zanima me ce, se pri nivi lahko kupi posebej zavorni cilinder in ne cela celjust ??
na sliki pod st. 5
in kake so cene ??
zavore
da.
Za okoli 40-50 eur dobiš dva komada na ebayu. =>"bremszylinder niva"
bom v kratkem nekaj naročeval od maždara Gaborja, lahko vprašam še njega za ceno, če želiš.
Za okoli 40-50 eur dobiš dva komada na ebayu. =>"bremszylinder niva"
bom v kratkem nekaj naročeval od maždara Gaborja, lahko vprašam še njega za ceno, če želiš.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
sm ze sam brskal po eBay-u http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260591766870&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_1372wt_905
ta pride cca 66€ s postnino
Sporoci mi, za kolko mi jih lahko zrihtas.
ta pride cca 66€ s postnino
Sporoci mi, za kolko mi jih lahko zrihtas.
Pri gaborju je en 35eur. Naroči na ebayu.
Kaj te pa pravzaprav muči? Štekajo?
Razdri, sčisti, s finim šmirglpapirjem in bremzoljem narahlo potegni. Če je katera od gumic boga, jih dobiš pri meni za 6 eur paketek, sem naročil enega viška.
Kaj te pa pravzaprav muči? Štekajo?
Razdri, sčisti, s finim šmirglpapirjem in bremzoljem narahlo potegni. Če je katera od gumic boga, jih dobiš pri meni za 6 eur paketek, sem naročil enega viška.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
tomygun, jaz delam takole:
Dobro je, če imaš kakšnega pomočnika, da ti pritiska zavoro med tem ko ti odzračuješ.
Naliješ tekočino v rezervoarček, odviješ na čeljusti vijak (niva ima spredaj na vsaki čeljusti dva) za odzračit, cca za en obrat, natakneš gor gumi cevko in jo spelješ v npr. kozarec. Pomočnik pritiska na pedal zavore toliko časa, da spodaj priteče ven tekočina. Ko ni več zraka v tekočini, pedal zavore pomočnik drži pritisnjeno v končnem položaju, ti pa zategneš odzračevalni vijak.
In tako pri vsakem kolesu. Paziti moraš, da sproti dolivaš tekočino v rezervoarček, da se popolnoma ne sprazni, ko odzračuješ.
Če se ti po tem postopku zadeva še vedno ne bo odzračila, je težava verjetno drugje, npr slab glavni cilinder ali preparele (zamašene) gumi cevi, ...
Če slučajno poliješ zavorno tekočino po laku, stvar spereš z vodo, ker zavorna tekočina namreč topi lak.
Nekateri menijo, da pedal zavore ne smeš pritiskat do konca, ker se z leti v glavnem cilindru nabere svinjarija in lahko uničiš gumice v njem, ampak jaz sem vedno pritiskal do konca in do sedaj ni bilo problemov.
Dobro je, če imaš kakšnega pomočnika, da ti pritiska zavoro med tem ko ti odzračuješ.
Naliješ tekočino v rezervoarček, odviješ na čeljusti vijak (niva ima spredaj na vsaki čeljusti dva) za odzračit, cca za en obrat, natakneš gor gumi cevko in jo spelješ v npr. kozarec. Pomočnik pritiska na pedal zavore toliko časa, da spodaj priteče ven tekočina. Ko ni več zraka v tekočini, pedal zavore pomočnik drži pritisnjeno v končnem položaju, ti pa zategneš odzračevalni vijak.
In tako pri vsakem kolesu. Paziti moraš, da sproti dolivaš tekočino v rezervoarček, da se popolnoma ne sprazni, ko odzračuješ.
Če se ti po tem postopku zadeva še vedno ne bo odzračila, je težava verjetno drugje, npr slab glavni cilinder ali preparele (zamašene) gumi cevi, ...
Če slučajno poliješ zavorno tekočino po laku, stvar spereš z vodo, ker zavorna tekočina namreč topi lak.
Nekateri menijo, da pedal zavore ne smeš pritiskat do konca, ker se z leti v glavnem cilindru nabere svinjarija in lahko uničiš gumice v njem, ampak jaz sem vedno pritiskal do konca in do sedaj ni bilo problemov.
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov