Koliko sem gledal bi lahko 1905cc motor z menjalniku kamot dobil, ampak trenutno žal ne zaradi omejenega gibanja
. Gregor, z veseljem, ko bo projekt mal daleč, če bo sploh kaj z tem
.
Koliko bi rekel da je realistična poraba na Nivi z xud motorjem? Jaz moje 1.7 tbi nisem sploh dosti vozil, da bi lahko izračual kolk mam tu, ampak verjetno ni malo... Bo treba še enkrat na tehnicni, na AMZS v šempetru so rekli da zadaj bremze niso OK, pa izpuhi da naj ne bi bli. Katalizator vem da je še čist in notri nič razsut, zamenjal sem pa od tedaj lambdo sondo, kaj je pa z bremzam pa nevem, vse je novo.
Drugače sem pa malo raziskoval, hvala za informacije glede Polonez-a, pred tem še nisem niti videl/slišal zanj. Torej na edini način da bi bilo tole izvedljivo je pač dobit 1.9d motor, po sreči raje 1905 verzijo, in uporabiti dele od Poloneza, menjalnik in vse ostalo da se bi dalo nosilce modificirat, pol pa vprašanje kako bi pasalo zadaj proti reduktorju. Ampak z fleksu in švasaparatu se vse da
.
Vakum črpalko bi moral verjetno uporabiti električno, tisto odprtino zadaj na glavi motorja pa zablokirat, saj je motor preblizu stene. Ali pa če bi uporabil alternator od Omega A, ma zadaj če se ne motim vakumsko črpalko.
Seveda bi blo treba sprednji diferencial samostojno pritrditi na premo. Skrbi me malo glede tadolgega volanskega končnika, ki teče pod menjalniku, možno da bi moglo malo spodaj porezat zvon menjalnika... Pa dobiti tudi tastari sesalni kolektor za XUD9, ti novejši ki tečejo čez motor so verjetno previsoki zaradi pokrova motorja.