Boltez in Marolt 4x4
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
če še kdo ni prebral pravilnika:
PRAVILNIK TEKMOVANJA
a) imenovanje organizatorja, vodstva tekmovanja in odgovornih oseb:
Organizator prireditve:
Boltez, d.o.o., Cesta Staneta Žagarja 58c, 4000 KRANJ
Organizator tekmovanja:
Marolt 4x4 d.o.o., Cesta v Loke 10, 3330 MOZIRJE
Vodja tekmovanja za spretnostno preizkušnjo:
Janez Marolt, tel.: 041-611-211
Vodja tekmovanja za hard preizkušnjo:
Janez Marolt, tel.: 041-611-211
Direktor tekmovanja:
Iztok Boltez, tel.: 041-647-509
Športni funkcionarji:
Offroad club White Tiger, Cesta v Loke 10, 3330 MOZIRJE
b) ime, vrsta in opredelitev predvidenega tekmovanja:
“Slovenija offroad, Naklo 2012”, Gramoznica Bistrica pri Naklem, 10. marec 2012. Spretnostna in hard preizkušnja ne bosta šteli za državno prvenstvo v offroadu
c) podroben opis predvidenega tekmovanja:
SPRETNOSTNA PREIZKUŠNJA:
Tekmovanje bo potekalo po progi zagrajeni z neskončnim trakom in bo primerno za vsa terenska vozila. Dolžina trase bo približno 500 metrov, točna dolžina pa bo znana en dan pred tekmovanjem. Tekmovanja se bodo smela udeležiti terenska vozila oz. vozila s pogonom na vsa štiri kolesa, ki bodo razvrščena v tri kategorije:
bencinski motorji do 2000 ccm,
bencinski motorji nad 2000 ccm,
dizelski motorji.
Z enim vozilom lahko tekmuje le en voznik in en sovoznik. Prepovedana je udeležba posameznika v dveh različnih ekipah spretnostne preizkušnje.
Tekmovanje bo potekalo v vožnjah, pri čemer se bo v drugo vožnjo uvrstilo 30 najhitrejših ekip. Vozila se med tekmovanjem ne bodo srečavala. Vrstni red tekmovalcev na startu prve vožnje ni pomemben, drugo vožnjo začne na 30 mesto uvrščena ekipa. Obvezna je uporaba varnostnega pasu in čelade. Čelado si bodo udeleženci lahko izposodili na startu. Prepovedana je vožnja z verigami.
HARD PREIZKUŠNJA:
Krožna dirka s kronometrskim startom. Prolog na krajši progi bo kriterij za določitev vrstnega reda na startu tekmovanja. Začne ekipa z najhitrejšim časom prologa, nato pa v pol minutnem zamiku (mogoča je sprememba zamika med starti posameznih ekip) začenjajo ekipe enourno krožno tekmovanje. Obvezna je uporaba čelade in varnostnega pasu, prepovedana pa je uporaba vitla in kakršnekoli pomoči ostalih tekmovalcev ali obiskovalcev. Na progi bo več sodnikov, ki bodo z vnaprej določenimi znaki tekmovalca opozorili na obveznost umikanja hitrejšim vozilom za njim. Ob 13.uri bo zadnje vozilo peljalo čez startno-ciljno črto.
d) vse koristne informacije v zvezi s prijavami:
Na dan prireditve bomo sprejemali prijave med 7.30 in 8.30 uro. Predprijave niso mogoče. Startnina je enotna in znaša 20 EUR za vozilo (za voznika in sovoznika). Tekmovalci se za hard preizkušnjo lahko prijavijo med 7.30 in 10.00 uro. Startnina je 25 EUR in se bo v celoti vrnila tekmovalcem v obliki nagrad v razmerju: 1. mesto - 50 %, 2. mesto - 30 % in 3. mesto - 20 % vplačane startnine.
e) vse potrebne informacije v zvezi z zavarovanjem
Vozilo med časom vožnje po offroad poligonu ni zavarovano.
f) datum, časi in vrsta startov:
SPRETNOSTNA PREIZKUŠNJA:
start skupinske vožnje po progi bo ob 8.30 uri. Start prve vožnje bo ob 9.00 uri. Udeležba na skupinski vožnji ni obvezna. Odmor med tekmovanjem bo med 10.00 in 10.15 uro. Start druge vožnje bo ob 13,15 uri.
HARD PREIZKUŠNJA:
Prolog bodo tekmovalci vozili med 10.00 in 11.00 uro. Start tekmovanja bo ob 12,00 uri, zaključek voženj pa ob 13.00 uri.
g) način kontrole prihodov in način razvrščanja
Tekmovalci za spretnostno preizkušnjo bodo na start počakali v vrsti, ki bo potekala od mesta starta v nasprotni smeri od poteka proge. Razvrstitev po številkah ni potrebna za prvo vožnjo, drugo vožnjo tekmovalci startajo od 30. Urščene ekipe do najhitrejše ekipe po prvi vožnji . Vodja tekmovanja bo po startu zadnjega vozila v vrsti zaprl progo za nadaljne vožnje.
h) seznam nagrad za vsako tekmovanje
Tekmovalcu in sotekmovalcu za spretnostno in za hard preizkušnjo pripada kupon za brezplačno malico in pijačo. Seznam ostalih nagrad bo organizator sporočil naknadno, vendar najkasneje en teden pred tekmovanjem. Najuspešnejši tekmovalci absolutno in po kategorijah bo prejeli pokale.
i) imena športnih funkcionarjev in direktorja tekmovanja
Vodja tekmovanja za spretnostno preizkušnjo:
Janez Marolt, tel.: 041-611-211
Vodja tekmovanja za hard preizkušnjo:
Janez Marolt, tel.: 041-611-211
Direktor tekmovanja:
Iztok Boltez, tel.: 041-647-509
Športni funkcionarji:
Offroad club White Tiger, Cesta v Loke 10, 3330 MOZIRJE
Timing:
Iztok Tonejec (Športno društvo Jezersko), tel.: 041-652-063
Več informacij o prireditvi lahko najdete na spletnih straneh:
www.boltez.si/offroad ali na forumu www.nivaoffroadteam.com.
Z veseljem smo vam na voljo tudi na elektronskem naslovu iztok@boltez.si ali na tel. št. 041-647-509 (Iztok Boltez) in na elektronskem naslovu janez@marolt4x4.com ali na tel. št. 041-611-211 (Janez Marolt).
PRAVILNIK TEKMOVANJA
a) imenovanje organizatorja, vodstva tekmovanja in odgovornih oseb:
Organizator prireditve:
Boltez, d.o.o., Cesta Staneta Žagarja 58c, 4000 KRANJ
Organizator tekmovanja:
Marolt 4x4 d.o.o., Cesta v Loke 10, 3330 MOZIRJE
Vodja tekmovanja za spretnostno preizkušnjo:
Janez Marolt, tel.: 041-611-211
Vodja tekmovanja za hard preizkušnjo:
Janez Marolt, tel.: 041-611-211
Direktor tekmovanja:
Iztok Boltez, tel.: 041-647-509
Športni funkcionarji:
Offroad club White Tiger, Cesta v Loke 10, 3330 MOZIRJE
b) ime, vrsta in opredelitev predvidenega tekmovanja:
“Slovenija offroad, Naklo 2012”, Gramoznica Bistrica pri Naklem, 10. marec 2012. Spretnostna in hard preizkušnja ne bosta šteli za državno prvenstvo v offroadu
c) podroben opis predvidenega tekmovanja:
SPRETNOSTNA PREIZKUŠNJA:
Tekmovanje bo potekalo po progi zagrajeni z neskončnim trakom in bo primerno za vsa terenska vozila. Dolžina trase bo približno 500 metrov, točna dolžina pa bo znana en dan pred tekmovanjem. Tekmovanja se bodo smela udeležiti terenska vozila oz. vozila s pogonom na vsa štiri kolesa, ki bodo razvrščena v tri kategorije:
bencinski motorji do 2000 ccm,
bencinski motorji nad 2000 ccm,
dizelski motorji.
Z enim vozilom lahko tekmuje le en voznik in en sovoznik. Prepovedana je udeležba posameznika v dveh različnih ekipah spretnostne preizkušnje.
Tekmovanje bo potekalo v vožnjah, pri čemer se bo v drugo vožnjo uvrstilo 30 najhitrejših ekip. Vozila se med tekmovanjem ne bodo srečavala. Vrstni red tekmovalcev na startu prve vožnje ni pomemben, drugo vožnjo začne na 30 mesto uvrščena ekipa. Obvezna je uporaba varnostnega pasu in čelade. Čelado si bodo udeleženci lahko izposodili na startu. Prepovedana je vožnja z verigami.
HARD PREIZKUŠNJA:
Krožna dirka s kronometrskim startom. Prolog na krajši progi bo kriterij za določitev vrstnega reda na startu tekmovanja. Začne ekipa z najhitrejšim časom prologa, nato pa v pol minutnem zamiku (mogoča je sprememba zamika med starti posameznih ekip) začenjajo ekipe enourno krožno tekmovanje. Obvezna je uporaba čelade in varnostnega pasu, prepovedana pa je uporaba vitla in kakršnekoli pomoči ostalih tekmovalcev ali obiskovalcev. Na progi bo več sodnikov, ki bodo z vnaprej določenimi znaki tekmovalca opozorili na obveznost umikanja hitrejšim vozilom za njim. Ob 13.uri bo zadnje vozilo peljalo čez startno-ciljno črto.
d) vse koristne informacije v zvezi s prijavami:
Na dan prireditve bomo sprejemali prijave med 7.30 in 8.30 uro. Predprijave niso mogoče. Startnina je enotna in znaša 20 EUR za vozilo (za voznika in sovoznika). Tekmovalci se za hard preizkušnjo lahko prijavijo med 7.30 in 10.00 uro. Startnina je 25 EUR in se bo v celoti vrnila tekmovalcem v obliki nagrad v razmerju: 1. mesto - 50 %, 2. mesto - 30 % in 3. mesto - 20 % vplačane startnine.
e) vse potrebne informacije v zvezi z zavarovanjem
Vozilo med časom vožnje po offroad poligonu ni zavarovano.
f) datum, časi in vrsta startov:
SPRETNOSTNA PREIZKUŠNJA:
start skupinske vožnje po progi bo ob 8.30 uri. Start prve vožnje bo ob 9.00 uri. Udeležba na skupinski vožnji ni obvezna. Odmor med tekmovanjem bo med 10.00 in 10.15 uro. Start druge vožnje bo ob 13,15 uri.
HARD PREIZKUŠNJA:
Prolog bodo tekmovalci vozili med 10.00 in 11.00 uro. Start tekmovanja bo ob 12,00 uri, zaključek voženj pa ob 13.00 uri.
g) način kontrole prihodov in način razvrščanja
Tekmovalci za spretnostno preizkušnjo bodo na start počakali v vrsti, ki bo potekala od mesta starta v nasprotni smeri od poteka proge. Razvrstitev po številkah ni potrebna za prvo vožnjo, drugo vožnjo tekmovalci startajo od 30. Urščene ekipe do najhitrejše ekipe po prvi vožnji . Vodja tekmovanja bo po startu zadnjega vozila v vrsti zaprl progo za nadaljne vožnje.
h) seznam nagrad za vsako tekmovanje
Tekmovalcu in sotekmovalcu za spretnostno in za hard preizkušnjo pripada kupon za brezplačno malico in pijačo. Seznam ostalih nagrad bo organizator sporočil naknadno, vendar najkasneje en teden pred tekmovanjem. Najuspešnejši tekmovalci absolutno in po kategorijah bo prejeli pokale.
i) imena športnih funkcionarjev in direktorja tekmovanja
Vodja tekmovanja za spretnostno preizkušnjo:
Janez Marolt, tel.: 041-611-211
Vodja tekmovanja za hard preizkušnjo:
Janez Marolt, tel.: 041-611-211
Direktor tekmovanja:
Iztok Boltez, tel.: 041-647-509
Športni funkcionarji:
Offroad club White Tiger, Cesta v Loke 10, 3330 MOZIRJE
Timing:
Iztok Tonejec (Športno društvo Jezersko), tel.: 041-652-063
Več informacij o prireditvi lahko najdete na spletnih straneh:
www.boltez.si/offroad ali na forumu www.nivaoffroadteam.com.
Z veseljem smo vam na voljo tudi na elektronskem naslovu iztok@boltez.si ali na tel. št. 041-647-509 (Iztok Boltez) in na elektronskem naslovu janez@marolt4x4.com ali na tel. št. 041-611-211 (Janez Marolt).
Riot88 napisal/-a:Ena malo mimo,ker nebi bil rad samo gledalec, in sem prej gume kuril bol kot ne po asfaltu,tako da sem bol frisen v offroadu.A je serijska vitara z obutimi kobrami sposobna peljati brzinec ali je bolje da jo parkiram nekje
bi rad verjel da je na to vprasanje odgovoril ze uporabnik alien:
AŁIEN napisal/-a:[...] če boste doma sedeli ali prišli samo gledat ne boste nikoli peljali. Vedno boste našli nek izgovor....
[...]
Čelado pod pajsko pa peljat!!!! Saj vas nihče ne sili da po zraku letate.
[...]
Vsi peljat!!!
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Evo en filmček s trasiranja: http://www.youtube.com/watch?v=nLVPNoof ... e=youtu.be
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
pa slike na FB-ju. http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 379&type=1
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
marolt 4x4 napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=M6dPDBIQsQU&feature=youtu.be
Tule je odgovor vsem, ki bi po pesku vozili s kramponi....doma jih pustite.
Samurai z cestnimi gumami (še zimske niso) gre, s kobrami pa ne.....
Dejstvo, puščavski lisjaki bodo vedeli zakaj je temu tako......
Stock samurai od lepše polovice, še kregan bom jutri k je ena feltna mal opraskana, pa en medvedek je z armature dol padel.......
marolt 4x4 napisal/-a:Cule a se moram še kej spomnit?
Eno stvar pa le.....krožna, sodniki na krožni niso tam zaradi sebe ampak zaradi varnosti udeležencev. In sodnik na krožni je zakon!!! Lahko spreminja traso med tekmo, če se pojavi potreba ali pa bana tekmovalca. Tako da nihče ne sme niti pomislit kaj slabega o mami katerega od sodnikov, kaj šele da bi rekel na glas.
To je ZABAVA in ne svetovno prvenstvo, tisti ki se tega ne zaveda naj doma ostane.
Sodnik na krožni je kot policaj v prometu, lahko te izključi kadarkoli. To je treba vedet, da ne bo kdo zastonj hodil na tekmo.
Ker je krožna brez vitla premierno na SLO sceni je treba to vedet. Kot tudi to da tisti , ki mislijo po luftu letat ne bodo daleč prišli, čeprav je proga lahka in predvsem zelo varna. Prav zato, ker je premierna je namenoma postavljena tako, da ni nevarnih situacij.
Tehnika, umirjena vožnja in logična presoja je zmagovalna kombinacija na hardu brez vitla. Pa dober terenec seveda.....
Tisti, ki imajo res radi off road bodo uživali. Gledalci pa tudi.
Pazite le da bo boj na stezi fer, še posebej je pa poudarek na pomoči sotekmovalcem v težavah. Glede na to da je najavljeno veliko število tekmovalcev, zna bit mal gužve tako da bo treba malo tudi potrpeti če komu ne bo šlo. Je pa steza tako lahka da more gret......ne pa mislit da bo šlo z stock terenci. Mogoče, ampak šele ko bo teška konjenica pot utrla. Prej pa ziher ne. Tako da tisti, ki vam ne bo šlo, ustavite se, naredite piknik, pred istekom časa pa probajte odpeljat par hitrih krogov. Boljše kot da vas sodniki izločijo.....
Za boljšo predstavo:
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about463-15.html
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Evo hard trasiran, brzinc trasiran, vreme dogovorjeno.
Tisti ki še niste odločeni ali hard, ali brzinc, si lahko v soboto zjutraj pregledate proge in se odločite.
Če kdo ne bo mogel prevoziti prologa na hardu, mu bomo omogočli vozit brzinca, vendar brez oglednega kroga. Štartal bo pa kot zadnji.
oboje naenkrat ne bo mogoče.
hard:
Sodniki, bodo izločali voznike, ki ne bodo ravnali v skladu s Fair Playem, ali bodo ogrožali varnost tekmovalcev ali obiskovalcev. Počasnejši voznik bo moral spustiti predse počasnejšega.
pred pričetkom bo brifing za tekmovalce.
Tisti ki še niste odločeni ali hard, ali brzinc, si lahko v soboto zjutraj pregledate proge in se odločite.
Če kdo ne bo mogel prevoziti prologa na hardu, mu bomo omogočli vozit brzinca, vendar brez oglednega kroga. Štartal bo pa kot zadnji.
oboje naenkrat ne bo mogoče.
hard:
Sodniki, bodo izločali voznike, ki ne bodo ravnali v skladu s Fair Playem, ali bodo ogrožali varnost tekmovalcev ali obiskovalcev. Počasnejši voznik bo moral spustiti predse počasnejšega.
pred pričetkom bo brifing za tekmovalce.
marolt 4x4 napisal/-a:Evo hard trasiran, brzinc trasiran, vreme dogovorjeno.
Tisti ki še niste odločeni ali hard, ali brzinc, si lahko v soboto zjutraj pregledate proge in se odločite.
Če kdo ne bo mogel prevoziti prologa na hardu, mu bomo omogočli vozit brzinca, vendar brez oglednega kroga. Štartal bo pa kot zadnji.
oboje naenkrat ne bo mogoče.
to pa je lepo slišat
- Gašperček 413
- Prispevkov: 234
- Pridružen: Ne Mar 19, 2006 1:32 am
- Kraj: bled
Matej napisal/-a:a to si mojega mislil :
Itak
Še eno priporočilo za hard brez vitla. Sicer malenkost ampak zelo pomembna.
Imejte gurtno za vleko vozila in dva škopca v avtu in pri roki. Tisti, ki drugače vozijo hard jo verjetno itak imajo, ker jo rabijo za spuščanje. Tisti, ki bodo prvič vozili jo pa nikar ne pozabite.
Sicer boste, če kje obtičite ali vam se avto pokvari na sredi steze od ostalih tekmovalcev poslušali kaj si mislijo o vaši mami in sestri, medtem ko boste prosjačili okoli za gurtno. Itak pa jo ne boste dobili od nikogar, ker se takih stvari na hardu brez vitla ne posoja.
Vsako šlepanje se pa poračuna po koncu tekme za šankom. Vsaj taka je navada, če ne je naslednjo tekmo prst v rit namesto šlepanja....
miran napisal/-a:Samo, da se jih ne bo preveč brez gurtne na progo postavilo
Pazi Vesoljček, kaj govoriš!!
LreferendumsebližaP
Miran
Nč bat, od tistega pred nekaj leti jaz tistim, ki nimajo opreme ne hodim več blizu.....še ti si me zajebavu zaradi tistega
Se spomniš..... ti si gledal v živo celo kolobocijo z štrikci za perilo sušit in vozli...
http://www.youtube.com/watch?v=04-OZFKL ... ature=plcp
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Tanartaboljš da sem tiho vsaj do nedelje, če ne jih bo polovica obupala še pred tekmo....
Drgač je še nekaj takih za krožne....
Prva pomoč
Gasilni aparat
Uporaba pleksija namesto stekel je prepovedana
Zavarovanje vozila
ITD.....
Ker pa je tekma lahka, ni masovnega štarta in nima hitrostnih odsekov, ni treba komplicirat.
Važno je, da nisi pozabil na fair play in alkotest, čeprrav ne vem kako bodo pol štajerci vozili k imajo 0.5 že v zraki....
Pa večina bo starih prdcev, ki so iskušeni in se znajo tudi zabavat, ne pa na nož vozit. Bodo že znali umirit vroče glave. Če ne jih bodo pa sodniki.
Pa še eno nepisano pravilo je:
Največja sramota je izključitev z dirke zaradi nešportnega vedenja.
Tak pa pade v nemilost pri vseh organizatorjih resnih krožnih tekem hard in hard brez.
In to velja za cel event. Torej, pred tekmo, med tekmo in po tekmi dokler traja uradni program. Če je po tekmi, naslednje leto ne moreš na tej tekmi več štartat. Tako to gre v kulturnih državah.
Je pa zlo fajn da bomo končno tudi pri nas videli najbolj atraktivno disciplino od poligonskih off road dirk. In to hard brez vitla definitivno je, tako za publiko kot za tekmovalce.
Upam, da se bodo za kaj takega po ogledu jutrišnje tekme odločili tudi fantje iz Renč. Tam v glinokopu imajo neverjetne možnosti za kaj takega in bi lahko imeli eno najboljših tekem hard brez vitla daleč okoli.
Tako, da dajte se vsi skupaj potrudit, da bo hard brez vitla tudi hard brez problemov. To je zelo pomembno za prihodnost SLO offroad scene.
Mogoče pa le ujamemo ostale države EU, sicer za rep, pa vendarle. Bolje ikad nego nikad.....
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Evo mal za lušte sm še progo sprobal: http://www.youtube.com/watch?v=qaTycS2E ... e=youtu.be
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 126 gostov