Niva diesel
Niva diesel
Zanima me, če kdo lahko kaj napiše o Ladi Nivi z diesel motorjem. Ampak ne o domači predelavi, Nekaj sem slišal, da so baje bile z Peugeotovimi motorji za ITA trg,... oziroma kako je sedaj?. Za odgovore se lepo zahvaljujem.
Sedaj ne vem kako je, sprva so se prodajale po evropi s PSAjevim XUD9 motorjem. To je 1.9 diesel s 47 kilovati. vgrajeval se je v mnoge citroene, peugeote, npr C 15, BX, berlingo, ZX, P 405, 305, 306, 206, itd..
Kasneje-te sem videl samo na ita trgu, so se vgrajevali 1.9 TD t.i. softturbo, 55kw, brez interkulerja. Po mojem ta motor ni kaj dosti drugačen od XUD9TE oz DHX motorjev s 66 kw.
Menjalnik je originalen Lada, zvon, vztrajnik, plata med blokom in zvonom so prirejeni. Nosilci na motorju so tudi prirejeni za diesel motor. Za sklopko nisem prepričan, po enih podatkih bi naj bila enaka kot pri benicnarki nivi, po katalogih rez. delov pa ima potisni ležaj drugo kataloško.
TD se mora po mojem kar lepo peljat. Sploh če dodaš interkuler in pumpo ter turbino malo prilagodiš, imaš brez težav 100 konjev.
Kasneje-te sem videl samo na ita trgu, so se vgrajevali 1.9 TD t.i. softturbo, 55kw, brez interkulerja. Po mojem ta motor ni kaj dosti drugačen od XUD9TE oz DHX motorjev s 66 kw.
Menjalnik je originalen Lada, zvon, vztrajnik, plata med blokom in zvonom so prirejeni. Nosilci na motorju so tudi prirejeni za diesel motor. Za sklopko nisem prepričan, po enih podatkih bi naj bila enaka kot pri benicnarki nivi, po katalogih rez. delov pa ima potisni ležaj drugo kataloško.
TD se mora po mojem kar lepo peljat. Sploh če dodaš interkuler in pumpo ter turbino malo prilagodiš, imaš brez težav 100 konjev.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
http://www.ladaniva.co.rs/showthread.php?t=544,
na tem naslovu sem dobil nekaj vtisov o diesel modelu.
Očitno je res, da najboljše je tisto kot je bilo v osnovi narejeno. Vsaka predelava očitno marsikaj spremeni.
na tem naslovu sem dobil nekaj vtisov o diesel modelu.
Očitno je res, da najboljše je tisto kot je bilo v osnovi narejeno. Vsaka predelava očitno marsikaj spremeni.
mamaMicka napisal/-a:ta je dobra
...inače službene predju izmedju 200 i 250 000 (doduše kako koja) dok ih ne otpišu a onda im se kilomertaža smanjuje i idu u oglase...
manje više gde se voze ali da se vidi ko ih i kako vozi(ovoren put pod redukcijom a desi se i pod blokadom)
onda na kafi kažu:" ma neće preko 70"
...
2MamaMicka
A ti to mogoče iz lastnih izkušenj govoriš.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
stripi napisal/-a:mamaMicka napisal/-a:ta je dobra
...inače službene predju izmedju 200 i 250 000 (doduše kako koja) dok ih ne otpišu a onda im se kilomertaža smanjuje i idu u oglase...
manje više gde se voze ali da se vidi ko ih i kako vozi(ovoren put pod redukcijom a desi se i pod blokadom)
onda na kafi kažu:" ma neće preko 70"
...
2MamaMicka
A ti to mogoče iz lastnih izkušenj govoriš.
v bistvu ne, ne znam tolk dobro srbsko
Ja na unmu forumu tako pise
Možno. Ni neke panike. ZFov volan je ok. Italjanski ima drugačno razmerje in je manj direkten kot originalen. Za teren je vseeno, na cesti je bilo men mal moteče, zato sem ga prodal in nabavil ZF.
Za ZFovga moraš povečat luknjo v kabino(majzl v roke), drugače pa ni problem. Aja, Če je še 1.6 niva, potem moraš naredit distančnik pod servo ojačevalec zavor- 1.7 ima večji servo in je odmaknjen od požarne stene, tako da ni napoti.
Edini problem je dobiti rabljen komplet servovolan za pametno ceno. Jaz sem imel mal sreče.
Tadolga niva
Za po terenu predolga.
Drugače pa ne vem kaj naj rečem.
Čakam, da nekdo ves navdušen kupi novo, po treh leti popizdi in za par jurjev proda meni.
Aja, tadolga niva (2131 oznaka) mislim da nima hidravličnega servo, ampak električnega. V bistu menjaš volanski steber in to je to.
Za ZFovga moraš povečat luknjo v kabino(majzl v roke), drugače pa ni problem. Aja, Če je še 1.6 niva, potem moraš naredit distančnik pod servo ojačevalec zavor- 1.7 ima večji servo in je odmaknjen od požarne stene, tako da ni napoti.
Edini problem je dobiti rabljen komplet servovolan za pametno ceno. Jaz sem imel mal sreče.
Tadolga niva
Za po terenu predolga.
Drugače pa ne vem kaj naj rečem.
Čakam, da nekdo ves navdušen kupi novo, po treh leti popizdi in za par jurjev proda meni.
Aja, tadolga niva (2131 oznaka) mislim da nima hidravličnega servo, ampak električnega. V bistu menjaš volanski steber in to je to.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Euro5 so od predkratkim.
Pri nas ni konkurenčen, ker potem zgleda, da nimaš dnarja za boljši avto.
V nemčiji je bilo letos prodanih preko 1000, lani še precej več.
medo-1: kje v nemčiji prodajajo nove dizelke?
Pri nas ni konkurenčen, ker potem zgleda, da nimaš dnarja za boljši avto.
V nemčiji je bilo letos prodanih preko 1000, lani še precej več.
medo-1: kje v nemčiji prodajajo nove dizelke?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 28 gostov