Stari začetnik

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

Stari začetnik

OdgovorNapisal/-a emilcek » Po Jan 27, 2014 6:08 pm

Hvala, Gregor! Matej, oprosti za smeti. Odpiram novo temo.

Sem iz LJ. Niva 1.7i, letnik 1997. Vidim, da se precej pogovarjate o uplinjačih. Sem mislil, da 1.7i nima več vplinjača, ali pač? V nadaljevanju pripenjam besedilo, ki sem ga nasmetil Mateju zaradi sledljivosti vsebine.

Če vam ne bi bilo odveč, bi se ob priliki oglasil pri komu od vas, da mi poveste vsaj pri čem sem in kaj bi moral naresti, da bi moja Niva v solidnem stanju in brez hujših vložkov lahko preživela še naslednjih 5 ali morda celo 10 let.

-----------------------------------
Tukaj pripenjam besedilo iz Matejeve teme:

Gregor, hvala za hiter odziv!

Zraven bi se še spravil, vendar ker nimam izkušenj, me je strah, da bom kaj pokvaril ali pa da ne bom znal nazaj skupaj sestaviti.

500-800€ za Nivo, ki je doživela tolikšno preobrazbo res ni dosti. Mislim, da je moja v precej boljšem stanju in da ne bo potrebno toliko dela.

Za začetek pa nekaj vprašanj:

Kako se lotiti rje? Ali preprosto "pošmirglam" in nato pobarvam oz. še zaščitim in s čim ter kje kupiti te zadeve. Vem, da je vam vsem tole smešno, vendar nikoli nisem tega počel in ne poznam niti materiala, niti kje to nabaviti. Kje bi dobil bež barvo po ugodni ceni in ki ne bi odstopala po odtenku od originalne, če je to sploh možno? Kaj pa kit? Kje ga dobim? Kako pokitati, da ni predebelo? Ali uporabim kar malarski "špohtelj" Ali je barvo bolje popenzlati ali s pištolo? Ene poceni pištole sem videl na TV shop-u. Ali je tisto sploh uporabno? Kako pa zaščititi pred nadaljnjo korozijo? Matej je pisal o tisti tekočini. Ali jo lahko dam povsod npr. kar cel avto premažem z njo in je potem zaščiten pred nadaljnjo korozijo? Kakšno polirno pasto priporočate in kje jo dobim... Ali je po barvanju treba avto spolirati?

Kako se lotiti "podna"? Od spodaj in od znotraj? Če ni preveč gnilo, ali bo dovolj s tisto tekočino malce namazati? Ali je potrebno za zaščito še kaj storiti?

Ko mi je mehanik zamenjal senzor temperature motorja, mi od takrat sveti oranžna lučka (check engine). Začela je svetiti, ko se je stari senzor pokvaril, ampak sveti tudi še sedaj, ko je le-ta zamenjan. Ta sicer deluje (prej je avto crknil, ko se je segrel), vendar lučka ne ugasne.

Malce mi spušča hladilna tekočina med ekspanzijsko posodo in hladilnikom. Ali lahko kar snamem in zamenjam, ali je treba na kaj paziti, da ne zamočim, razen, da podstavim eno posodo, da ne teče po tleh, seveda?

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1759
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Po Jan 27, 2014 7:12 pm

Ni panike nisi nič smetil :lol:

Rjo najlaže odstraniš z žično krtačo na brusilki http://www.interdiskont.si/vsi-izdelki/ ... aspx/i6093

Ko imaš vse odstranjeno namaži z Antikorozinom http://www.ceneje.si/Izdelek/1766906/do ... kstra-05-l

Če ni luknje lepo pokitaš z kitom http://mobihel.helios.si/cro/novosti-i-obavjesti/2431 lahko tudi prej premažeš z dvokomponentno temeljno barvo vendar če namažeš z antikorozino piše da ne rabiš temeljne barve jaz sem jo dal vseeno http://robin2.r.uni-mb.si/~marijan/Land ... zistol.jpg. Ko imaš vse pokitano lepo pobrusiš z brusnim papirjem pošpricaš z kitom za brizganjehttp://www.ceneje.si/Izdelek/1 ... pruzzo-1-l ko je suho obrusiš z vodobrusnim papirjem da dobiš lepo gladko površino http://www.konem-color.si/bmaterial=3M_ ... papir.html nato pobarvaš v željeno barvo.

