Croatia Trophy 2012
Croatia Trophy 2012
evo,približuje se Croatia trophy, na štartni listi za hard je že 81 vozil, za adventure 35, na hardu sta Petelina ter Erik in Dex, Krivic je prijavljen na adventure (nevem al je napaka,al se je res tako prijavil),skratka.....spet bo žur =D
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
ct
od kdaj pa mora bit avto registriran za to dirko, a ne vsi registrirajo samo zaradi manjših težav na meji kolkr jaz vem?
Ne težijo sam karnet plačaš pa je....
Ni bil moj namen, da te zabijem ampak, da ti povem da CT ni kar tako. To traja cel teden, štratnina je 1500 ojrov najmanj tolk pa rabiš še za stroške. Če nič ne crkne seveda.....
Mal poglej na you tube kaj je, in kaj pomeni CT.
Seveda pa lahko tekmuješ, nihče ti ne brani. Če se lahko boriš s tako konkurenco seveda: http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about410.html
Tudi pravilnik najdeš tu.
Če pa po vsej sili hočeš na dobro tekmo, ki jo lahko z nivo tudi prevoziš, pojdi v Vrbovec na soft. Več kot dovolj, če bo dež padal, pa že preveč....pol boš itak rekel, da sem te zaj....l
Ni bil moj namen, da te zabijem ampak, da ti povem da CT ni kar tako. To traja cel teden, štratnina je 1500 ojrov najmanj tolk pa rabiš še za stroške. Če nič ne crkne seveda.....
Mal poglej na you tube kaj je, in kaj pomeni CT.
Seveda pa lahko tekmuješ, nihče ti ne brani. Če se lahko boriš s tako konkurenco seveda: http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about410.html
Tudi pravilnik najdeš tu.
Če pa po vsej sili hočeš na dobro tekmo, ki jo lahko z nivo tudi prevoziš, pojdi v Vrbovec na soft. Več kot dovolj, če bo dež padal, pa že preveč....pol boš itak rekel, da sem te zaj....l
Re: ct
jeep corporation napisal/-a:od kdaj pa mora bit avto registriran za to dirko, a ne vsi registrirajo samo zaradi manjših težav na meji kolkr jaz vem?
Ni treba da je ravno registriran ampak:
ALLOWED VEHICLES
Every 4×4 vehicle that is street legal in its country of origin and has a valid insurance certificate is allowed to enter the race.
http://croatia-trophy.org/offroad/ct-ru ... info-2010/
Ker voziš tudi po cestah.
- PUCH G-clase
- Prispevkov: 180
- Pridružen: So Jan 24, 2009 9:06 pm
- Kraj: Žalec
PUCH G-clase napisal/-a: bil sem že dvakrat mogoče tut letos ??
Kot gledalec.....pol itak ne rabiš nič razen malice.
Kaj je uradno al pa ne, pa pustmo stat.....največ škode delaste tisti, ki nimaste veze s tem.
Takole:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?t=12864
Ko vam človek jasno pove, da to ne gre, ga pa napadete k indijanca brez perja......
Pljuvate sami sebi v skledo s takimi.
Tekmovalno zavarovanje, ki stane 50 ojrov velja za tekme na dirkališčih in poligonih, na tekmah kjer se vozi tudi po cestah, pa ne. Kako je kdo kaj registriral pa vas/nas nič ne briga.......zakaj se praskate tam kjer vas ne srbi. A kdo ve kako to gre v rusiji recimo?
Dajte se brigat zase in tekmovalce pustite pri miru z ocenami kaj se da in kaj ne, kaj je uradno in kaj ni.
Kaj, če bi se mal sprostili in zabavali:
http://www.youtube.com/watch?v=dvGA9RGm ... ature=plcp
Zakaj smo v ku...cu? Zato ker, ko nekdo objavi na forumu sliko z lučkami na strehi se usuje plaz postov z vprašanjem, če je to homologirano. Pa kaj koji k. koga briga to.....policaji pa pridno berejo in se učijo iz vaših kretenskih postov.
Dejstvo je da je treba za tekme, ki potekajo tudi po cestah imeti registriran avto, kako je registriran pa vas nič ne briga.
Največ komentarjev, pa imate tisti, ki nimate nobene veze s tem.
Nimam pojma zaenkrat. Hrvaški off road je v globoki krizi (DP) Zaenkrat še nihče ne ve kaj in kdaj bo če bo. Koledarja še kar ni, tudi podelitve za lansko sezono še ni bilo
Poznam prktično vse, ki kaj pomenijo na HR off sceni, pa nihče ne ve nič povedati kaj se dogaja.
Definitivno se pa splača iti v Vrbovec in Križevce. Kaj bo s križevci ne vem, že lani so imeli težave in so jim le 12 ur pred tekmo preklicali dovoljenja za RB
Vrbovec sem pa prepričan da bo, ker je tam klub izredno močan.
Je pa Vrbovec meni osebno najljubši in najboljši. Enkrat sem imel srečo in je deževalo tako da je bil RB res nor in smo vozili od zore do mraka, nekateri so prišli v cilj šele v zgodnjih jutranjih urah naslednji dan.
Če je suho je lahek vendar je tudi lep zaradi razgibanosti in dolžine.
Poleg tega imajo tudi edini na sceni HR skupinski štart:
http://www.youtube.com/watch?v=Tb_w9pNC ... re=related
In super brzinca, ki ga je treba tudi odpeljat v okvirih RB, lahko ga pa voziš tudi posebaj kot brzinca. Je pa res dolga proga in zelo razgibana.
Super gostoljubni ljudje in niska štartnina, cca 40 ojrov za soft in 80 za hard.
ORK Vrbovec ima tudi daleč največji in najlepši poligon (urejeno kot bi bil v parku) od vseh, pa tudi največ gledalcev je. Takole čez palec 2-3 tisoč jih pride ziher.
Že sam poligon in brzinec sta več kot dovolj za dober off vikend.
http://www.youtube.com/watch?v=gq-5o47V ... re=related
Križevci so ponavadi v 6 mesecu, Vrbovec pa v 8.
Pol je pa še Buzet hard dober. Po težavnosti enakvreden CT le da je manj blata. Traja nekaj dni štartnina je 300€. To je tako nekako kot bivši Istra challenge.
Potem imaš pa še tri res dobra srečanja z hudo udeležbo. 1. maj je tradicionalno Motovun (od tam je lepa fura čez gorski kotar na CT kdor ima čas iti pogledat) pol je KLana ponavadi avgusta in še jeseni Koprivnica.
V Labinu je še fajn krožni brzinec z super progo cca 5 km. Če je še, lani nisem bil. Predlani je bilo super.
To je to na brzino, mal najdeš tudi tukaj:
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about168.html
Poznam prktično vse, ki kaj pomenijo na HR off sceni, pa nihče ne ve nič povedati kaj se dogaja.
Definitivno se pa splača iti v Vrbovec in Križevce. Kaj bo s križevci ne vem, že lani so imeli težave in so jim le 12 ur pred tekmo preklicali dovoljenja za RB
Vrbovec sem pa prepričan da bo, ker je tam klub izredno močan.
Je pa Vrbovec meni osebno najljubši in najboljši. Enkrat sem imel srečo in je deževalo tako da je bil RB res nor in smo vozili od zore do mraka, nekateri so prišli v cilj šele v zgodnjih jutranjih urah naslednji dan.
Če je suho je lahek vendar je tudi lep zaradi razgibanosti in dolžine.
Poleg tega imajo tudi edini na sceni HR skupinski štart:
http://www.youtube.com/watch?v=Tb_w9pNC ... re=related
In super brzinca, ki ga je treba tudi odpeljat v okvirih RB, lahko ga pa voziš tudi posebaj kot brzinca. Je pa res dolga proga in zelo razgibana.
Super gostoljubni ljudje in niska štartnina, cca 40 ojrov za soft in 80 za hard.
ORK Vrbovec ima tudi daleč največji in najlepši poligon (urejeno kot bi bil v parku) od vseh, pa tudi največ gledalcev je. Takole čez palec 2-3 tisoč jih pride ziher.
Že sam poligon in brzinec sta več kot dovolj za dober off vikend.
http://www.youtube.com/watch?v=gq-5o47V ... re=related
Križevci so ponavadi v 6 mesecu, Vrbovec pa v 8.
Pol je pa še Buzet hard dober. Po težavnosti enakvreden CT le da je manj blata. Traja nekaj dni štartnina je 300€. To je tako nekako kot bivši Istra challenge.
Potem imaš pa še tri res dobra srečanja z hudo udeležbo. 1. maj je tradicionalno Motovun (od tam je lepa fura čez gorski kotar na CT kdor ima čas iti pogledat) pol je KLana ponavadi avgusta in še jeseni Koprivnica.
V Labinu je še fajn krožni brzinec z super progo cca 5 km. Če je še, lani nisem bil. Predlani je bilo super.
To je to na brzino, mal najdeš tudi tukaj:
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about168.html
Še en zabaven video iz vrbovca, za tiste , ki mi tako zamerijo zakaj pravim, da ne pridem na SLO DP niti kot gledaalec:
http://www.youtube.com/watch?v=lwxJPGsm ... re=related
To je tako kot, če bi šel z faksa nazaj v malo šolo...
Brez zamere, vsem udeležencem SLO DP respect, ampak vedno je tako, dokler ne probaš kaj boljšega je vse dobro....
Tudi pokec je probal LR, zdaj še čirota...nakonc bo pogruntal da je najboljše imel že na začetku, sam kaj k je naletu na koleštrbo
http://www.youtube.com/watch?v=lwxJPGsm ... re=related
To je tako kot, če bi šel z faksa nazaj v malo šolo...
Brez zamere, vsem udeležencem SLO DP respect, ampak vedno je tako, dokler ne probaš kaj boljšega je vse dobro....
Tudi pokec je probal LR, zdaj še čirota...nakonc bo pogruntal da je najboljše imel že na začetku, sam kaj k je naletu na koleštrbo
dobr dan, pisem kot organizator. Nisem vsega prebral ampak vam povem to: da spravit na cesto vozilo ki ni registrirano je velik problem, letos po sedmih letih organizacije sem koncno resil in tocno razumel kaj sploh potrebuje organizator v italiji za voznjo po cestah brez dokumentov. Problem je bil sledeci da vse oseb katere sem kontaktiral oziroma razne federacije sploh ne vedo kaj delajo in kaj zakoni pravijo. Logicno pomagal mi je en mestni policaj kateri mi je vse tocno obrazlozil oziroma mi je povedal po kakem clenu zakona to naredit. Letos sem pac vprasal po clenu 9 naj mi dovolijo voznjo po cestah i parkiriscih kjer so v vednosi cestni predpisi. Lp ales
Posnetek iz prologa v petek. Prolog je bil letos veliko bolj zanimiv kot lani.
Croatia Trophy 2012 Day 1 Prolouge
Še posnetek prve etape v soboto
Croatia Trophy 2012 Day 2 Stage 1
Posnetek Trophy day-a v nedeljo
Croatia Trophy 2012 Day 3 Trophy Day
Croatia Trophy 2012 Day 1 Prolouge
Še posnetek prve etape v soboto
Croatia Trophy 2012 Day 2 Stage 1
Posnetek Trophy day-a v nedeljo
Croatia Trophy 2012 Day 3 Trophy Day
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 98 gostov