Lada Niva 4x4 by Mato
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Dobro ti gre
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Super!!...točno pred enim mesecem, si jo komaj pripeljal domov
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Gate pust gor, v kufre pa...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Kaj pride zadaj motorja, proti menjalniku na glavi? Priključek za vodo? Zna bit mal v konfliktu s požarno steno, ampak rešljivo, boš pač malo rezal.
Oljni filter zna bit tesen, zaradi diferencia, boš videl kako bo šlo skupaj. Če ne bo šlo, Fiat Punto 1.7 TD ima enak navoj, vendar krajši filter.
Pa toplo priporočam izdelavo ločenih nosilcev za sprednji diff, torej da bo diff direktno na most obešen, ne na motor.
Tam pod sprednjim mostom je pa solidna, 10 let stare so včasih že prerjavele med mostom in amortizerjem.
Kar tako naprej.
Oljni filter zna bit tesen, zaradi diferencia, boš videl kako bo šlo skupaj. Če ne bo šlo, Fiat Punto 1.7 TD ima enak navoj, vendar krajši filter.
Pa toplo priporočam izdelavo ločenih nosilcev za sprednji diff, torej da bo diff direktno na most obešen, ne na motor.
Tam pod sprednjim mostom je pa solidna, 10 let stare so včasih že prerjavele med mostom in amortizerjem.
Kar tako naprej.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Diff bo šel mimo filtra zadaj pa pride na glavi priključek za vodo. Poizkusil ga bom na hitro zalomit v levo če ne bo šlo pa malo režemo, sej že znamo
Nosilci za diff bodo pa čisto neodvisni od motorja in tudi posledično dif spustim nižje zaradi kota polosovin ker gre avto v malo lifta
Nosilci za diff bodo pa čisto neodvisni od motorja in tudi posledično dif spustim nižje zaradi kota polosovin ker gre avto v malo lifta
Nazadnje spremenil Matej T, dne Ne Mar 24, 2013 9:14 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Sam sem tudi nekaj šaril po Ladah, ampak za tole pa svaka čast. Boj s tole rjavino je kot boj na požiralniku. En konc rihtaš, na drugem pa sproti gnije.
Je nekaj mest, kjer sta dve plasti pločevine zapigani skupaj, vmes pa gol pleh, zato dostikrat od znotraj na ven gnije.
Da ti le ne zmanjka volje...
Je nekaj mest, kjer sta dve plasti pločevine zapigani skupaj, vmes pa gol pleh, zato dostikrat od znotraj na ven gnije.
Da ti le ne zmanjka volje...
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Spet nekaj novega
Dobil desni blatnik
Krak je zgledal v redu a po uporabi kladiva ni bilo res tako
Moral sem zrezati vse ven
Luknja zaprta
Dvokomponentna temeljna barva da bo držalo nekaj časa
Hja Rusi naredijo kot da bo za zmeraj
blatnik zavarjen na polno
Ampak jaz se ne dam
blatnik je dol jutri pa naprej
Dobil desni blatnik
Krak je zgledal v redu a po uporabi kladiva ni bilo res tako
Moral sem zrezati vse ven
Luknja zaprta
Dvokomponentna temeljna barva da bo držalo nekaj časa
Hja Rusi naredijo kot da bo za zmeraj
blatnik zavarjen na polno
Ampak jaz se ne dam
blatnik je dol jutri pa naprej
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 48 gostov