Lada Niva 4x4 by Mato
Majhna težava. Bil v terenu in ugotovil da mi prednje zavore blokirajo. Odvil prezračevalni vijak in bilo je v redu dokler nisem spet dvakrat fajn zabremzal. Jaz sumim glavni zavorni cilinder. Vzel sem ga dol in v njem so bile smeti in valj je v notranjosti na enem mestu porozen. Je to krivec ali je lahko problem zaradi bremenilnega vintila zadaj ker ni v funkciji ker ni štangice gor ki ga odpira. Prednji cilindri na kleščah so bili komplet očiščeni in zamenjana tesnila.
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Jst zadaj nimam priklopljenega tega ventila pa dela.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Dej me poklič, imam še kak cilinder za tebe.
Lahk pa tud da ni prav nastavljena dolžina štangice na servo ojačevalcu bremz.
regulator zavornega učinka nima veze.
Lahk pa tud da ni prav nastavljena dolžina štangice na servo ojačevalcu bremz.
regulator zavornega učinka nima veze.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Čak, a jih ni prej mela?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Matej, si pa pravi frajer. Leto dni in takšna preobrazba... Kaj vse si počel s tole Nivo. Iz srca ti privoščim, da čim preje urediš dokumente in se končno pričneš voziti, za kar si tudi garal toliko časa.
Koliko si pa denarja vložil v ta avto, če nisem preveč radoveden?
Sem čisti vajenec na tem področju, tako pri terenski vožnji, kot šraufanju avtov. Čeravno voziva z očetom Nivo že 17 let, le-ta terena še ni videla. Enkrat, ko je bila novejša, sem probal malce zapeljati v sneg, pa sem potem komaj ven prilezel. Potem pa, ko sem vozil po ledeni gozdni cesti in ni šlo nikamor, sem blokiral diferencial, pa volan ni več ubogal in je avto metalo na vse konce, samo tja ne, kamor sem obračal volan. Potem pa si nisem več drznil zaviti s ceste.
Niva bi sedaj po toliko letih potrebovala malce pozornosti na nekaj mestih, kjer se kaže rja. Sicer mislim, da še ni nikjer prišla skozi in bi verjetno prišel skozi s šmerglom, nekaj kita in barvo, vendar si ne upam, ker me je strah, da bom naredil več škode kot koristi. Pa tudi skrbi me, da je morda ponekod kljub moji oceni globja in potem, ko bi naletel na tako mseto, ne bi vedel kaj naresti.
Sem pa z veseljem bral vse komntarje, gledal slike in sledil preobrazbi te poprej gnile podrtije. Zares občudujem vse na tem blogu, ki sami rihtate svoje Nive in obvladujete teren. Tudi nekaj koristnih nasvetov sem že našel tukaj (npr. popravilo mlahavih ogledal in nekaj manjših trikov, kaj večjega se itak (še) ne upam polotiti) Bi se moral malce več družiti s takšnimi mojstri, kot vas je kar nekaj na tem forumu in se počasi kaj naučiti (malo po malo)...
Obiskovati mehanika pri tako starem avtu je neracionalno. Če bi sam šraufal, bi verjetno lahko marsikaj dobil od rabljenih Niv v SLO po dosti ugodnih cenah. Naročanje iz Hamburga in delo mehanika pa hitro nanese. Prejšnji mesec mi je crknil senzor za temperaturo motorja, pa sem bil 14 dni brez avta (naročilo v Hamburg, prazniki, nato mehanik) in na koncu me je vse skupaj stalo 200€ še z nekaj manjšimi, nepomembnimi zadevami pri mehaniku. Sedaj bi moral nujno sam pričeti šraufat ali pa avto prodati, pri čemer pa moram priznati, da me boli srce, da nisem v vseh teh letih z Nivo v rokah izkusil terena in lastnoročnega šraufanja Saj ko bi enkrat pričel sam rihtati Nivo, je verjetno ne bi več spustil iz rok.
Ali mi lahko daste izkušeni mački kakšen namig, prosim, v kolikor seveda niste mnenja, da sem brezupen primerek?
Vnaprej lepa hvala vsem za komentarje in ideje!
Koliko si pa denarja vložil v ta avto, če nisem preveč radoveden?
Sem čisti vajenec na tem področju, tako pri terenski vožnji, kot šraufanju avtov. Čeravno voziva z očetom Nivo že 17 let, le-ta terena še ni videla. Enkrat, ko je bila novejša, sem probal malce zapeljati v sneg, pa sem potem komaj ven prilezel. Potem pa, ko sem vozil po ledeni gozdni cesti in ni šlo nikamor, sem blokiral diferencial, pa volan ni več ubogal in je avto metalo na vse konce, samo tja ne, kamor sem obračal volan. Potem pa si nisem več drznil zaviti s ceste.
Niva bi sedaj po toliko letih potrebovala malce pozornosti na nekaj mestih, kjer se kaže rja. Sicer mislim, da še ni nikjer prišla skozi in bi verjetno prišel skozi s šmerglom, nekaj kita in barvo, vendar si ne upam, ker me je strah, da bom naredil več škode kot koristi. Pa tudi skrbi me, da je morda ponekod kljub moji oceni globja in potem, ko bi naletel na tako mseto, ne bi vedel kaj naresti.
Sem pa z veseljem bral vse komntarje, gledal slike in sledil preobrazbi te poprej gnile podrtije. Zares občudujem vse na tem blogu, ki sami rihtate svoje Nive in obvladujete teren. Tudi nekaj koristnih nasvetov sem že našel tukaj (npr. popravilo mlahavih ogledal in nekaj manjših trikov, kaj večjega se itak (še) ne upam polotiti) Bi se moral malce več družiti s takšnimi mojstri, kot vas je kar nekaj na tem forumu in se počasi kaj naučiti (malo po malo)...
Obiskovati mehanika pri tako starem avtu je neracionalno. Če bi sam šraufal, bi verjetno lahko marsikaj dobil od rabljenih Niv v SLO po dosti ugodnih cenah. Naročanje iz Hamburga in delo mehanika pa hitro nanese. Prejšnji mesec mi je crknil senzor za temperaturo motorja, pa sem bil 14 dni brez avta (naročilo v Hamburg, prazniki, nato mehanik) in na koncu me je vse skupaj stalo 200€ še z nekaj manjšimi, nepomembnimi zadevami pri mehaniku. Sedaj bi moral nujno sam pričeti šraufat ali pa avto prodati, pri čemer pa moram priznati, da me boli srce, da nisem v vseh teh letih z Nivo v rokah izkusil terena in lastnoročnega šraufanja Saj ko bi enkrat pričel sam rihtati Nivo, je verjetno ne bi več spustil iz rok.
Ali mi lahko daste izkušeni mački kakšen namig, prosim, v kolikor seveda niste mnenja, da sem brezupen primerek?
Vnaprej lepa hvala vsem za komentarje in ideje!
Emil
povej od kod si in kaj te muči, pa te bomo usmerili.
Za celjsko regijo bom verjetno jaz pravi, v 14 letih šraufanja in vožnje nive je izkušenj več kot dosti.
Matej karoserijsko tudi že dobro pozna zadeve.
Za "horror-carb" (elektronsko krmiljen vplinjač) ga ni drugega kot Janko. itd
Jaz imam vedno nekaj nove potrošne robe na zalogi (trenutno tudi sprednje blatnike).
Rabljene pa kolikor hočeš.
Mirno lahk vprašaš, že veliko komu sem pomagal z nasveti, včasih je bolje po telefonu(ampak popoldne prosim, če ni kaj nujnega) kot po sporočilih.
povej od kod si in kaj te muči, pa te bomo usmerili.
Za celjsko regijo bom verjetno jaz pravi, v 14 letih šraufanja in vožnje nive je izkušenj več kot dosti.
Matej karoserijsko tudi že dobro pozna zadeve.
Za "horror-carb" (elektronsko krmiljen vplinjač) ga ni drugega kot Janko. itd
Jaz imam vedno nekaj nove potrošne robe na zalogi (trenutno tudi sprednje blatnike).
Rabljene pa kolikor hočeš.
Mirno lahk vprašaš, že veliko komu sem pomagal z nasveti, včasih je bolje po telefonu(ampak popoldne prosim, če ni kaj nujnega) kot po sporočilih.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Matej T napisal/-a:Je sam ne prave treba še uredit dokumentacijo
A je slučajno nastal kak problem al se ti samo ne da zraven spravit?
Če je prvo, me poklič.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Gregor, hvala za hiter odziv!
Zraven bi se še spravil, vendar ker nimam izkušenj, me je strah, da bom kaj pokvaril ali pa da ne bom znal nazaj skupaj sestaviti.
500-800€ za Nivo, ki je doživela tolikšno preobrazbo res ni dosti. Mislim, da je moja v precej boljšem stanju in da ne bo potrebno toliko dela.
Za začetek pa nekaj vprašanj:
Kako se lotiti rje? Ali preprosto "pošmirglam" in nato pobarvam oz. še zaščitim in s čim ter kje kupiti te zadeve. Vem, da je vam vsem tole smešno, vendar nikoli nisem tega počel in ne poznam niti materiala, niti kje to nabaviti. Kje bi dobil bež barvo po ugodni ceni in ki ne bi odstopala po odtenku od originalne, če je to sploh možno? Kaj pa kit? Kje ga dobim? Kako pokitati, da ni predebelo? Ali uporabim kar malarski "špohtelj" Ali je barvo bolje popenzlati ali s pištolo? Ene poceni pištole sem videl na TV shop-u. Ali je tisto sploh uporabno? Kako pa zaščititi pred nadaljnjo korozijo? Matej je pisal o tisti tekočini. Ali jo lahko dam povsod npr. kar cel avto premažem z njo in je potem zaščiten pred nadaljnjo korozijo? Kakšno polirno pasto priporočate in kje jo dobim... Ali je po barvanju treba avto spolirati?
Kako se lotiti "podna"? Od spodaj in od znotraj? Če ni preveč gnilo, ali bo dovolj s tisto tekočino malce namazati? Ali je potrebno za zaščito še kaj storiti?
Ko mi je mehanik zamenjal senzor temperature motorja, mi od takrat sveti oranžna lučka (check engine). Začela je svetiti, ko se je stari senzor pokvaril, ampak sveti tudi še sedaj, ko je le-ta zamenjan. Ta sicer deluje (prej je avto crknil, ko se je segrel), vendar lučka ne ugasne.
Malce mi spušča hladilna tekočina med ekspanzijsko posodo in hladilnikom. Ali lahko kar snamem in zamenjam, ali je treba na kaj paziti, da ne zamočim, razen, da podstavim eno posodo, da ne teče po tleh, seveda?
Zraven bi se še spravil, vendar ker nimam izkušenj, me je strah, da bom kaj pokvaril ali pa da ne bom znal nazaj skupaj sestaviti.
500-800€ za Nivo, ki je doživela tolikšno preobrazbo res ni dosti. Mislim, da je moja v precej boljšem stanju in da ne bo potrebno toliko dela.
Za začetek pa nekaj vprašanj:
Kako se lotiti rje? Ali preprosto "pošmirglam" in nato pobarvam oz. še zaščitim in s čim ter kje kupiti te zadeve. Vem, da je vam vsem tole smešno, vendar nikoli nisem tega počel in ne poznam niti materiala, niti kje to nabaviti. Kje bi dobil bež barvo po ugodni ceni in ki ne bi odstopala po odtenku od originalne, če je to sploh možno? Kaj pa kit? Kje ga dobim? Kako pokitati, da ni predebelo? Ali uporabim kar malarski "špohtelj" Ali je barvo bolje popenzlati ali s pištolo? Ene poceni pištole sem videl na TV shop-u. Ali je tisto sploh uporabno? Kako pa zaščititi pred nadaljnjo korozijo? Matej je pisal o tisti tekočini. Ali jo lahko dam povsod npr. kar cel avto premažem z njo in je potem zaščiten pred nadaljnjo korozijo? Kakšno polirno pasto priporočate in kje jo dobim... Ali je po barvanju treba avto spolirati?
Kako se lotiti "podna"? Od spodaj in od znotraj? Če ni preveč gnilo, ali bo dovolj s tisto tekočino malce namazati? Ali je potrebno za zaščito še kaj storiti?
Ko mi je mehanik zamenjal senzor temperature motorja, mi od takrat sveti oranžna lučka (check engine). Začela je svetiti, ko se je stari senzor pokvaril, ampak sveti tudi še sedaj, ko je le-ta zamenjan. Ta sicer deluje (prej je avto crknil, ko se je segrel), vendar lučka ne ugasne.
Malce mi spušča hladilna tekočina med ekspanzijsko posodo in hladilnikom. Ali lahko kar snamem in zamenjam, ali je treba na kaj paziti, da ne zamočim, razen, da podstavim eno posodo, da ne teče po tleh, seveda?
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 93 gostov