Niva vs Dacia

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2756
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Niva vs Dacia

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jul 24, 2012 1:19 pm

Autobild.si Prevod nemškega testa


Primerjava Dacia Duster/Lada Niva

Sicer imajo zdaj tudi Nive euro5 motorje in abs.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » To Jul 24, 2012 3:53 pm

Se mi ne zdi smiselna primerjava sploh..

Zame je duster še vedno cestni SUV za vsake tolko it po lepem makedamu.. Medtem ko je niva delovna kobila. Komplet drugačna avtomobila..

Me je zmotilo na koncu "zmagovalec dvoboja je definitnino duster"..

Glede udobja in skoku do mesta po asfaltu sigurno. Kaj pa po daljši poti čez potok in blato? :-D

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6189
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Jul 25, 2012 10:45 am

Duster je crosover.
Primerjava je pa čist smiselna, gre za dva 4x4 v približno istem cenovnem razredu.
Če ni smiselna potem je primerjava nive s samuraji, wranglerji, defenderji, toyotami, gvagni in podobnim enako nesmiselna, pa vendar nivaši nivo zelo radi primerjate prav s slednjimi. Razlike med naštetimi in nivo je v sami osnovi ravno toliko kot med nivo in dusterjem le da je niva na pogled od daleč bližja slednjim.

Test je povsem korekten in ti jasno piše da je niva boljša samo v enem: na terenu. Torej? Kaj ni to cez potok in blato..........
Kar je čisto logično, saj ima niva krajšo medosno, reduktor, predvsem pa nima plastike, višja je in ima veliko boljši vstopni in istopni kot. Ne rabiš niti testa delat da bi to ugotovil, vidi se na prvi pogled.
Ali naj bo niva boljša od dusterja čeprav ga nese samo v enem segmentu ali kako. Gre pač za splošno oceno.........
Mater ste nivaši občutljivi :lol: če je nova niva najboljši terenec za ta denar to še ne pomeni da je najboljši terenec na sploh.
Ljubitelji in poznavalci lade nive izvzeti iz zgornjega odtavka..........
Kako je že Mamut rekel? Če hočeš vedet koliko in za kaj je dobro, to kar imaš, moraš poznati tudi kaj ponuja konkurenca.
Al nekaj takega............kakorkoli že, prav ima.

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Sr Jul 25, 2012 2:26 pm

AŁIEN napisal/-a:Duster je crosover.
Mater ste nivaši občutljivi :lol: če je nova niva najboljši terenec za ta denar to še ne pomeni da je najboljši terenec na sploh.


Itak da je !

http://www.youtube.com/watch?v=ZZws_ckFGno

:lol: :lol:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6189
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Jul 25, 2012 4:02 pm

Itak, sram ga bodi kdor trdi drugače. Apak v srbiji, makedoniji, bolgariji in še kateri deželi z podobno nizkim standardom, kjer si kaj več kot nivo teško privoščijo.

Je pa iz takih posnetkov zelo rizično napajat ego :wink:
Tudi nasprotnih tovrstnih "argumentov" se z lahkoto najde.

http://www.youtube.com/watch?v=Ny1OTxwf ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=PfPZqShg ... _embedded#
http://www.youtube.com/watch?v=lJA6In8Y ... re=related

Takle zna bit zelo relavantno in je zguba časa.
Mal pobrskaj še za dusterjem, mogoče boš videl da tudi zmore veliko več kot po asfaltu in makadamu (tvoje besede). Težava je v tem da ti tega ne veš.
Čeprav pri dusterju niti ni namen da bi bil terenec. Dejstvo pa je da niv kmalu ne bo več videt na cesti, dusterjev pa ko toče. potem bodo pa spet prav tisti ki še trajbajo nivo kupovali poceni dusterje in ponovno združno tulili da je ravno duster najboljši terenec.
Never ending story. Pismo so teli, ki delajo in pišejo avtomobilske teste luzerji. Pojma nimajo kaj govorijo, mar ne.

Uporabniški avatar
def110
Prispevkov: 323
Pridružen: To Maj 06, 2008 12:51 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a def110 » Sr Jul 25, 2012 5:24 pm

Janko napisal/-a:
AŁIEN napisal/-a:Duster je crosover.
Mater ste nivaši občutljivi :lol: če je nova niva najboljši terenec za ta denar to še ne pomeni da je najboljši terenec na sploh.


Itak da je !

http://www.youtube.com/watch?v=ZZws_ckFGno

:lol: :lol:


Enega so pa ven izrezali, ker je gor prišel. Bel disco.
Il potere logora chi non ce l'ha

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Sr Jul 25, 2012 5:39 pm

Fantje moji, vam malo sarkazem detektor nagaja :)

Najbolši avto je itak v glavah. Navsezadnje ima itak vsak svoje potrebe in okuse ter predstave.

Še vedno pa se mi zdi primerjava mimo.. Nevem zakaj je imelo smisel primerjati ta dva avta? Nevem zakaj bi nivo kdorkoli s kom primerju.. Se mi zdi preveč svojevrstna in posebna.. Kot nekaj čisto tretjega. :) Itak vsi vemo da je star zaboj, k ga skupej drži nostalgija in ljudski miti.

Glede videotov in situacij se pa itak najde vse živo, to pa res ni bil nikoli verodostojni podatek.. Je toliko različnih faktorjev..

Še vedno se spomnem ko sem s svojo nivo in prijatlovim samurajem šli malo offroad po eni vlaki. Iz jarka me je on vlekel, v en blatni hribček smo pa njega malo phali. Point pa je, da smo UŽIVALI :) In to je edino pomembno.. vsaj meni :)

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4036
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Jul 25, 2012 8:08 pm

Primerjava je za tale dva avta samo v ceni, namembnost je pa čisto druga. Zelo podobno kot tale patetična primerjava - Subaru XV vs Land rover Defender:
http://www.youtube.com/watch?v=7NPq4kv9k7E

XV je tovarniško tok visok (22cm od tal, kar je za osebni avto ogromno), zato si take teste lahko privoščijo, brez poškodb podvozja.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6189
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Jul 26, 2012 9:17 pm

Nebivedu napisal/-a: Zelo podobno kot tale patetična primerjava - Subaru XV vs Land rover Defender:
.

Zakaj patetična? Sploh pa ne gre za primerjavo.
Pod videom piše:
First and foremost, the Defender is by far the better off road choice. This video is simply to depict the capability of the Subaru XV Crosstrek and its Symmetrical AWD system plus standard Vehicle Dynamics Control across a standardized off road course.

Jim je bil pač defender pri roki.



Janko napisal/-a:Fantje moji, vam malo sarkazem detektor nagaja :)
)

.................................Slika LUMPI...............ti ti...............


Janko napisal/-a:
Še vedno pa se mi zdi primerjava mimo.. Nevem zakaj je imelo smisel primerjati ta dva avta?)


Zakaj? Gre za dva avta v istem cenovnem razredu in če koga zanima nakup je primerjava čist OK. Kaj kateri nudi za ta denar.
Kaj bi bila zate dobra primerjava? Niva vs defender al kako? Defender stane za 4 nive in tisti, ki ima keš za defa nive niti pogledal nebo niti ga ne zanima kakršnakoli primerjava.
In dobro pazi, gre za nakup NOVEGA avta. Ne jajc za 100 ojrov. Kaj tebe ne bi zanimalo če kupuješ nov avto, kaj dobiš za svoj denar in kaj tvojim potrebam bolj ustreza. Če ne bi bilo primerjav tega ne moreš vedet.
Ljudje pač ne vedo in je treba primerjavo narest.
Je pa tudi ful butcev na svet.
Pod videom niva Vs samurai recimo piše:
jimny its not real off oad 4x4
Jeep Wrangler
Lada niva
Chevrolet niva
mitsubishi pajero
are real 4x4 with short gear box mod

En lastnik nive trdi naslednje:
Če pri nivi uklopiš špero lahko pobereš kardane dol in še vedno pelješ..

Pol nivašev živi v prepričanju. da ima niva blokade diferencijala in je zato boljša od drugih.
Nivina dobra lastnost je niska cena, ravno to ima pa tudi slabo stran. To je da ima nivo en kup seljakov z tremi razredi osnovne, ki nimajo pojma o pojmu kaj šele o avtomobilih, in v življenju še niso imeli možnosti niti preiskusiti, kaj šele imeti kaj boljšega. In ta množica (na stotine jih je) bedakov za šanki vaških gostiln trdi da je ravno niva najboljši terenec in onanira na na tretjo ročico v nivi ki naj bi po njihovo pomenila zapore diferencijalov. Nimaš teorije, da bi jim dopovedal da je to samo zapora centralnega diferencijala. Kaj šele da je niva čist povprečen terenc in da je množica boljših na svetu že od pamtiveka.
Kako pravijo: če laž nonstop ponavljaš postane resnica.

E vidiš, ker je svet poln bedakov, so vse primerjave smiselne in potrebne.
Da bedak vidi zakaj se gre.
Da se nive ne da z ničemer primerjat imaš pa prav. Avto, ki je še danes tak kot leta 78 se res ne da z ničemer, kar je danes v ponudbi, primerjat. Ker je po današnjih normativih pis of......saj veš kaj. Če ne drugega pa zaradi varnosti.
So pač normativi leta 2012 višji kot so bili leta 78.

Kaj misliš bi bila primerjava samurai Vs duster vredi?? Kdo bi bil boljši?
Kaj praviš?

Janko napisal/-a:
Glede videotov in situacij se pa itak najde vse živo, to pa res ni bil nikoli verodostojni podatek.. Je toliko različnih faktorjev..
)


Se najde veliko dobrih objektivnih stvari. Ali pa posnetki s tekmovanj recimo. Privat video je pa vedno tako narejen, da je gor samo tisto kar avtorju ustreza in paše. Nihče ne bo objavljal sam sebe, ko je v dreku bo pa z veseljem objavil nekoga drugega. Pa ne v dobri luči. Tako da so 90% subjektivni. :shock:
Tako da so realne primerjave in testi vedno dobrodošli. Seveda ni nujno da se z rezultati vsi strinjamo. Teško je bit objektiven, če človek pojma nima pa še toliko bolj.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4036
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Jul 26, 2012 10:20 pm

AŁIEN napisal/-a:Nivina dobra lastnost je niska cena, ravno to ima pa tudi slabo stran. To je da ima nivo en kup seljakov z tremi razredi osnovne, ki nimajo pojma o pojmu kaj šele o avtomobilih, in v življenju še niso imeli možnosti niti preiskusiti, kaj šele imeti kaj boljšega. In ta množica (na stotine jih je) bedakov za šanki vaških gostiln trdi da je ravno niva najboljši terenec in onanira na na tretjo ročico v nivi ki naj bi po njihovo pomenila zapore diferencijalov. Nimaš teorije, da bi jim dopovedal da je to samo zapora centralnega diferencijala. Kaj šele da je niva čist povprečen terenc in da je množica boljših na svetu že od pamtiveka.
Kako pravijo: če laž nonstop ponavljaš postane resnica.


Pa sej jim ni za zamerit. S tremi razredi osnovne si je težko zapomnit za kaj so vse tri ročice. Samo tisti so itak tok zabubljeni v domači vasi, da še poleti na dopust gredo mogoče malo dlje od svoje njive.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2756
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Jul 26, 2012 11:10 pm

Ja, pri ladah je problem točno to, poceni avto, za par sto eurov ga dobiš. Če ga hočeš spravit v kolikortoliko normalno zanesljivo stanje, moraš vložit vsaj kakih 500 eurov materiala in dva do tri tedne popoldnevov. In kdo je pripravljen vložit jurja v 500 eur vredno lado?

No, stanje avta je tudi pri 15let starem suzukiju ki je od vzdrževanja imel samo tankanje, enako. Je tako alien?
Potem pa so jajca.


Primerjava Dacia/Niva je iz oči normalnega kupca čist smiselna.

Na namškem forumu vidim, da precej ljudi kupi nivo ravno zaradi nostalgije.
In zaradi dokaj enostavnega šraufanja.
In uporabljajo nivo za čisto različne namene, en jo rabi za psa vozit, drugi za na jago, tretji za minibagra vozit okoli, spet drug vlači za sabo 5metersko kamp prikolico, nekdo za konja prevažat itd.
Počasi bomo tudi pr nas ugotovili, da za 15 km na šiht in enkrat na morje ne rabiš audi A6.
Ah spet malo sem zašel.

Za kakšen namen se dacie kupujejo, pa ne vem. Lahk pa rečem, da mi je avto všeč.
Vendar za moj način uporabe terenca ni primeren.


Z večino stvari v testu se strinjam. Če"rabiš" terenca za v trgovino, avtocesto in po makadamu do vikenda, potem boš z novo nivo zagotovo zgrešil.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6189
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Jul 27, 2012 8:04 am

gregor napisal/-a:Ja, pri ladah je problem točno to, poceni avto, za par sto eurov ga dobiš.
l.

Bolj je problem v ljudeh kot v sami ladi. Z nivo se da preživet, s budalo pač ne.


gregor napisal/-a:
No, stanje avta je tudi pri 15let starem suzukiju ki je od vzdrževanja imel samo tankanje, enako. Je tako alien?
Potem pa so jajca.

.


Zdaj sem šele videl, v gornjem postu sem pisal samurai namesto Jimny. Mislil sem Jimny!
To pa bi bila nesmiselna primerjava, samurai Vs duster. Ker samuraja pač ni več na trgu.
Rezultat pa ne bi bil nič drugačen, isti pis off.......... kot niva, če gledamo po današnjih standardih. Jajca že novo, ni treba 15 let čakat.
Po tistem kar pravi gregor, pa sploh.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6189
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Jul 27, 2012 1:11 pm

Nebivedu napisal/-a:
Pa sej jim ni za zamerit. S tremi razredi osnovne si je težko zapomnit za kaj so vse tri ročice. Samo tisti so itak tok zabubljeni v domači vasi, da še poleti na dopust gredo mogoče malo dlje od svoje njive.


Obstaja tudi druga stran, kmetu ni za zamerit, pač človek ne ve. Še večji extremisti znajo bit oni z X5, chayene, ML.... ..trdno verjamejo da imajo nezaustavljive terence in da dobijo znanje terenske vožnje zraven pri nakupu kot dodatno opremo. Od teh bi pa človek pričakoval mal več znanja in razgledanosti. Čeprav avto ne more biti merilo inteligence in izobraženosti lastnika.
Pri teh je pa prav užitek gledat dolge face, ko mu rečeš da je niva boljša na terenu......raj bi videli da jim eno okol ušes primažeš kot da to rečeš.
So pa na YT kar dobre primerjave Niva proti X5, hamerju in poršu.


gregor napisal/-a:Počasi bomo tudi pr nas ugotovili, da za 15 km na šiht in enkrat na morje ne rabiš audi A6.
Ah spet malo sem zašel.

.


Ja to je pa druga zgodba......dokler bomo ljudje z denarjem, ki ga nimamo, kupovali stvari katerih sploh ne potrebujemo, samo zato da naredimo vtis na ljudi, ki nam nič ne pomenijo, bo kriza.........

Tacajt se pa marsikdo, ki noče drveti na potrošniškem vlaku z ostalim tropom ovac za striženje, vozi z "jajci".............pa ravno tako pride tja kamor hoče. Mogoče še dlje.

Maš prav, malo smo zašli :lol:

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Pe Jul 27, 2012 2:44 pm

AŁIEN napisal/-a:
En lastnik nive trdi naslednje:
Če pri nivi uklopiš špero lahko pobereš kardane dol in še vedno pelješ..



Najbrž je mislil povedati, da lahko pobereš en kardan dol, sprednji ali zadnji in še vedno pelješ.
Če pobereš oba dol se tudi lahko pelješ, ampak samo v dolino, za kakšen kontra naklon je potreben "push" :) .

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6189
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Jul 27, 2012 4:36 pm

Če bi bilo govora samo o enem kardanu pol to ni nič, ni vredno omembe. Ker to gre.

Tipo je izjavil, da lahko OBA kardana dol vzameš, vklopiš blokado in da niva še vedno gre.
Prav povdaril je, 2x, prednji in zadnji, kratki in dolgi.
:ah_seveda: :ah_seveda:
Če bi mal razmišljal pol bi potemtakem lahko še motor in menjalnik doma pustil, pa bi niva še vedno šla.
Sicer gre pa za post na lovskem ( :lol: kje pa drugje) forumu in je zapisano.
So pa na treh straneh teme "blokada na nivi" ugotavljali kaj pomeni ta ročica, pa se nakonc še vedno niso zmenili :lol:
Uglavnem za crknit od smeha...........take cvetke imajo nekateri, da ne veš ali bi se smejal ali jokal. In tega je morje tako da ne moremo govorit o nekem preblisku mojstrovalca posameznika.
Imam pa pacijente tudi doma, v živo. V rovtah je morje niv, in če bi se kdo rad kregal naj pride k nam v gostilno in reče da niva nima šper, bo koj :z_kijem_v_roki: :z_kaj_pa_jaz_vem_v_roki:

Enim pač ni pomoči :buta_z_glavo_ob_zid: deluje pa tale presneta reč tudi kot placebo očitno :lol: če si prepričan, da nekaj imaš pol deluje tudi, če nimaš.
Čudno je to, da imajo traktorje 4x4 s šperami in vedo kaj je špera. Edin pri nivah se jim pa zatakne.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2756
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Jul 27, 2012 5:41 pm

Saj v tem je finta, niva ima špero, alien no to bi pa ti že moral vedet :wink: :wink:
Zatakne se samo pri tem, kje je ta špera. Namreč ne moreš jim dopovedat, da špera ni spredaj ali zadaj.

Traktor nima srednjega diffa, zato ne razumejo.
Tale srednji diff je kar jeba za razumet. :wink:
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6189
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Jul 31, 2012 9:38 pm

Pri nas uporabljajo množino, "niva ima špere", "če ne gre, vklopim špere".......

Vedo razliko. Dobro vedo da traktor ne gre po asfaltu z vklopljeno špero, niva pa gre. Pa da za traktor stane špera 60 ojrov tudi vedo, zato pa tudi mislijo, da je to potrošni material in je čisto normalno, da ima niva večjo količino tega......

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2756
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Avg 01, 2012 12:23 am

AŁIEN napisal/-a:Pri nas uporabljajo množino, "niva ima špere", "če ne gre, vklopim špere".......


:lol:
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6189
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Avg 02, 2012 2:18 pm

Bemusunac, tudi balkan ni več, kar je bil :shock: tudi oni so spoznali, da so živeli v zmoti.......Vs rest of the world.
http://www.youtube.com/watch?v=295iR3MGjuI

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2756
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Avg 02, 2012 2:55 pm

:roll:

Tako je to, ko je avto kot surovina vreden več.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6189
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 04, 2015 2:07 am

Janko napisal/-a:Se mi ne zdi smiselna primerjava sploh..

Zame je duster še vedno cestni SUV za vsake tolko it po lepem makedamu.. Medtem ko je niva delovna kobila. Komplet drugačna avtomobila..


Napača.........

RENAULT DUSTER @ Dakar 2013 rally, Peru - Argentina - Chile
https://www.youtube.com/watch?v=Ky1sTk7T0vk
Presentación Renault Duster Team versión 2014 - Dakar
https://www.youtube.com/watch?v=ABbKAjoPhDA
El Renault Duster Team competirá en el Dakar 2015
https://www.youtube.com/watch?v=vOAdMxGitz4

Breslau Poland rallye 2013, razred extreme:
Slika

Duster under Water at Breslau Balkans 2013
https://www.youtube.com/watch?v=rxNBQYzk7sM
Breslau Poland 2013 - 1st day CARS
https://www.youtube.com/watch?v=v_HIcRPchmk

Toliko o SUVih.............z dobro ekipo, jajci in malo sreče se vse da.
Duster pa drugače ni niti SUV ampak "le" crossover.
Mogoče pa le precenjujete vsemogočno kobilo :res_ne_vem: ali pa gre le za nepoznavanje neposredne konkurence.

In še tisto o čemer sem še pred leti pisal, pa ste se smejali..........z dusterjem ciljajo na mesto lade nive (soliden terenc za majhen denar), s tem, da se zavedajo, da ne morejo (čeprav za majhen denar) prodajati jajc iz leta 1978. In uspeli so.....

Skupini Renault je ob vseh težavah, ki jih temu francoskemu velikanu oziroma kar celotni avtomobilski industriji stare celine še vedno povzroča dolžniška kriza, vendarle uspel veliki met. Dacia je v dobrih desetih letih zabeležila kar 15-kratno tržno rast. Čeprav ima med vsemi evropskimi avtomobilskimi proizvajalci najmlajšo modelno paleto brez tradicionalnih, skozi več generacij uveljavljenih modelov, so v 43 državah Evrope in Severne Afrike do zdaj prodali že prek 2,5 milijona vozil. Dacia je za svoje modele po vsem svetu pobrala tudi že 28 mednarodnih nagrad.

"Z 18-odstotnim povečanjem števila registracij v Evropi v letošnjem prvem polletju glede na prvo polletje 2012 je bila Dacia znamka z največjo rastjo na sicer šibkem evropskem trgu, " nam je še vedno trajajočo zgodbo o uspehu Dacie jasno orisal Rafaël Treguer, komercialni direktor te znamke.
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... er_pv.aspx

Kar je uspelo renoju z dacijo (2.5 miljona vozil v desetih letih) ni ladi z nivo uspelo v tridesetih (2 miljona). Ne vem kako je pri nas, a lani so v avstriji prodali le 6 novih niv v celem letu. Tu pa trditve o najboljšem terencu pogrnejo na celi črti..........pa tudi časi so se spremenili, kdo pa sploh dejansko še res rabi klenega terenca (ali kje se lahko sploh še voziš s terencem) pri nas.
Naša mnenja so lahko taka ali drugačna..........na koncu šteje samo trg in kvaliteta! In nič ne bo spremenilo dejstva, da na globalni ravni letno prodajo 1.2 miljona Toyot, kar je absolutni svetovni presežek že dve leti zapored. In to kljub potresu, pri nas bi jokali še 10 let po potresu).........mi se pa medtem lahko kregamo kateri je boljši, do nezavesti. Ali kot je rekel Mamut, boli Toyoto k. za Evropo. Tak je.......

Pa brez zamere, dejstva pač.............je treba ite s časom naprej.


Če hočeš vedeti, kaj imaš in kaj zmoreš, moraš najprej vedeti, kaj imajo in zmorejo drugi.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4109
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Feb 04, 2015 7:28 am

Precej mimo, pa vseeno še malo v tem stilu: pri nas in vseh ostalih deželah, kjer je avto najvišje božanstvo na družinskem oltarju, gledamo na vzhodnjake (no ja, danes so japonci simbol kvalitete, ooo, pa tudi korejci so ratali v redu, a indijci, kitajci, romuni ... to so pa jajca na kvadrat) precej zviška. Pa se zapeljite malo po francoskih in španskih cestah -> Dacie na vsakem metru. Raznorazni modeli. Tam pač avte kupujejo glede na razmerje kaj avto da in koliko to stane. PIKA.
:stari_pridiga:
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4036
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Feb 04, 2015 7:45 am

Ni treba tako daleč. Zapelješ se samo čez Ljubelj do Borovelj, pa vidiš koliko jih imajo naši bližnji sosedje.

Nekako je zamnejal znamko daihatsu v tem delu avstrije. Včasih so imeli vsi daihatsu avtomobile (vsaj po mojem spominu). Kamorkoli si se obrnil si kakega applausa ali pa charadea ali pa teriosa vidu. Danes, ko so pa teriosi postali predragi (22.000 stane nov), charadea je nadomestil sirion, ki je tudi že dražji od osnovne verzije dusterja, srednje velike avtomobile je daihatsu nehal delat, so pa vsi na dacio prešaltal.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1071
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Feb 04, 2015 1:04 pm

Vesolc, vse lepo in prav, ma Dacie za Dakar pa res ne gre nikamor primerjat. To sploh ni več Dacia... spominja na njo po obliki, to je pa vse :wink:

...če maš dovolj denarja se da iz dreka tud zlato nardit... :D


Pa ne blatim Dacie, od teh "modernih terencev" v nižjem razredu, mi edina dopade in tudi mislim da je edina kolikor toliko sposobna tudi na terenu...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si
Slika

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6189
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 04, 2015 1:13 pm

Zgoraj sem navedel dva napačna podatka :oops: Oziroma je en krivičen en pa napačen.

Omenjeno število velja za celotno paleto vozil Dacia v desetih letih od kar jih je prevzel Renault. Po drugi strani pa samo za en model Lade, kar je nepoštena primerjava.
Pravilno je takole:
V štirih letih od začetka proizvodnje je bilo narejenih miljon dusterv v tridesetih letih pa 2 miljona niv. (sem zaokrožil, sicer je kako leto več)
http://www.avtovizije.com/novice/dacia/ ... -dusterjev

Nadalje sem napisal da je bilo lani v A prodanih 6 niv. Se mi je zdelo nekaj narobe in sem preveril.
Pravilno je takole:
2013 - 4 nive, 2014 - 15 niv
2013 - 1150 dusterc, 2014 - 1453 dusterc

Če bo komu v tolažbo........v zadnjih dveh letih so v avstriji prodali le 4 Defenderje.....


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost