4th All American Car Meeting 2008

O offroad srečanjih in dogodkih
Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6219
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Sep 08, 2008 7:46 pm

slayer napisal/-a:Ne hecam se, jst itak nimam pojma od amerikanosov. :wink: :D Tko da me ni sram priznat, da se mi sanja ne kaj za en stroj je na sliki. :twisted:


Ma si mi zmeram bl všeč slayer......malo ljudi je dandanes pripravljenih kaj takega izjavit........teško je bit samokritičen......če bi blo več takih ne bi bli tko v k....u kot smo. Najlažje je bit pameten pa ljudem pamet solit...tko kot naši veliki vodje.....
Če ti bo kaj lažje.........
Slika

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4120
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Sep 09, 2008 8:28 am

Dej, Alien, povej mu naravnost.
Mogoče pa nima časa po netu brskat, da bi izvedel, da je to eden redkih, če ne sploh edini, USA velikoserijskih avtov s posamičnimi obesami zadaj, s plastično karoserijo in še s kar nekaj (vsaj za USA) tehničnimi cukrčki.
Skoraj vse o teh avtih http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Corvette

Pa še moje osebno mnenje: najbolj všeč mi je prav prva generacija C1.
Slika
glede na letnico (1958) se spodobi, da je slika črnobela
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » To Sep 09, 2008 9:54 am

Miran kako to misliš ?
citiram "še s kar nekaj (vsaj za USA) tehničnimi cukrčki"

Se pravi da so amerikanci v avtomobilih vse tehnične cukrčke pobrali od europejcev ali od japoncev, katerega si imel v mislih???
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

cruiser1
Prispevkov: 31
Pridružen: Če Sep 13, 2007 5:37 pm

OdgovorNapisal/-a cruiser1 » To Sep 09, 2008 10:11 am

miran napisal/-a:Pa še moje osebno mnenje: najbolj všeč mi je prav prva generacija C1.
Slika
glede na letnico (1958) se spodobi, da je slika črnobela
LP Miran


Moje osebno mnenje pa je, da je še veliko bolj zanimivih in lepših U.S. avtomobilov, kot je C1 ,-v bisvtvu večina!

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4120
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Sep 09, 2008 12:07 pm

Filko napisal/-a:Miran kako to misliš ?
citiram "še s kar nekaj (vsaj za USA) tehničnimi cukrčki"

Se pravi da so amerikanci v avtomobilih vse tehnične cukrčke pobrali od europejcev ali od japoncev, katerega si imel v mislih???


Čisto enostavno: napisal sem tako, kot mislim in ne tako, kot ti, ki si (pa čisto te razumem) bolj cepljen na ameriške avte kot jaz.
Nisem niti rekel, niti mislil, da amerikanci niso v zgodovini razvoja avtomobilov pogruntali marsikaterega cukrčka. Ampak zaradi njihove industrijske in velikoserijske in čimmanjokvar in sčimmanjstroški miselnosti ti cukrčki v serijsko proizvodnjo nikoli niso prišli.
Konkretno:
zadnja prema - Corveta je bil dolga leta EDINI USA avto, ki je NI imel. Mogoče je še vedno, ne vem, ne spremljam več.
Disk zavore, ročni menjalnik, plastična karoserija....

Tehnične cukrčke je od japoncev bolj težko pobrati, saj so japonski avtomobilski konstruktorji (tako kot sedaj korejski ali pa še bolj verjetno kitajski in indijski in filipinski..) še nekaj let nazaj veselo fotografirali vse avtomobilske cukrčke po raznih sejmih. Pa tega niso delali za svoje družinske albume...
Ali ti je všeč ali ne, tehnološki cukrčki v avtomobilski industriji so bili v veliki večini uvedeni v serijsko proizvodnjo najprej v Evropi in šele potem v ostalih koncih sveta (že Citroen recimo ima primat s hidravličnimi zavorami in ne nazadnje tudi s prednjim pogonom).
Vedno pa govorim o serijski proizvodnji.
Pa da ne bo pomote: tudi zame je V8 zakon in robustnost ameriških avtov (a so res tako robustni??) tudi.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4120
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Sep 09, 2008 12:18 pm

cruiser1 napisal/-a:Moje osebno mnenje pa je, da je še veliko bolj zanimivih in lepših U.S. avtomobilov, kot je C1 ,-v bisvtvu večina!

Še sreča, da ima vsak ksiht svojga malarja.
Si predstavljaš, kako lepo bi bilo drugače po svetu: vsi bi imeli enake obleke, enake avtomobile, enako politično prepričanje, enake kile.....
Brez skrbi, s teboj ni nič narobe -> če trg ne bi raje požrl modernejših oblik, bi še danes delali repliko C1.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6219
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Sep 09, 2008 12:24 pm

Ej cruiser ne poznaš ti našga Mirana, je prav poseben tip tko da mu je tale C1 prav na kožo pisana poleg tega pa še letom primerna saj si na predstavljam Mirana da iz stinggreyke leze ven........
Men je všeč odkar sem jo prvič vidu v Opatiji na predvečer dirke ko smo še na VN Juge na Grobnik hodil......ej sanjal sem ta avto še kar nekaj časa podnevi in ponoči......in to točno tako kot je bila zadnjič na faakersee.......rumeno z sajdpajpsi....ajej....tko da numero uno zame še vedno stinggrey. Seveda pa je še veliko drugih dobrih....

Filko amerikanci se držijo svoje tehnologije ko klopi in so začeli šele pred kratkim posodabljati avtomobile. Drugač je vse bolj kovaško kot da bi na šasijo od jeepa karoserijo or osebnega gor poveznil.( Kakšne kolobocije so imel ko so začel dizle bl masovno uvažat (golf 1 ) )...........Tko da so bile redke izjeme z podvozjem ki je bilo kos moči in namenu in zato niso nikoli dohajali športnih avtov iz evrope. Šele pred kratkim so jih izdelali nekaj ki so kos ferarrijem in podobnim. Japanezerji so jih pa prav osmešili z skylinerjem, ko so amiji izdelali avto prav zato da premagajo skylinerja. Še voznika so uvozili prav za to priložnost iz Finlanda, pa ni nič pomagalo :mrgreen:
Za primerjavo lahko vzamemo tudi Harleya. Glede voznih lastnosti nima nobenih šans napram japoncem. Toda če gledamo izgled, tradicijo, atraktivnost, zgodovino je pa Harley razred zase in ima temu primerno tudi ceno.....čeprav ga ima večina pri nas za drek pumpo sam ti koj povem da gre večinoma za zavist ker si ga ne morjo privoščit. Zeleni od zavisti bi rekel Miran :D

Lp

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » To Sep 09, 2008 12:38 pm

Klima od 50-tih let
Avtomatski menjalnik od 50-tih let (Europa jih še sedaj ne zna delat)
Disk zavore s servo ojačevalnikom od začetka 60 let
Da sploh ne govorim o razni dodatni opremi, kot so električne šipe, sedeži, ogrevanje,.......
Ko so imeli že serijsko vse to v avtih, so se v evropi vozili z lojtrčnimi vozovi, če malo pretiravam, ampak dost drugače pa ni bilo.
Japonci so kopirali od vseh po malo, nemci so očitno od amerikancev in kdo naj bi potem sploh kaj razvil ?

Citroen je edini, ki je nekaj poskušal in sicer hidravlične bremze, hidravlika v podvozju, luči ki spremljajo cesto (tega ni odkril BMW leta 2000, žaba v začetku 70-tih) in tudi nekaj na področju hemisferične oblike glave (HEMI) Ampak iz vsega tega jim ni kaj dosti ratalo in tudi niso bili pionirji na teh področjih ampak se je to razvijalo istočasno (chrysler, ford, citroen)

Najbolj žalostno pa je da imajo amerikanci na nemški progi rekorde med limuzinami in športnimi avti (corvette ZR1-2008 in cadillac CTS). Padli so avti kot npr. mercedes SLR, lamborginiji,.. in ostali do 10 krat dražji avtomobili in to pred amerikanci, ki gredo čez ovinek samo naravnost. :shock:
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6219
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Sep 09, 2008 12:50 pm

Napisano drži filko. En model cadilaca L64 je imel na havbi spredaj eno figuro (nekakšna vila al kaj js vem kaj) ki je delovala kot fotocelica in je ugasnila dolge luči če je avto nasprot pripeljal. Sem si ga ogledal v živo.
Toda govorimo o podvozju. In amiji so se oklepali zadje toge preme kot pijanci plota. Poglej oddaje kjer predelujejo avte. Posodobijo avto nabildajo motor 500 in več km pa še vedno toga prema......samo za ubit se....tak avto je konkurenčen samo po ravnem do prvega ovinka....

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4120
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Sep 09, 2008 12:57 pm

Filko napisal/-a:.......
Ko so imeli že serijsko vse to v avtih, so se v evropi vozili z lojtrčnimi vozovi, če malo pretiravam, ampak dost drugače pa ni bilo......

Ja, mogoče res, vendar... na en ameriški parkirni prostor sta šla dva evropska avta, evropski lojtrniki so porabili povprečno pol manj goriva kot ameriški, pa še vse ovinke na evropskih zavitih, mokrih in večkrat poledenelih cestah so zvozili. Pa 2x dražje s(m)o jih plačevali (in jih še).
Nehajva .. debata je lahko brezkončna.
LP Miran

Vseeno si vzemimo malo časa in si oglejmo ameriški seznam najslabših avtov vseh časov
http://www.forbes.com/lifestyle/2004/01/23/cx_dl_0126featslide.html
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6219
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Sep 09, 2008 1:06 pm

Miran se strinjam. Razen z tisti m NEHAJVA. :D Takele gužve na forumu pa že dolgo ne.........prov luštn je.......debata je pa tut konstruktivna, ane
Edin Marjenu smo mel zasmetil, tule je pa prav ok....se ti ne zdi?

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » To Sep 09, 2008 1:15 pm

Je res lahko dolga debata. Ni mi samo ena stvar jasna, ki jo europejci skos "nabijajo", da američani ne grejo skos ovinek?!?!?!?
Jaz imam tri, za vsak dan 1998 granda 5.2. Ima obe togi premi in jaz se z njim kamot peljem skozi ovinek in to celo hitro. Celo moj dodge, ki je krača od 3 tone gre skozi ovinek. Ne vem za koga je to mišljeno, za 0,001% prebivalstva, ki dirkajo na le mansu npr. in jim pač amerikanci ne odgovarjajo, ali za 99,999% ostalega prebivalstva, ki se s temi avti dejansko vozi?????
2008 corvette je kao skor prva korveta, ki pa zdej nekako že gre skozi ovinek (za svetovno konkurenco že celo preveč). Jaz sem se peljal s serijo 4 pa gre hudo lepo čez ovinek, da 5-ke sploh ne omenjam. Ne vem kaj ljudje pričakujejo od teh avtov??
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4120
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Sep 09, 2008 2:11 pm

Filko napisal/-a:..... Ne vem kaj ljudje pričakujejo od teh avtov??

Da se jim ta najlepša dekleta gor lepijo....
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4120
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Sep 09, 2008 2:21 pm

Tale zapis o Ford Mustangu iz oddaje Top Gear pove marsikaj o ameriških avtih:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 5315509530
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6219
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Sep 09, 2008 2:35 pm

He he he se mi zdi da si malo zašel filko . Tukaj je govora o športnih avtih ti pa govoriš o terencih. Tukaj je debata o avtih ki so takorekoč oldiji pa najdeš primerjavo z svojim grandom letnik 98. to ne gre skupaj. Pri športnih avtih je zadnja toga prema katastrofa. Da ne bo pomote govorim avtih ki imajo zadnji pogon . Kot večina starejših amerikancev ki so povrh imeli še listnate vzmeti. In tak avto je katastrofa in se ga ne da primerjat z avtom ki ima posamično vpetje. V evropi so to imeli opli do leta 72. V vseh pgledih je slabše: stabilnost, udobje.....
Tako podvozje je primerno samo za tovorna in terenska vozila.
Ko trdiš da se ti pelješ z svojimi avti zelo hitro skozi ovinke pozabljaš na nekaj. Tam ko greš ti z terencem 80 skozi ovinek gre en športnik 180.
Dejstvo je da so amerikanci zelo dolgo uporabljali tako podvozje in bili posledično zelo nevarni.
Pomiri se pa poglej slike zgoraj pa letnike avtov o katerih govorimo .
Primerjat vozne lastnosti avta letnik 80 ali starejšega in avta letnik 98 pač ni mogoče.
Nihče pa ni trdil da so ameriški avti slabi......daleč od tega, samo tebe so očitno premagale emocije ker imaš amerikance doma, pa si narobe razumel zadevo......

Lp

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » To Sep 09, 2008 4:08 pm

Imam tudi mustanga 1969 mach1 tako da mi je tudi pri malo starejših letnikih to znano kako in kaj.
Govorijo se te stvari že dolgo ampak v teh letih ko sem sam marsikakšnega amerikanca preiskusil mi ni čist jasno kaj mislijo s tem da ne gre čez ovinek, ker tako slabi pa res niso.

Čez tisti ovinek ko se pelje opel 72 letnik s posamičnimi obesami, se peljem jaz z mustangom tudi z isto hitrostjo brez skrbi.

Kar se tiče top gear-a je pa tako da so angleži pač najboljši, res da še boljši je ferrari, sploh za Clarksona, ostale škatle na svetu pa se s temi ne morejo niti primerjat. Pri cadillacu ga moti ker nič ne čutiš ko se zapelješ na bankino.:shock: in take gluposti.
Komaj čakam test nove ZR1 corvette, ki je eden najboljših avtov trenutno in mislim da še bo nekaj časa, sploh kar se tiče lege na cesti, bo pa sigurno požel hudo kritiko tako kot jo je mustang, ampak me zanima kaj si bo namislil.

Sploh se ne gre za to da jih zagovarjam, ampak mi pa res gre malo na živce da edina stvar ki je znana za ameriške avte je da žrejo 50 litrov in so narejeni samo za naravnost, kar pač ni čist res za normalne voznike, ki te avte uporabljajo.
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4065
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Sep 09, 2008 4:31 pm

Čeprav je za clarksona najbolj vzdržljiv avto vseeno toyota hillux.

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » To Sep 09, 2008 4:51 pm

Če si gledal vse, potem je to porsche 911, ki ga je demoliral v enem delu, če pa je toyoto pohvalil, je imel pa verjetno slab dan.
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4065
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Sep 09, 2008 5:34 pm

Filko napisal/-a:Če si gledal vse, potem je to porsche 911, ki ga je demoliral v enem delu, če pa je toyoto pohvalil, je imel pa verjetno slab dan.


Potem nisi gledal tistih delov, ko je toyoto hilux probal demolirat, pa mu ni ratal. Uglavnem na njegove načine je ni uničil in se je avto še vedno pripeljal v studio.

Probali so pa
- 10 ur slane vode (avto potopljen v morju),
- zaletavanje - stene, hiše, prikolice,
- zakurili so notranjost avta
- na stolpnico so ga dvignili in stolpnico potem sesuli, da je z avtom skupaj vse padlo na tla
- pa še kej bi se našlo

Ampak avto je vse zdržal, pa ko so ga dobili, je bil že ves gnil.

http://www.youtube.com/watch?v=Lrk6vsb77xk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=MMrqsnK0eh8
http://www.youtube.com/watch?v=EhoOkMccPZo

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6219
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Sep 09, 2008 6:13 pm

:ah_seveda: kam vas bo še odneslo.....no ja sam da je moving......pa da je debata v mejah normale......kaj misliš Miran a še pomanjšam slike, mogoče bo potem reka manj deroča......... :D

Lp

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » To Sep 09, 2008 6:54 pm

Slike so ok, ni treba pomanjšat :D
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4120
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Sep 09, 2008 7:09 pm

Ah, Alien, kaj si jih (slike) sploh objavil.... V meni si vzbudil stare skomine, Filko bo vsak čas nukal vse kar ni ameriško, pa še Nebivedu se je vmešal :wink:
Nehajmo, drugače bomo uničili vzdušje na fešti, kateri je namenjena ta tema.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6219
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Sep 09, 2008 9:50 pm

:D a ni fajn Miran, pa še fantom iz V8 smo mal reklame naredl, majo več ogledov kot marsikatera naše tekma....pa ne skrbi , tem fantom je teško pokvarit veselje. Rock and Roll pa kakšen pir in cool bejba pa so poskočni da verjet ne moreš. PREVERJENO :wink: so face full, vsaj tisti ki so bili z nami lansko leto.......

Lp

Ps

Jutri se sprehodim okol bajte pa kakšno slikco nardim pa pripopam... :lol: ne bo preveč hudo za vas poznavalce :wink:
Tokrat nekaj malo mlajšega......

cruiser1
Prispevkov: 31
Pridružen: Če Sep 13, 2007 5:37 pm

OdgovorNapisal/-a cruiser1 » To Sep 09, 2008 10:16 pm

miran napisal/-a:
Filko napisal/-a:.......

, evropski lojtrniki so porabili povprečno pol manj goriva kot ameriški,

]


SAMO pol manj goriva so porabili/jo!!!?? Pa 4krat do 5krat manši motorji!! :shock: Tile "evropejci" so totalni požeruhi!! Motor velik kot kavni mlinček porabi 7-8 litrov in več!! KATASTROFA!

Aja! Drugač pa je ta debata namenjena predvsem SREČANJU U.S. avtov! Da ne bomo preveč zašli.

B-52 bomber
Prispevkov: 32
Pridružen: Če Sep 01, 2005 3:51 pm

OdgovorNapisal/-a B-52 bomber » To Sep 09, 2008 11:16 pm

AŁIEN napisal/-a::D a pa ne skrbi , tem fantom je teško pokvarit veselje. Rock and Roll pa kakšen pir in cool bejba pa so poskočni da verjet ne moreš. PREVERJENO :wink:
:skace_od_srece: :skace_od_srece: :skace_od_srece:
A je še kaj lepšega na tem svetu :?:Skoraj
V8 Engine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Drugače pa ni panike. Eni imajo radi Amerikance, drugi Fičote, tretji Mercedes,......Važno je da vsak uživa v tistem kar ga veseli.
Aja, o ruskih avtih pa ni nikoli nič govora, mogoče ve kdo kaj več o tem?


Vrni se na “Srečanja”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost