XUD9 diesel?

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
rook9001
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne Mar 17, 2019 7:46 am

XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a rook9001 » To Mar 24, 2020 8:24 am

Kako tezko bi bilo namestiti peugeotov 1.9d v 1.7i nivo, kaj vse bi bilo treba priredit, kako je pol to z homologacijo, in a se bi sploh splačalo, recimo da je avto veliko na cesti? Je že kdo to probav pa zadeva zdaj funkcionira? Motor pa pride iz kakega starejšega berlingota z 70hp?

https://www.youtube.com/watch?v=1t74c4HVYkY
Na tem posnetku se lepo vidi in tudi gospod pravi da mu pije 7.5l/100km kar z tistim roof rackom in prtljago sploh ni slabo.

hvala

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2927
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Mar 25, 2020 11:15 am

Najmanj problemov bo če kupiš tovarniško.
V italiji se včasih najde kakšna 1.9td s 75 konji t.i. soft turbo, brez interkulerja.
Normalno uvoziš in to je to.
7.5 litra je možno po mojem z nežno nogo.
Drugače varianta 1 je da dobiš vse od diesrl nive, karter, zajem olja na oljni pumpi, vztrajnik, zvon menjalnika, nosilce. Potem je dokaj plug&play
Druga varianta je menjalnik od polonez 1.9d, je zelo podoben nivinem in narejen da paše direkt na xud motor.
Pa sam narediš nosilce. To se da videt pri meni oz se bo dalo poleti, ko se bo tole sranje umirilo.

Smiselno?
Če hočeš diesel nivo, potem ja.
Drugače bi jaz mal pogledal proti 2.0hdi vitari.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

rook9001
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne Mar 17, 2019 7:46 am

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a rook9001 » Sr Mar 25, 2020 8:45 pm

Verjetno je kar veliko potrebnega truda, ja, ampak to me sploh ne moti, niti me ne motijo stroški, ampak se mi zdi skoraj neizvedljivo ko malo iščem vse dele ki bi jih potreboval, pol pa molit da nebi bli kaki zapleti pri homologaciji.

Za polonez-a še sploh nisem slišal, vidim da imajo nekateri te xud9a motorje z menjalnikom, lepo. Ampak kako to dobit pred prag jaz nebi znal :).

Je pa res da je najlezje kupiti eno ko je že 1.9d, ampak jih je res res malo, naprodaj tudi. Prej se bi pa mogel seveda znebiti moje, kar se mi zdi da jo probat na avto.netu v tem času v sloveniji morš bit kar optimist.
Velik starejših klasik vidim gor ko se prodaja, recimo toyota mr2 prva gen. za 4k, poštena cena, ampak jo prodaja že več kot leto in enostavno ne gre :?: . Moj kolega je kupil Kadett C-a za par sto evrov in ga obnovil do zadnega šraufa, nakoncu se ga je naveličal pa ga zdaj še za 2k€ nemore prodat... Zgleda pri nam ni tok interesa, ali kaj, nevem.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2927
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Mar 26, 2020 10:35 am

torej motor je najmanjši problem. citroen berlingo, bx, ZX, xsara, xantia, jumpy, peugeot 309, 306, 405, Partner, fiat scudo.... 1868 ccm je drug novejši motor, ki pa bi moral načeloma pasat. Mora pa met mehansko pumpo, da nimaš prolemov z elektroniko...
Jaz sem si naredil zalogo turbo motorjev . :-)
Menjalnik od poloneza bi bilo treba kje iz poljske ali madžarske dobit, tam so občasno v oglasnikih.
In na grobo je to to. Nekaj je še težav z vakuum pumpo. V avtih imajo xud večinoma vakuum pumpe na glavi, proti menjalniku. Na moji 1.9D so porezali, spremenili zajem zraka za v kabino.
Ali vakuum pumpo rešit s kako električno, kot rešujejo pri predelavah avtov na električne. Ali pa dobit pumpo od nive, ki je na jermen gnana.
Ali je to možno homologirat, ne vem.
Mogoče z izjavo recimo nemškega lada handlerja, da se je xud9 serijsko vgrajeval v nive?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Hribovc
Prispevkov: 299
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Če Mar 26, 2020 10:35 pm

Pri nas to homologirat? Prej se bo Soča izlivala v Blatno jezero kot boš ti to homologiral. Več možnosti imaš, da ga "prodaš" v Nemčijo, tamkajšnji lastnik pridobi homologacijo v Nemčiji, potem pa ga "kupiš". V takem primeru naši morajo priznati homologacijo vsemu šrotu, ki dobi nemško homologacijo, ker je tudi Nemčija v Evropski uniji. In ker je tam standard, kakršen pač je, tam homologirajo vse možno, naši pa potem stisnejo zobe in prepišejo nemško homologacijo. Sicer ga vseeno hočejo videti, da ni mogoče le prevelik šrot, ampak načeloma spustijo skozi tudi tisto, kar sicer po naših normativih in standardih ne bi. (Upam, da se da razbrat cinizem iz teh mojih zadnjih stavkov).

Čisto resno: če nimaš TÜV certifikata za vsako reč, ne boš spravil skozi. Čeprav v tujini to gre...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2927
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: XUD9 diesel?

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Mar 27, 2020 12:36 am

Hribovc,
ni čisto tako. Je še huje. Uvažal sem en avto iz nemčije, v opombi(tam kjer so opisane vse predelave) je lepo pisalo, da lahko do 8%vzpona vleče 1800kg prikolico. (drugače 1300). Niso hoteli prepisat. "To se pri nas ne vpisuje"

rook9001, pokliči me na 041 2 0 0 239 in bova rekla kako besedo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti