave stane 160000sitov in se ti povrne v približno 15000km-ih...
rad bi se za vikend kam odpeljal in ril po blatu in dvigal adrenalin...
poleg tega še kakega človeka spoznal...
roadko napisal/-a:za off road in cestno rabo brez drugega vozila....
da sem brez debarja pomeni da si ne morem privoščiti terenca okoli miljona in ki ima po možnosti še drago vzdrževanje...
montaža plinske napeljave stane 160000sitov in se ti povrne v približno 15000km-ih...
rad bi se za vikend kam odpeljal in ril po blatu in dvigal adrenalin...
poleg tega še kakega človeka spoznal...
kupi si kaj drugega za malo več denarja dobiš že kakšno ferozo ali vitaro, pa ni primerjave za vožnjo po cesti
si se sploh že kdaj peljal 100km na enkrat z njivo?
zajec napisal/-a:Matej imam ferozo pa pije več k mi je niva,pa tudi o mehkobi bi se lahko pogovarjala,za vožnjo je mehkejša niva tako po terenu kot po cesti,razen kar je bolj glasna ,s ferozo se pa še sto nemoreš peljati ker ne gre.
Kakšne gume imaš na ferozi? original, al širše?
Ker je res ogromna razlika že med cestnimi gumami ali pa mud terrain (bfgoodrich all terrain al pa malatesta kobra). Prej sem imel porabo pod 10, zdej je pa ne spravim pod 12, pa tut če imam pod štantgasom naštiman, da dela avto na 500 obratih in delno zaprto drugo loputo. To mislim na kratke relacije. Na dolge pa naredim z enim tankom okoli 480 do 500 kilometrov. Res pa ne vozim preko 100km/h.
Če imaš pa cestne gume je pa tvoja feroza potem orenk uničena(motor mislim), ker na avtocesti jo komot spravim nad 140km/h in to z malatesta kobra gumami, prej z bfgoodrich pa je šla še več in je orenk manj treslo.
Pa poraba je tut odvisna od nastavitev frgazerja ali elektronike. Če ima daihatsu aplause porabo pod 8 litrov, je feroza z dobrimi gumami(ne mud tererain ali podobnimi) ne sme imeti več kot 11.
Pred EUR sem bil SIT!
Mam nivo 1.7i predelano na plin, kot edini avto. Predelava se mi bo povrnila pri nekje 30.000 km ( po 10 mesecih sem na 22.000 km).
Sama predelava pa me je prišla okoli 330.000 SIT. Kar se pa porabe tiče
pa mi je na bencin pila okoli 11, (z prikolico in dvema konjema pa 16-18 ),
zdej pa mam porabo okol 12,5 litrov plina.
Lp Tadej
Sama predelava pa me je prišla okoli 330.000 SIT. Kar se pa porabe tiče
pa mi je na bencin pila okoli 11, (z prikolico in dvema konjema pa 16-18 ),
zdej pa mam porabo okol 12,5 litrov plina.
Lp Tadej
verjamem da je verjetno kje bolj udoben terenc...
nisem se vozil v nivi že vsaj 10 let...
pa še takrat bolj nič...
verjetno pa bi bilo za začetnika bolje nekaj kar lahko poceni popraviš?
vsaj dokler ni izkušenj za terensko vožnjo!
vidim pa da ste mnogi ze poskušači zmanjšati porabo in da je to pač prekletstvo tega športa!
za luksuz pa mi je bolj ali manj vseeno...
kaj drugega bi pa se še splačalo kupiti?
nisem se vozil v nivi že vsaj 10 let...
pa še takrat bolj nič...
verjetno pa bi bilo za začetnika bolje nekaj kar lahko poceni popraviš?
vsaj dokler ni izkušenj za terensko vožnjo!
vidim pa da ste mnogi ze poskušači zmanjšati porabo in da je to pač prekletstvo tega športa!
za luksuz pa mi je bolj ali manj vseeno...
kaj drugega bi pa se še splačalo kupiti?
zajec napisal/-a:Matej imam ferozo pa pije več k mi je niva,pa tudi o mehkobi bi se lahko pogovarjala,za vožnjo je mehkejša niva tako po terenu kot po cesti,razen kar je bolj glasna ,s ferozo se pa še sto nemoreš peljati ker ne gre.
nism ti jaz kriv da imaš ti neko zjebano ferozo....
če praviš da gre niva po cesti bolše od feroze pomoje nisi še videl terenca od blizu
roadko napisal/-a:verjetno pa bi bilo za začetnika bolje nekaj kar lahko poceni popraviš?
vsaj dokler ni izkušenj za terensko vožnjo!
jaz ti priporočam samuraja:
-za cestno in terensko vožnjo veliko bolši od nive
-poraba max 9l/100km (mešana vožnja)
-okvar 100x manj kot pri ladi
-rabljenih delov ogromno (karoserijskih in mehanskih).....
ras da je 2x dražji od njive, ampak tudi to da avto teče brez problemov nekaj šteje, in ne da je več v delavnici kot pa se voziš z njim, še posebno če bo to tvoj edini avto.
Po mojem mnenju je samurai kar zanesljiv. Za mojo vitaro zaenkrat še ni bilo velikih stroškov, razen servisov (narejenih doma), nafte in gum. Cena vzdrževanja se (razen gum) ne razlikuje kaj dosti od drugih osebnih avtov.
Na koncu pa lahko vseeno reskiraš še 300€ za nivo, za po okoliških gmajnah - za začetek
Na koncu pa lahko vseeno reskiraš še 300€ za nivo, za po okoliških gmajnah - za začetek
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej
Lp Andrej
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov