Začetnik - Lada Niva

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

Začetnik - Lada Niva

OdgovorNapisal/-a Janko » Po Dec 13, 2010 12:27 am

Pozdravljeni vsi skupaj!

Sem Janko iz Nove Gorice in že kakšen mesec premišljujem o nakupu Lade Nive.

Tukaj je predvsem več dilem in "problemov".

1. Namen uporabe
2. Nakup in cena
3. Vzdrževanje


1. Namen uporabe;

Zakaj bi sploh potreboval Lado Nivo?

Avto za vsakdan + cesto že imam, torej bi bila niva sekundarni avto, uporabljena točno za namen. Od nekdaj si želim se voziti po makadamskih poteh po Trnovskem gozdu, pa po Nanoški planoti + Krasu. Preprosto z mojim navadnim avtom me boli srce po makadamu ter niti ni za to namenjen. Zatorej razmišljam o Nivi. Kake druge znamke me ne zanimajo, saj mi je Lada Niva izredno všeč. O kakem zelo zahtevnem offroadu, skalovju in podobnem niti ne razmišljam. Želim si pa iti po kakih lepih makadamskih poteh, mogoče včasih tudi po kakšni malce bolj slabši, vendar govorimo v mejah normalnega. Rad bi tudi v kakih hujših zimskih razmerah kam prišel. Mislim da z lado nivo + ketnami ni nobenega problema. Torej takšen je moj namen uporabe - večinoma ne preveč zahtevne poti.

2. Nakup in cena

In tukaj je problem. Sem študent, zato je moj "budget" precej omejen. Za lado sem pripravljen odšteti tja do 1000€. In tukaj se tudi pojavi moje vprašanje. Kaj se splača? Ali starejše 1.6 ali novejše 1.7?

3. Vzdrževanje

Za porabo vem da je 10l +, sem pa slišal tudi nekaj o drugačnih karburatorjih, ki bi znižali porabo.. Mogoče ime kdo kakšno informacijo?
Kakšno je potem še vzdrževanje? Kako je glede porabe olja, crkovanje mašin, elektronike, pogona.. ?


Kaj narediti.. Lado nameravam kupiti v roku 3 mesecev...

Zelo bi bil hvaležen za vaše nasvete in mnenja.

Lep pozdrav,

Janko

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2027
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Po Dec 13, 2010 12:33 am

Dobrodošel na Forumu. :wink:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Mihevc
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe Apr 23, 2010 6:28 pm

OdgovorNapisal/-a Mihevc » Po Dec 13, 2010 8:51 am

Dobrodošel!

Čeprav je že dolgo,ko sem vozu tudi jaz nivo 1.6 ti imam za povedat da pri teh avtih v obvezno opremo sodi tudi škatla z orodjem in kak konbinizon!
To so le moje izkušnje,pač je pa niva kot ruski tank.Sem bil kar zadovoljen,le pelješ se kot s kakem starem lojterniku.Če znaš sam kaj pošranfat pomoje še gre!
Drugače pa merki ,na avto.net se sedaj prodaja ena romena.Jo kar dobro poznam,zato jo odsvetujem!Je pač na njej več polestra kot pleha-šminka.Tud majster,ki jo prodaja "poprav kak avto samo bolj tako!Imam pri njemu slabe izkušnje!Je pa že dolgo lastnik te lade!

lp.mihevc t

Uporabniški avatar
pajk
Prispevkov: 674
Pridružen: To Jun 30, 2009 10:58 am
Kraj: Šk. loka

OdgovorNapisal/-a pajk » Po Dec 13, 2010 11:43 am

l.p.
močno priročoam 1.7 in ne 1.6
slišal sem da je poraba pri 1.7 manjša.. pri meni ni presegla 10 pri normalni vožnji.

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 400
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Po Dec 13, 2010 8:53 pm

Poglej si 4. temo v niva offroad forum, zelena in bela sta moji. Obe 1.7. Mislim da je poraba ekstremno manjša kot pri 1.6. Prodam obe skupaj ali posebaj je pa na obeh nekaj za pošraufat. Sta pa bolj za v teren in kakšen iilegal makadam. Pri beli je potrebno zamenjat zadnji ležaj ker se je zdrobil in malo levo stran poklepat in poštrihat pri zeleni pa je potrebna menjava sklopke(košare) kot so mi rekli fantje s foruma. Cena ugodno(še posebaj za obe). Piši na PS, kaj te zanima točno. Prodam zato ker je dinčkov zmankalo, jih pa trenutno zelo potrebujem.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Dec 13, 2010 11:26 pm

Večina niv, ki se pr nas prodajajo, je v takem stanju, da je treba kar nekaj vložit v njih. Če znaš sam šraufat, niti ni tako drago.
Dostikrat so hin kugle in gumice(silent bloki) na sprednjih rokah, tudi zadnje roke niso izjema.
Bremze spredaj ponavadi štekajo-nove gumice so par eurov.
Regulator zavornega učinka rad zašteka ali se zlomi povezava do njega, in bremze zadaj primejo na polno.
Potem so manšete spredaj na polosovinah. Pa kak semering spusti na diferencialu.
Sklopka je potrošni material. Prvič sicer rabiš cel dan, kasneje se jo da brez problema v enem večeru zamenjat.
Menjalnik preveri, če ne meče iz brzine.
itd itd
Probaj najti tako, ki je redno vzdrževana, oziroma je čimmlajša.
rja... pazi na mestu, kjer so zadnje tadolge roke prišraufane na karoserijo. Pa spredaj na spoju blatnika in vezne stene.

Če menjaš amortizerje za ene normalne ki delujejo obojestransko se pelje za moje pojme po cesti veliko lepše kot recimo feroza.

Precej je napisanega na forumu, malo si preberi. Tudi o tem, kaj gledat ko kupuješ.
ne da se mi čisto vsega še enkrat pisat. Če te bo kaj konkretenga zanimalo, boš z malo iznajdljivosti prišel do moje telefonske, in me poklič.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Ne Apr 03, 2011 7:28 pm

Pozdravljeni,

zopet se javljam po dolgem času.

Imam par vprašanj glede nive..

Najbolj me zanima vbrizg goriva na 1.7 v primerjavi z 1.6. Ali je na 1.7 elektronski enotočkovni?

Ali so na ladi nivi 1.7 kakšni problemi z elektroniko (kar jo je..) ?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Apr 03, 2011 9:53 pm

1.7i je enotočkovni, da. Nekje do letnika 2003, ne vem čisto točno. Kasneje je multipoint. Takoj ko havbo odpreš, vidiš razliko v sesalnih kolektorjih.

Imaš pa tudi 1.7 brez i, ta je pa na vplinjač, ampak ima že elektronski vžig. Nekje 95 so se pri nas prodajale.
Crkujejo vžigalne tuljave. Če si malo mojstra, se da zadevo poceni popravit. Drugače je treba dat nekje 250 eur, se mi zdi.
Baje pa crkujejo zaradi slabih kablov za svečke.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Če Apr 07, 2011 7:18 pm

Gregor, najlepša hvala za vse odgovore. :)

Sem tudi brskal po forumu in izvedel mnogo koristnih stvari od tebe ter prebral marsikateri tvoj natančen odgovor.

No, tokrat gre za Lado zares. Budget sem dvignil tja do 1600€ max. Mislim da bi za ta denar lahko dobil recimo dokaj spodobno 1.7 nivo. Redno gledam avto-net ter malo povprašujem okoli. Sem pa tja pride na avto-net kaka na videz res dobra vendar na žalost tudi seveda hitro izgine.

Letnike gledam 1996-2000. Pomembno mi je tudi število prevoženih km, tukaj imam pravzaprav tudi eno vprašanje.. Koliko kilometrov pravzaprav cca. zdržijo tele mašine ? No vem, da je ZELO odvisno od uporabnika ter vzdrževanje, ker navsezadnje takšen kot je človek do avta, tak bo avto nazaj.

Osebno bi mi bili idelani kilometri nekje 50k-80k.. Manj ne pričakujem, kar je več me pa malce odvrne.

Gledam tudi za rjo, ker mislim da je pri Ladi to glavni problem.. Ker če je od vsega začetka šasija fuč, potem ni kaj dosti za čarati. :)

Dobil sem tudi na internetu nekaj manualov ter popravil DIY (Do it yourself) najpogosteješih napak s slikovnimi gradivi.

Bi me pa zanimalo, če je kje kakšna stran, ki je zelo bogata z načrti ter opisi vseh delov, ki so v ladi ? Seveda da ni v Ruščini :lol:

Se je pa zelo veselim. Zanjo mislim skrbet redno in jo tudi pazit (glede vožnje in avtomobilov sem zelo rad preventiven). Pa avto ne bo za vsakdan. Tudi kakšen "resnejši" offroad odpade. Ubistvu me ne mika lomastit po nemogočih poteh ter obremenjevati vitalne dele. Kot sem že omenil bi jo uporabljal večinoma po normalnih makadamskih gozdnih poteh ter pozimi po kakem snegu.

Vsekakor sem se pa odločil da more biti Lada.. Res, nekaj je na tem avtu, k me vleče :) Mislim da ima ta Rus prav posebno dušo. Verjetno je zaradi tega tudi tako priljubljen. Če bi imel finance, bi si kupil kar novo za 11.000€ :) ljudje se smejijo ob njenem "kvadratastem" videzu in si govorijo "stara kripa".. Jaz pa mislim da je ravno v temu čar. Da je takšna preprosta ter učinkovita. Popolnoma služi svojemu namenu. In ravno njej poseben preprost videz ji da tisto "taglavno".

Tako da ja.. Sem na lovu za dobro lado.. Upam da jo dobim čimprej, ter uspešno.. :)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Apr 07, 2011 9:25 pm

Si že okužen. Poti nazaj ni več. :twisted:


rja... zadnje roke, spredaj med vezno steno in blatniki, zadnja havba, spredaj med fedro in amortizerjem, itd..

Išči tako ki ima pleh dober. Čeprav je problem, ker 10 let stare nive so že bile rihtane in ne veš, kaj je pod barvo.
Obvezno je treba še pred zimo zaščitit vse votle dele od znotraj, ker prerusta od znotraj navzven. Če najdeš kej kako gasilsko, si zmagal.
Potrošni material je poceni. Če znaš sam kaj šraufat, se ne sekirat če so hin kugle, manšete, kuplonga itd. Deli so poceni. Kakega posebnega orodja ponavadi ne rabiš.
Preden sem imel nivo, sem znal edino roke menjat na jugotu. Zdaj vse sam šraufam. Pa ne samo lade.


Koliko zdržijo? Moja prva jih je imela 90.000, mašina ni bil problem, pa je niti jaz niti prejšnji niso čuvali.
Sta pa v kratkem na niva-technik forumu dvema šli mašini pred 40.000. Težko rečt.

Najprej pejd gledat najbližjo, da boš sploh imel mal občutka, kake so nive, ki se prodajajo. :-)


lp, g.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Po Apr 11, 2011 7:46 pm

Danes sem v garažni hiši videl lado nivo, malce zaprašeno vendar v solidnem stanju (rje ni bilo videti, vsaj na prvi pogled).. Očitno je nekdo, ki je ne uporablja več dosti..

No uglavnem, najbolj me je presenetlo naslednje:

Lada niva je "novejša" po karoseriji in notranjost, vendar ji zadaj na havbi piše 1.6. Hm ? :S Ali niso "novejše" lade nive bile samo 1.7.. ?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Apr 12, 2011 6:10 pm

Rusi so vse mogoče sestavljali skupaj :-)
Bile so 1600 in nova oblika, vendar jih je bilo malo, jaz sem samo eno tako videl.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » To Apr 12, 2011 8:00 pm

No, sem poklical lastnika in izvedel da je '95..

Sem pa tudi malce poslikal in ugotovil da je zarustana pod sprednjim kolotekom. Kiometrov ima 70.000. No, več bom izvedel jutri..

Je pa taka (ne ista ampak enaka)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4732561&show=1

Tkole pa zgleda kolotek:

Slika

Ne preveč dobro, ha ? :/
Nazadnje spremenil Janko, dne So Maj 07, 2011 1:17 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Apr 12, 2011 10:27 pm

Ja kar zanimiva izgleda.
Od 15 let stare nive ki ni bila zaščitena pred rjo, nimaš kaj drugega za pričakovati. Več jih pejd gledat, kakšna se bo že našla dobra.
Sicer ni neke panike in se vse pošvasa, ampak je vprašanje denarja, če ne delaš sam.

Sem ti pa poslal PS.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » To Apr 19, 2011 7:19 pm

Spet se javljam :)

Gregor, sem prebral PS.. Sem si zapisal in če bo kdaj kej nujnega, vem na koga se bom obrnil :) Hvala!

No, pregledal sem še dve lad nivi.. Vendar sem bolj kot ne razočaran.

Gledal sem 1997 1.7i, zarustana kar precej ter zelo visoka cena. Pogoni dokaj vredu.. No, ustavilo se je pri ceni.

Gledal sem drugo 1997 1.7i.. Pleh malce rjav, nič hujšega. Problem je bil, ko me je deda peljal en krog. Ko je stisnil prvo menjavo do 5500 obratov (popolnoma mrzel motor) ter sunkovito menjal v drugo (sinhron je vedno močno zaškrtal), me je vse minilo in povedalo o stanju pogona. Da ne omenim da je ropotala 3x več kokr vse ostale. Njegov način vožnje me je popolnoma odvrnil + menjalnik je metalo ven.. Pa tudi ceno je zahteval visoko.


Tako da se vračam h prvi (1995 1600) in najverjetnje (če opravi tehnični naslednji teden) jo bom vzel. Je 1995 1600NL, "novejša" oblika ter notranjost + 1.6 motor. Lastnik je prijazen starejši gospod, ki mi jo bo dal zelo poceni. Motor teče lepo ter vžge takoj, menjalnik je kot nov (gospod ima smisel za vožnjo). Sem tudi probal in se res lepo pretika. Nobenega metanja iz menjav, lepo gladko prestavljanje.. Diff ročka in reduktor delujejo kot urca.
Mislim da za mali denar bo super uvod v Ladin svet, pa tudi če se uniči čez 2 meseca, ne bo panike. Pa še nove ruske kramparce ima. :D

Ima pa 2 problemčka, in me zelo zanima vaše mnenje.

Prvo kar sem opazil je kapljanje (sklepam da olja) iz "razdelilca navora", kjer je označeno z rdečo puščico ->

Slika

v 1 tednu je potleh pod njim mala lužica obsega 2cm tko na oko.. Zna bit to velik problem.. ? Se bojim da bi zaružlo vse skp.. Pa še, kako se to odpravi? Menjava kakega tesnila..? Kako se pa dolije olje?

Drugi problem je pa kar zanimiv.. Tata mi je rekel da je imel podobn problem na stari renault 11-ki z weberjevim uplinjačem.
Recimo da vžgeš motor in se pelješ 10,20,50km.. bo vse vredu. Takoj ko ga pa vgasneš ter spiješ kako kafe in vžgeš ponovno še toplega, bo pocukaval pri vožnji.. Kako je gospod rešil problem? Stopil ven do rezervoarja, odprl pokvroček ter potisnil prst noter, da se odpre loputica za bencin.. In motor je laufal normalno naprej. No, ne naredi vedno tega.. Sklepam da ima nekaj veze z mešanico zraka in bencina.. Mogoče kadar je topel motor, se v kaki cevi naredijo kakšni hlapi alpa kaj podobnega.. Že kdo imel tak problem? :D

Uglavnem se zelo veselim..

Uporabniški avatar
saks
Prispevkov: 185
Pridružen: To Jan 18, 2011 1:36 pm
Kraj: Vipavska dolina

OdgovorNapisal/-a saks » To Apr 19, 2011 11:09 pm

Verjetno je zanič tesnilo med ohišjem reduktorja in "pokrovom",
lahko je slap semering.
Veliko ladinih reduktorjev je zunaj mastnih...

Za popravilo boš moral prvo sneti zadnji kardan, flančo na reduktorju.
Tisti pokrov kjer verjetno pušča, je privit z nekaj vijaki M8, 13 ključ.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Apr 20, 2011 10:17 pm

spredaj reduktorja imaš dva vijaka na inbus 12 se mi zdi. Spodnji je za olje ven spustit, tisti malo višje je pa za dolivat. Nalivaš tako dolg, dokler ven ne teče. Kako nalivati, poišči po forumu, miran in jaz sva v eni temi nalimala svoje izume.
Aja, v differenciale/reduktor gre GL5 alje, v menjalnik pa nikakor ne GL5, ampak GL4.
Zas spuščanje ti je že saks odgovoril.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 400
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Če Apr 21, 2011 9:38 pm

Zapelješ na kakšen robnik ali mejo, tako da je zgornji čep še višje in natočiš notri olja kolikor ga je pač treba, tisto je vedno mastno potem vse če ti začne ven teči.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Če Apr 21, 2011 10:22 pm

Super, hvala vsem :) Sem preveril v navodilih kje točno je za dolit in sem videl vijaka.

Sicer pa sm ugotovil še eno težavo.. Hladilnik pušča. Sicer ne dosti, samo vseeno. Verjetno je kaj preperelo.. Pušča pa točno v tem predelu spodaj->

Slika

Mislite da je kriva kaka preperela gumica tistega dela #17 "drain-čokca" ?

Pa še to me zanima.. Kak je glavni simptom nenapetega verižnega jermena?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Apr 21, 2011 10:53 pm

Hmm. torej imaš že aluminjasto-plastičen hladilnik? Ne vem kak hladilnik imajo te vmesne verzije.
S tem nimam kaj dosti izkušenj. vse obriši da bo suho, avto zalaufaj mal počakaj da se tlak ustvari, pa boš videl, kje rosi.
Če je hladilnik, mislim da še imam enega.
Če imaš pa tastarega ki je zlotan skupaj, ga pa daš nekomu zalotat, kjer je spustil.

Ropota :-)
Če je dolgo tako, pa pogleda ketna tudi ven čez ohišje.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Pe Apr 22, 2011 7:29 am

Da, hladilnik je točno tak kokr je na sliki. Ubistvu mi je všeč ker je skoraj vse od 1.7.. Zunanjost, notranjost, celo čok je elektronski in ima lamdbo sondo ter katalizator. Motor pa laufa na neosvinčen bencin (kolkr sm se pozanimu, pri starih 1.6 je bilo treba dodajat aditiv?).

No, bom posušil in obrisal in pogledu kje pušča.

Glede odmične gredi in ropotanja.. Bentiš, sej pr ladi vse ropota :D A je mogoče kakšen značilen zvok? Npr kot kleklanje? Kadar je motor mrzel in v malce višjih obratih nekaj kovinsko touče, tisti gospod pa mi ni znal povedat če so mu na servisu odmično gred napeli.

Pa upam da bom to naredil na pravilen način.. Nameravam parkirat nekje na ravnem in pustit v peti menjavi, malce odvit napejalni "šrauf" in ga phnt naprej 3-4 metre ter nato zavit šrauf nazaj. Bo ok? Vem da morm ZELO pazit da se avto niti za centimeter ne premakne nazaj.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Apr 22, 2011 6:41 pm

Mislim, da si prav razumel glede šponanja verige. Priznam pa, da jaz tega na nivi nisem nikoli počel. Nevednost pač.

Drugače pa lade, tudi 1.6 brez problema laufajo na neosvinčenega.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Ne Apr 24, 2011 6:57 pm

Aha, nisem vedel.

Zanima me kaj so tile trije gumbi? Imam samo manual za staro armaturo..

Slika

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2767
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Apr 24, 2011 8:26 pm

Tule imaš navodila v nemščini, če ti kaj koristi
http://www.niva-technik.de/down/downloa ... e&kat_id=1
Levi je za osvetlitev armaturke, zraven je za nastavljanje višine žarometov. tretjega v manualu ni. Je gumb ali slučajno samo lučka?

edit: sicer je armaturka na sliki od nive 4x4 M. (digitalni display za prevožene kilometre)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 261
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Ne Apr 24, 2011 10:00 pm

Super, hvala, nekaj malega znam nemško.

Je pa res ja, da tisto je armatura od najnovejše nive. Hvala za razlago ostalih dveh gumbov. Za tretjega pa nimam pojma kaj bi blo.. Mogoče je res lučka.


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost