Predelava Nive v dizel z motorjem Fiat-Alfa 1.9 TD

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1763
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

Predelava Nive v dizel z motorjem Fiat-Alfa 1.9 TD

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Avg 16, 2014 7:37 pm

Pozdrav.
Ve mogoč kdo od vas Nivašev za koga, ki je že vgradil v Nivo dizel motor od Fiata ali Alfe 1.9 TD. Motorja naj bi bila ista in naj bi pasalo na zvon brez večjih predelav razen zaganjača. Imam Alfo 145 z 1.9 TD motorjem z 91 konji. Čez cca 2 meseca gre motor ven in ga imam namen dati v Nivo. Prosim za čimveč podatkov in nasvetov pa kakšen slikovni material in link od kake povezave o taki predelavi bi mi prišel zelo prav. Obrnil sem že kar nekaj forumov in googla pa nisem našel veliko na to temo.
Hvala in lep pozdrav Mato :D

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2785
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Avg 16, 2014 8:50 pm

Je to enak motor kot v tipotu?
Poklič me...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1763
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Avg 16, 2014 9:34 pm

Tipo mislim da je 1.7 sam pomoje so bloki isti. Ja se bova slišala ko bo motor zunaj 8)

lasta
Prispevkov: 115
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Ne Avg 17, 2014 12:44 am

fiatniva 1,9td
isti je motor tipo tempra i alfa
s malim razlikama na usisnim granama
i oblik turbine

ja sam se upustio u takav projekat
ali polako posustajem :oops:
nažalost zbog oblika posla
i proširenje familije
a i pomanjkanja slobodnog vremena
samo pitaj kaj te zanima

jer ja kada sam krenuo slagat
koga got sam pitao di i kaj treba niko nije znao
a svi su IMALI

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1763
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Ne Avg 17, 2014 12:34 pm

Zanima me koliko predelav je na zvonu menjalnika.
Karter vem da treba predelat.
Od česa ostane zaganjač niva ali alfa.

To je zaenkrat ko bom pa začel skupaj dajat pa Lasta lahko prideš na pivo ali tri pa še kakšno rečemo, mislim da nisva daleč narazen :D

lasta
Prispevkov: 115
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Ne Avg 17, 2014 4:37 pm

kaj se anlasera tiče mora ostat od fiata ili alfe
po brojevima s anlasera
lada niva
znači br:3708000 m2.11 z11
br:3708000
fiat 1,9td
br:0001218010
http://www.woodauto.com/Unit.aspx?Man=B ... 0001218010
usporedba oba nivina anlasera i fiatov
uglavno nivi su anlaseri slabiji od fijata

gtriba ti paše original na blok od fiata

moraš skinut odozada kučište termostata i vakum pumpu
i začepit rupe da nebi morao rezati požarni zid
i micao kiler grijanja

vakum pumpu nabavit od starog pežoa na remenicu
Slika

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3174
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Ne Avg 17, 2014 5:53 pm

vakum pumpu nabavit od starog pežoa na remenicu
Slika


Ali pa C25D.... ni vrag, če mi nekje doma ne leži :wink: :twisted:
And on the 8th day God created Land Rover

lasta
Prispevkov: 115
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Ne Avg 17, 2014 6:59 pm

Neznam koji je broj ali je stari
Model kojem su remenice iznad getribe
A ima ju ih i mali pežoi mislim 1.9 d

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1763
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Ne Avg 17, 2014 7:45 pm

Odlično
Onda treba samo da se prestavi anlaser na drugo stran na getribi od Nive i predelat karter zbog diferenciala. Nosači motora pašejo na rupe na bloku motora od Alfe ili?
Za vakum mi je že sve jasno a turbina ostane tamo ili treba da se prestavi?

lasta
Prispevkov: 115
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Ne Avg 17, 2014 8:46 pm

nosači ti pašu ali moraš rupe povečat s 8 na 10mm
kad ih proširiš 3 ti pašu original 4.moraš zamaknut malo ili s 12 mm izbušit
anlaser prebacit na drugu stranu
karter iskombiniraš od fiata i nive (ostaviš prihvat kartera od fiata a ostatk od nive)
turbina ostaje di je
ali kad radiš napravi prihvat prvog diffa na most i na nosače balans štange

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1763
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Ne Avg 17, 2014 8:54 pm

Super za karter mi je jasno, nosače motora čem upasat dif pa je u planu postavit što niže i upet ga neodvisno od motora znači na nosače stabilizatora i na spodnju štangu koja dođe ispod.
Evo sada več znam što je bitno i samo u akciju. ( za mesac dana) :lol: čemo počet sa swapom 8)

lasta
Prispevkov: 115
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Ne Avg 17, 2014 10:49 pm

oni nosači diffa kaj idu oko poluosovina i na motore
njih slažeš na prednji most(debela cjev)
SlikaSlika
3.nosač radiš
Slika
kao na slici
samo skineš stabilizator i ubaciš kvadratnu cjev

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2785
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Avg 17, 2014 11:33 pm

Me ne rabiš klicat, ti je že lasta vse napisal, kamor sem te mislil usmerit.


Lasta, kaj je z nosilcem bosch pumpe in filtrom olja? Je to problem pri 1.9 ali 1.7?

Sprednji diff pa bi jaz dal železen, drugače bo kmalu kaj odletelo, ker se bo avto po terenu vozil.

Aja, motor je direkteinspritzer, tako da na kakšno fritezo ne računaj preveč.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

lasta
Prispevkov: 115
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Po Avg 18, 2014 12:00 am

gledam ljudi meču motor da to ne diraju
ali treba onda kemijati ljevi nosač motora
jer filter ide prema iza
ja sam kokretno ga odrezao i izbacio original filter ulja
i stavio viseče kučište i filter
likovi stavljaju original kučišta
a na original izlaze za hladnjak ulja
stave filter ulja na muldu a umjesto filtera stave bledu ili čep
a hladnjak izbace

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1763
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » To Avg 19, 2014 7:08 pm

Gregor, Lasta, Compadre hvala za koristne informacije in nasvete, ko bo motor pripravljen za vgradnjo se dobimo pri meni še kakšno rečemo kako pivo spijemo pa kak čevap obrnemo v kanti za nafto :wink:

lasta
Prispevkov: 115
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » To Avg 19, 2014 11:13 pm

pregovaram za kupovinu jedne nive
pošto sam svoju benzinku slupo
a projekat fiat nive stoji
kad dogovorim za nivu budem došao do tebe da vidimo kako napreduje

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1763
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » To Avg 19, 2014 11:21 pm

Ok 8)


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost