Začetnik - Lada Niva

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Po Avg 01, 2011 7:50 am

Kere gume 175/80 R16 so najbolše za zimo za nivo? A so te voltyre, k jih mam zdej.. vredu za na sneg?

tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

OdgovorNapisal/-a tomygun » Po Avg 01, 2011 8:36 am

Jst mam malatesta kobra trac nt 175/80/16,pa ti povem da je zakon in po cesti neč ne tuljo ku kaiman.U Zatolminu je bla jesen 70 €/kom.
Nazadnje spremenil tomygun, dne To Avg 02, 2011 6:46 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Avg 01, 2011 11:09 pm

Voltyre nimam pojma, jih nisem kaj dosti vozil.
Na forumu je bilo že velikokrat povedano, Malatesta Kobra so za sneg (torej zvožen sneg na cesti, ne cel sneg) za en k***. Da se vozit z njimi, če nisi v bregih doma, ravno tako kot se da na osebnem avtu vozit z letnimi, ni pa varno, ker gre na ovinku po zvoženem snegu naravnost, ustavit se pa tudi ne moreš z njimi na zvoženem snegu. Pa ne me spraševat, kako vem. :roll:
Za snežne razmere so lamelne gume. Sava trenta m+s ali kaj podobnega.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

OdgovorNapisal/-a tomygun » To Avg 02, 2011 6:45 am

Odvisno kater kobra imaš v mislih obstaja Kobra trac,Kobra trac nt, Kobra trac nt1. Prva je 100% off road,zadnji dve pa 80% off road 20% on road.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Avg 02, 2011 1:33 pm

Trac.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Sr Avg 03, 2011 3:28 pm

Aha, hvala :)

Vprašanje.. Danes bom verjetno menjal ploščice, je kak trik pri ladi nivi.. kak problem?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Avg 03, 2011 4:07 pm

Ni kaj posebnega. Samo vzmeti ne pogubit. :-)
Ni ti treba vzeti stran obeh vodil čeljusti, jaz vzamem stran samo zgornjega.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Sr Avg 03, 2011 10:09 pm

Ni blo problemov. Edino stare ploščice so ble malo fajn zlepljene notr.. Use a bigger hammer. :>

Slika

Zdej bom menjal še končnike k majo luft in naredu optiko.. In potem sem fertik za kakih 100km :-D

Potem ostane še edino sredinski differencial.. K mi pušča. Nevem kaj bi naredu glede tistega.. Verjetno bom kar samo vsake tolko dolil olje..

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Avg 04, 2011 9:03 am

Kje točno pa spušča? Če je samo semering, ga ni problema zamenjat. Drugega dobiš pri gaborju :-)
A samo malo rosi, ali markiraš svoj parkplac?
Če samo rosi, jaz nebi kaj dosti razmišljal. Malo more bit mastno. :-)

Aja, za diferenciale GL5 menjalniško olje, za menjalnik pa NE GL5, ampak GL4.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Če Avg 04, 2011 10:59 am

Slika

Točno tukaj pušča. Se nabirajo kaplje in kaplja dol. Markiram svoj plac kar pošteno, še posebaj ko je še toplo olje. Se nabere kar lepa lužica..

Za olje vem, sem menjal predkratkim vsa. V menjalnik sem dal GL4, v differencjale pa GL5 EP90 75W-90.

Kako se pa zamenja.. Sklepam da je potrebno vržt kardan dol in odvit pokrov.. ?


Aja pa še nekaj.. Ko sem odvil plug za olje pri sredinskem diffu, je blo ene par lepih kovinskih koščkov na magnetu.. In še nekaj.. Po menjavi olja, mi sredinski differencijal (vsaj sklepam, da je on krivec) zelo drdra ko speljem prvih par metrov. Nato neha. Uglavnem feeling je ful čuden -> čutim kako se neki vrti na trdo in virbrira. Kaj bi blo to? :x

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Avg 04, 2011 11:57 am

operi, da boš točno videl kje spušča.
Potem pa bi jaz, če tesnilo spušča samo na krajši dolžini, vzel reduktor dol, ga obrnil narobe da olje nebi ven teklo (ali morda samo olje ven spustil) , razmastil, in na spoju namazal s tesnilno maso.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Pe Avg 05, 2011 10:13 pm

Danes je lada vozila 8 ur in cca 200km po tnovskem gozdu, predmeji, po idrskem in nanoški planoti..

Veselje veliko, slovenskih lepot videnih ogrmno, cel kup novih potk spoznanih in nobenega problema. Ok, razn 2x smo se zgubili :-D

Dobro se je izkazala. :) Hupa je crknila vmes 1x, samo je potem začela spet delovati :>>

Slika

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Avg 06, 2011 2:20 pm

Kaj si pa toliko trobil? :lol:
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

OdgovorNapisal/-a tomygun » So Avg 06, 2011 2:29 pm

Lahko da se je pelu za kolono ko je bla uhcet

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » So Avg 06, 2011 2:35 pm

:lol:

Sm hotu pozdravit ene planince, pa sm samo tolku v prazno po volanu.. In pol proti koncu je pa delalo spet. :-D

Vsake tolko mi neki štrka v volanu, kokr neka elektrika.. Kokr da bi bla kaka žička natrgana.. Bom mogu malo pogledat. :)

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Po Avg 08, 2011 12:21 pm

Končnike morm še zamenjat. Imajo luft. Kak problem pri menjavi? Kako se sploh odvije tisti zglob dol? Neke žičke sem videl na vrhu.. Moram obvezno peljat na optiko po posegu, ne?

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » To Avg 09, 2011 6:22 pm

Slika

Ladko na koncu sveta :-D

Slika

Lačen travnik.. :? :lol:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Avg 09, 2011 9:03 pm

Končniki.... če jih še nikoli nisi menjaval, se boš precej novih stvari naučil. Predvsem kletvic. :lol:
Tiste žičke-varovalke ven pobereš, z 22 gedoro odtegneš matico, potem pa en dober abzieger(snemalec) ali dva kladiva v roke.

Jaz optiko delam na nivi "od oka" s špago.
Nekaj vsekakor moraš naredit, drugače ti bo gume požrlo.

p.s. Za voltyre pravijo da po snegu niso čisto zanič.

lp, g.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Če Avg 11, 2011 10:56 pm

Hvala za odgovor Gregor. :)

Imam pa novo vprašanje..

Danes je lada začela spet pocukavat.. Če dam gas do konca vleče vredu, če pa počasi pospešujem pocukava.. Kokr da ji dobesedno zmankava bencina. Rezervoar, filter goriva, filter, odušnik.. Vse menjano in ščiščeno.

Mogoče pumpa bencina? Kaka smet? Kaj vem..

Potem sem pa potegnil tisto vakum cevkico iz sesalnega kolektorja in avto začne delovat normalno. Pismo, sigurno me jebejo tisti EGR sistemi... In sem vse vakum cevkice kar vzel dol iz karburatorja oz. nekaj čaral z njimi in je potem delala vredu.. Samo vprašanje kolko časa.. Počasi izgubljam živce tle.. :(

In še eno vprašanje mam..

Kako pravilno naštimat karburator?

Slika

Kjere šraufke je potrebno navijat? št.19? Pa še to me zanima.. Čemu služi tisti šrauf št. 20 ? A ga je potrebno navit do konca notr ali ven?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Avg 11, 2011 11:30 pm

O vlinjačih žal nimam pojma. Mašine sem začel šraufat šele dva meseca po tem, ko je še drugi bencinar šel od hiše. :wink:
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Sr Avg 17, 2011 1:27 pm

Slika

Zakaj lada leži postrani ? :/

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Avg 17, 2011 8:02 pm

Zato, da je ravna, ko je šofer noter :twisted:

So že na niva-technik forumu debatirali o tem. Vse nive so malenkost postrani.
Preveri sicer za vsak slučaj, če bi kakšna fedra počila. ampak dvomim.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Sr Avg 17, 2011 8:10 pm

Čuda.

Grem en krog, in je začela bit naravnost :D Haha, kdo jo razume.. :>> Fedri so pa vredu.. Ponavadi ne počijo kr tako, ne?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2872
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Avg 17, 2011 8:41 pm

Na nivi še nisem slišal, da bi počila.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Če Avg 18, 2011 7:31 am

gregor napisal/-a:operi, da boš točno videl kje spušča.
Potem pa bi jaz, če tesnilo spušča samo na krajši dolžini, vzel reduktor dol, ga obrnil narobe da olje nebi ven teklo (ali morda samo olje ven spustil) , razmastil, in na spoju namazal s tesnilno maso.


Gregor, veš kaj me zanima..

Bi mi znal povedati kako ime od te tesnilne mase? Ker res nevem, kako to zgleda/kje se kupi.


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost