Ja Uroš...
Zato pa grem že četrtič. En teden odklopa. Nikamor se ne mudi.. Brez telefona...
Celotno organizacijo vodi kolega Romi iz Ukrajine,
www.karpatentours.com
Jaz le pomagam pri koordinaciji, ker se mi med sabo slovensko lažje zmenimo.
Za tiste, ki so že bili zraven, ni nič kaj novega.
Za nove pa...
Slike iz preteklih let so na
www.karpatentours.com,
direkten link do slik SLO skupine iz 2014 je
http://karpatentours.com/video-gallery/ ... tour-2014/
Moje slike iz 2012 in
slike z opisi iz 2013
Na pot proti Ukrajini kreneno v soboto zjutraj, od slovenske meje (Pince) do cilja je ca 620 km.
Imam pa možnost brezplačnega kampiranja v vinogradu blizu Balatona; če smo za, lahko štartamo že v petek popoldne.
V soboto prespimo v turističnem naselju bungalovov ob jezeru (da se tud kopat),
v nedeljo menjamo denar, gremo še na hitro v nakupovalni center po hrano, kar še komu manjka, potem pa v naravo.
V petek popoldne se vrnemo, operemo avte, potem pa do naselja z bungalovi. V soboto dopoldne, gremo še v trgovino po spominke(vodka:) ), jaz grem še v lada trgovino po dele.
Če je treba se še gre do kake delavnice, če bi slučajno bilo kaj treba porihtat, potem pa domov.
Čas na meji je loterija, bili smo čez že v 20 minutah, trajalo pa je tudi že 5 ur.
V naravi bomo vodo natočili pri izvirih, jaz imam 20l kanglo za ta namen. Dobi pa se voda tudi v trgovinah.
Na turi bomo, kot sem že omenil, vsaj vsake dva dni našli lokalno trgovino s hrano, kruhom, pijačo...
Tudi tankanje ne bo problem.
Požrešnejši ter tisti z manjšimi rezervoarji naj vseeno imajo eno kanglo za gorivo zraven.
Teren je razviden iz slik, ampak je treba pogledat bolj podrobno, ne samo tistih iz travnikov. Precej mlak se da obvozit, včasih pa vseeno ni druge poti. Večine strmih vzponov pa se ne da obvozit.
Dostikrat so na cestah globje kolesnice, ali po sredini sprana cesta.
Zjutraj se najemo, pospravimo šotore in štarzamo. Med vožnjo se večkrat počaka, kratka pavza za slikat, pogledat naravo, kadar je lep razgled... tudi kakšna mal daljša pavza, tako da je čas kaj pojest sredi dneva ali na hitro skuhat kavo. ipd.
Kjer je tehnično bolj zahteven del, se tudi malo ustavi, še posebej, če je v skupini kdo z manj izkušnjami.
Pozno popoldne, odvisno od situacije na terenu lahko tudi šele zvečer, če se kaj zavleče, v taboru zakurimo ogenj.
Kolega Tomaž se je že javil, da bo vzel žar mrežo in kotel s seboj, mal se bo treba zmenit, da ne bomo čist vsak za sebe pripravljali za jest.
Za spanje imam jaz strešni šotor, ni pa nujen. V preteklih turah jih je dosti spalo v navadnih šotorih na tleh.
Če bi se bilo treba bati volkov in medvedov, bi vodič Romi spal na strehi.
Fajn je, če šotor drži vodo, če bo ponoči deževalo. Pomaga tudi, če šotor postaviš ob avto in potegneš od avta preko šotora plahto.
Kampira se ponavadi malo višje, torej je ponoči včasih tudi frišno, zato je treba imet s seboj kaj toplega za oblečt. Jaz brez zimske jakne ne grem nikamor več
Kjer bo možno, bomo kampirali blizu kakega potoka ali reke, tako da se da, sicer v mrzli vodi, tudi umit.
Glede sporazumevanja, Romi govori angleško. Precej ukrajinskih besed je podobnih slovenskim, tako da se tudi brez angleščine nekaj da razumet.
Drugače bomo pa drugi pomagal.
Oprema:
Nekaj izkušnj z vožnjo v terenu, dobra volja Smile
MT gume, tudi rezerva naj bo primerna
Vitla ne škoduje, vendar ni obvezna, bomo že en drugemu pomagali.
Kakšna gurtna je tud fajn če je zraven. Sicer jih imam jaz tudi nekaj, tudi elastično.
Liter motornega in olja za differenciale, zavorno olje vedno prav pride.
šotor oz spanje v avtu
Škornji, anorak, topla oblačila za primer hladnega, slabega vremena, obleka za šraufanje:-)
zdravstveno zavarovanje za tujino(jaz sem dosedaj pri triglavu vzel družinsko okoli 30 eur za 8 dni), evropska zdravstvena kartica za madžarsko
zelena karta, potni list(z osebno izkaznico ne gre) ,
uradno pooblastilo če je avto na koga drugega pisan
kangla za vodo, krožniki in druge posode za hrano, žlice, nož, itd
BREZ OROŽJA in prepovedanih opojnih substanc
da ne bomo že na meji obstali.
Cel seznam vseh drobnarij ki jih je dobro imeti zraven bom kasneje objavil.
Na avtu je treba vse stvari ki *bi* lahko na poti crknile, uredit prej doma. Smile Da ne bomo potem slišal med menjavo sklopke "Se mi zdi da je morda zadnji mesec že malo drsela".
Če se bo slučajno kaj šraufalo, bomo takoalitako vsi stali, saj smo skupina, torej se pričakuje da bomo en drugemu pomagali po svojih močeh. Oziroma se bo organiziral obisk delavnice če bo kaj večjega.
Pred odhodom je treba pregledat zavore, če vodila niso zarustana ali bateki ne štekajo, manšete na polosovinah, kdor jih ima,
cevi hladilnega sistema, jermene, preverit če ušesa za šlepanje niso zvita, oziroma če jih ni prejšnji lastnik dol odšraufal...
Treba je preverit, če ni hladilnik od zunaj zasvinjan in ga po potrebi oprat.
Bom še dopisal, ko se kaj spomnem.
Za orodje se bomo še uskladili, da ne bo vsak vsega vlačil s seboj.
Tudi jacka(mislim vinto, ne pijačo) ne rabi vsak svojega.
Tokrat grem s patrolom.