Ukrajina-Karpati 2017 24.6.-1.7. __1. skupina__
Objavljeno: Če Feb 16, 2017 1:19 pm
UKRAJINA - Karpati 2017 1. skupina: 24. junij - 01. julij
Ta termin je za bolj resne terence, tako kot vedno do sedaj
Potrebne so MT gume(za blato), zelo priporočljiv lift-kit.
Ne morem obljubit, da avto ne bo dobil kakšne praske.
Placa je še nekaj.
Če bi kdo želel izkusiti adrenalinski dopust kot sopotnik, ima nekaj ljudi prostor v avtu.
Povzetek na kratko:
Cena 250 eur po odrasli osebi (otroci načeloma gratis) vključuje:
-prenočišče, zajtrk, večerjo prvi in zadnji dan
-večerjo vsak dan na terenu
-vso organizacijo, dovolilnice za varovana območja, vodenje lokalnega vodiča, ki ima nekajletne izkušnje
-organizacijo popravil, pomoč pri dobavi rezervnih delov, če slučajno kaj crkne
-nalepke
Kampira se v naravi, vsak večer na drugem mestu. Običajno, če je možnost, ob kakšnem potoku.
Celotno organizacijo vodi kolega Romi iz Ukrajine, http://www.karpatentours.com
Jaz sem pomočnik za našo regijo.
Za tiste, ki so že bili zraven, ni kaj dosti novega.
Za nove pa je najprej obvezen ogled tega videa:
https://youtu.be/GjMJFDIEPdE
Slike iz preteklih let so na http://www.karpatentours.com,
ter na moji strani http://www.kodrun.net
Na pot proti Ukrajini kreneno v soboto zjutraj, od slovenske meje (Pince) do cilja je ca 620 km.
V soboto prespimo v turističnem naselju bungalovov ob jezeru (da se tud kopat),
v nedeljo gremo še na hitro v nakupovalni center po hrano, kar še komu manjka, potem pa v naravo.
Denar menjamo gor.
V petek popoldne se vrnemo, operemo avte, potem pa do naselja z bungalovi(ali v hotel, odvisno, kaj bo prosto). V soboto dopoldne, gremo še v trgovino po spominke(vodka:) ), jaz grem še v lada trgovino po dele.
Če je treba se še gre do kake delavnice, če bi slučajno bilo kaj treba porihtat, potem pa domov.
Čas na meji je loterija, bili smo čez že v 20 minutah, trajalo pa je tudi že 5 ur.
V naravi bomo vodo natočili pri izvirih, jaz imam 20l kanglo za ta namen. Dobi pa se voda tudi v trgovinah.
Na turi bomo, kot sem že omenil, vsaj vsake dva dni našli lokalno trgovino s hrano, kruhom, pijačo...
Tudi tankanje ne bo problem.
Požrešnejši ter tisti z manjšimi rezervoarji naj vseeno imajo eno kanglo za gorivo zraven.
Teren je razviden iz slik, ampak je treba pogledat bolj podrobno, ne samo tistih iz travnikov. Precej mlak se da obvozit, včasih pa vseeno ni druge poti. Večine strmih vzponov pa se ne da obvozit.
Dostikrat so na cestah globje kolesnice, ali po sredini sprana cesta.
Blata so bo našlo dovolj Zato včasih v/ob kakšnih blatnih mlakah tudi za dlje časa počakamo, da se najemo blata.
Kako izgleda tipičen dan na terenu?
Zjutraj se v miru najemo, pospravimo šotore in štartamo. Smo na dopustu, zato ne norimo s hitenjem.
Med vožnjo se večkrat počaka, kratka pavza za slikat, pogledat naravo, kadar je lep razgled... tudi kakšna mal daljša pavza, tako da je čas kaj pojest sredi dneva ali na hitro skuhat kavo. ipd. Skratka po dogovoru.
Kjer je tehnično bolj zahteven del, se tudi malo ustavi, še posebej, če je v skupini kdo z manj izkušnjami, kateremu Romi pomaga z nasveti, če je potrebno.
Pozno popoldne, odvisno od situacije na terenu lahko tudi šele zvečer, če se kaj zavleče, v taboru zakurimo ogenj in se začne pripravljat večerja.
Če je kak vegetarijanec, mi mora prej javit
Za spanje imam jaz strešni šotor, ni pa nujen. V preteklih turah jih je dosti spalo v navadnih šotorih na tleh.
Če bi se bilo treba bati volkov in medvedov, bi vodič Romi spal na strehi.
Fajn je, če šotor drži vodo, če bo ponoči deževalo. Pomaga tudi, če šotor postaviš ob avto in potegneš od avta preko šotora plahto.
Kampira se ponavadi malo višje, torej je ponoči včasih tudi frišno, zato je treba imet s seboj kaj toplega za oblečt. Jaz brez zimske jakne ne grem nikamor več
Kjer bo možno, bomo kampirali blizu kakega potoka ali reke, tako da se da, sicer v mrzli vodi, tudi umit.
Glede sporazumevanja, Romi govori angleško. Precej ukrajinskih besed je podobnih slovenskim, tako da se tudi brez angleščine nekaj da razumet.
Drugače bomo pa drugi pomagal.
Oprema:
Nekaj izkušnj z vožnjo v terenu, dobra volja
MT gume, tudi rezerva naj bo primerna, vsaj po velikosti.
Vitla ne škoduje, vendar ni obvezna, bomo že en drugemu pomagali.
Kakšna gurtna je tud fajn če je zraven. Sicer jih imam jaz tudi nekaj, tudi elastično.
Liter motornega in olja za differenciale, zavorno olje vedno prav pride.
šotor oz spanje v avtu
Škornji, anorak, topla oblačila za primer hladnega, slabega vremena, obleka za šraufanje:-)
zdravstveno zavarovanje za tujino(jaz sem dosedaj pri triglavu vzel družinsko okoli 30 eur za 8 dni), evropska zdravstvena kartica za madžarsko
zelena karta, potni list(z osebno izkaznico ne gre) ,
uradno pooblastilo če je avto na koga drugega pisan
kangla za vodo, krožniki in druge posode za hrano, žlice, nož, itd
BREZ OROŽJA in prepovedanih opojnih substanc da ne bomo že na meji obstali.
Na avtu je treba vse stvari ki *bi* lahko na poti crknile, uredit prej doma. Da ne bomo potem slišal med menjavo sklopke "Se mi zdi da je morda zadnji mesec že malo drsela".
Če se bo slučajno kaj šraufalo, bomo takoalitako vsi stali, saj smo skupina, torej se pričakuje, da bomo en drugemu pomagali po svojih močeh. Oziroma se bo organiziral obisk delavnice če bo kaj večjega.
Pred odhodom je treba pregledat zavore, če vodila niso zarustana ali bateki ne štekajo, manšete na polosovinah, kdor jih ima,
cevi hladilnega sistema, jermene, preverit če ušesa za šlepanje niso zvita, oziroma če jih ni prejšnji lastnik dol odšraufal...
Treba je preverit, če ni hladilnik od zunaj zasvinjan in ga po potrebi oprat.
Tisti, ki imajo manšete na polosovinah, je priporočljivo, da imajo kako manšeto v rezervi. Zgolj zato, ker stvar ki jo imaš s seboj, ne crkne.
Za orodje se bomo še uskladili, da ne bo vsak vsega vlačil s seboj.
Tudi jacka(mislim vinto, ne pijačo) ne rabi vsak svojega.
še par vtisov iz preteklih let.
Ta termin je za bolj resne terence, tako kot vedno do sedaj
Potrebne so MT gume(za blato), zelo priporočljiv lift-kit.
Ne morem obljubit, da avto ne bo dobil kakšne praske.
Placa je še nekaj.
Če bi kdo želel izkusiti adrenalinski dopust kot sopotnik, ima nekaj ljudi prostor v avtu.
Povzetek na kratko:
Cena 250 eur po odrasli osebi (otroci načeloma gratis) vključuje:
-prenočišče, zajtrk, večerjo prvi in zadnji dan
-večerjo vsak dan na terenu
-vso organizacijo, dovolilnice za varovana območja, vodenje lokalnega vodiča, ki ima nekajletne izkušnje
-organizacijo popravil, pomoč pri dobavi rezervnih delov, če slučajno kaj crkne
-nalepke
Kampira se v naravi, vsak večer na drugem mestu. Običajno, če je možnost, ob kakšnem potoku.
Celotno organizacijo vodi kolega Romi iz Ukrajine, http://www.karpatentours.com
Jaz sem pomočnik za našo regijo.
Za tiste, ki so že bili zraven, ni kaj dosti novega.
Za nove pa je najprej obvezen ogled tega videa:
https://youtu.be/GjMJFDIEPdE
Slike iz preteklih let so na http://www.karpatentours.com,
ter na moji strani http://www.kodrun.net
Na pot proti Ukrajini kreneno v soboto zjutraj, od slovenske meje (Pince) do cilja je ca 620 km.
V soboto prespimo v turističnem naselju bungalovov ob jezeru (da se tud kopat),
v nedeljo gremo še na hitro v nakupovalni center po hrano, kar še komu manjka, potem pa v naravo.
Denar menjamo gor.
V petek popoldne se vrnemo, operemo avte, potem pa do naselja z bungalovi(ali v hotel, odvisno, kaj bo prosto). V soboto dopoldne, gremo še v trgovino po spominke(vodka:) ), jaz grem še v lada trgovino po dele.
Če je treba se še gre do kake delavnice, če bi slučajno bilo kaj treba porihtat, potem pa domov.
Čas na meji je loterija, bili smo čez že v 20 minutah, trajalo pa je tudi že 5 ur.
V naravi bomo vodo natočili pri izvirih, jaz imam 20l kanglo za ta namen. Dobi pa se voda tudi v trgovinah.
Na turi bomo, kot sem že omenil, vsaj vsake dva dni našli lokalno trgovino s hrano, kruhom, pijačo...
Tudi tankanje ne bo problem.
Požrešnejši ter tisti z manjšimi rezervoarji naj vseeno imajo eno kanglo za gorivo zraven.
Teren je razviden iz slik, ampak je treba pogledat bolj podrobno, ne samo tistih iz travnikov. Precej mlak se da obvozit, včasih pa vseeno ni druge poti. Večine strmih vzponov pa se ne da obvozit.
Dostikrat so na cestah globje kolesnice, ali po sredini sprana cesta.
Blata so bo našlo dovolj Zato včasih v/ob kakšnih blatnih mlakah tudi za dlje časa počakamo, da se najemo blata.
Kako izgleda tipičen dan na terenu?
Zjutraj se v miru najemo, pospravimo šotore in štartamo. Smo na dopustu, zato ne norimo s hitenjem.
Med vožnjo se večkrat počaka, kratka pavza za slikat, pogledat naravo, kadar je lep razgled... tudi kakšna mal daljša pavza, tako da je čas kaj pojest sredi dneva ali na hitro skuhat kavo. ipd. Skratka po dogovoru.
Kjer je tehnično bolj zahteven del, se tudi malo ustavi, še posebej, če je v skupini kdo z manj izkušnjami, kateremu Romi pomaga z nasveti, če je potrebno.
Pozno popoldne, odvisno od situacije na terenu lahko tudi šele zvečer, če se kaj zavleče, v taboru zakurimo ogenj in se začne pripravljat večerja.
Če je kak vegetarijanec, mi mora prej javit
Za spanje imam jaz strešni šotor, ni pa nujen. V preteklih turah jih je dosti spalo v navadnih šotorih na tleh.
Če bi se bilo treba bati volkov in medvedov, bi vodič Romi spal na strehi.
Fajn je, če šotor drži vodo, če bo ponoči deževalo. Pomaga tudi, če šotor postaviš ob avto in potegneš od avta preko šotora plahto.
Kampira se ponavadi malo višje, torej je ponoči včasih tudi frišno, zato je treba imet s seboj kaj toplega za oblečt. Jaz brez zimske jakne ne grem nikamor več
Kjer bo možno, bomo kampirali blizu kakega potoka ali reke, tako da se da, sicer v mrzli vodi, tudi umit.
Glede sporazumevanja, Romi govori angleško. Precej ukrajinskih besed je podobnih slovenskim, tako da se tudi brez angleščine nekaj da razumet.
Drugače bomo pa drugi pomagal.
Oprema:
Nekaj izkušnj z vožnjo v terenu, dobra volja
MT gume, tudi rezerva naj bo primerna, vsaj po velikosti.
Vitla ne škoduje, vendar ni obvezna, bomo že en drugemu pomagali.
Kakšna gurtna je tud fajn če je zraven. Sicer jih imam jaz tudi nekaj, tudi elastično.
Liter motornega in olja za differenciale, zavorno olje vedno prav pride.
šotor oz spanje v avtu
Škornji, anorak, topla oblačila za primer hladnega, slabega vremena, obleka za šraufanje:-)
zdravstveno zavarovanje za tujino(jaz sem dosedaj pri triglavu vzel družinsko okoli 30 eur za 8 dni), evropska zdravstvena kartica za madžarsko
zelena karta, potni list(z osebno izkaznico ne gre) ,
uradno pooblastilo če je avto na koga drugega pisan
kangla za vodo, krožniki in druge posode za hrano, žlice, nož, itd
BREZ OROŽJA in prepovedanih opojnih substanc da ne bomo že na meji obstali.
Na avtu je treba vse stvari ki *bi* lahko na poti crknile, uredit prej doma. Da ne bomo potem slišal med menjavo sklopke "Se mi zdi da je morda zadnji mesec že malo drsela".
Če se bo slučajno kaj šraufalo, bomo takoalitako vsi stali, saj smo skupina, torej se pričakuje, da bomo en drugemu pomagali po svojih močeh. Oziroma se bo organiziral obisk delavnice če bo kaj večjega.
Pred odhodom je treba pregledat zavore, če vodila niso zarustana ali bateki ne štekajo, manšete na polosovinah, kdor jih ima,
cevi hladilnega sistema, jermene, preverit če ušesa za šlepanje niso zvita, oziroma če jih ni prejšnji lastnik dol odšraufal...
Treba je preverit, če ni hladilnik od zunaj zasvinjan in ga po potrebi oprat.
Tisti, ki imajo manšete na polosovinah, je priporočljivo, da imajo kako manšeto v rezervi. Zgolj zato, ker stvar ki jo imaš s seboj, ne crkne.
Za orodje se bomo še uskladili, da ne bo vsak vsega vlačil s seboj.
Tudi jacka(mislim vinto, ne pijačo) ne rabi vsak svojega.
še par vtisov iz preteklih let.