Stran 1 od 3

Check engine

Objavljeno: Sr Okt 16, 2013 6:22 am
Napisal/-a tomygun
Pozdravljeni,ne vem zakaj se mi med vožnjo prižiga lučka check engine in takrat ko se nažge cukne.Nažiga se pri različnih obratih motorja.Opažam pa da se tempo prižiganja iz dneva v dan stopnjuje.

Objavljeno: Sr Okt 16, 2013 6:50 am
Napisal/-a gregor
Za zacetek preveri kaj ti hoče računalnik z lučko povedat.
Tu je Tono objavil kako to gre.
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?p=45849

Objavljeno: Sr Okt 16, 2013 8:46 am
Napisal/-a tomygun

Objavljeno: Sr Okt 16, 2013 1:04 pm
Napisal/-a kursk

Objavljeno: Sr Okt 16, 2013 7:19 pm
Napisal/-a tomygun
Tu je tako kot bi oslu dal traktor po mu rekel zdaj pejt pa orat njivo.
Ka nben ne zna neč več pu domače puvejdat...U tri p.m. in ang..

Objavljeno: Sr Okt 16, 2013 8:14 pm
Napisal/-a kursk
tomygun napisal/-a:..U tri p.m. in ang..


:krohota_se: men se je tud prizigala med voznjo navzdol v prvi brzini v reduktorju brez gasu......jah, nevem ti kako pomagat, lahko imas kje kak hladen spoj, ali pa kaka cevka na vbrizgalni enoti. Lahko ti samo povem, da se takrat ko se vzge lucka, racunaknik preklopi v zasilni program.

Objavljeno: Če Okt 24, 2013 7:54 pm
Napisal/-a tomygun
Eden od mehanikov mi je dejal,da je verjetno lambda sonda ,samo sem malo skeptičen.Če kupim novo sondo, montiramo in je potem isto...
Ga ni mehanika ki bi vedel zakaj avto pocukne in se nažge lučka C.E. .Na računalnik se ne da priklopt ker ni programa za lado...skratka sranje.

Objavljeno: Pe Okt 25, 2013 12:08 am
Napisal/-a gregor
u 3 piskre marmelade. Od kod si?
vidim da bom kot antibencinar (pri hiši samo motorka in riva 1200 laufa na bencin) moral naštudirat bencinarje.
Nekak bo treba ugotovit zakaj se prižiga rumena lučka.
Check engine lučka lahko pomeni marsikaj, celo ob prenizki napetosti polnjenja alternatorja se prižge.

Objavljeno: Pe Okt 25, 2013 2:58 pm
Napisal/-a tomygun
Sem iz okolice N.G.,enkrat sva že debatirala.Ja skratka sranje ker vsi nekaj ugibajo zakaj in če... ,nben pa ne ve točno zakaj.

Objavljeno: Pe Okt 25, 2013 3:53 pm
Napisal/-a Janko
Daj malo več podatkov..

Kdaj se prižiga, motor mrzel/topel, kako pocukne, itd..

Potem pa (če nisi že) probaj diagnosticirat napako. Vtakni pisarniško sponko (zvij jo v črko U) v konektor zravn varovalk. Kontakt izklopi in vtakni sponko tako, kot je na sliki (v 2 pina najbolj levo v spodnji vrstici konektorja).

Slika

Računalnik bo pokazal kodo napake in sicer z utripanjem check engine lučke. Dolg prižig lučke pomeni desetice, kratek prižig pa enico. Torej če lučka zagori 2x dolgo in 3x kratko, to pomeni koda 23. Če 1x dolgo in 5x kratko, to pomeni kodo 15. Bo šlo? :-) Sprobaj to in poročaj.. Potem bomo lahko vsaj malček vedli kje smo.

Objavljeno: Pe Okt 25, 2013 5:40 pm
Napisal/-a tomygun
Sprobal s sponko.Vstavil sem sponko v B in A kot kaže slika.Imam posneto in ne znam prilept filmčka na forum.Na mail ni problem če koga zanima.[/img]

Objavljeno: Pe Okt 25, 2013 5:59 pm
Napisal/-a Janko
Koda 12 pomeni da računalnik normalno deluje..

Jaz v tvojem primeru bi preveril vse vakuum cevke pod havbo in zamenjal sumljive oz. tiste ki so videt dotrajane. V kakem stanju so pa kabli od svečk in svečke?

Objavljeno: Pe Okt 25, 2013 6:14 pm
Napisal/-a tomygun
Svečke nove, kabli so vidit odlični,vakum cevke so bile menjane pred 1000km.

Objavljeno: Pe Okt 25, 2013 6:54 pm
Napisal/-a tomygun
Tono je napisal:
Ko v pina A in B vtakneš mostiček - pisarniško sponko, kot pravi navodilo, začni šteti utripe lučke na armaturi. Vsako kodo "zblinka" trikrat, na začetku in koncu sledi trikrat koda 12.

Objavljeno: Pe Okt 25, 2013 7:37 pm
Napisal/-a tomygun
Če se je kdo pripravljen poglobit v zadevo mu filmček pošljem na mail.Hvala

Objavljeno: So Okt 26, 2013 12:44 pm
Napisal/-a tomygun

Objavljeno: So Okt 26, 2013 12:52 pm
Napisal/-a Nebivedu

Objavljeno: Ne Okt 27, 2013 1:40 pm
Napisal/-a tomygun
Danes ker je slabo vreme malo razmišljam okoli lade in probavam.Snel sem vse konektorje na senzorjih,očistil labdo sondo,in najbolj se mi je zdela sumljiva ena cev,ki je bila zamenjana pred kratkim.Možakar ki jo je menjal je pustil predolgo,in se je na določenem delu tako prepogibala da je bila čisto precvikana.Nato je sledil test.Lučka se ne prižiga več.Vsaj za enkrat.

Objavljeno: Sr Dec 18, 2013 11:22 pm
Napisal/-a šrauf
Mene tudi zanima tale lučka. To kar si posnel; kakšno kodo javlja?
Jaz moram preverit pri svoji Nivi, pa moram priznat da mi tole na tvojem posnetku ni nič jasno kaj hoče povedat...
Hvala za info.

Objavljeno: Če Dec 19, 2013 12:03 am
Napisal/-a Janko
Janko napisal/-a:Daj malo več podatkov..

Kdaj se prižiga, motor mrzel/topel, kako pocukne, itd..

Potem pa (če nisi že) probaj diagnosticirat napako. Vtakni pisarniško sponko (zvij jo v črko U) v konektor zravn varovalk. Kontakt izklopi in vtakni sponko tako, kot je na sliki (v 2 pina najbolj levo v spodnji vrstici konektorja).

Slika

Računalnik bo pokazal kodo napake in sicer z utripanjem check engine lučke. Dolg prižig lučke pomeni desetice, kratek prižig pa enico. Torej če lučka zagori 2x dolgo in 3x kratko, to pomeni koda 23. Če 1x dolgo in 5x kratko, to pomeni kodo 15. Bo šlo? :-) Sprobaj to in poročaj.. Potem bomo lahko vsaj malček vedli kje smo.

Objavljeno: Če Dec 19, 2013 1:22 pm
Napisal/-a šrauf
Ja ja to sem vse prebral.
Povej mi recimo kaj javlja če gledaš tisti posnetek ki ga je tomygun prilepil.
Mi sploh ni jasno, priznam.
Tam ni samo dolg blink in kratek blink...

Objavljeno: Če Dec 19, 2013 2:11 pm
Napisal/-a tomygun
Mislim da se potem vse skupaj ponavlja,nisem pa ziher,ker v tem linku ki ga je objavil Tono http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?p=45849 mal drgač piše.
U glavnem meni sedaj lada dela ko urca,niti navzdol v nali prestavi se lučka ne prižge več.Sicer pa prauja da dokler se kaj prižiga vsaj veš da dela ko se pa vse vgasne je problem...Sicer je pa niva kot ženska, zmeraj nekaj rabi in dokler je nimaš si jo želiš...

Objavljeno: So Dec 21, 2013 3:33 pm
Napisal/-a šrauf
No danes sem odprl zadevo da vtaknem v prva dva pina žico da ugotovim napako zakaj sveti CE lučka in se izkaže da ima konektor 2x po 8 pinov (ne 2x po 6 kot je na sliki).
Seveda CE lučka ne reagira nič če vtaknem v prva dva pina...
Možgane vkup pa kakšno idejo prosim...

Re: Check engine

Objavljeno: So Nov 21, 2020 11:32 pm
Napisal/-a lukasar
Pozdravljen.
Imam tudi jaz tak problem z temi pini. Isto jih imam več kot je na sliki.
A si kaj izvedel ?
Lp Luka

Re: Check engine

Objavljeno: Ne Nov 22, 2020 12:09 am
Napisal/-a gregor
A imaš SPI ali MPI?
SPI=SinglePointInjection - torej enotočkovni vbrizg, zgleda podobno kot vplinjač, zračni filter okrogel, nad vbrizgom kot pri vplinjaču
MPI=MultiPointInjection, večtočkovni vbrizg, zračni filter ob motorju