Croatia Trophy 30.4 do 8.5 2009

O offroad srečanjih in dogodkih
Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Maj 12, 2009 11:45 pm

Nebivedu napisal/-a:A bi kdo naslednje leto vozil CT light kot sovoznik?

Avto bo že pripravljen za kej takega, samo nebi šel na najhujšo varianto, bo light kr dost težka.


:shock: a urša pa noče a kva?
Poleg tega, a ni mal zgodaj za take plane......v enem letu se marsikaj obrne drugače.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Maj 13, 2009 12:58 am

AŁIEN napisal/-a:
Nebivedu napisal/-a:A bi kdo naslednje leto vozil CT light kot sovoznik?

Avto bo že pripravljen za kej takega, samo nebi šel na najhujšo varianto, bo light kr dost težka.


:shock: a urša pa noče a kva?
Poleg tega, a ni mal zgodaj za take plane......v enem letu se marsikaj obrne drugače.


Ja treba zdej začet šparat, štartnina je 1400 evrov (za navaden CT pa 1500). Če dam 150 evrov vsak mesec na stran bo lih za CT light (tm okol 1800 evrov + kakih 200 za zraven).

Urša pa takrat ne bo imela časa za CT.


Sicer bomo pa vidl, kako se bo izteklo pri avtu, je še kr nekaj dela, da bo toyota v tisti fazi.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Maj 13, 2009 1:18 am

No to že, za to ni nikoli prezgodaj. Kvečjemu prepozno. Samo ne vem če se ti bo računica izšla. Kolikor vem ketering zaračunavajo posebej prav tako za vsak dodatni avto, pa še bi se našlo. Potem so pa še stroški, gorivo, prikolica, morebitne okvare, rezervni deli itd.....se nabere tega.
Kolikor sem slišal od udeležencev z katerimi sem se pogovarjal na CT je znesek kar precej višji na koncu.
Jaz bi porabil še celo premoženje za biro v enem tednu. :wink: :lol:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Maj 13, 2009 8:13 am

Tole velja za CT light
ENTRY FEE
Per vehicle with driver and co-driver EUR 1.400
Per ATV team EUR 1.400
Per service/support vehicle (2 axles) EUR 250
Per trailer EUR 150
Per service/support vehicle or trailer (3 axles) EUR 350
Per service/support vehicle (4 axles) EUR 450
Catering EUR 250
(Each member of the service/support team is obliged to take)


A je za voznika in sovoznika catering vključen v ceno štartnine al je to še posebej za plačat.
Avto 1400, prikolica 150, avto, ki vleče prikolico 250, plus catering 250 evrov na osebo.
Torej najmanj je 2800 evrov za 4 osebe (če morata tudi voznik in sovoznik plačat catering, drgač pa 500 manj). Pa to je brez bencina in ostalih stroškov. Ja, cena je ogromna.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Maj 13, 2009 10:17 am

Ja o tem sem govoril, fora je pa v tem da moraš vse vzeti oziroma plačati .........Taked or lived.
Razen če tu uspe štartat kot hrvaška ekipa. Za njih je druga tarifa kar jaz vem. Poleg tega za CT ne moreš iskat sovoznika po netu. Verjemi mi, da mora za tako teške stvari biti uigran team z dobrimi medsebojnimi odnosi drugače se lahko kaj klavrno predčasno konča. Sploh če je prvič. Jaz ti za začetek priporočam kaj lažjega. Recimo NGV ali pa Lila tage. Tri dni, po trdoti pa primerljivo z CT. Zlahka odpelješ z budgetom cca 500€ in dobro testiraš avto in nabereš precej iskušenj ki so za CT še kako potrebne. Edina slabost teh tekmovanj je da je bira tam 3-4€ :evil: :evil: drugače pa kar hudo glede na to da voziš neprekinjeno 8h na dan. Tako da je dober test za avto kot za fizično in psihično pripravo za CT.
CT je če nimaš sponzorjev vsaj za del stroškov kar hud zalogaj, tudu če odmislimo stroške za izdelavo in pripravo avtomobila za katerega gre že kar manjše premoženje če hočeš da vse špila kot je treba.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Maj 13, 2009 10:38 am

Razlika med CT in CT light je da nimaš tistih dolgih vitlanj in izogneš se tistim najhujšim delom kot je recimo močvirje ali ozke soteske. Tanajhujše zadeve odpadejo, ostalo je pa isto. Vsaj letos je bilo tako, da so pri CT light najhujše dele spustili (celo brodenje po vodi pred ciljem).

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Maj 13, 2009 11:18 am

To že, samo stroški pa niso ravno light :roll:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Maj 13, 2009 11:59 am

Stroški so enaki, razen za tekmovalno vozilo je 100 evrov manj štartnina.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Maj 14, 2009 6:50 am

No pol je bol peljat pravi CT. Ko boš nekoč pravil otrokom ali vnukom zgobice za lahkonoč boš vsaj lahko rekel da si peljal CT ne pa light :wink:
Za 100 razlike ojrov pa res ni dileme.....vsaj če mene vprašaš. CT ali pa nč, pa če pridem do konca ali pa ne. Vsekakor je CT vreden svojega denarja, seveda če ga imaš preveč oziroma viška. Samo po mojem mnenju je trapasto dat toliko denarja za en teden potem pa celo leto v luft gledat. Če bi pa se odločil za kaj takega, pa vsekakor raje Berlin - Breslau oziroma po novem Dresden - Breslau. Ceneje in predvsem hitreje, ker je že kar napol rally, pa nekaj € bi ostalo še za kakšen event v sezoni.
Ker za ta denar, ki ga daš za light varianto odpelješ NGV, Steinbeiser, Lilatage, Tisovec, celo sezono avstrijski super pokal (5 dirk), maraton, pa še kakšen hrvaški roadbook za zabavo. Torej voziš celo sezono do nezavesti. Pa še kakšen € ostane da lahko pozimi na menino probaš :wink:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Maj 14, 2009 8:04 am

AŁIEN napisal/-a:No pol je bol peljat pravi CT. Ko boš nekoč pravil otrokom ali vnukom zgobice za lahkonoč boš vsaj lahko rekel da si peljal CT ne pa light :wink:
Za 100 razlike ojrov pa res ni dileme.....vsaj če mene vprašaš. CT ali pa nč, pa če pridem do konca ali pa ne. Vsekakor je CT vreden svojega denarja, seveda če ga imaš preveč oziroma viška. Samo po mojem mnenju je trapasto dat toliko denarja za en teden potem pa celo leto v luft gledat. Če bi pa se odločil za kaj takega, pa vsekakor raje Berlin - Breslau oziroma po novem Dresden - Breslau. Ceneje in predvsem hitreje, ker je že kar napol rally, pa nekaj € bi ostalo še za kakšen event v sezoni.
Ker za ta denar, ki ga daš za light varianto odpelješ NGV, Steinbeiser, Lilatage, Tisovec, celo sezono avstrijski super pokal (5 dirk), maraton, pa še kakšen hrvaški roadbook za zabavo. Torej voziš celo sezono do nezavesti. Pa še kakšen € ostane da lahko pozimi na menino probaš :wink:


Meni hitrostne dirke niso všeč, rajš bolj tehnične zadeve pri počasni vožnji. Ni norenje zame, mam pretežko nogo in pol se je treba nazaj držat, ko pa zavore popustijo, gre pa hitro kej narobe. Zato tut nimam več nobenga navadnega osebnega avta, ker bi samo za kazni delal (zadnjo kazen sem odplačal nedolgo nazaj - celovška cesta 165km/h preko omejitve in to pove vse, tako da s terencem sem res umiril vse zadeve in zdej nimamm več želje po hitrosti).

Uporabniški avatar
tim
Prispevkov: 146
Pridružen: Sr Maj 31, 2006 2:39 pm
Kraj: vir
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a tim » Če Maj 14, 2009 8:22 am

Nebivedu napisal/-a:celovška cesta 165km/h preko omejitve in to pove vse.


....saj ni problem peljat hitro, sam tole je pa čisti idiotizem, si mel velko srečo da te je ustavil policaj in ne kakšen ki pravico jemlje v svoje roke...

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Maj 14, 2009 9:22 am

Nebivedu napisal/-a:[

Meni hitrostne dirke niso všeč, rajš bolj tehnične zadeve pri počasni vožnji..


:shock: Od kod si pa zdaj potegnil hitrostne dirke :?: :shock: :shock:
Vse ki sem jih naštel so offroad HARD ali pa roadbook. NGV in Stenbeiser sta dve izmed najbolj tehnično zahtevnih dirk, na lila tage je pa hard in brzinc deljen in ti ni treba peljat česar nočeš.
Pa še nekaj ne zastopim? Praviš da imaš rajši bolj tehnične zadeve, obenem bi pa rad peljal CT light......torej bi se rad izognil najbolj zahtevnim etapam :shock: A nisi mal sam sebi protisloven?
Očitno pa tudi CT ne poznaš oziroma si videl samo prolog. Kaj misliš da na CT ni hitrih etap.......verjemi da jih je kar nekaj, kjer drvijo z zelo visokimi hitrostmi. Poleg tega pa tudi na CT merijo čas, ane :?: In če merijo čas pol je treba tut pognat kadar je treba, če ne pa ni dirka ampak izlet.
Za Berlin - Breslau sem pa povedal moje osebno mnenje, ti si lahko seveda misliš svoje. Samo nekaj mi pa nikar ne reci: da ta dirka ni tehnično zahtevna. :shock: :shock: Ta dirka je špica in po zahtevnosti presega CT. In vsak ki jo odpelje je car erste klase....
Mal si oglej stvari najprej pol pa govori o zahtevnosti
http://www.youtube.com/watch?v=DJZzE4hb ... re=related

Očitno si še eden tistih ki si dirke predstavljajo tako da skos na vitlu visijo, ko pa zagleda sto metrov ravnine kjer je treba met jajca pa pognat je pa že norenje pa jokajo da se oni tega ne grejo, da so bolj tehnični tip. Poleg tega je pa neumestno v debati o CT delat primerjave z vožnjo po celovški.... vrsta avta, pa nima veze z teško nogo. Če je nekdo bedak bo delal pizdarije neglede kakšen avto vozi. Težka noga ima veze z glavo.......in z tistim kar je v njej oziroma kar naj bi moralo biti.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Maj 14, 2009 10:33 am

Alien, narobe si me razumel, (ali pa jaz tebe), ampak ti si napisal :
Če bi pa se odločil za kaj takega, pa vsekakor raje Berlin - Breslau oziroma po novem Dresden - Breslau. Ceneje in predvsem hitreje, ker je že kar napol rally, pa nekaj € bi ostalo še za kakšen event v sezoni....

In tile rallyji so meni prehitri.

Kar se tiče CT je tudi zelo hitra dirka, ogledal pa sem si jih do sedaj 5, brez te zadnje. Ampak pol kilometra potegnit z neko hitrostjo ali pa par ur noreti z visoko hitrostjo (kot je to na rallyjih ala dresden) je velka razlika. In na CT ni par ur samega norenja.
To da bi se izognil tistim najhujšim delom na CT-ju je pa zato, ker bi šel prvič na CT in zato je CT light.

Mi je pa bila do sedaj najbolj všeč CT 2003 (ali leto prej ali leto kasnej), ko so šli od tistega prvega kampa (petrova gora) pa dol proti morju. Kamp je bil vsak dan drugje in prevozili so res veliko.

Kar se pa tehnike tiče, ne preferiram ne norenja in ne vitlanja, ampak vožnjo. Poanta offroad tekme je vožnja, vitel pa je pripomoček, da tam ko ne gre več, si pomagaš z vitlom. Ti bi pa to že lahko razumel, pa očitno ne.
Če pa večino slovenskih hard tekem pogledaš, je pa 8 minut visenja na vitlu na 250m dolgi progi.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Maj 14, 2009 10:46 am

Mal sem si pogledal tale tvoj dresden očitno imajo vse skupaj združeno, hard, soft, hitrostne preizkušnje. In na teh hitrostnih so hitrosti recimo orenk višje kot na CT. Na CT tudi ni tok placa, da lahko tako norel (pa terena tudi ne takega).

odpadnik
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne Maj 11, 2008 9:24 pm

OdgovorNapisal/-a odpadnik » Pe Maj 15, 2009 11:45 am

Lep pozdrav,

No Alien pa si me pripravil do pisanja! Da se ne bosta z Nebivedujem preveč okoli stroškov in zahtevnosti dirk. Pridita obadva od 10-12. 07 2009 na Mini CT v Topusko zaštartnino od 80ojrotov z hrano in pa kamp brezplačno. Vozi se soft in hard vsaj ena etapa CT-ja. Ponavadi dnevni RB pa nočna in nedelja krožna!

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Maj 15, 2009 11:59 am

A soft je tudi al kaj? To mi je pa še bolj všeč.

Skoraj sigurno pridem.

odpadnik
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne Maj 11, 2008 9:24 pm

OdgovorNapisal/-a odpadnik » Pe Maj 15, 2009 12:59 pm

Na Hrvaškem so vse dirke za pokal v soft in hard varianti,edino naša v Ribniku je bla prva, ki je imela še turist soft in turist. Zdej bo pa še v Križevcih turist soft, to pa tko al tko že veš sej si prebral na hr-forumu

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Maj 15, 2009 1:32 pm

Ja to vem, da bo turist soft v križevcih in tu greva sigurno tja vozit turist soft, da se Urša orenk nauči roadbook brat.

Samo za malo CT pa nisem vedu, da ima soft tudi, sem mislu, da je to pač enako kot CT samo da traja samo od petka do nedelje.

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Maj 15, 2009 2:02 pm

Odpadnik, daj v koledar, da ne bomo pozabili.
The price of freedom is responsibility, but it's a bargain, because freedom is priceless. ~ Hugh Downs

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Maj 19, 2009 3:15 pm

Odpadnik, glede na tvoj nick sklepam da sva midva govorila po tel. okoli Križevcev. In popila pivo na schnee :wink: Al pa se motim :?:
To kar si napisal je seveda čisto nekaj drugega. Vsekakor pa mislim da se vidimo v Križevcih, sam ne me držat za besedo, pr men se nkol ne ve :lol:

odpadnik
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne Maj 11, 2008 9:24 pm

OdgovorNapisal/-a odpadnik » To Maj 19, 2009 4:16 pm

Alien, pirov sva že kr ene par popila skupej, na Vodicah u Tenisu, na Schnee pa še kje bi se našl. Tud po telefonu sva že govorila, tko da boš mogoče lažje ugotovil kdo sem.
Za Križevce pa ne ga srat, smi oblubu, sej sm prov zarad tebe zrihtal turist soft.
Tko al tko sem dons zvečer na Jesenicah pa se mogoče še slišva!

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » To Maj 19, 2009 5:01 pm

haha ... tale je dobra ... Alien je turist ... majhen, mehek turist :lol: :lol: :lol: :twisted: :lol:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Maj 19, 2009 5:46 pm

sej sem koj vedu zaradi nicka :wink:
Pa nisva govorla zaradi mene, ampak zaradi drugih. Sem jim že razložu in jih stvar zanima. Žal gre ravno tisti katerega najbolj zanima ravno takrat v Turčijo na dopust. Če pa pride on jih pa še najmanj pet z njim.
Pa Roka žal ne bo na hard zaradi noge.
Pa kanalcev sploh še nisem obvestil, mislim da bo tut kakšen z veseljem šel, tko da nč bat. Kar sem reku sem reku.......če ne bo suzana pripravljena (manjka še vitel in zadnja špera) bom pa Wranglerja kupu sam za to priložnost :wink: Da bom vama z Matjažem konkurenčen :roll:
Poleg tega jih je pa tut nekaj iz našega kluba za giro. Mal je problem k ene finance jebejo, tistim ki teh problemov nimajo pa jst menjalnike razsujem :oops: :oops:

Sem pa dons in ju3 doma tko da kr ulet, bire je dosti pr men, kot vedno :wink:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Maj 19, 2009 11:27 pm

Vito_ napisal/-a:haha ... tale je dobra ... Alien je turist ... majhen, mehek turist :lol: :lol: :lol: :twisted: :lol:


Vito, turist soft je na isti progi kot jo vozijo tekmovalci, turist je pa zato ker po hrvaškem pravilniku ne moreš vozit brez rollbara in gasilnega aparata na tekmi. Koliko je "turist" pa lahko pogledaš sliko čemu je bila podobna Nebivedujeva feroza po odvoženem roadbooku. Pa to da rabiš vitel tudi dosti pove :wink: Za naše razmere je kar hard z to razliko da je dolžina proge kar nekaj km. Recimo Križevci 12 km.
Pa ni pomembno koliko je težka, važno je da voziš cel dan in da se zabavaš ne pa čakaš pol dneva in odvoziš progo v petih minutah kot pri nas. Upam da prideš v Križevce, pa se boš prepričal o mehkobi :lol: :lol: oziroma trdoti blatnikov in pragov tvojega avta.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Maj 20, 2009 8:01 am

Alien v križevcih je 22km nočnega roadbooka, dnevnega bo pa več. Na schnee-jini tekmi je bilo 42km roadbooka po progi od softa (kjer sta obvezna vitel, rollbar).


Vrni se na “Srečanja”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov