Stran 1 od 13

Lada Niva 4x4 by Mato

Objavljeno: So Feb 16, 2013 7:01 pm
Napisal/-a Matej T
No in končno spet na 4x4. Nabavil sem Lado Nivo 1,6 letnik 93.
Najprej se zahvaljujem @Gregorju za pravo ceno in prevoz :lol:

Plan je Nivo povariti kar je prerjaveno, nanovo zaščititi in celo polakirati.
Pride tudi malo lifta in nove gume. To je plan zaenkrat da bo avto za registrirat.
Še malo slik 8)

Transport
Slika
Slika

Niva po enem letu spet malo bol oprana
Slika

Pa še malo lepotnih napak
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Je pa rje 70% manj kot je bilo na Discoveryu :twisted:

Zdaj pa veselo na delo :D

Objavljeno: So Feb 16, 2013 7:06 pm
Napisal/-a Janko
Zakon in dosti uživej :) Če boš rabu kej pomoči glede vplinjača pa le vprašaj :-D

Objavljeno: So Feb 16, 2013 7:17 pm
Napisal/-a Matej T
He he upam da bo vse uredu z njim ker je navadni brez nepotrebne krame :twisted:

Objavljeno: So Feb 16, 2013 8:50 pm
Napisal/-a Janko
Če ga ima serijskega, potem nekih težav ne bi smelo biti. Nasploh je ta vplinjač na zadnjih serijah 1600 bil eden izmed bolšjih. Zanesljiv in če je pravilno naštelan ugodno pije. Ima pa kos elektronike in mikrostikalo, ki s pomočjo vakuma izklaplja dotok goriva v vplinjač med vožnjo, če ni gasa, sepravi pri vožnji navdzol oz. ko spustiš plin in imaš v menjavi. S tem prišparaš nekaj malega na gorivu. Sistemček gleda obrate prek tuljave in se aktivira nad 1200 obrati. Na drugi strani je pa povezan s stikalom na vplinjaču, ki opazuje če držiš gas ali ne. Včasih edino če pade kabel dol s tega stikala začnejo obrati čudno skakati sami od sebe v ciklu 2-3 sekund, tako da je treba bit pozorn da so kabli na mestu, če začne delati po svoje. :)

Pogosta je tudi okvara sekundarne lopute. Je treba vodilo vzet ven in malo namazati z oljem oz pobrusiti, saj se dostikrat zaradi redke uporabe malo zašteka oz. zarjavi. Simptom je da avto čez ~ 4000 obratov ne pospešuje kot bi moral. Sekundarna loputa namreč deluje na vakum prek posebne membrance - ko je dovolj vakuma odpre sekundarno loputo in motor dobi dodatno moč. (In porabo tudi :-D) Se pa čuti konkretko ko se odpre, avto prov malo pocukne :)

No če bo karkoli narobe, bomo že rešili.. Trenutno sm v fazi učenja in raziskovanja tega vplinjača in bom v kratkem tudi enega sam restavriral kot en mali projekt.

Objavljeno: So Feb 16, 2013 9:13 pm
Napisal/-a Matej T
Ja bom itak snel motor ven menjal sklopko pa potem še razdrem uplinjač pa sčistim, če pa kaj ne bo jasno boš pa izvedel :lol:

Objavljeno: Ne Feb 17, 2013 1:50 am
Napisal/-a gregor
No vidim da se je že začelo. :-) Lepo.
Jaz bom pa jutri proučil, kaj sem spet privlekel domov. :-)

Janko, pri nas je bil z letom 94 obvezen katalizator, s katerim je prišel horror carb.

Objavljeno: Ne Feb 17, 2013 11:47 am
Napisal/-a dolsina
Če bo kdo rabil kakšen del, bi se še kaj našlo. Obnovljen alternator, zadnji kardan očiščen in pobarvan in razdrt, treba dat nov križ in je kot nov, pa distančnike mam tut viška 30mm včasih so bili od gregorja....

Objavljeno: Ne Feb 17, 2013 8:04 pm
Napisal/-a Matej T
Mogoče bi me pa distančniki zanimali :lol: kaj drugega pa zaenkrat ne moram prvo vse razstavit, ja pa ročni kurbel za Nivo ročno vžgat bi rabil če ima kdo drugače ga moram pa naredit.

Objavljeno: Po Feb 18, 2013 9:14 pm
Napisal/-a dolsina
Lahko se zmeniva. Povej ko bo cajt.

Objavljeno: Pe Mar 01, 2013 4:08 pm
Napisal/-a Matej T
No motor je zunaj
Slika

Slika

Slika

Zdaj pa naprej :lol:

Objavljeno: Pe Mar 01, 2013 8:17 pm
Napisal/-a Matej T
Notranjost slečena rje ni samo vosek in bitumen :lol:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Jutri pa na bok da se poštima poden in nosilci kar je načetega 8)

Objavljeno: So Mar 02, 2013 7:36 pm
Napisal/-a Matej T
Avto na boku 8)
Karies se sanira
Slika
Slika
Slika

Motorček opran in pripravljen na servis
Slika

Objavljeno: So Mar 02, 2013 10:53 pm
Napisal/-a gregor
Tole gre pa kr hitr.
Fajn da je dokaj zdrava osnova.
Zadnje luči se bodo verjetno našle kakšne lepe, da ne rabiš naročevat novih.

Objavljeno: Ne Mar 03, 2013 9:14 am
Napisal/-a Matej T
SEj se slišva ker rabim tudi nekaj iz šoferskih vrat okrog šipe. Moram še razdret da vidim kaj je ker je vse zasilikonirano :lol: Drugač pa ja osnova je odlična rja je samo na štirih mestih pa še to zelo malo. Nadaljevanje sledi 8)

Objavljeno: Ne Mar 03, 2013 9:19 am
Napisal/-a compadre
je več dreka blo na njej ko rje.....

Objavljeno: Ne Mar 03, 2013 9:51 am
Napisal/-a gregor
Točno ja mehanizem šip tud šparam za tebe.

Objavljeno: Ne Mar 03, 2013 7:28 pm
Napisal/-a Matej T
Pa kakšna originalna vlečna kljuka bi tut prav prišla. Ja kar nekaj stvari bom še rabil sej se kmalu oglasim naokoli samo da je povarjeno pa pobarvano 8)

Še malo fotodokumentacije http://www.mojalbum.com/matejtom/projekt-lada-niva-4x4

Objavljeno: Po Mar 04, 2013 7:51 pm
Napisal/-a Matej T
Zadnji levi nosilec povarjen
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Sanacija rje z antikorozinom
Slika

Objavljeno: Po Mar 04, 2013 8:01 pm
Napisal/-a compadre
aha, nekaj bo........

Objavljeno: Po Mar 04, 2013 8:03 pm
Napisal/-a Matej T
Bo bo sam počas vsak dan en vogal povarim pa bo 8)

Objavljeno: To Mar 05, 2013 5:56 pm
Napisal/-a tomygun
Zelo zanimivo, lepo napreduje vse čestitke.
Zanima me samo kateri ral je ta bela barva nive.Imam lado 1.7i, pa sem se lotil popravila rje, sam sedaj ne vem kateri ral je bil v originalu.V prometni piše samo SOM.

Objavljeno: To Mar 05, 2013 7:37 pm
Napisal/-a Matej T
Ka pa vem jest prometne še nimam. Barval bom pa itak celo tako da bom izbral neko podobno barvo.

Še mal updatea
Slika
Slika
Pa še nekaj sem našel na podstrešju 8)
Slika

Objavljeno: Sr Mar 06, 2013 11:13 am
Napisal/-a gregor
tomygun napisal/-a:Zelo zanimivo, lepo napreduje vse čestitke.
Zanima me samo kateri ral je ta bela barva nive.Imam lado 1.7i, pa sem se lotil popravila rje, sam sedaj ne vem kateri ral je bil v originalu.V prometni piše samo SOM.

Odšraufaj dol vratca za gorivo in jih nes v mešalnico, pa ti bodo zmešali.

Objavljeno: Sr Mar 06, 2013 3:38 pm
Napisal/-a Matej T
Kupim prednji desni blatnik za Nivo če ima kdo na zalogi :lol:

Še povarjen zadnji desni robnik
Slika
Desna stran gotova kar je varjenja in namazana z antikorozinom. Jutri odstranim antikorozin in premažem s temeljno barvo. Čaka me še menjava desnega prednjega blatnika, ki pa ga moram prvo nekje dobiti. Levega že imam :lol:

Objavljeno: Če Mar 07, 2013 6:45 pm
Napisal/-a Matej T
Tako stanje je danes. Vse v dvokomponentni temeljni barvi :lol:

Slika

Jutri sledi bitumenska zaščita potem pa na levo stran 8)