Lada Niva 4x4 by Mato

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Sr Mar 27, 2013 7:52 pm

Desni krak povarjen
Slika
Slika
Zaščiten s temeljno barvo
Slika
Slika
Blatnika odznotraj zaščitena z kavčuk zasčitno maso. Je zdaj lažje kot potem ko je gor :lol:
Slika

Jutri pa montaža 8)

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Sr Mar 27, 2013 10:13 pm

Kaj maš to zaeno temeljno?
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Če Mar 28, 2013 10:31 am

Mislim da je od Heliosa dvokomponentni temelj. Bi se mogu pozanimat v firmi, ker uporabljajo isto.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Če Mar 28, 2013 3:35 pm

Blatnika zmontirana
Slika
Slika

Povarjeno kar je bilo gnilega
Slika
Slika
Sedaj pa temeljita žaščita vsega kar je bilo popravljano potem pa priprave na barvanje :lol:

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Če Mar 28, 2013 7:47 pm

Prednji most očiščen
Slika
In v temeljni barvi
Slika
Jutri pa naprej :lol:

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Če Mar 28, 2013 8:01 pm

Preden barvaš sprednji konec, si za vsak slučaj potegni še nosilce za vitel, če te slučajno prime.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Če Mar 28, 2013 8:25 pm

Ha to pa nisem še nič študiral. A imaš kak načrt kako naredit nosilce?

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Mar 30, 2013 12:51 pm

Kosi speskani
Slika
Pobarvani s temeljno barvo
Slika
Most pobarvan finalno
Slika
Diesel motor upasan na menjalnik še par fines in zalavfa :lol:
Slika

Ker me veliko vas sprašuje katero temelno barvo uporablajm.
Tole 8)
Slika

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » So Mar 30, 2013 1:21 pm

Super, res super.. Lepo je gledat tvojo foto dokumentacijo :) Tudi lepo jo bo videt sestavljeno.. Je videt da se fajn trudiš, pa tudi zelo hitro gre tole. Tako da vse pohvale.

Edino kar me "moti" oz. je pač moja osebna preferenca, je dizelski motor. Jaz vem da bi pri svoji nivi pustil original, preprosto zaradi duše in tistega ruskega ropota :-D Se pa definitivno bolj splača s strani porabe tvoja verzija.. Še posebi če boš tankal kaj drugega kot nafto :)

Uglavnem kar tako naprej! Z veseljem sledim temi :)

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Mar 30, 2013 1:27 pm

Hja glede motorja gre dizel noter zaradi porabe in tudi tankanja vsega samo nafte ne :lol: . Če se ne obnese je pa original motor še vedno na lagerju in ga lahko kar hitro vgradim nazaj, samo vztrajnik od nive moram še dobit ker sem tega porabil za na vw motor.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » So Mar 30, 2013 1:30 pm

Mislim, da tole ne bo najbolja varijanta, ker je zaganjač na napačni strani.
Če biš danes-jutri menjaval motor z kakšnim AAZ-jem, se bi znalo zgoditi, da ne bo pasalo zaradi turbine.
Mogoče bo celo turbina sama šla mimo, a cev za odvod olja definitivno ne bo.

V vsakem primeru boš moral med izp kolektor in ajnlaserjem montirat nekakšen deflektor, ki bo ščitil ajnlaser pred pregrevanjem od kolektorja.
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Mar 30, 2013 1:37 pm

Ja sej ima Niva originalno zaščito štarterja ker pride pri Nivinem motorju isto pod izpušnim kolektorjem. Glede AAZ motorja pa bo treba turbino prestavit višje da gre vse mimo štarterja. Bomo pa naredili izpušni kolektor in turbino pripasali tam kjer ne bo ovire. :lol:

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Mar 30, 2013 8:19 pm

Šminka 8)

Slika
Slika



Ali je možno da je Nivin štarter prešvoh za wv 1,6d motor?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Mar 30, 2013 8:34 pm

Možno. Poglej mal po netu koliko kw ima nivin in golfov.
Ampak, kako vezo ima 1.6d s tem? 1.6d v nivi je nepremičnina.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Mar 30, 2013 8:44 pm

Nepremična ha ha ima pa vijake na zvon isto kot 1,9 td in ker je bil 1,6d motor doma se sedaj pripravljajo vsi nosilci in kar gre še zraven. Problem imam ker ne vergla kot bi moral in sumim da je švoh štarter sam mal je čudno kej je kar precej velik. Je pa tut možno da bo treba kak servis nardit na njem ker je videt že bogi.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Mar 30, 2013 8:46 pm

Ah če je za mušter potem pa ok.
ne vem, tak po občutku zna bit švoh.
Velikost tud ni vse, ti novejši štarterji ki imajo reduktor so precej manjši.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Mar 30, 2013 9:11 pm

Hmm od nive štarter ima 1,4 kw od vw pa je 1,7kw. To pomeni da moram najt 2,0kw štarter pa bo mir. :wink:

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Ne Mar 31, 2013 11:07 am

Glede vpetja za vitel. Ko sem saniral rjo, kot ti sem tam kjer pride z dvema vijakoma vpet most na karoserijo, to je pri kolesu,po dolzini odrezal od tam kjer pride vpet odbijač, preko tistih dveh lukenj pa prav do konca. Odrezal sem odprtino da sem notri dobil profil 60×40×3. Profil sem pustil ven kakšne 50 cm, da nebi potem ugotovil da je premalo. Nato ga lepo odrežeš in notri čep. Je pa malo naprej od mosta proti odbijaču še en vijak, Tistega sem dal močnejšega. Nato sem vse skupaj zaprl s pločevino. No ker sem to uspel narediti le na levi strani in mi je vmes odpizdlo še zadnji diff je vse skupaj šlo od hiše. Sepravi če ti hoče spulit vitel, ti mora snet 1/2 avta. Več slik žal nimam ker sem med delom na arhiv pozabil.
http://www.mojalbum.com/primozek/montaz ... o/18686593
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Ne Mar 31, 2013 6:07 pm

Hja za tak nosilec je že prepozno ker je tam že končano. Bomo pa naredil nek nosilec iz odbijača na most. Upam da vitel ne bo potreben. Z avtom se ne mislim it nek hard offroad. Bo bol za izy ture pa kako prikolico kam potegnit.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Apr 06, 2013 2:24 pm

Pa se je spet malo premaknilo.
Motorni prostor prebarvan
Slika
Slika

Premnika očiščena in prebarvana
Slika
Slika

Na difu zamenjane manšete in nova mast v zglobih.
Slika
Slika

Diff pripravljen za montažo
Slika

Kablovje na svojem mestu
Slika

Sledi še menjava zavornih diskov, ploščic, zglobov na vilicah in manjši lift. Po malo daljšem premoru 8)

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Pe Apr 19, 2013 5:30 pm

Zdravo
Tu v Rusiji je Nivičk ko bi jih naklel :lol: . Zanima me če Nivo dvignem za 4 cm a moram dat daljše amortizerje ali bodo original dolžine v redu. Zadaj bom prestavil vpetje amortizerja za 4 cm višje. Zanima me spredaj ker je hod kar omejen.

Lep pozdrav iz Sibirije 8)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Apr 19, 2013 7:12 pm

sorry, nisem imel časa na mail odgovorit.
za 4cm po mojem ne rabiš spredaj daljših.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Apr 20, 2013 4:21 pm

Uredu potem naročim standardno dolžino samo zanima me še kaj se boljše obnese na Nivi plinski ali oljni amortizerji. Na Discoveryu sem menjal oljne za plinske in mi je potem nabijalo čez luknje prej z oljnimi je avto lepše plaval.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Apr 25, 2013 12:35 pm

Jaz imam bilstein plinske in je avto zadaj pretrd ko ni naložen. Ne vem pa ali je to zaradi feder z večjo nosilnostjo ali zaradi amortizerjev.

Aja, tretji Post, SimonAllen, plata za VW TDI:
http://lada.co.uk/forum/viewtopic.php?f ... 157#p80867
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Če Apr 25, 2013 4:58 pm

Ja to o plati sem že bral. Potem bom dal kar oljne pa bomo vidli kaj bo.


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov