Problem

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

Problem

OdgovorNapisal/-a tomygun » To Mar 26, 2013 7:09 am

Pozdravljeni,
vse pogosteje opažam,da mi lada 1.7i, ko je mrzla ne spusti gasa in ga drži na 2000-2500 o/min.Vem da je to normalno, ampak to se mi dogaja tudi ko je že ogreta na delavno temperaturo.Ampak nato jo ugasnem takoj nazaj vžgem in dela normalno.Ne vem ali je kak senzor ali kaj.Hvala za vaše rešitve.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2785
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Mar 26, 2013 8:20 am

Je med napakami kaj zabeleženega?

Mogoče senzor temperature vode? Na desni strani motorja, na izhodu iz glave spredaj, nad termostatom.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

OdgovorNapisal/-a tomygun » To Mar 26, 2013 8:28 am

Je med napakami kaj zabeleženega?
Ne razumem kje zabelezenega.Lučka normalno vgasne.
Imaš kak tak senzor za prodat?

Uporabniški avatar
kons86
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr Jan 23, 2013 6:40 pm
Kraj: Krška vas

OdgovorNapisal/-a kons86 » Sr Jul 17, 2013 10:47 pm

zdravo

imam en probem ki se mi v zadnjem obdobju odkar imam avto(Lada niva seveda) na cesti pojavlja in to je... Drsnik verige. zamenjal sem ga že 2x in to novega in čez cca 1000 prevoženih mi ga ''poje''.
Zamenjal sem verigo nekaj časa je bilo ok potem spet ista pesem.
Ne vem v čemu je finta.

Prosim za nasvet
avto je letnik 1999 1.7i 21214
Lada Niva 1.7i L99

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3174
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Če Jul 18, 2013 10:31 am

Nekako se mi zdi, da nimaš pravega motorja notri. Tvoj 1.7i bi moral imeti hidravlični napenjalec, a v resnici je navaden od 1.6. Tudi drsnik bi moral biti plastičen, dolgi, notri pa je kovinski s ferodo.

Preglej še enkrat blok.
And on the 8th day God created Land Rover

lasta
Prispevkov: 115
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Če Jul 18, 2013 11:12 pm

Slika
ova gornja slika ti je razvod na 1,7i (mpi)2002g>
Slika
a ova je od 1,6-1,7karb.-1,7i(spi)>=2001g
kod tebe je ova dolnja
jer je i na mojoj isto
a 2001g je
a jesi mjenjao ovaj umirivač lanca br.6
a klizač je br.3
na njemu trebala biti bakelitna klizna površina
ali su najčešci s gumenom kliznom površinom
u principu se sve komplet mjenja
lanac,klizači,lančanici,umirivač i španer
nezmam kaj si sve mjenjal?

Uporabniški avatar
kons86
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr Jan 23, 2013 6:40 pm
Kraj: Krška vas

OdgovorNapisal/-a kons86 » Sr Jul 31, 2013 3:58 pm

zamenjal sem verigo in oba drsnik. 6 je iz rumene plastike,3 je prevelčen z gumo. sem pa ugotovil da drsnik ki sem ga imel prej je za model 21214 ni pravi ker sem po malo daljšem ogledu okoli mašine ugotovil da je mašina drugega tipa 21213. potem jasno da ni bil drsnik pravi če v prometni piše čisto drugi model. ze v začetku ko mi je pobralo prvi drsnik in mi povilo ventile je bil drsnik za model 21214 in takšnega se tudi montiral(fail). sepravi je bila mašina vrjetno že menjana na hitro za prvo silo sestavljena in dana na v oglas.

drsink katerega sem montiral sedaj je podoben tistemu na sliki pod točko 3 vendar je luknja za pritrditveni vijak na notranji strani lunce tako kot piše v katalogu.
zdi se mi da sem naredil tudi napako ko sem menjal olje saj sem namesto mineralnega vlil sintetik. je možno da gumi na drsniku sintetika ne paše in to pripomore pri obrabi?

V bistvu imam tako namen zamenjat olje z mineralnim zato je vprašanje zgolj informativno.
Lada Niva 1.7i L99

lasta
Prispevkov: 115
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

OdgovorNapisal/-a lasta » Sr Jul 31, 2013 9:32 pm

21213 je oznaka na model nive
ali i za model motora
znači
to je oznaka za stari tip motora 1,6
kojem je bušen blok na 1,7
jer s naštancali puno tih 1,6 pa da ne propadnu ti blokovi
onda su ih bušili na 1,7
uglavno ti motori 21213 su s dostrukim lancem,lančanici i ti klizači
a i meh. španer

susreo sam se stim motorom još u 2003g
ali euro3motorom
tako da nema pravila

Uporabniški avatar
kursk
Prispevkov: 87
Pridružen: Če Avg 20, 2009 9:05 am
Kraj: tmin

OdgovorNapisal/-a kursk » Po Okt 14, 2013 1:56 pm

kons86 napisal/-a:zdravo

imam en probem ki se mi v zadnjem obdobju odkar imam avto(Lada niva seveda) na cesti pojavlja in to je... Drsnik verige. zamenjal sem ga že 2x in to novega in čez cca 1000 prevoženih mi ga ''poje''.
Zamenjal sem verigo nekaj časa je bilo ok potem spet ista pesem.
Ne vem v čemu je finta.

Prosim za nasvet
avto je letnik 1999 1.7i 21214


Mogoce ti bo to prislo kaj prav...samo izdelat mores pa sam :) s tem bos resil drnik (colnicek) za ketna
https://app.box.com/s/j5rjtz4pipnwm9kn1z65

tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

OdgovorNapisal/-a tomygun » So Jan 11, 2014 1:56 pm

Izposodil sem si ali pa nadaljujem temo...
Imam problem z brisalci-ne delajo.Varovalka cela ,rele v kabini klika,na njega so priklopljene plava,rdeča,bela in rumena.Bela in rumena sta vseskozi brez toka,rdeča skoz pod tokom in plava dela kot rele pod tokom in brez toka.Konektor pred motorčkom za brisalce sem izmeril in je slika ista.Danes sem na odpadu vzel drug mororček in tudi ta ne dela.
Ima kdo rešitev?Hvala


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost