TransSyberia rallye 2007
TransSyberia rallye 2007
6600 km zanimivega in napornega rallya s štartom v Moskvi in ciljem v Ulaanbaatarju v Mongoliji. Vmes pa preko Sibirije in Gobija.
Rallye je v nemški organizaciji.
Za več na http://www.transsyberia-rallye.com/
Morebitni interesenti pa me lahko pokličete tudi na 031 720 676 ali ZS.
Na rallyu je prostora za 50 posadk, 26 mest pa so že zasedli tile http://www.porsche.de.
Rallye je v nemški organizaciji.
Za več na http://www.transsyberia-rallye.com/
Morebitni interesenti pa me lahko pokličete tudi na 031 720 676 ali ZS.
Na rallyu je prostora za 50 posadk, 26 mest pa so že zasedli tile http://www.porsche.de.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
IŠČE SE SOVOZNIK
Za zgoraj omenjeni rallye iščem sovoznika.
Če se bo vse izšlo po načrtih se nameravam udeležiti tega rallya.
Za takšne namene že pripravljamo avto Jeep Grand Cherokee 5.9V8, kateri naj bi bil sposoben se dostojno kosati tudi s 26 Cayeni.
Zaradi materinskih obveznosti se je od navigatorstva poslovila dosedanja sovoznica Blanka, zato se išče primeren interesent, kateri bi se upal voziti na desnem zicu.
Vrednost projekta (štartnina, prevozi avta, letalske karte, vize, bencin, prehrana,...) je cca. 10-15.000 eur. Od sovoznika se pričakuje približno kritje cca. 50% vrednosti projekta (sam ali preko sponzorjev). Avto, pripravo avta, stroške popravil, škodo, ... vse v zvez z avtom krijem jaz.
Posebnih znanj sovoznik ne potrebuje, razen navigacije, katero pa lahko tudi še razložimo in natreniramo tukaj.
Potencialni interesenti: dosegljiv sem na 031 720 676.
Če se bo vse izšlo po načrtih se nameravam udeležiti tega rallya.
Za takšne namene že pripravljamo avto Jeep Grand Cherokee 5.9V8, kateri naj bi bil sposoben se dostojno kosati tudi s 26 Cayeni.
Zaradi materinskih obveznosti se je od navigatorstva poslovila dosedanja sovoznica Blanka, zato se išče primeren interesent, kateri bi se upal voziti na desnem zicu.
Vrednost projekta (štartnina, prevozi avta, letalske karte, vize, bencin, prehrana,...) je cca. 10-15.000 eur. Od sovoznika se pričakuje približno kritje cca. 50% vrednosti projekta (sam ali preko sponzorjev). Avto, pripravo avta, stroške popravil, škodo, ... vse v zvez z avtom krijem jaz.
Posebnih znanj sovoznik ne potrebuje, razen navigacije, katero pa lahko tudi še razložimo in natreniramo tukaj.
Potencialni interesenti: dosegljiv sem na 031 720 676.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Nadvse zanimiva in mamljiva trasa.
Samostojno bi človek tako pot težko prevozil (ene 3x bi mu avto vmes ukradli pa ene 5x bi ga prebutali).
Prav dirkaška pa ta zadeva ne bo. Saj niti rollbara ne zahtevajo v avtih. Čudno, da v pravilih ne zahtevajo od udeležencev obveznega smokinga za zaključno večerjo.
Daj sporoči malo, kako si zamišljaš povratek avta iz Mongolije. A ga misliš tam prodati?
LvzburjenP Miran
Samostojno bi človek tako pot težko prevozil (ene 3x bi mu avto vmes ukradli pa ene 5x bi ga prebutali).
Prav dirkaška pa ta zadeva ne bo. Saj niti rollbara ne zahtevajo v avtih. Čudno, da v pravilih ne zahtevajo od udeležencev obveznega smokinga za zaključno večerjo.
Daj sporoči malo, kako si zamišljaš povratek avta iz Mongolije. A ga misliš tam prodati?
LvzburjenP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Trasa je res mamljiva, med poleti iz Pekinga v Slo vedno letimo točno nad to traso in če le morem opazujem pokrajino spodaj in "kot s prstom po zemljevidu" vozim po super pokrajini s še bolj super makedami in ostalimi potmi.
Da bi šel samostojno na tako pot me res ne vleče preveč, ker je najbrž riziko kraje ali še kaj drugega le malce prevelik, imam še dosti drugih zanimivih off road področij sveta namen preje obiskati v solo varianti, kjer so šanse za takšne neprijetnosti precej manjše.
Na tem rallyu je lani moj nemški kolega sodeloval kot voznik asistenčnega tovornjaka za zmagovalni posadki Porschejev in imel o rallyu same pohvale (in mu je kar za verjeti glede na to, da je sicer velik puščavski zakurjenec), letos pa je šef proge, roadbookov, ... in me je povabil zraven. Ni bilo dvakrat za razmišljat, samo še finance moramo seštukat skupaj.
Pri povratku avta si zadel točno moja razmišljanja. Pravkar preverjamo če je opcija avto na cilju za kakšen denar prodati, ker transport nazaj je precej zasoljena zadeva, ctr preko pol sveta je cca. 2-2500 eur, razen če bi nam avto na račun sponzorstva kakšna logistična firma pripeljala nazaj.
Misel na vožnjo nazaj je odpadla, ker solo se vozit z razmajanim avtom je kar utopija in tudi strošek goriva na 10.000 km pri 25l na 100km ni zanemarljiv in predstavlja ceno CTr prevoza.
Rallye je precej dirkalna zadeva, sicer ni vseh 6600 km brzincev na čas, jih pa je kar precej a tudi izven brzincev se ne vozi povsem turistično če želiš premagati 900 km na dan. Rollbarov se ne zahteva niti na ElChottu (a večina jih ima in tudi mi ga bomo imeli) pa ti iz lastnih izkušenj povem, da so končne hitrosti večje kot na Dakarju, saj jih veliko podi blizu 200, nekateri pa tudi čez. Na Dakarju pa so 200 in več hitrosti zelo redke, ker so tudi največji agregati prisiljeni na dihanje skozi restriktor predpisan od FIA kateri popapca precej PSov, kateri so nujni za hitrosti preko 200. Saj ne da ne bi bilo možno narediti takšnih avtov a jih večina rajši prilagodi na boljš pospeške kot na končne hitrosti. V tem primeru pa omejitev ni in imajo avti tako pospeške kot nore končne hitrosti.
Da bi šel samostojno na tako pot me res ne vleče preveč, ker je najbrž riziko kraje ali še kaj drugega le malce prevelik, imam še dosti drugih zanimivih off road področij sveta namen preje obiskati v solo varianti, kjer so šanse za takšne neprijetnosti precej manjše.
Na tem rallyu je lani moj nemški kolega sodeloval kot voznik asistenčnega tovornjaka za zmagovalni posadki Porschejev in imel o rallyu same pohvale (in mu je kar za verjeti glede na to, da je sicer velik puščavski zakurjenec), letos pa je šef proge, roadbookov, ... in me je povabil zraven. Ni bilo dvakrat za razmišljat, samo še finance moramo seštukat skupaj.
Pri povratku avta si zadel točno moja razmišljanja. Pravkar preverjamo če je opcija avto na cilju za kakšen denar prodati, ker transport nazaj je precej zasoljena zadeva, ctr preko pol sveta je cca. 2-2500 eur, razen če bi nam avto na račun sponzorstva kakšna logistična firma pripeljala nazaj.
Misel na vožnjo nazaj je odpadla, ker solo se vozit z razmajanim avtom je kar utopija in tudi strošek goriva na 10.000 km pri 25l na 100km ni zanemarljiv in predstavlja ceno CTr prevoza.
Rallye je precej dirkalna zadeva, sicer ni vseh 6600 km brzincev na čas, jih pa je kar precej a tudi izven brzincev se ne vozi povsem turistično če želiš premagati 900 km na dan. Rollbarov se ne zahteva niti na ElChottu (a večina jih ima in tudi mi ga bomo imeli) pa ti iz lastnih izkušenj povem, da so končne hitrosti večje kot na Dakarju, saj jih veliko podi blizu 200, nekateri pa tudi čez. Na Dakarju pa so 200 in več hitrosti zelo redke, ker so tudi največji agregati prisiljeni na dihanje skozi restriktor predpisan od FIA kateri popapca precej PSov, kateri so nujni za hitrosti preko 200. Saj ne da ne bi bilo možno narediti takšnih avtov a jih večina rajši prilagodi na boljš pospeške kot na končne hitrosti. V tem primeru pa omejitev ni in imajo avti tako pospeške kot nore končne hitrosti.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
tukaj piše od teh cayena
http://www.avto-magazin.si/novice/?n=3297
http://www.avto-magazin.si/novice/?n=3297
Evo - tudi porši bodo imeli kletko.
Igor, kako kaže z dirko?
Novi Cayenne S Transsyberia, ki ga bodo sprva izdelali v majhni seriji 26 primerkov, je med drugim opremljen s specialnimi terenskimi pnevmatikami, z varnostno kletko, krajšim osnim prenosom, prečno zaporo, ojačano in razširjeno zaščitno oblogo dna vozila ter z ojačanimi prečnimi vodili na sprednji premi. Moč osemvaljnega motorja ostaja nespremenjena, torej 283 kW (385 KM).
Igor, kako kaže z dirko?
Pred EUR sem bil SIT!
Do včeraj je precej slabo kazalo z udeležbo.
Sovoznika ni bilo od nikoder.
Danes pa sem z velikim veseljem prijavil:
voznik: Igor Ručman
sovoznik: Aleš Volavšek
vozilo: Jeep Grand Cherokee 5.9v8
team: Mamut 4x4 Slovenia
več v kratkem.
Ker pa nismo dobili ugodne variante prevoza vozila po zaključku rallya nazaj v Slovenijo iščem junake, kateri bi se pridružili oz. bi peljali avto samostojno nazaj iz UlaanBaatarja nazaj v Slovenijo.
Prevzem avta je možen 17. oz. 18.8.07 v Mongoliji - UlaanBaatar.
Okvirna razdalja za pot nazaj: 6000 km do Moskve in še 2300 km do Ljubljane.
Okvirni stroški poti:
vize: Mongolija, Rusija, Belorusija, 150€ na osebo
letalska karta: Ljubljana - UlaanBaatar .... 700€ na osebo.
bencin: od 0,5€ do 1.1 €, poraba 17l/100km, ... 1000 €
izposoja avta: 0€
Kakšen interesent?
Sovoznika ni bilo od nikoder.
Danes pa sem z velikim veseljem prijavil:
voznik: Igor Ručman
sovoznik: Aleš Volavšek
vozilo: Jeep Grand Cherokee 5.9v8
team: Mamut 4x4 Slovenia
več v kratkem.
Ker pa nismo dobili ugodne variante prevoza vozila po zaključku rallya nazaj v Slovenijo iščem junake, kateri bi se pridružili oz. bi peljali avto samostojno nazaj iz UlaanBaatarja nazaj v Slovenijo.
Prevzem avta je možen 17. oz. 18.8.07 v Mongoliji - UlaanBaatar.
Okvirna razdalja za pot nazaj: 6000 km do Moskve in še 2300 km do Ljubljane.
Okvirni stroški poti:
vize: Mongolija, Rusija, Belorusija, 150€ na osebo
letalska karta: Ljubljana - UlaanBaatar .... 700€ na osebo.
bencin: od 0,5€ do 1.1 €, poraba 17l/100km, ... 1000 €
izposoja avta: 0€
Kakšen interesent?
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Sedaj tudi uradno na startni listi
http://www.transsyberia-rallye.com/index.php?id=39&L=1
skupaj s prenekaterimi zanimivimi imeni:
Marc Coma, Rene Metge,Armin Schwartz, ...
http://www.transsyberia-rallye.com/index.php?id=39&L=1
skupaj s prenekaterimi zanimivimi imeni:
Marc Coma, Rene Metge,Armin Schwartz, ...
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:Sedaj tudi uradno na startni listi
http://www.transsyberia-rallye.com/index.php?id=39&L=1
skupaj s prenekaterimi zanimivimi imeni:
Marc Coma, Rene Metge,Armin Schwartz, ...
Pa Katja Poensgen je z dveh koles presedlala na štiri...
LP Andrej
Še 3 dni ...
Ker je štart rallya 03.08.2007 izpred Basilike v Moskvi, sta včeraj dopoldne na pot krenila naša Mamuta. Spremljate ju lahko na http://www.mamut4x4.com/?vsebina=11
Srečno!
Srečno!
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
prometna nesreča
male prehitro nazaj oz. konec pred začetkom.
več na http://www.mamut4x4.com/?vsebina=11
več na http://www.mamut4x4.com/?vsebina=11
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
sr*nje, škoda ga je blo, pa še kej pokazat ni mel časa
Kaj pa je blo? Avtocesta? Je šofer zaspal??
LP
Kaj pa je blo? Avtocesta? Je šofer zaspal??
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
Ni več kaj dodati.
Na žalost zaključili pred začetkom.
Trenutno v fazi razstavljanja ostankov in sestavljanja novega, da bomo lahko septembra dalje dirkal.
Na žalost zaključili pred začetkom.
Trenutno v fazi razstavljanja ostankov in sestavljanja novega, da bomo lahko septembra dalje dirkal.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov