Karpati 2013
Karpati 2013
Končno sem našel malo časa...
komentarje in več slik bom dodal kasneje.
Nekaj komentarjev sem dopolnil.
Letošnji ukrajinski Karpati so bili v znamenju šraufanja, praha, toplega vremena, praktično nič čakanja na meji, in dobre volje.
Cena nafte je v Ukrajini še vedno podobna kot lani, okoli 90 centov. Pivo ni ravno poceni, sploh brezalkoholno ne. Se bolj splača vodko pit.
Za prehod meje že neekaj let ni več potrebna viza, potreben pa je potni list, z osebno izkaznico ne gre.
S kolegom Tomažem smo štartali v soboto zgodaj zjutraj.
Pred mejo smo še polno natankali našo nafto.
Prva resna postaja je bil center Budimpešte.
Toyoti je namreč zadaj požrlo eno ploščico, in je bilo treba improvizirat.
Zavorno čeljust sva odmontirala in z vezicami pritrdila na diferencial. Kos lesa je preprečeval, da bi bat vrglo ven. Pot smo tako nadaljevali brez zadnje leve zavore, medtem pa je Romi v Ukrajini že nabavil nove ploščice.
Na zbirno mesto, prelepo urejeno turistično "naselje" bungalovov ob jezeru smo prišli zadnji
Ko smo se namestili v bungalove, smo ob večerji in pijači čvekali pozno v noč.
Nedelja:
Zjutraj smo se najedli, Tomaž je menjal ploščice, in počasi pripravili na odhod
Kratek posvet pred odhodom. Romi nam je pripravil majice z imeni, tako da smo si tudi pozabljivi počasi zapomnili imena
[Foto by Karsten]
Otroci so med čakanjem na odhod znali preživeti čas
Po nekaj kilometrih asfalta se je počasi začelo...
Rabim meglenke... lani je bilo boljše, ker je bilo blato, ne prah. Ko bi vsaj malo deževalo...
Samurai s prevelikimi gumami in originalnimi pogoni ni zmogel speljat iz kolesnic
Tukaj sem bil sidro za samuraja.
Bo treba malo zraka spustit iz gum...
skoraj sem se zakopal
Marcel(MAD) poskusi zelo strm klanec.
pod vrhom mu je zmanjkalo moči in je bilo treba it po desni, lažji poti (tako kot samurai)
Dopoldne smo si očitno dovolj močno želeli dež, kajti popoldne je pričelo deževati
kar pa ni bila ovira za slikanje rastlin
ali za "čik pavzo"
Potem pa je začelo ropotati in smo zbežali v avte. Toča!
Očitno bo za danes konec s prahom
[Foto by Karsten]
Ker se je občasno pojavljal čuden zvok, je Tomaž zvečer v kampu preveril, če je s pred kratkim menjanimi zglobi vse vredu. nič ni bilo videt narobe, čuden zvok pa se ni več pojavil.
Otrok mrzla voda ni čisto nič motila.
MAD pri menjavi štarterja, ki je že na poti v ukrajino začel delati težave. Zaradi pregrevanja je demontiral še termostat.
Na Samuraju so reševali počeno fedro
---
Ponedeljek:
Romi je po poti menjal amortizer
Za tojoto so bile te skale mala malca
Tudi nive so (nekatere sicer malo težje) prišle čez. Na poti do sem so štiri nive zadele isto oviro, glej blatnik. Noben nima pojma, kje in kaj smo počohali.
Samurai je imel na strmem delu spet težave zaradi prehitrih pogonov in ga je Remigis z Jimnyem dal na gurtno
Pogled od zgoraj dol
Dve nivi s predelanim počasnejšim reduktorjem in jaz z dizlom nismo imeli težav, tudi serijske nive so zmogle.
Tomaž je eden tistih, ki zagledajo gobo iz avta.
Šentjanževke rastejo tudi v Ukrajini
Prihod do zapuščene vojašnice po vrhom hriba
Tu smo ugotovili, da na eni nivi od zadaj prihajajo čudni zvoki. Po pogledu v diferencial skozi odprtino za nalivanje olja je bilo jasno, tamale zobnike je polomilo.
Ker smo na poti že precej šraufali in je bilo pozno, smo se razdelili v dve skupini, Romi je šel dele nabavljat, Mischa z Jakobom pripravljat kamp in hrano, Karsten z okvaro diffa je tudi šel v dolino (samo sprednjim pogonom).
Preostali smo pod vodstvom litvijca Remigisa (Jimny) šli prav na vrh in po drugi poti v dolino.
še zadnji pogled na vojašnico
Otroci pri učni uri cirilice
Tu bo pa treba obrnit. Pod vodstvom Remigisa smo se enkrat malo zmotili
Pot nazaj navzgor je bila povsem drugačna
Obiralci borovnic se peljejo domov
Veja se je zataknila za kardan
Zvečer je bila v kampu prava delavnica
Jaz sem rezervo na originalni felgi prestavil naprej, ker je zadaj preveč grabila v notranji blatnik.
MAD je menjaval semering na polosovini. Zjutraj pa še vodno pumpo, ker je še vedno imel probleme s temperaturo. Zanimivo, da je menjava vodne pumpe rešila probleme s pregrevanjem. V ozadju na Karstenovi nivi poteka demontaža diferenciala.
Polomljeni zobniki
[Foto by Karsten]
Na Marcusovi nivi smo že sredi dneva pri vojašnici iskali vzrok občasnega tihega "pokanja". Sum je bil na ležaju polosovine, vendar je do večera zvok popolnoma izginil, tako da nismo razdirali
Jaz sem se igral kleparja
Na tleh v kampu smo opazili sledi olja. Hitro smo našli krivca.
Odtegnili so se vijaki diferenciala in je začelo olje spuščat. Bremsreiniger in tesnilna masa sta rešila problem.
Torek:
Medtem ko so drugi čakali v vrsti na bencin, sva dizlaša izkoristila prazen box za tovornjake.
Nič je razumem
Še preden smo zares začeli s terenom, smo opazili spuščanje olja na polosovini na Jakobovi nivi. Diagnoza ležaj zanič. Potem smo ob potoku menjali ležaje.
MamutJack
Utrujeni od dobre hrane
Vmes je bilo treba kakšno "rampo" med pašniki odpret
Sodeč po modrih ustnicah otrok je bilo zelo zelo mrzlo
Prispeli smo do razglednega stolpa
Bolj ga gledam, bolj se mi zdi, da ni raven
Ne vem, ali je ta položaj zgolj lenoba, ali iskanje lepega posnetka
Nekateri so plezali na stolp...
drugi smo se pasli med borovnicami
Domačinom je nabiranje borovnic način preživetja. Evro in pol za kilogram borovnic.
Tomaž je končno našel blato, v katerem je obstal. S pomočjo elastične gurtne in moje nive je bila toyota kmalu na suhem.
Seveda sem moral tudi jaz poskusit tisto blato. In seveda sem tudi jaz obstal noter. Potem je bilo treba odstranit še nekaj kil blata okoli polosovin, da nebi zopet kakšne manšete sleklo.
Ker smo tako dolgo šraufali ležaje, smo kamp naredili malo prej kot je bilo planirano.
Seveda smo tudi tu malo šraufali. Spustil je desni zavorni cilinder. Na srečo je bil rezervni v prtljažniku.
Sreda:
v sredo v dolini je spustil še levi zavorni cilinder. Sprva smo nameravali blindirati zadnjo zavoro, potem pa je Romi v neki vaški trgovini našel novega.
Bencinska. Delujoča, da ne bo pomote.
Hiše. In asfaltna cesta, ki je na nekaterih delih tako boga, da vsi vozijo po bankinah
hiše
Mmmmmm izgleda pločevinka okusna
Običajne ukrajinske ceste
Lekarna
V vasi smo šli nakupit nekaj hrane, potem pa zopet v hribe
Tu je bila včasih urejena asfaltna cesta
Tik pred koncem gozda smo kampirali. Sicer smo nekateri želeli naprej, vendar višje ni bilo več gozda ter vode, tako da višjenebi imeli s čim kurit.
Tako smo se štirje odločili, da gremo malo raziskovati okolico. Sledili smo označeni stezi na nekih ruskih kartah v moji navigaciji.
Tukaj je bilo pa za avte konec. Tudi časa ni bilo več veliko, zato nismo razdirali ograje, ampak smo se obrnili in nazaj po isti poti.
Sodeč po izrazu na obrazu bo Romi v prihodnosti presedlal iz lade na toyoto.
Mischa pripravlja prvi del večerje
komentarje in več slik bom dodal kasneje.
Nekaj komentarjev sem dopolnil.
Letošnji ukrajinski Karpati so bili v znamenju šraufanja, praha, toplega vremena, praktično nič čakanja na meji, in dobre volje.
Cena nafte je v Ukrajini še vedno podobna kot lani, okoli 90 centov. Pivo ni ravno poceni, sploh brezalkoholno ne. Se bolj splača vodko pit.
Za prehod meje že neekaj let ni več potrebna viza, potreben pa je potni list, z osebno izkaznico ne gre.
S kolegom Tomažem smo štartali v soboto zgodaj zjutraj.
Pred mejo smo še polno natankali našo nafto.
Prva resna postaja je bil center Budimpešte.
Toyoti je namreč zadaj požrlo eno ploščico, in je bilo treba improvizirat.
Zavorno čeljust sva odmontirala in z vezicami pritrdila na diferencial. Kos lesa je preprečeval, da bi bat vrglo ven. Pot smo tako nadaljevali brez zadnje leve zavore, medtem pa je Romi v Ukrajini že nabavil nove ploščice.
Na zbirno mesto, prelepo urejeno turistično "naselje" bungalovov ob jezeru smo prišli zadnji
Ko smo se namestili v bungalove, smo ob večerji in pijači čvekali pozno v noč.
Nedelja:
Zjutraj smo se najedli, Tomaž je menjal ploščice, in počasi pripravili na odhod
Kratek posvet pred odhodom. Romi nam je pripravil majice z imeni, tako da smo si tudi pozabljivi počasi zapomnili imena
[Foto by Karsten]
Otroci so med čakanjem na odhod znali preživeti čas
Po nekaj kilometrih asfalta se je počasi začelo...
Rabim meglenke... lani je bilo boljše, ker je bilo blato, ne prah. Ko bi vsaj malo deževalo...
Samurai s prevelikimi gumami in originalnimi pogoni ni zmogel speljat iz kolesnic
Tukaj sem bil sidro za samuraja.
Bo treba malo zraka spustit iz gum...
skoraj sem se zakopal
Marcel(MAD) poskusi zelo strm klanec.
pod vrhom mu je zmanjkalo moči in je bilo treba it po desni, lažji poti (tako kot samurai)
Dopoldne smo si očitno dovolj močno želeli dež, kajti popoldne je pričelo deževati
kar pa ni bila ovira za slikanje rastlin
ali za "čik pavzo"
Potem pa je začelo ropotati in smo zbežali v avte. Toča!
Očitno bo za danes konec s prahom
[Foto by Karsten]
Ker se je občasno pojavljal čuden zvok, je Tomaž zvečer v kampu preveril, če je s pred kratkim menjanimi zglobi vse vredu. nič ni bilo videt narobe, čuden zvok pa se ni več pojavil.
Otrok mrzla voda ni čisto nič motila.
MAD pri menjavi štarterja, ki je že na poti v ukrajino začel delati težave. Zaradi pregrevanja je demontiral še termostat.
Na Samuraju so reševali počeno fedro
---
Ponedeljek:
Romi je po poti menjal amortizer
Za tojoto so bile te skale mala malca
Tudi nive so (nekatere sicer malo težje) prišle čez. Na poti do sem so štiri nive zadele isto oviro, glej blatnik. Noben nima pojma, kje in kaj smo počohali.
Samurai je imel na strmem delu spet težave zaradi prehitrih pogonov in ga je Remigis z Jimnyem dal na gurtno
Pogled od zgoraj dol
Dve nivi s predelanim počasnejšim reduktorjem in jaz z dizlom nismo imeli težav, tudi serijske nive so zmogle.
Tomaž je eden tistih, ki zagledajo gobo iz avta.
Šentjanževke rastejo tudi v Ukrajini
Prihod do zapuščene vojašnice po vrhom hriba
Tu smo ugotovili, da na eni nivi od zadaj prihajajo čudni zvoki. Po pogledu v diferencial skozi odprtino za nalivanje olja je bilo jasno, tamale zobnike je polomilo.
Ker smo na poti že precej šraufali in je bilo pozno, smo se razdelili v dve skupini, Romi je šel dele nabavljat, Mischa z Jakobom pripravljat kamp in hrano, Karsten z okvaro diffa je tudi šel v dolino (samo sprednjim pogonom).
Preostali smo pod vodstvom litvijca Remigisa (Jimny) šli prav na vrh in po drugi poti v dolino.
še zadnji pogled na vojašnico
Otroci pri učni uri cirilice
Tu bo pa treba obrnit. Pod vodstvom Remigisa smo se enkrat malo zmotili
Pot nazaj navzgor je bila povsem drugačna
Obiralci borovnic se peljejo domov
Veja se je zataknila za kardan
Zvečer je bila v kampu prava delavnica
Jaz sem rezervo na originalni felgi prestavil naprej, ker je zadaj preveč grabila v notranji blatnik.
MAD je menjaval semering na polosovini. Zjutraj pa še vodno pumpo, ker je še vedno imel probleme s temperaturo. Zanimivo, da je menjava vodne pumpe rešila probleme s pregrevanjem. V ozadju na Karstenovi nivi poteka demontaža diferenciala.
Polomljeni zobniki
[Foto by Karsten]
Na Marcusovi nivi smo že sredi dneva pri vojašnici iskali vzrok občasnega tihega "pokanja". Sum je bil na ležaju polosovine, vendar je do večera zvok popolnoma izginil, tako da nismo razdirali
Jaz sem se igral kleparja
Na tleh v kampu smo opazili sledi olja. Hitro smo našli krivca.
Odtegnili so se vijaki diferenciala in je začelo olje spuščat. Bremsreiniger in tesnilna masa sta rešila problem.
Torek:
Medtem ko so drugi čakali v vrsti na bencin, sva dizlaša izkoristila prazen box za tovornjake.
Nič je razumem
Še preden smo zares začeli s terenom, smo opazili spuščanje olja na polosovini na Jakobovi nivi. Diagnoza ležaj zanič. Potem smo ob potoku menjali ležaje.
MamutJack
Utrujeni od dobre hrane
Vmes je bilo treba kakšno "rampo" med pašniki odpret
Sodeč po modrih ustnicah otrok je bilo zelo zelo mrzlo
Prispeli smo do razglednega stolpa
Bolj ga gledam, bolj se mi zdi, da ni raven
Ne vem, ali je ta položaj zgolj lenoba, ali iskanje lepega posnetka
Nekateri so plezali na stolp...
drugi smo se pasli med borovnicami
Domačinom je nabiranje borovnic način preživetja. Evro in pol za kilogram borovnic.
Tomaž je končno našel blato, v katerem je obstal. S pomočjo elastične gurtne in moje nive je bila toyota kmalu na suhem.
Seveda sem moral tudi jaz poskusit tisto blato. In seveda sem tudi jaz obstal noter. Potem je bilo treba odstranit še nekaj kil blata okoli polosovin, da nebi zopet kakšne manšete sleklo.
Ker smo tako dolgo šraufali ležaje, smo kamp naredili malo prej kot je bilo planirano.
Seveda smo tudi tu malo šraufali. Spustil je desni zavorni cilinder. Na srečo je bil rezervni v prtljažniku.
Sreda:
v sredo v dolini je spustil še levi zavorni cilinder. Sprva smo nameravali blindirati zadnjo zavoro, potem pa je Romi v neki vaški trgovini našel novega.
Bencinska. Delujoča, da ne bo pomote.
Hiše. In asfaltna cesta, ki je na nekaterih delih tako boga, da vsi vozijo po bankinah
hiše
Mmmmmm izgleda pločevinka okusna
Običajne ukrajinske ceste
Lekarna
V vasi smo šli nakupit nekaj hrane, potem pa zopet v hribe
Tu je bila včasih urejena asfaltna cesta
Tik pred koncem gozda smo kampirali. Sicer smo nekateri želeli naprej, vendar višje ni bilo več gozda ter vode, tako da višjenebi imeli s čim kurit.
Tako smo se štirje odločili, da gremo malo raziskovati okolico. Sledili smo označeni stezi na nekih ruskih kartah v moji navigaciji.
Tukaj je bilo pa za avte konec. Tudi časa ni bilo več veliko, zato nismo razdirali ograje, ampak smo se obrnili in nazaj po isti poti.
Sodeč po izrazu na obrazu bo Romi v prihodnosti presedlal iz lade na toyoto.
Mischa pripravlja prvi del večerje
Nazadnje spremenil gregor, dne So Jan 25, 2014 9:08 am, skupaj popravljeno 6 krat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Mislim....spet...ni kaj reči, kot to, da si želim zraven
lepe fotke, polno dogodivščin, veliko ste tudi pilili znanje avtomehanike, ampak to pač sodi zraven...ste pa bili vsaj dobro pripraljeni z deli, kar je pohvalno.
lepe fotke, polno dogodivščin, veliko ste tudi pilili znanje avtomehanike, ampak to pač sodi zraven...ste pa bili vsaj dobro pripraljeni z deli, kar je pohvalno.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Nadaljevanje zgodbe....
V prvem postu sem mal zamešal dneve, nekaj srede je bil tudi že četrtek. Bom popravil opise. Na dopustu pač ne veš, kateri dan je kateri.
Četrtek zvečer ob ognju..
[Foto by RWE]
[Foto by RWE]
Petek:
Joj kk sm jst dons utrujen
Beeeee
Franzi za volanom
Pastir je poziral
Pohodnika
Napol divji konji
Spustili se bomo k visokogorskemu jezeru
Ej, kaj se pa vi greste??? Ovce mi boste splašili
Spust je bil strm
MAD v mrrrrzli vodi
"Tako velike pijavke so v vodi"
Prihod do smučišča. Tukaj smo bili že lani, vendar je letos v suhem in jasnem vremenu teren popolnoma drugačen
Razvod plina po ulici od hiše do hiše po zraku
Sveže oprani
Kot nova
Še policisti so si nas morali ogledat.
Potem ko so bili avti oprani, smo se zopet odpravili do naselja z bungalovi, kjer smo prespali.
"Naša" hiška.
V naselju se gradi se še nekaj bungalovov.
Mal špijunaže, kako to oni delajo
Ob bungalovih je tudi jezero, primerno za kopanje
Tomaž je zvečer na Toyoti reševal nedelujoč alternator.
Izkazalo se je, da je pri vožnji skozi veliko lužo odletel kabel za vzbujanje, torej malo kabla in izolirtraka in problem je bil rešen.
V soboto dopoldne smo šli po skupinskih nakupih, ženske v trgovino z modnimi oblačili ki jo ima Misha, moški pa... kam le, v avtotrgovino kupovat "spominke"
[Foto by Karsten]
[Foto by Karsten]
Jaz nisem veliko prinesel domov
Medtem ko smo bili v trgovini, smo še mojo gumo spravili do vulkanizerja, da je dal zračnico notri, na eni nivi so se še ležaji menjevali
Čez mejo smo bili letos nenormalno hitro skozi. Samo približno 20 minut je trajalo. Lani smo rabili par ur.
V prvem postu sem mal zamešal dneve, nekaj srede je bil tudi že četrtek. Bom popravil opise. Na dopustu pač ne veš, kateri dan je kateri.
Četrtek zvečer ob ognju..
[Foto by RWE]
[Foto by RWE]
Petek:
Joj kk sm jst dons utrujen
Beeeee
Franzi za volanom
Pastir je poziral
Pohodnika
Napol divji konji
Spustili se bomo k visokogorskemu jezeru
Ej, kaj se pa vi greste??? Ovce mi boste splašili
Spust je bil strm
MAD v mrrrrzli vodi
"Tako velike pijavke so v vodi"
Prihod do smučišča. Tukaj smo bili že lani, vendar je letos v suhem in jasnem vremenu teren popolnoma drugačen
Razvod plina po ulici od hiše do hiše po zraku
Sveže oprani
Kot nova
Še policisti so si nas morali ogledat.
Potem ko so bili avti oprani, smo se zopet odpravili do naselja z bungalovi, kjer smo prespali.
"Naša" hiška.
V naselju se gradi se še nekaj bungalovov.
Mal špijunaže, kako to oni delajo
Ob bungalovih je tudi jezero, primerno za kopanje
Tomaž je zvečer na Toyoti reševal nedelujoč alternator.
Izkazalo se je, da je pri vožnji skozi veliko lužo odletel kabel za vzbujanje, torej malo kabla in izolirtraka in problem je bil rešen.
V soboto dopoldne smo šli po skupinskih nakupih, ženske v trgovino z modnimi oblačili ki jo ima Misha, moški pa... kam le, v avtotrgovino kupovat "spominke"
[Foto by Karsten]
[Foto by Karsten]
Jaz nisem veliko prinesel domov
Medtem ko smo bili v trgovini, smo še mojo gumo spravili do vulkanizerja, da je dal zračnico notri, na eni nivi so se še ležaji menjevali
Čez mejo smo bili letos nenormalno hitro skozi. Samo približno 20 minut je trajalo. Lani smo rabili par ur.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Več slik drugih udeležencev je tukaj:
http://www.niva-technik.de/forum/viewto ... 6&start=15
Za videe bo pa še treba počakat
Temo sem zaradi preglednosti razdelil na dve.
Vsi pogovori v zvezi s turo 2014 so prestavljeni v novo temo
Priprave na Karpate 2014
http://www.niva-technik.de/forum/viewto ... 6&start=15
Za videe bo pa še treba počakat
Temo sem zaradi preglednosti razdelil na dve.
Vsi pogovori v zvezi s turo 2014 so prestavljeni v novo temo
Priprave na Karpate 2014
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov