Check engine
Check engine
Pozdravljeni,ne vem zakaj se mi med vožnjo prižiga lučka check engine in takrat ko se nažge cukne.Nažiga se pri različnih obratih motorja.Opažam pa da se tempo prižiganja iz dneva v dan stopnjuje.
Za zacetek preveri kaj ti hoče računalnik z lučko povedat.
Tu je Tono objavil kako to gre.
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?p=45849
Tu je Tono objavil kako to gre.
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?p=45849
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Ta stran ne dela. http://www.turbo-nutter.com/niva_tbi.pdf
tomygun napisal/-a:Ta stran ne dela. http://www.turbo-nutter.com/niva_tbi.pdf
dela pa ta:
https://app.box.com/s/f351fj1km7erxejqmj91
tomygun napisal/-a:..U tri p.m. in ang..
men se je tud prizigala med voznjo navzdol v prvi brzini v reduktorju brez gasu......jah, nevem ti kako pomagat, lahko imas kje kak hladen spoj, ali pa kaka cevka na vbrizgalni enoti. Lahko ti samo povem, da se takrat ko se vzge lucka, racunaknik preklopi v zasilni program.
u 3 piskre marmelade. Od kod si?
vidim da bom kot antibencinar (pri hiši samo motorka in riva 1200 laufa na bencin) moral naštudirat bencinarje.
Nekak bo treba ugotovit zakaj se prižiga rumena lučka.
Check engine lučka lahko pomeni marsikaj, celo ob prenizki napetosti polnjenja alternatorja se prižge.
vidim da bom kot antibencinar (pri hiši samo motorka in riva 1200 laufa na bencin) moral naštudirat bencinarje.
Nekak bo treba ugotovit zakaj se prižiga rumena lučka.
Check engine lučka lahko pomeni marsikaj, celo ob prenizki napetosti polnjenja alternatorja se prižge.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Daj malo več podatkov..
Kdaj se prižiga, motor mrzel/topel, kako pocukne, itd..
Potem pa (če nisi že) probaj diagnosticirat napako. Vtakni pisarniško sponko (zvij jo v črko U) v konektor zravn varovalk. Kontakt izklopi in vtakni sponko tako, kot je na sliki (v 2 pina najbolj levo v spodnji vrstici konektorja).
Računalnik bo pokazal kodo napake in sicer z utripanjem check engine lučke. Dolg prižig lučke pomeni desetice, kratek prižig pa enico. Torej če lučka zagori 2x dolgo in 3x kratko, to pomeni koda 23. Če 1x dolgo in 5x kratko, to pomeni kodo 15. Bo šlo? Sprobaj to in poročaj.. Potem bomo lahko vsaj malček vedli kje smo.
Kdaj se prižiga, motor mrzel/topel, kako pocukne, itd..
Potem pa (če nisi že) probaj diagnosticirat napako. Vtakni pisarniško sponko (zvij jo v črko U) v konektor zravn varovalk. Kontakt izklopi in vtakni sponko tako, kot je na sliki (v 2 pina najbolj levo v spodnji vrstici konektorja).
Računalnik bo pokazal kodo napake in sicer z utripanjem check engine lučke. Dolg prižig lučke pomeni desetice, kratek prižig pa enico. Torej če lučka zagori 2x dolgo in 3x kratko, to pomeni koda 23. Če 1x dolgo in 5x kratko, to pomeni kodo 15. Bo šlo? Sprobaj to in poročaj.. Potem bomo lahko vsaj malček vedli kje smo.
Sprobal s sponko.Vstavil sem sponko v B in A kot kaže slika.Imam posneto in ne znam prilept filmčka na forum.Na mail ni problem če koga zanima.[/img]
Nazadnje spremenil tomygun, dne Pe Okt 25, 2013 6:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Manual za nivo. Bolj proti koncu druge datoteke so kode in vezave, pa še marsikaj najdeš.
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart1.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart2.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart3.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart4.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart5.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart6.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart1.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart2.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart3.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart4.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart5.pdf
http://www.ladaniva.co.uk/lada/bbpart6.pdf
Pred EUR sem bil SIT!
Danes ker je slabo vreme malo razmišljam okoli lade in probavam.Snel sem vse konektorje na senzorjih,očistil labdo sondo,in najbolj se mi je zdela sumljiva ena cev,ki je bila zamenjana pred kratkim.Možakar ki jo je menjal je pustil predolgo,in se je na določenem delu tako prepogibala da je bila čisto precvikana.Nato je sledil test.Lučka se ne prižiga več.Vsaj za enkrat.
Janko napisal/-a:Daj malo več podatkov..
Kdaj se prižiga, motor mrzel/topel, kako pocukne, itd..
Potem pa (če nisi že) probaj diagnosticirat napako. Vtakni pisarniško sponko (zvij jo v črko U) v konektor zravn varovalk. Kontakt izklopi in vtakni sponko tako, kot je na sliki (v 2 pina najbolj levo v spodnji vrstici konektorja).
Računalnik bo pokazal kodo napake in sicer z utripanjem check engine lučke. Dolg prižig lučke pomeni desetice, kratek prižig pa enico. Torej če lučka zagori 2x dolgo in 3x kratko, to pomeni koda 23. Če 1x dolgo in 5x kratko, to pomeni kodo 15. Bo šlo? Sprobaj to in poročaj.. Potem bomo lahko vsaj malček vedli kje smo.
Mislim da se potem vse skupaj ponavlja,nisem pa ziher,ker v tem linku ki ga je objavil Tono http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?p=45849 mal drgač piše.
U glavnem meni sedaj lada dela ko urca,niti navzdol v nali prestavi se lučka ne prižge več.Sicer pa prauja da dokler se kaj prižiga vsaj veš da dela ko se pa vse vgasne je problem...Sicer je pa niva kot ženska, zmeraj nekaj rabi in dokler je nimaš si jo želiš...
U glavnem meni sedaj lada dela ko urca,niti navzdol v nali prestavi se lučka ne prižge več.Sicer pa prauja da dokler se kaj prižiga vsaj veš da dela ko se pa vse vgasne je problem...Sicer je pa niva kot ženska, zmeraj nekaj rabi in dokler je nimaš si jo želiš...
Re: Check engine
Pozdravljen.
Imam tudi jaz tak problem z temi pini. Isto jih imam več kot je na sliki.
A si kaj izvedel ?
Lp Luka
Imam tudi jaz tak problem z temi pini. Isto jih imam več kot je na sliki.
A si kaj izvedel ?
Lp Luka
LP-Luka
Re: Check engine
A imaš SPI ali MPI?
SPI=SinglePointInjection - torej enotočkovni vbrizg, zgleda podobno kot vplinjač, zračni filter okrogel, nad vbrizgom kot pri vplinjaču
MPI=MultiPointInjection, večtočkovni vbrizg, zračni filter ob motorju
SPI=SinglePointInjection - torej enotočkovni vbrizg, zgleda podobno kot vplinjač, zračni filter okrogel, nad vbrizgom kot pri vplinjaču
MPI=MultiPointInjection, večtočkovni vbrizg, zračni filter ob motorju
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 85 gostov