Priprave na Karpate 2014
Še dobrih pet mesecev...
Romi me sprašuje, kakšen teren želimo.
Glede na to da so zaenkrat večinoma sami pravi terenci (razen moje nive hehe), sem jaz za malo bolj resen teren.
To nikakor ne pomeni, da se bomo cel dan vkopavali.
Avtov z vitlami imamo dost, prav tako ostale opreme, tako da ne vidim problema. Na koncu je pa tako vse odvisno od vremena, če dežuje, je v vsakem primeru veselica za blatoljubce.
Kaj pravite?
Romi me sprašuje, kakšen teren želimo.
Glede na to da so zaenkrat večinoma sami pravi terenci (razen moje nive hehe), sem jaz za malo bolj resen teren.
To nikakor ne pomeni, da se bomo cel dan vkopavali.
Avtov z vitlami imamo dost, prav tako ostale opreme, tako da ne vidim problema. Na koncu je pa tako vse odvisno od vremena, če dežuje, je v vsakem primeru veselica za blatoljubce.
Kaj pravite?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Meni se gre za druženje, tako da izbiro prepuščam Romiju oz. ostalim
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
-
- Prispevkov: 104
- Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
- Kraj: Lj-Šmartno
Lep pozdrav
V zadnjem tednu sem šel parkrat čez tole temo in me vedno bolj mika, da bi se vam pridružil, če je še opcija. Ker se nisem še nikoli udeležil več dnevnega offroadtripa imam še par vprašanj. Imam stock Pajero 3, 3 vratni avtomatik ki bo kmalu obut v BFG AT. Zanima me kako avto pripravit na tak podvig oz. kaj pregledat pred odhodom in katere rezervne dele vzeti s seboj. Ko sem gledal slike s Karpatov 2013 sem videl kar precej šraufanja. No za slednje, če ni bilo kaj manjšega, sem avto ponavadi odpeljal k serviserju...tako, da bi za morebitno šraufanje na poti računal na "sosesko pomoč"
Hvala lepa za info
LP
Primož
V zadnjem tednu sem šel parkrat čez tole temo in me vedno bolj mika, da bi se vam pridružil, če je še opcija. Ker se nisem še nikoli udeležil več dnevnega offroadtripa imam še par vprašanj. Imam stock Pajero 3, 3 vratni avtomatik ki bo kmalu obut v BFG AT. Zanima me kako avto pripravit na tak podvig oz. kaj pregledat pred odhodom in katere rezervne dele vzeti s seboj. Ko sem gledal slike s Karpatov 2013 sem videl kar precej šraufanja. No za slednje, če ni bilo kaj manjšega, sem avto ponavadi odpeljal k serviserju...tako, da bi za morebitno šraufanje na poti računal na "sosesko pomoč"
Hvala lepa za info
LP
Primož
-
- Prispevkov: 104
- Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
- Kraj: Lj-Šmartno
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Primož, zdravo.
Za gume bo bolj točno povedal Gregor, sam mislim, da glede na zahtevnost terena, bi bile bolj primerne MT.
Vsekakor ti lahko malce povem o pripravi, ker ti to splošno koristi
Osnova "popotniškega" vozila je, da je mehansko kar se da izpraven in poštiman. Tukaj mislim poleg rednega servisnega vzdrževanja, predvsem na:
- Dobre zavore (pregledat stanje zavornih oblog, stanje manšet na vodilih zavornih čeljusti)
- Kardanski sklop ( pregledati zračnost zglobov-ležajev, podmazanje le tega)
- Kontrola olja v diferencijalih, menjalniku, reduktorju, zavornega olja, olja sklopke-če ima avto ločen sistem in seveda hidravlično sklopko)
- Sklopka (kontrola, za obrabljeno lamelo, bi jo veljalo zamenjati, pred daljšim potovanjem)
- Stanje vseh jermenov na avtomobilu
To je nekako na kratko to, kar je dobro pregledat preden se podaš na avanturo.
Kar se tiče rezervnih delov...
S sabo ponavadi vzameš:
- Olja, ki jih avto potrebuje(nikoli ne veš, kaj spušča, kaj ga bo zaradi morebitnega servisiranja potrebno dolit, kaj spušča,...)
- Filter olja(lahko ga prebiješ, če nimaš zaščite podvozja)
- Filter zraka( v primeru da nimaš snorkla in ti ga zmoči voda-ekstremi)
- Vredno je imeti kakšno manšeto polosi (če jih avto ima)
- Škatlo z osnovnim orodjem, kakšnim vijakom in matico, vezico, trakom, WD40,...
Vsekakor mislim, da na medsebojno pomoč, vkolikor bi jo potreboval, lahko računaš, sej gremo konec koncev kot ekipa.
Če sem kaj pozabil, naj me še kdo doda
Lp
Za gume bo bolj točno povedal Gregor, sam mislim, da glede na zahtevnost terena, bi bile bolj primerne MT.
Vsekakor ti lahko malce povem o pripravi, ker ti to splošno koristi
Osnova "popotniškega" vozila je, da je mehansko kar se da izpraven in poštiman. Tukaj mislim poleg rednega servisnega vzdrževanja, predvsem na:
- Dobre zavore (pregledat stanje zavornih oblog, stanje manšet na vodilih zavornih čeljusti)
- Kardanski sklop ( pregledati zračnost zglobov-ležajev, podmazanje le tega)
- Kontrola olja v diferencijalih, menjalniku, reduktorju, zavornega olja, olja sklopke-če ima avto ločen sistem in seveda hidravlično sklopko)
- Sklopka (kontrola, za obrabljeno lamelo, bi jo veljalo zamenjati, pred daljšim potovanjem)
- Stanje vseh jermenov na avtomobilu
To je nekako na kratko to, kar je dobro pregledat preden se podaš na avanturo.
Kar se tiče rezervnih delov...
S sabo ponavadi vzameš:
- Olja, ki jih avto potrebuje(nikoli ne veš, kaj spušča, kaj ga bo zaradi morebitnega servisiranja potrebno dolit, kaj spušča,...)
- Filter olja(lahko ga prebiješ, če nimaš zaščite podvozja)
- Filter zraka( v primeru da nimaš snorkla in ti ga zmoči voda-ekstremi)
- Vredno je imeti kakšno manšeto polosi (če jih avto ima)
- Škatlo z osnovnim orodjem, kakšnim vijakom in matico, vezico, trakom, WD40,...
Vsekakor mislim, da na medsebojno pomoč, vkolikor bi jo potreboval, lahko računaš, sej gremo konec koncev kot ekipa.
Če sem kaj pozabil, naj me še kdo doda
Lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
En moj predlog, glede, da bi vsi šli bolj na "hard" v teren.
Vsi skupaj bi se morali usest in se zment, pa povedat, kaj bo kdo imel, da nimajo vsi istega orodja, tistega, ki bi rabili, pa ne bo, ker je vsak mislil na to, da ga bo kdo drug vzel (nam se je to že zgodilo). S tem se tudi malo reducira teža.
en ima recimo pretvornik 12V/220V tam okoli 1KW in ima tamalo fleksarco, kak akumulatorski vijačnik in svedre, drugi ima recimo vse gedore, tretji vse ključe., četrti recimo lopato, sekiro in žago,...
- pa med vijaki naj se najde še kaka objemka za zajlo od vitla (tiste, ki jih zategneš, da kavelj gor držijo (zelo uporabna zadeva). in kaka spojka za cevi, pa objemke za cevi. Pa "silver tape" ne pozabit.
Je pa še ena stvar recimo zelo uporabna - brener na kartuše (tiste tamale ki jih imaš ponavadi za kuhanje). Kaka matica, ki se ne odtegne in jo pogreješ.
Vsi skupaj bi se morali usest in se zment, pa povedat, kaj bo kdo imel, da nimajo vsi istega orodja, tistega, ki bi rabili, pa ne bo, ker je vsak mislil na to, da ga bo kdo drug vzel (nam se je to že zgodilo). S tem se tudi malo reducira teža.
en ima recimo pretvornik 12V/220V tam okoli 1KW in ima tamalo fleksarco, kak akumulatorski vijačnik in svedre, drugi ima recimo vse gedore, tretji vse ključe., četrti recimo lopato, sekiro in žago,...
- pa med vijaki naj se najde še kaka objemka za zajlo od vitla (tiste, ki jih zategneš, da kavelj gor držijo (zelo uporabna zadeva). in kaka spojka za cevi, pa objemke za cevi. Pa "silver tape" ne pozabit.
Je pa še ena stvar recimo zelo uporabna - brener na kartuše (tiste tamale ki jih imaš ponavadi za kuhanje). Kaka matica, ki se ne odtegne in jo pogreješ.
Pred EUR sem bil SIT!
Ob dežju zgledajo prašne gozdne ceste takole:
Tu so ostale slike iz 2012
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?t=13586
Še video iz 2012:
https://docs.google.com/open?id=0BxjKwQ ... FhzaXJnS0U
Pri 13 minutah se začne zanimivo
Zbrane vse slike in posnetki iz vseh tur:
http://www.niva-technik.de/forum/viewto ... 49&t=12188
Torej ja, MT so pogoj.
Druge predelave na avtu niso potrebne.
Glede avta je že Popaj večino napisal.
Dodal bi še, da morajo biti tudi ušeza za vleko brezhibna. Saj vemo, včasih so rinke zvite, ali celo odtrgane.. Potem pa nimaš kam privezat, ko je treba šlepat.
Edit: Ja kot pravi nebivedu, bomo naredili seznam kaj misli kdo vzet s seboj, ker recimo Jacka čisto vsak ne rabi s sabo vlačit.
lp, gregor
Tu so ostale slike iz 2012
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?t=13586
Še video iz 2012:
https://docs.google.com/open?id=0BxjKwQ ... FhzaXJnS0U
Pri 13 minutah se začne zanimivo
Zbrane vse slike in posnetki iz vseh tur:
http://www.niva-technik.de/forum/viewto ... 49&t=12188
Torej ja, MT so pogoj.
Druge predelave na avtu niso potrebne.
Glede avta je že Popaj večino napisal.
Dodal bi še, da morajo biti tudi ušeza za vleko brezhibna. Saj vemo, včasih so rinke zvite, ali celo odtrgane.. Potem pa nimaš kam privezat, ko je treba šlepat.
Edit: Ja kot pravi nebivedu, bomo naredili seznam kaj misli kdo vzet s seboj, ker recimo Jacka čisto vsak ne rabi s sabo vlačit.
lp, gregor
Nazadnje spremenil gregor, dne Po Mar 17, 2014 4:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Jst večino orodja vozim skozi z sabo. Tudi brener na kartuše, in ostale "extra" zadeve. Celo primež imam na razpolago Med drugim imam tudi večji komplet prve pomoči. Tudi kompresorski hladilnik. Skratka več ali manj vse kar se na poti lahko potrebuje
Premorem tudi 2 vitla, tako da, če ga kdo nima, ga bomo že izvlekli nekako
Ko bo zrelo, oz. ,ko se bo pobiralo denar, se lahko skliče sestanek, da se zadeve predebatira.
Premorem tudi 2 vitla, tako da, če ga kdo nima, ga bomo že izvlekli nekako
Ko bo zrelo, oz. ,ko se bo pobiralo denar, se lahko skliče sestanek, da se zadeve predebatira.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
fonza napisal/-a:Če sem spregledal, mi oprostite...........komplet za popravilo pnevmatik in pa dober kompresor-dobro ga je doma preveriti, če dela.
LP Franci
Imam,
bom dal na seznam.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Naj dodam, da mora biti hladilni sistem brezhiben, dober hladilnik in dobra vodna pumpa, jermeni na zalogi, dobre dvigalke za v tako blato , kaka cevka in vijak, objemka, žica na zalogi, med seboj si izmenjajte rezervne ključe vozil, večkrat se je izkazal za dobrodošlega anntibiotik za drisko,
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
1. gregor, Niva, 1 odr+1 otrok
2. spuzvica, Hilux, 2 odr
3. popaj, Patrol, najbrž 2 odr
4. Timaj; Patrol, najbrž 3 odr
5. Greenhorn, Toyota LC, 2 odr. + 2 otroka
6. GREGA MKG, Jeep cherokee, 2 odr
7. dardaj, Isuzu Bighorn/Trooper, 1 odr
8. kolega Tomaž, Toyota LC 80, 1 odr
2. spuzvica, Hilux, 2 odr
3. popaj, Patrol, najbrž 2 odr
4. Timaj; Patrol, najbrž 3 odr
5. Greenhorn, Toyota LC, 2 odr. + 2 otroka
6. GREGA MKG, Jeep cherokee, 2 odr
7. dardaj, Isuzu Bighorn/Trooper, 1 odr
8. kolega Tomaž, Toyota LC 80, 1 odr
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
-
- Prispevkov: 104
- Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
- Kraj: Lj-Šmartno
Popaj napisal/-a:Primož, zdravo.
Za gume bo bolj točno povedal Gregor, sam mislim, da glede na zahtevnost terena, bi bile bolj primerne MT.
Vsekakor ti lahko malce povem o pripravi, ker ti to splošno koristi
Osnova "popotniškega" vozila je, da je mehansko kar se da izpraven in poštiman. Tukaj mislim poleg rednega servisnega vzdrževanja, predvsem na:
- Dobre zavore (pregledat stanje zavornih oblog, stanje manšet na vodilih zavornih čeljusti)
- Kardanski sklop ( pregledati zračnost zglobov-ležajev, podmazanje le tega)
- Kontrola olja v diferencijalih, menjalniku, reduktorju, zavornega olja, olja sklopke-če ima avto ločen sistem in seveda hidravlično sklopko)
- Sklopka (kontrola, za obrabljeno lamelo, bi jo veljalo zamenjati, pred daljšim potovanjem)
- Stanje vseh jermenov na avtomobilu
To je nekako na kratko to, kar je dobro pregledat preden se podaš na avanturo.
Kar se tiče rezervnih delov...
S sabo ponavadi vzameš:
- Olja, ki jih avto potrebuje(nikoli ne veš, kaj spušča, kaj ga bo zaradi morebitnega servisiranja potrebno dolit, kaj spušča,...)
- Filter olja(lahko ga prebiješ, če nimaš zaščite podvozja)
- Filter zraka( v primeru da nimaš snorkla in ti ga zmoči voda-ekstremi)
- Vredno je imeti kakšno manšeto polosi (če jih avto ima)
- Škatlo z osnovnim orodjem, kakšnim vijakom in matico, vezico, trakom, WD40,...
Vsekakor mislim, da na medsebojno pomoč, vkolikor bi jo potreboval, lahko računaš, sej gremo konec koncev kot ekipa.
Če sem kaj pozabil, naj me še kdo doda
Lp
Popaj, hvala za tako temeljit odgovor in sori za tak pozen odziv
Za letošnje poletje sem na tem forumu našel ekipo, ki organizira offroad turo po dalmaciji, ki je verjetno precej bol soft kakor karpati ampak vseeno za začetek bo OK.
Imam pa namen v naslednjem letu kupiti še en komplet MT gum s platišči in takrat se definitivno z vami udeležim ture.
Hvala še enkrat in uživajte na Karpatih
Lep pozdrav
Primož
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Tudi z tisto ekipo na Dalmatinski turi ti ne bo nič žal. Če bi bili termini malce bolj narazen, bi se najverjetneje pridružil tudi njim...vse pa pač ne gre
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Zdravo,
prijavljeni, pošljite mi prosim vaše email naslove na privatno sporočilo na forum,
potem pa bom vsem poslal nadaljnja navodila glede rezervacije in podatkov, ki jih rabim od vas.
Če še kdo drug razmišlja, da bi šel zraven, je še vedno čas. Kakšen avto ali dva še vzamemo, potem nas bo pa počasi dovolj
lp, gregor
prijavljeni, pošljite mi prosim vaše email naslove na privatno sporočilo na forum,
potem pa bom vsem poslal nadaljnja navodila glede rezervacije in podatkov, ki jih rabim od vas.
Če še kdo drug razmišlja, da bi šel zraven, je še vedno čas. Kakšen avto ali dva še vzamemo, potem nas bo pa počasi dovolj
lp, gregor
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ve za nas oz. kateri smo udeleženci?
lp
lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Saj bere ta forum.
Če ne bo pa Grega povedal, če bo dilema.
Če ne bo pa Grega povedal, če bo dilema.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 47 gostov