Vse delaj z brizgalno pištolo http://www.svetoglasov.si/mali-oglasi/s ... stola.html. Podvozje obrusi kjer je kritično in zaščiti z maso za podvozje na osnovi kavčuka http://ara-barve.si/avtozascita-impa-body-oc.html spoje pločevine zamaži z maso za spoje http://www.ebay.co.uk/itm/DINITROL-410- ... 1162529703 votle dele povoskaj z voskom . To bi bilo na hitro. Če pa imaš luknje ko odstraniš rjo potem pa treba vso rjo izrezat ven pa zakrpat z novo pločevino in potem začet z temeljnim barvanjem in kitanjem. Verjetno sem kaj pozabil in tudi še kdo ti bo kaj drugače svetoval ampak v grobem je to to :lol:
Zdaj pa veselo na delo :D

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Po Jan 27, 2014 10:59 pm

Pozdravljen in dobrodošel. :-)

Jaz ti pa lahko malo svetujem glede vplinjačov/vbrizga.

Najprej bo treba indentificirati kaj imaš pod havbo. Praviš da je 1997 1.7i.

Malo zgodovine.. Nekako niva obstaja v sledečih verzijah (možne so pa tudi vmesne kombinacije, delane tako iz strani proizvajalca, kot v domačih garažah).

1600 do 1994 - Stara dobra niva, vplinjač in 1.6 motor. Prepozna se po stari obliki notranjosti ter zunanjosti (zadnji del ima pravokotne luči na dnu havbe). Najbolj preprosta, mehansko gledano, zelo malo elektronike.

1.6 1995 - Niva, ki ima prenovljeno notranjost in zunanjost (zadnji del). Motor 1.6 in vplinjač "horror carb" - strah in trepet med vplinjači, elektronsko krmiljen. (zakonodaja o emisijah).

1.7 1995 - Niva, ki ima prenovljeno notranjost in zunanjost ter ima že 1.7 motor, ampak še vedno na vplinjač. Vplinjač ni horror carb, je pa nekaj podobnega.. Vendar enostavnejše

1.7i 1995 - Nova zunanjost in notranjost, motor 1.7, GM enotočkovni vbrizg. Ene izmed najbolj pogostih živečih. Check engine lučka se velikokrat prižiga a je sistem relativno enostaven (nekaj senzorjev in tipal + računalnik). Da se komunicirat z njim in sicer s sponko :-)

1.7i 2003 + to je pa potem že nova Niva in sicer večtočkovni vbrizg in že malo bolj napredna elektronika.. Več ali manj neznano področje zame.


Glede na to, da je tvoja 1997 letnik, bi rekel da je 95% možnosti da govorimo o 1.7i z enotočkovnim vbrizgom. Fajn bi blo pa, da poslikaš malce pod havbo, da vidimo zadevo in se prepričamo. Drugače pa ne skrbi, na internetu je veliko dokumentov o samem delovanju sistema ter komunikaciji z njim. Sistem namreč sporoča kodo napake, če vtakneš sponko v OBD konektor. (http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?t=15661) tukaj lahko preveriš kako.

Tukaj si pa lahko malo prebereš osnove delovanja pri 1.7i:

https://app.box.com/s/f351fj1km7erxejqmj91

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jan 27, 2014 11:42 pm

Janko, horror carb so imele pri nas vključno s 94 letnikom, še stara oblika. V emčiji, avstriji že nekaj let prej.
Emilova je 1.7i z vbrizgom. 1.7 vplinjač nima check engine lučke.

Emil, lahk se oglasiš, ni panike.
Pri menjavi cevi od hladilnika do raztezne cev obvezno segrej pri hladilniku. Ker je trda plastika bos drugace po vsej verjetnosti odtrgal prikljucek na hladilniku.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

lasta
Prispevkov: 112
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Po Jan 27, 2014 11:55 pm

pozz
več 2002g su počeli s MPI motorima
ja sam imam 2001g sa SPI potorom
koji je dosta rijedak ali daleko izdržljiviji od novijih

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » To Jan 28, 2014 12:02 pm

Hvala vam fantje! Res ste zlati vsi po vrsti. In res je, pravilno predvidevate, 1.7i, enotočkovni vbrizg. Sicer ne vem točno kaj to pomeni, vendar se spominjam takrat pred leti, ko jo je oče kupil čisto novo, da so govorili o enotočkovnem vbrizgu. Pa malce so brili norce in enotočkovnega vbrizga, ker bi naj to bilo zastarelo. Takrat so bili že večtočkovni vbrizgi v modi (upam, da sem si prav zapomnil).

Prebral sem vaše predloge. Janko, na sliki je desno zgoraj, ti pa si napisal levo spodaj? Malce me bega ta kontradikcija. Ali mi lahko razložiš, prosim? Ali vtaknem sponko pri varovalkah levo od volana spodaj?

Ali je kdo že snel kakšen programček iz neta in izdelal konektor za priklop na računalnik? Kakšne so izkušnje?

Matej, še nekaj vprašanj zate. Pištola, ki si jo predlagal, če sem prav razumel, potrebuje še kompresor. Ali imaš kakšen predlog? Ali je vseeno kakšen, ali je bolje ne kupovati najcenejših ali na bolhi?

Koliko je šlo kaj antikorozina, kita, dvokomponentne temeljne barve, kakšen brusni papir predlagaš za po kitanju in cca koliko, koliko kita za brizganje, koliko vodobrusnega papirja in katerega točno (v priponki so razne granulacije pa ne vem katera je najprimernejša). Kje bi dobil bež barvo, ki je bila original (takšna, kot je mislim da bila tudi tvoja pred preobrazbo, pa tudi Gregor ima mislim da ravno takšno) po ugodni ceni.

S čim si obrusil podvozje? S brusnim papirjem ali z rotacijsko drateno krtačo na vrtalnem stroju? Koliko je šlo mase za podvozje na osnovi kavčuka, pa mase za spoje? Kakšen vosek naj uporabim za votle dele (domnevam, da povoskam čisto na koncu, ko je vse ostalo delo na podvozju končano) in koliko voska potrebujem ter kje ga dobim?

Kje si dobil pločevino, ki si jo navaril na prerjavenih delih in koliko si je potreboval? Ali je to draga stvar? Kako si pa rešil na prerjavenih delih, kjer je pločevina zavita (npr. na sprednji haubi okoli nosilcev ipd.).

Še eno vprašanje, če morda kdo ve, kje bi dobil vzmetne palčke za zadnjo haubo? Že leta me hauba tolče po glavi (saj se že malce pozna, kajne), ker palčke ne opravljajo svoje funkcije.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1759
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » To Jan 28, 2014 2:20 pm

Ves material dobiš v trgovini z avtolaki ta je že ena od možnih http://www.mavrica.si/ ne vem iz kje si točno. Tam ti tudi svetujejo kakšen kit kakšen brusni papir kakšno granulacijo. Zdaj ne vem koliko imaš za popravit in koliko boš potreboval materiala. Pločevino dobiš v Merkurju jaz sem jo dobil v firmi kjer delam in se ukvarjamo z obdelavo kovin. Tega ne rabiš veliko. Karoserijske dele kot so blatniki pragovi in podobno dobiš v avtotrgovini ali na netu. Kompresor kupi vsaj 50 litrski nekaj takega http://www.merkur.si/delavnica/stroji-i ... c2-50.html. Pištolo za barvanje in za zaščito podvozja in votlih delov dobiš tam kje boš dobil barvo, kit maso za podvozje itd. Jaz sem za podvozje porabil 10 kartuš mase ( bodya) zbrusiš najlažje z žičnato krtaču in zbrusi samo načeto izolacijo kjer je dobro raje pusti. Kar se tiče delov pa dobiš najceneje na netu http://www.russian4x4.de/home/129101691/
http://www.mikomara.eu/
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » To Jan 28, 2014 7:50 pm

Super! Hvala ti, Matej! Pa še eno vprašanje. Ali staro barvo na lepih delih vseeno dol zbrusiti ali kar pustiti in kar čez njo zaščititi, pošpricati s kitom in pobarvati?

Pa še eno vprašanje glede smradu po bencinu. Že čisto od novega smrdi po bencinu, še zlasti po tankanju in noben mehanik ni mogel nič pogruntati. Zaključek večine je bil, da vse Nive smrdijo po bencinu in to je to. Jaz pa nekako to ne verjamem povsem.

Kaj pravite izkušeni Nivarji? Ali vam res vse smrdijo po bencinu?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jan 28, 2014 8:11 pm

Moja zagotovo ne. Vsaj ne po bencinu :-)

Na desni strani v zadnjem blatniku(od znotraj) nekje točno nad gumo imaš eno črno škatlo, nek lovilec hlapov ali karkoli že je. Preveri spodnji dve tanki cevki, ponavadi se odlomi tisti priključek na katrega je cevka nataknjena.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1759
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » To Jan 28, 2014 8:43 pm

Če boš barval čez staro barvo jo samo zmatiraj z finim brusnim papirjem da nova prime gor drugače pa pusti pri miru kar je dobrega :P

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » To Jan 28, 2014 9:07 pm

Gregor, hvala ti! Sem se malce sprehajal po teh vaših zanimivih temah in našel zanimivo rešitev pri amortiziranju. Mislim, da si Jankotu enkrat pred leti omenil, da če daš notri dvostransko vzmetene amortizerje (upam, da sem prav povedal), da je vožnja po normalnih cestah precej udobnejša. Mene ravno to precej moti pri Nivi. Zapeljem čez kakšen kucelj, Niva pa zaniha in prične skakati in se guncati še nekaj trenutkov potem

Kako priti do kakšnih takšnih rabljenih amortizerjev, ki bodo pasali na Nivo? Ali pašejo od več drugih vozil? Ali imaš morda kakšne takšne rabljene na zalogi?

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1759
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » To Jan 28, 2014 9:20 pm


emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » Sr Jan 29, 2014 8:51 am

Matej, piše, da so za Nive od 2010 dalje. Ali bo vseeno lepo sedlo na mojo prazgodovinsko 1997? Ali si ti dal te gor na tvojo, ki je še starejša od moje? Ali lepše blažijo od starih originalnih, ki so gugalnica in poskakovalnica? Imaš kaj izkušenj s tem? Da ne bo potem ista figa, kot je sedaj.

Mi pa zadnji dve leti malce ruži vzmetenje (škripa) ali nekaj podobnega (malce podobno škripanju zelo starih vrat, ki se počasi odpirajo, le da je zvok še močnejši in nižji ton). Ko zapeljem čez kakšno luknjo, potem takole zaruši (po moji oceni desno spredaj). Ni pa to vedno. Včasih ko začne, ruži kar naprej, potem pa neha in nekaj časa nič ne ruži.

Ali je to povezano z amortizerji ali morda fedri?

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1759
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Sr Jan 29, 2014 3:08 pm

Prej bi rekel da škripa zaradi selenov ( gumic) na vpetju roke. Mislim da paše bo @Gregor bol točno povedal. Jaz imam originalne amortizerje in narejen 4cm lift pa spredaj odstranjen stabilizator pa nič ne skače. Pomoje imaš ti vse amortizerje zanič in je sedaj samo še na vzmeteh zato pa skače.

Tole ziher paše http://www.russian4x4.de/en/Spare-Parts ... trong.html
http://www.russian4x4.de/en/Spare-Parts ... 15402.html

Tisti ki sem ti jih v prejšnjem postu prilimal so za Nivo M to je mal novejša, vendar imam jaz prednje kugle na moji od Nive M in paše ( ob 4 cm lifta) :lol: Če boš liftal si preberi v moji temi ker lahko uporabiš to kuglo od Nive M in ne rabiš spreminjat nagiba kolesa spredaj :lol:

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » Sr Jan 29, 2014 5:53 pm

Ali nisi imel nič težav pri montaži? Pri starih je na eni strani kapica, pri novih pa krogci na obeh straneh.

Kaj pomeni "extra strong"? Da so zelo trdi? Ali so od ta nove Nive M boljši kot od ta starih Niv? Ali je kakšna razlika?

Moja skače in gunca od kar pomnim. Po mojem je imela že original en jajc od amortizerjev, zato pa se zanimam, da bi sedaj našel kaj kulturnejšega in udobnejšega, ker če bom dal isti model gor, kot je bil original, potem nisem nič naredil.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1759
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Sr Jan 29, 2014 7:01 pm

Zadaj imaš na obe strani krogce spredaj pa samo spodaj na vrhu je pa vijak.
To naj bi bili amortizerji trši in za večje obremenitve. Od Nive M je vse malo drugačno ampak se pa da prilagodit tudi na navadno. Jaz imam originalne nove enostranske in ni težav kaj imaš pa ti zdaj gor pa ne vem. Moja Niva je fiksna in ob enem tudi udobna po terenu. Na Discoveryu sem imel plinske in je bil zame malo pretrd v terenu. Najboljše da se pripelješ v naše kraje na en offroad pa še mal preučimo tvojo Nivo :lol:

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » Sr Jan 29, 2014 7:30 pm

Hvala Matej! Z veseljem bom pribremzal naokrog. Samo da malce tale mraz popusti. Na terenu z mojo sicer ne bo ravno pretirana radost. Bom moral ob priliki tudi kakšne primernejše gume nabavit. Sedaj imam ene Dunlopke v original dimenziji. Po mokrem precej drsijo, na snegu tudi niso prida. Terena pa moja Niva itak še ni povohala. Upam pa, da ga bo kmalu. Za začetek potrebujem kakšnega izkušenejšega kolega Nivarja. Sam si ne upam na teren, ker preveč cvikam.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1759
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Sr Jan 29, 2014 8:19 pm

No sej ko se sneg stopi imamo mi tukaj dobro turo kjer ne rabiš kramparc ker je pretežno makedam in gre tudi z cestnimi gumami 8)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Jan 29, 2014 8:57 pm

Od nive M zadaj ne pašejo amorzierji, ker ima vpetje ob strani.

Preden kupuješ mi javi pa bom jaz pogledal, ene navadne originalne sprednje imam ene rabljene ca 28ooo km nemških cest, ene praktično nove, za obojestranske pa moram preverit, moral bi bit še en komplet.

Glede voska v votle dele pa imam jaz mešane občutke. Vredu zadeva dokler je avto noter zdrav, pri starem ko ga je rja že načela, pa po mnenju mnogih vosek ni najboljša izbira.


Jaz najprej našpricam olje (FluidFilm) in kasneje poleti mast(Mike Sanders), Tudi Krown Oil je menda ok zadeva. (www.tri-krone.si)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1759
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Sr Jan 29, 2014 9:14 pm

Ne vem ta vosek ki sem ga dal jaz preprečuje nadaljno korozijo. Ga kolega avtoklepar uporablja že dlej časa in pravi da je OK. Bomo vidli čez čas kako se bo obneslo :lol:

tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

OdgovorNapisal/-a tomygun » Če Jan 30, 2014 8:51 am

Jaz sem skoraj vse kupil na hrvaškem.So generalni za lado in imajo vse ni da ni. http://www.magdic.hr/

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » Če Jan 30, 2014 2:45 pm

Zdravo, Tomi in hvala za ponudnika. Škoda, da ni nobenih cen poleg artiklov. Ti, ki si kupoval, boš imel verjetno občutek ali so cene podobne, kot jih imajo v Hamburgu, ali so kaj višje?

Pa še nekaj idej pri odstranjevanju rje z melaso in vodo v razmerju 1:10 (upam, da ni to kakšna internetna potegavščina).
Naj bi bila živinska melasa poceni (ne vem, na netu nisem našel 100% melase za živino - tista, ki jo lahko kupim v trgovinah za ljudi, je v majhnih flaškah in prav nič poceni, vsaj ne, če govorimo o tolikšnih količinah). Ali ve o melasi kdo kaj več? Če bi bila živinska melasa res tako poceni, potem ideja ni slaba. Škoda le, da nimam bazena doma, da bi kar cel avto notri namočil.

Če ima slučajno že kdo izkušnje s tem, naj kaj napiše, če pa ne, bom jaz napisal, ko se tega polotim (pod pogojem, da bom seveda našel res ugodno ceno živinorejske melase). Vsaj platišča bom probal notri namočiti za teden dni, da preizkusim zadevo. Z normalno količino melase in vode bi morda še prišel skozi z vrati, havbami in blatniki. Cele karoserije pa se verjetno ne da razstaviti do te mere, da bi lahko kar vse dele avta zlagal v sodček ali mali bazenček (npr za streho ipd.)

http://www.youtube.com/watch?v=KZCFcxf5IBw
http://www.youtube.com/watch?v=8-gBAjEga1s
http://www.youtube.com/watch?v=b-_z4tinnXk

Za tiste frajerje, ki premorete alu platišča pa morebiti ideja v spodnji povezavi (če seveda ni to kakšna internetna bedarija), čeravno mi na posnetku ni čisto jasno na kakšen način izvede nanos novega materiala na odkrušene dele. Vidi se samo, kako nekaj polira. Morda bo vam, izkušenim mačkom kaj več jasno iz tega.

http://www.youtube.com/watch?v=URpuixbbuT8

Sporočite prosim malce vaša mnenja! Če se bo izkazalo, da so to zgolj internetne bedarije, se bom v bodoče raje vzdržal širjenju web idej :D

tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

OdgovorNapisal/-a tomygun » Če Jan 30, 2014 6:56 pm

Cene so tam tam.Imajo vse do zadnjega vijaka če ni pa naročijo ne komplicirajo kot naši.Jaz jih vedno prej kontaktiram za svaki slučaj.U glavnem imajo vse skozi vse na zalogi.

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » Če Feb 13, 2014 10:22 pm

Dragi fantje, še malo pomoči, prosim!

Danes je bilo končno malce lepše vreme, pa sem probal poigrati s chekc engine lučko, da odkrijem napako, ki mi jo check engine lučka sporoča, vendar mesta, kamor naj bi vtaknil sponko, nisem našel.

Če sem prav razumel, naj bi to bilo pri varovalkah. Niva jih ima spodaj pod volanom na levi v dveh škatlah. Zgornja je manjša, spodnja tik pod njo pa večja z več tistimi starinskimi varovalkami. Potem ima še ene tri ali štiri malce drugačne na levi naprej od vrat. Niti slučajno pa nisem zasledil razporeditve, ki je v tisti turbo-nuter literaturi.Glede na to, da imam 1.7i, bi po mojem morala imeti omenjena vhoda za preverjanje napake.

Od menjave senzorja temperature motorja mi lučka nenehno sveti, izpuh pa je nemogoče zadušljiv, kar prej ni bil.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Feb 13, 2014 10:40 pm

Sem šel ven pogledat.
Konektor imaš desno od teh treh ali štirih varovalk.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost