SAHARA 2004

O offroad srečanjih in dogodkih
Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

SAHARA 2004

OdgovorNapisal/-a vigadu » To Avg 17, 2004 5:08 pm

Slika

SAHARA 2004 od 23.10. do 06.11.2004

Tudi v letošnjem letu se oktobra odpravljamo na off road v Tunizijo. Po uspešnem lanskoletnem popotovanju smo se za letos odločili za malo bolj zahtevno pot več puščave in peska in manj nakupov in pregovarjanja s trgovci. Celotno pot traja 15 dni po priloženem programu, ki pa ni niti obvezen niti 100% ker se lahko tudi med potjo dogovorimo za spremembo poti po željah udeležencev. O sami trasi se bomo dogovorili že tudi na sestanku ki bo po predhodnem obvestilu . (o datumu obvestim posebej). Ker čas zelo hiti je potrebno določene stvari že začeti pripravljati, ker se v zadnjih 14 dneh pred odhodom ne da pripraviti vsega (marsikaj se pozabi).
Pred odhodom je obvezno servisirati vaše vozilo, da se izognemo morebitnim kasnejšim problemom.
OBVEZNA OPREMA
- oprema za kempiranje
- hrana (vsak si nabavi tisto kar najraje je)
- garderoba (o detaljih na sestanku)
- CB postaja 40 kanalov AM/FM
- Zračni kompresor za polnjenje pnevmatik
- Manometer za kontrolo pritiska v pnevmatikah
- Lopata za pesek
- Gurtna (vlečni trak) 9m 10 t
- Prenosna svetilka- baterija
- Posoda za gorivo vsaj 40L
- Zračni filtri

Zaželjena oprema
- vitel
- GPS
- Podnice (piastre)

Sigurno sem še kaj pozabil toda to bomo dopolnjevali spotoma.

Slika

Sahara 2004

1 dan sobota
Ljubljana - Genova (vožnja po avtocestah cca 630 km nato vkrcanje na ladjo)

2 dan nedelja
Genova - Tunis prenočitev v Hamam Lif-u (lahko tudi v Nabeul-u)
(po pristanku v pristanišču in carinskih formalnostih se odpeljemo v kamp v Hamam Lifu ker si pripravimo večerjo in prespimo)

3 dan ponedeljek
Hamam lif nato transfer do Touzer- ja
(po zajtrku vožnja do Touzerja seveda z kratkimi postanki cca 500 km)

4 dan torek
Touzer - filmsko mesto (vojna zvezd) Douz
( ta dan po bolj sproščen saj bo manj kilometrov in že štart na teren in sipine po ogledu filmskega mesta se bomo peljali preko slanega jezera v Douz )

5 dan sreda
Douz- Zafran (jahanje Kamel) puščavske rože in nato nazaj v Douz popoldne puščavski gokardi
( dan za dušo)

6 dan četrtek
Douz - Tembain
Po zajtrku se bomo odpravili proti Tembainu. Vozoli se bomo preko prelepih sipin tako da bomo v popoldanskih urah prispeli pod Tembain , ker si bomo postavili tabor in priredili zabavni večer

7 dan petek
Tembain - Bir el Mida
Vožnja tega dne bo bolj naporna saj bomo morali premagati kar precej sipin, da se prebijemo do male oaze nekaj bo kopanja, vlečenja tako da bo rekreacija popolna.

8 dan sobota
Bir el Mida - Ksar Ghilan -

9 dan nedelja
Ksar Ghilan trdnjava - sipine
(dan za dušo, počitek in uživanje)

10 dan ponedeljek
Ksar ghilan - Bir Aouine
(pot v neznano)

11 dan torek
Bir Aouine - Matmata
(iz peska se bomo preko kamnitega predela puščave odpravili v Matmato, ker bomo večerjali in prespali v prijetnem podzemnem hotelčku)

12 dan sreda
Matnata - Gabes prenočili bomo v hotelu v Hammam Sousse

13 dan četrtek
Hammam Sousse - EL Jem - Hammamed
Ker se nam ne bo ljubilo postavljati šotore, bomo tudi to noč prespali v hotelu.

14 dan petek
Hammamed - Tunis - vkrcanje

15 dan sobota
Genova - domov

(c) 4x4 Rolling Club Ljubljana, Slovenija

Uporabniški avatar
zuki
Prispevkov: 660
Pridružen: Ne Apr 04, 2004 1:18 pm
Kraj: nova gorica
Kontakt:

sahara

OdgovorNapisal/-a zuki » To Avg 17, 2004 7:04 pm

kaka je pa kaj cena tega uzitka?
kaj yimny ma kaj moznosti da prezivi tam dol?
hvala za odgovore!
lp zuki

Gost

sahara

OdgovorNapisal/-a Gost » Sr Avg 18, 2004 6:16 pm

suzuki bi crknu ze na trajektu :lol:

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Sr Avg 18, 2004 8:26 pm

Ne pretiravat. O Suzukijih imajo ljudje slabo mnenje, dokler nimajo kakšnega zraven na offroadu. Ko se Jimny ustavi, se velika večina ta velikih zverin že davno prej. Problem pa zna biti s prostorom, ampak za dva človeka s skromnim izborom prtljage, bi po mojem šlo (upam da :) ).
Zuki, a si že naredil lift za Jimny-ja?

LP
Samo

Uporabniški avatar
zuki
Prispevkov: 660
Pridružen: Ne Apr 04, 2004 1:18 pm
Kraj: nova gorica
Kontakt:

sahara

OdgovorNapisal/-a zuki » Sr Avg 18, 2004 10:38 pm

sm kar narocu komplet ome
tako da zdej samo cakam da pride

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

Re: sahara

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Če Avg 19, 2004 4:00 pm

zuki napisal/-a:kaka je pa kaj cena tega uzitka?
hvala za odgovore!
lp zuki

Zgleda da ni odgovorov.... :shock: :shock:
God shave the queen...

Uporabniški avatar
zuki
Prispevkov: 660
Pridružen: Ne Apr 04, 2004 1:18 pm
Kraj: nova gorica
Kontakt:

.

OdgovorNapisal/-a zuki » Če Sep 23, 2004 8:07 pm

eko pa sm dobil potrebne odgovore!
cena je 1200 eu za dve osebi in avto!
ni pretirano ce racunam na enga je to 10000sit na dan!
lp zuki
PS:jst bom kar sel :lol:

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Če Sep 23, 2004 8:36 pm

Pa si že pomislil, kaj vse na Jimny-ju ne štima?
1. Potrebuješ močne vlečne točke spredaj in zadaj - originalne so tako dobre, da tahko odletijo že pri šlepanju po blatu. Zadaj problem lahko reši vlečna kljuka (če jo imaš), spredaj pa luknja skozi odbijač z novo vlečno točko (prišvasano na šasijo), ali pa kar nov odbijač (serijski je itak bolj za oviro pri offroadu, kot za kaj drugega).
2. Strešne sani so precej okrasne - srednji del je kovinski, če pa boš pogledal pod plastične pokrovčke, kjer so pritrjene na streho, boš ugotovil, da se pod njimi skriva plastika. Tovarna sicer pravi, da je nosilnost na strehi 30 kg (kar je prtljažnik + ena 20 litrska kanta bancina), ampak jaz se na to ne bi preveč zanašal. Če ne misliš voziti dodatnega bencina v prtljažniku, to pomeni, da moraš lepo sneti strešne sani in si dati narediti pravi offroad ptrljažnik, ki je lahko pritrjen kar na originalne točke (8 vijakov). Če se odločiš, da prtljažnika ne boš imel, moraš še vedno ugotoviti, kam boš dal podnice.
3. Morda pride prav še zaščita za reduktor, saj je konektor, kjer signal jemlje brzinomer, kar preveč izpostavljen. To je še najmanjši problem - alu plošča + kakšna ojačitev rešita ta problem.

Seveda je to cel seznam, pod pogojem, da imaš avto že dvignjen in kakšne močnejše gume, saj se bo serijska razklala na prvi skali.

Tudi sam se odpravljam v Afriko, pa me kar malo glava boli ;)
Da ne omenjam, da reduktor ne reducira dovolj, ko daš enkrat na avto malo večje gume - bog ve, kako se bo to obneslo v pesku. Pa tudi serijska sklopka je najšibkejši del tega avta - ampak to se da rešiti za male denarje - pri sinterju ti jo obnovijo in naredijo karbonsko, dela za menjavo sklopke pa je na Jimny-ju res malo - le kake 3 ure.

Pa veliko peščenih užitkov.

LP
Samo


Vrni se na “Srečanja”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 60 gostov